Suami pura pura pejam mata masa tu. Jam dua pagi senyap senyap biini bangun masuk tandas. Terkedu laki dia tengok bini buat sampai macam ni sekali dalam tandas.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Hye krt…Aku pinjam fb kawan sebab aku tiada fb.. Hide profile ye..Macam ni.. Apa perasaan korang dapat bini yang rasa dia ni seorang yang bujang.. Tak mengaku diri tu dah berkahwin.. Selama ini,, aku hormat dia sebagai seorang isteri tapi dia langsung tak hormat aku sebagai suami.. Aku biarkan dia leka dengan […]

Continue Reading

Gadess nih maseh suci tapi dokter tiba tiba sahkan dia mengandong. Tknk hilangkan maruah dia dipaksa kahwen dgn rider pizza. Lepas je dah halal ini yang berlaku.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Part 1 – Hud Asyikin. Assalamualaikum Admin KRT. Maafkan saya, saya gunakan fake akaun untuk buat luahan ni. Saya seorang perempuan yang berumur awal […]

Continue Reading

Dapat menantu tiada asas pendidikan. Pada mulanya tak terima tapi anak buat macam macam untuk terima.Lepas dah terima mengejutkan ini yang terjadi kat menantu dia

Assalamualaikum semua. Sudah lama saya mengikuti posting di page ini. Semua kisah2 nya menarik, ada juga yang menginsafkan saya. Dahulu jarang saya bermain facebook. Sejak bersara Oktober 2017, hari2 saya baca status kawan-kawan di sini. Baru-baru ini, seorang rakan lama saya di maktab dahulu hubungi saya. Dia memberitahu bahawa baru kehilangan menantu perempuan yg pergi […]

Continue Reading

Gades ni miang tgk laki orang kacak sangat. Lepastu sering dtg kat kedaiiiiiii makan dia. Akhir sekali gades ni nekad nk goda laki orang tu. Hairannnnnnnn cara dia sangat mengejutkan dan akhirnya ini yang berlaku.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Asalamualaikum .. semasa saya berumur 24 tahun, saya jenis yang ramah dan suka bergaul, saya juga akan berusaha sehabis mungkin untuk mendapatkan apa yang saya mahu.. saya juga serius cantik, putih gebu, tinggi ala2 model, dan ramai lelaki yang ingin mendekati saya, dengan berbekalkan plajaran dan segulung degre yang saya ada. saya […]

Continue Reading

Gades ni ingat abg tiri nk tunjok lukisan dekat buku. Tetiba ada sesuatu yg terjadi sekelip mata kt ruang tamu yg buat gadess ni masih terasa sehingga kini.

Zaman kanak-kanak saya, bagi saya ada waktu gembira dan ada waktu duka… jika mahu diputarkan masa.. tentu saya tak ikut kawan saya main pondok-pondok. Peristiwa pertama yang kena pada saya apabila kawan saya tapi tak rapat sangat sebab dia lelaki dan dia panggil saya, dia tanya saya mahu gula-gula tak? Saya kata okay boleh.. umur […]

Continue Reading

Kandungan Fazura tidak bergerak. Mengejutkan Fazura tampil dedahkan sesuatu tentang kandungannya. Tergamam ini keadaan Fazura sekarang.

KUALA LUMPUR: Melihat perkembangan Nur Fazura selepas mengumumkan kehamilan, beberapa bulan lalu, dapat disimpulkan wanita ini cukup aktif.Setiap hari, ada sahaja aktiviti yang dilakukan biarpun ada yang beranggapan, wanita mengandung sepatutnya perlu banyak berehat. Maklum sajalah, dengan keadaan diri yang semakin sarat dan menanti masa untuk bersalin, pasti ramai yang risau dengan kesihatan aktres itu, […]

Continue Reading

Warganet bongkarkan siap screenshot yang Ali Puteh ada tulis sesuatu kat surat saman yg dia balas untuk Balu Abam. Mengejutkan sampai macam tu sekali Ali Puteh tulis.

Pada hari pertama berita tersebar, Ali sudah memuatnaik status di Instagram merujuk kepada isu tersebut, namun terpaksa menutup ruangan komen. Selepas tampil memberi penjelasan, Ali dilihat sudah membuka semula ruangan komen bersama dengan posting baru. Jika sebelum ini, timbul perbezaan pendapat di kalangan warganet apabila gigih memberikan hujah masing-masing berkenaan isu saman Ali dan Hidayah. […]

Continue Reading

Lepas Balu Abam muatnaik status di ig kini Ali Puteh pula muatnaik sesuatu di ig nya. Sekali adk dia Syuk dtg komen bongkarkan sesuatu. Wargent terkejut dgn apa yg dia komen.

Berita membabitkan sam4n balas pelawak Ali Puteh terhadap kakak iparnya Nor Hidayah Mohd Ali beberapa hari lalu seakan ‘melet0p’ kembali. Pada hari pertama berita tersebar, Ali sudah memuatnaik status di Instagram merujuk kepada isu tersebut, namun terpaksa menutup ruangan komen. Selepas tampil memberi penjelasan, Ali dilihat sudah membuka semula ruangan komen bersama dengan posting baru. […]

Continue Reading

Mengejutkan hampir 2 tahun Acap hilang sekali abang Acap muatnaik sesuatu di fb. Jumpa pondok usang ditempat Acap hilang. Tergamam ini yang ada dalam pondok usang tersebut.

GOPENG – Meskipun tiada khabar berita termasuk petunjuk baharu mengenai kehilangan juruteknologi makmal, Klinik Kesihatan Muar yang sehingga kini menjadi mist3ri, pencarian Mohammad Ashraf Hassan masih diteruskan. Perkembangan terbaharu, abangnya, Mohd Zahiruddin, 36, memuat naik posting di Facebook miliknya semalam dengan menyatakan misi mencari dan menyelamat (SAR) Acap tetap diteruskan seperti biasa. “Yusuf tinggal sat […]

Continue Reading

Abah paksa gades ni nikah dgn EX. Mlm pertama suami mintak hak dia. Gades ni bagi dlm keadaan terpaksa dan tk rela. Lepas je dpt apa yg dia nk dia terosssssssssss berubah. Akhirnya ini yg dia lakukan.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Saya adalah seorang isteri, berusia 31 tahun dan berkahwin 14 july tahun lepas atas dasar paksaan keluarga. Sekarang saya mempunyai dua orang putera kembar yang ku lahirkan june yang lalu secara operation. Sebelum saya lanjutkan cerita, saya perkenalkan suamiku dengan nama Zam dan. Dia merupakan bekas teman lelaki […]

Continue Reading