Hairan lepas kahwin isteri berkurung je dalam bilik. Dalam diam suami nekad isteri mengejutkan rupanya setiap malam ini yang isteri lakukan dalam bilik sendiri sampai tak keluar bilik.

Dulu, aku kuat main game especially Dota. Lepas itu, acah-acah nak kapel dengan awek gamer juga. Tetapi hidup berkurung dalam bilik, makan maggie, menganggur pula sampai berbulan-bulan lamanya. Mak pun dah mula bising.Selepas itu, aku nekad mahu berubah, tinggalkan duniawi (game je pun haha!) cari kerja, ubah life style, tak berkurung sangat dan berdoa juga […]

Continue Reading

Dah banyak gadis ni lyn lelaki. Sampai semua lelaki bayar kat dia hanya untuk tidur sekali. Bila satu hari keluarga dia suruh kawin terkedu gadis ni bila tahu perangai sebenar bakal suami dia.

Bukan Sorang Tapi Dah Banyak Laki Yang Gadis Ni Layan. Semua Laki Bagi Duit Kat Dia Semata Mata Dapat Tidur Sekali. Satu Hari Mak Ayah Dia Suruh Kahwin. Terkejut Dia Bila Dapat Tahu Perangai Bakal Suami Dia Macam Ni. Dah banyak gadis ni layan lelaki. Sampai semua lelaki bagi duit kat dia hanya untuk tidur […]

Continue Reading

Lepas je abg kahwin mak nekad untuk tidur luar. Padahal bilik tidur ada dua. Terkedu bila malam tu bunyi bising smpai kakak tak boleh tidur. Mengejutkan rupa rupanya ini yang abg dengan isteri dia buat dlam bilik tu.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Terima kasih admin untuk perhatian yang sedikit ini. Kisah yang aku nak share ni, mungkin biasa2, tapi konflik ni selalu menganggu kehidupan para wanita sekalian. Jadi, jom mulakan penggembaraan ke dalam dunia aku. Aku anak ketiga daripada empat orang adik beradik. Aku ada Kakak, ada Abang, ada Adik. Lengkaplah kiranya hidup […]

Continue Reading

Kerja keras sebab nak hntar awek pegi gym sampai dapat body lawa. Satu hari tiba tiba awek cakap dah tak tahan. Akhirnya ini yang berlaku buat lelaki ini terkedu.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Kau okay ke?” Aku menyapa sepupuku. Seorang pomen. Dengan muka tak bermaya, dia membuka mulut,,, “Tak lama lagi dah nak nikah. Persiapan semua dah buat. Kad pun dah tempah…Tapi, beberapa hari ni aku sedih sangat. Kadang-kadang, macam nak gla pun ada rasanya. Kerja apa pun tak boleh buat. Bengkel terpaksa tutup selama […]

Continue Reading

Suami bukan orang senang tapi beria nak bawa bini bercuti dekat Turki. Mengejutkan tiba tiba bini terjumpa sesuatu dalam diari suami masa suami dah pergi buat selamanya.

Di suatu kampung, seorang gadis telah memilih seorang lelaki biasa Dan juga miskin ,lelaki itu hanya kerja kampung yang kini sudah menjadi suaminya. Suatu hari, mereka telah menonton tv. Ada rancangan travelog di Turki. Si isteri teruja dengan keindahan panorama di sana. Suaminya pun berkata, “Abang nak bawa sayang jalan-jalan di Turki.” Isterinya membulatkan mata, […]

Continue Reading

Hanya kerana takut malu rumah busuk wanita ni nekad hantar mak ke rumah orang tua. Terduduk meraung wanita ini bila balik rumah jumpa diari mak. Akhirnya ini yang terjadi buat wanita ini menyesal.

Foto sekadar hiasan. Seringkali kita dengar, terdapat anak anak yang menghantar ibu bapa mereka ke rumah orang tua atas alasan tidak sanggup untuk menjaga. Dimanakah belas ehsan seorang anak yang tergamak ‘membuang’ orang tua mereka sendiri sedangkan sewaktu kecil, mereka ditatang bagai minyak yang penuh. Pernah tular sebelum ini, kisah dibawah dimana seorang anak perempuan […]

Continue Reading

Suami dah kurang layan isteri sebab dia dah lembik dan tak cantik macam dulu. Bila dapat tahu isteri sakit suami lagi suka siap suruh isteri pergi buat selamanya lagi. Terkedu akhirnya ini yang jadi kat isteri buat suami menyesal.

Pada awal Febuari 2018, salah seorang teman baik saya telah dijemput Ilahi kerana sakit raahim tahap empat. Alhamdulillah dia sakit tidak lama. Tiga bulan terlantar skit sebelum subuh dia menghembuskan nafasnya yang terakhir dan tinggalkan seorang putera yang masih kecil bersama dua orang puteri yang masih bersekolah dengan si suami. Sebulan selepas pemergiannya, si suami […]

Continue Reading

Bangga dapat bini cantik macam model. Tapi malam tu suami terkejut bila dengar satu bunyi dari isteri. Tergamam suami bila dapat tahu ini perangai sebenar isteri.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Bila baca tajuk story aku ni, korang jangan lah jump to the conclusion terus ok. Sebelum kau orang nak komen negatif ke positif ke, meh dengar aku citer dulu. Macam ni. Aku ni kahwin dengan seorang perempuan yang sangat cantik. Lawa sangat bini aku. Sebagai suami, mesti la aku bangga ada bini […]

Continue Reading

Suami gaji besar tapi pelik duit asyik tak cukup. Sampai suruh guna duit biasiswa isteri untuk beli susu ank. Mengejutkan bila jumpa diari suami. Rupanya dalam tu penuh benda yang suami sorokkan dari isteri.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Saya tidak tahu macam mana mahu bersabar dengan mak mentua ini. 5 tahun sudah berkahwin, selalu brbalah dengan suami berpunca dari keluarga mentua. Tolanglah ibu bapa/ipar/biras/ adik beradik bila mana salah seorang ahli keluargmu sudah berumahtangga, tolonglah jangan masuk campur, menyibuk dan mengata lebih kurang. Kenapa tidak diberikan galakan dan sokongan untuk […]

Continue Reading

Kahwin dengan wanita berpurdah.Terkejut bila malam pertama isteri tak pakai purdah. Akhirnya malam pertama tu kantoi perangai sebenar isteri. Terkedu rupanya dalam diam ini perangai sebenar dia sampai suami menyesal seumur hidup.

Salam. Harap admin hidekan profile aku. Aku seorang suami, ayah utk sepasang anak berumur 4 tahun dan 3 bulan & jugak seorang medical doktor di hospital kerajaan. Terlebih dahulu aku memohon maaf sekiranya cnfession aku ni melukakan hati para pembaca. Beban yang aku tanggung hampir 6 tahun ni, dah takdapat aku simpan. Diluah mti emak, […]

Continue Reading