Hairan tiap mlm laki sruh tidur blik lain. Tapi hari hari lepas balik kerja suami tarik masuk bilik. Akhirnya terbongkar semua punca tiap petang dia nak bersama.

Gambar sekadar hiasan. Assalamualaikum. Semoga hati ini kuat untuk menceritakan kisah pahit yang pernah terjadi dalam hidup saya. Kisah ini berlaku selepas saya berkahwin dengan lelaki yang saya cintai. Kini saya sedang cuba membina hidup baru bersama anak. Kisahnya begini. Saya merupakan seorang isteri dan seorang suri rumah kerana suami tidak membenarkan saya bekerja walaupun […]

Continue Reading

Hampir 18 tahun kahwin duduk dengan mertua. Mak kat kampung susah nak jenguk. Mengejutkan bila tiba tiba dapat ws dari mak buat wanita ini terkedu.

Gambar sekadar hiasan. Assalamualaikum semua. Maaf kalau kisah yang saya nak cerita ini akan menyinggungkan mana-mana pihak. Kisah ini terjadi dalam keluarga saya sendiri, terjadi pada kakak sulung. Kakak saya telah berkahwin selama 18 tahun. Dia kini tinggal di rumah keluarga mertuanya sejak dia berkahwin. Sehingga sekarang, dia tidak pernah beraya bersama kami sama ada […]

Continue Reading

Isteri tengah sarat mengandung tengah pagi tu beriya dia menangis. Suami pula tidur tak ingat dunia. Mengejutkan rupanya isteri menangis sebab malam tadi dia tak puas.

Ini kisah aku yg seorang rider biasa, dan juga seorang suami . Semalam isteri aku yang sarat mengandung menangis sebab aku terlelap awal dan guna bantal dia. Biasalah , orang mengandung . Kadang mereka ni tidur 2 jam sahaja sebab skit badan yang teramat sangat. Aku tak rasa , tapi aku tahu yang mengandung takda […]

Continue Reading

Bf selamba je boleh pegi makan angin dgan ex siap tidur sekatil lagi padahal kekasih sndiri msuk wad. Terkejut bila dapat tau siapa sebenarnya bf dia.

Foto sekadar hiasan. Semalam aku ada terbaca artikel ‘Allah Uji Apa Yang Kita Sayang’ by Esya. Kisah dia ni sama macam dengan kawan aku yang aku namakan sebagai Balqis. Kawan baik aku. Kawan aku yang masih di fasa melayan kecewa yang aku harap akan berakhir dengan cepat walaupun aku tahu mustahil. Balqis pernah bertunang dengan […]

Continue Reading

Bini mintak hantaran sampai 15k. Tapi mengejutkan kerja rumah semua tak pandai buat. Satu hari suami lakukan ini pada bini. Suami sendiri terkejut dengan apa yg diri dia cuba lakukan pada bini sendiri.

Assalamualaikum and thanks admin. Perkenalkan diri nama saya Zarul (Bukan Nama Sebenar). Lately zarul perasan hantaran jadi hot topic. Let me share my experience. Zarul dah kahwin almost 5 years. Kahwin dengan pilihan hati yang juga bekas graduan tempat sama dan sama-sama suka. Jadi lepas grad dapat kerja tetap terus kawin. Wife zarul ni memang […]

Continue Reading

Suami tak tido malam sebab layan janda. Chat sampai pukul 4 pagi lepastu bila bini tanya suami akan jawab macam ni. Satu malam bini terkedu sampai macam ni sekali yang jadi.

Sepatutnya seorang wanita akan lebih memahami perasaan kaumnya sendiri, namun lain pula yang terjadi kepada seorang wanita malang ini.Cubalah memahami perasaan sesama kaum sendiri, hukum karma itu pasti akan berpatah balik kepada kita andai kata kita menyakiti insan lain satu hari nanti pasti ianya terjadi semula pada kita dan kalau tak kena pada kita balik […]

Continue Reading

Suami hanya sentuh bini bila dia balik dari kerja. Lepastu selamba tinggalkan bini macam tu je kat atas katil. Bini terkedu bila dapat tahu ini puncanya suami buat macam tu dekat dia.

Foto sekadar hiasan.. Assalamualaikum. Semoga hati ini kuat untuk menceritakan kisah pahit yang pernah terjadi dalam hidup saya. Kisah ini berlaku selepas saya berkahwin dengan lelaki yang saya cintai. Kini saya sedang cuba membina hidup baru bersama anak. Kisahnya begini. Saya merupakan seorang isteri dan seorang surirumah kerana suami tidak membenarkan saya bekerja walaupun saya […]

Continue Reading

Bini nangis sepanjang malam sebab teringin benda ni. Tapi suami pulak taknak bagi. Satu hari ini yang terjadi pada bini. Suami terkedu dan menyesal.

Isteriku menangis sepanjang malam kerana terlalu teringinkan aiskrim connerto vanilla.. Aku pula beberapa kali ke kedai tapi terlupa untuk belikan aiskrim tersebut.. Satu hari ini yang terjadi pada isteri aku.. Sungguh aku menyesal.. Tq admin siarkan cerita aq…Aq terpanggil nak cerita perasaan aq slps kehilangan wife tersyg sms lahirkan anak sulung 3/9 baru ni. Aq […]

Continue Reading

Masa suami tengah mlm pertama dgn bini kedua suami dgr sesuatu. Rupanya bini pertama ada masa suami tengah mlm pertama dgn bini kedua. Bini pertama terkedu dengar apa yg suami buat dgn bini kedua dibilik sebelah.

Ini kisah aku, Si Wanita yg menyangka hidupnyaa dulu telah habis dan tamat, di sini bermula kisah coretan hidupku. Tanggal dec (tahun ku rahsiakan) aku telah di Nikahi oleh seorg lelaki yg berumur 15 tahun lebih Tua driku, ya Lelaki itu suamiku.. Aku cuma seorg gdis kampung yg sgt kampungan, remaja desa yg cuma tahu […]

Continue Reading

Terkini kes positif Covid 19 naik lima kali ganda. Mengejutkan Dr Noor Hisham bongkarkan ini yang akan diisytiharkan nanti jika kes positif Covid 19 naik mendadak setiap hari.

Sebentar tadi, Kementerian Kesihatan Malaysia memberitahu sebanyak 39 kes baru telah dilaporkan hari ini (28 Julai 2020) menjadikan jumlah keseluruhan kes setakat ini adalah sebanyak 8,943 kes. 11 kes import dan 28 kes tempatan dikalangan warganegara Malaysia. Jumlah kes aktif dengan kebolehan jangkitan pula adalah sebanyak 212 kes. Manakala 1pesakit berada di unit rawatan rapi dan memerlukan bantuan […]

Continue Reading