Fazura muat naik gambar shopping raya di saat saat akhir sampai jadi perhatian ramai. Sekali warganet selamba je boleh komen macam ni.

Menerusi laman sosial Instagram, Fazura berkongsi sekeping foto dirinya berada di sebuah gedung kain terkemuka.“Yay duduk sini mesti takde orang kenal hehe. Ya, Faz pun last minute shopping raya. Warna baju apa darling first day nanti?” tulisnya di ruangan kapsyen. Aktres jelita Nur Fazura mendedahkan dirinya juga melakukan persiapan raya di saat-saat akhir untuk sambutan […]

Continue Reading

Bengang dengan penyayi baru. Sekali tiba tiba Awie cadang syarat ni untuk jadi penyanyi baru buat ramai yang terkedu.

PETALING JAYA: Penyanyi rock terkenal, Datuk Awie menggesa persatuan-persatuan muzik membuat satu penilaian semula mengenai syarat wajib untuk seseorang menjadi penyanyi. Susulan itu, Awie mencadangkan mereka memainkan peranan bersatu menentukan hala tuju artis sedia ada terutama yang baharu untuk membawa mereka menjadi artis rakaman, bukan hanya di platform Youtube sahaja. “Saya ingin pakat ramai-ramai masuk […]

Continue Reading

Bangga dinobatkan sebagai penyanyi no 1 negara. Sekali tiba tiba Zizan masuk komen buat ramai yang geli hati.

SELEPAS kejayaan lagu Jom Raya pada tahun 2019, usahawan kosmetik yang juga bergelar penyanyi iaitu Datuk Seri Aliff Syukri tampil pula dengan lagu baharu sempena Aidilfitri ini. Menurut Aliff atau nama sebenar Aliff Syukri Kamarzaman, 34, dia nekad merakamkan lagu raya baharu selepas menyedari ramai peminat merindui suara lunaknya itu. Lagu berjudul La La Raya […]

Continue Reading

Suami bagi tahu isteri nak pergi outstation rupa rupanya dalam diam suami buat benda lain dengan pekerja hotel. Akhirnya kantoi dan terkedu ini tindakan isteri.

Foto sekadar hiasan Assalamualaikum. Aku kenalkan diri aku sebagai Fifi, berusia 29 tahun dan dah berkhwin 6 tahun. Aku tidak tahu bagaimana nak mulakan cerita ni. Sebelum berkhwin, aku dan suami (aku gelarkan Shahrill) bercinta 5 tahun. Sebelum bertunang, Shahrill kantoi ada perempuan lain selepas kerap kali outstation. Aku memutuskan hbungan dan menukar nombor telefon. […]

Continue Reading

Ingatkan dapat adik beradik ipar ni seronok. Wanita ni luahkan sesuatu bila ada adik beradik ipar. Ingatkan senang rupanya makin menyusahkan mak dengan ayah.

Assalamualaikum, terima kasih admin sudi share perkongsian aku ni. Ok lately ramai dok ceghita pasal prob family . Aku rase aku nak jugak la share prob family aku untuk pengajaran utk korang semua. Aku anak bongsu daripada 4 org adek adek beradek. Atas aku semua kakak2 dan sudah berkahwin dan aku mempunyai abang ipar yang […]

Continue Reading

Baru baru ni tular Najib Razak tak scan mysejahtera. Ramai yang pelik bila Najib dikompaun RM1.5 k tapi pemilik kedai nasi ayam kena Rm10k. Rupanya ini punca.

Pada Mac lepas, satu video tular menunjukkan bekas Perdana Menteri Najib Razak masuk ke kedai Nasi Ayam Chee Meng tanpa mengimbas kod MySejahtera. Najib bagaimanapun telah mengaku yang dia gagal scan MySejahtera sebelum makan di restoran tersebut dan bersedia untuk didenda kerana kesalahan ini. “Saya mengaku kesilapan saya pada kali ini tidak membuat check-in sendiri walaupun pegawai-pegawai […]

Continue Reading

Terkini kerajaan umumkan tak semua penerima bpr fasa 1 akan dapat bayaran untuk fasa ke 2. Mana yang tak lulus tu ini tarikh untuk buat rayuan.

Mulai 7 Mei 2021, semua pemohon boleh membuat semakan status BPR Fasa 2. Penerima yang berjaya akan mula menerima bayaran melalui akaun bank masing-masing mulai 7 hingga 12 Mei ini. Namun bagi sesetengah penerima BPR mungkin berasa hairan mengapa ada antara mereka yang telah mendapat bayaran Fasa 1 tetapi semakan status BPR Fasa 2 tidak […]

Continue Reading

Nurin Afiqah dikatakan gunakan anak yatim untuk promosi produk. Tak boleh berdiam akhirnya ini respon dari Nurin Afiqah buat warganet terkedu.

Personaliti media sosial dan pelakon baharu Nurin Afiqah tampil bersuara selepas mendiamkan diri di saat namanya menjadi sebutan susulan pelanggaran prosedur operasi standard (SOP) ketika Majlis Berbuka Puasa dan Rapatkan Saf 2021 pada 29 April lalu. Ketika dihubungi Gempak, Nurin mendedahkan dia sudah dikenakan kompaun sebanyak RM1,500 disebabkan kesalahannya tidak memakai pelitup separuh muka ketika […]

Continue Reading

Wanita ni makan hati gara gara suami lebih suka berbuka puasa di luar dengan kawan dan tinggal kan anak dan isteri dirumah. Terkejut alasan yang suami bagi memang tak masuk akal.

GAMBAR SEKADAR HIASAN BAGI individu yang sudah berumah tangga, pastinya mereka sedaya upaya meluangkan masa untuk makan bersama keluarga, lebih-lebih lagi ketika berbuka puasa. Ini kerana, amalan makan bersama merupakan salah satu cara untuk mengeratkan hubungan kekeluargaan. Namun lain pula halnya dengan wanita ini yang memendam rasa kerana suaminya lebih gemar berbuka puasa dengan rakan-rakan di […]

Continue Reading

Tengah kumpul paha berganda gara gara dikritik oleh warganet. Sekali Ridhuan Tee tampil bersuara bidas kenyataan tersebut buat warganet terkedu.

Beberapa hari lepas, tular di media sosial berkenaan seorang artis ternama mengeluarkan kenyataan dengan memaklumkan sedang mengumpul pahala berikutan teruk dikritik kerana didkwa ingkar prosedur operasi standard (SOP) sewaktu melangsungkan majlis bertahnik anaknya. Kenyataan yang dibuat di IG story milik selebriti itu telah membuatkan warganet mulai berbalah di media sosial dan tidak bersetuju dengan apa […]

Continue Reading