Doakan selamat pergi dan sedekahkan al fatihah. Terkedu ini keadaan terkini M Daud Kilau setelah sekian lama menyepi. Kata kata dia tu buat ramai yang sebak.

Sejak semalam berita berkenaan penyanyi veteran Datuk M.Daud Kilau yang terlantar sakit telah menarik perhatian dan simpaati orang ramai terutama peminatnya. Malah penyanyi yang digelar raja gelek Malaysia itu merayu pihak berkenaan agar dapat menolongnya dan datang melihat sendiri keadaannya. Menurutnya dia kini hanya mahu menghabiskan sisa hidup ini selagi diizinkan Allah. Terbaru, M. Daud […]

Continue Reading

Kebenaran akan terbukti jugak. Lepas sekian lama menyepi akhirnya suami Nadia Brian tampil bongkarkan sesuatu tentang rumahtangga diganggu orang ketiga. Rupa rupanya ini cerita sebenar.

Pergolakan rumah tangga pelakon Nadia Brian dan Muizz Nasruddin terus menjadi perhatian apabila timbul khabar angin mendakwa kehadiran orang ketiga yang dipercayai aktor Aidit Noh. Muizz, 29, berkata dia enggan mengulas lebih lanjut berhubung dakwaan tersebut. Sebaliknya dia percaya segala kebenaran pasti akan terbukti satu hari nanti. “Benda ini simple saja… kebenaran dan keadilan pasti […]

Continue Reading

Terkini kes postif meningkat lagi 89 kes dan 2 pemergian disahkan hari ini. Mengejutkan akhirnya kkm bongkarkan punca kes meningkat buat warganet terkedu.

Sebentar tadi, Kementerian Kesihatan Malaysia memberitahu sebanyak 89 kes baru telah dilaporkan hari ini (30 September 2020) menjadikan jumlah keseluruhan kes setakat ini adalah sebanyak 11,224 kes. Daripada 101 kes ini,  86 adalah kes tempatan (84 warganegara, 2 bukan warganegara) dan 3kes import. Jumlah kes aktif dengan kebolehan jangkitan pula adalah sebanyak 1124 kes. Manakala 13 pesakit berada di unit rawatan rapi […]

Continue Reading

Risau lebih ramai mungkin dikesan covid 19. Rupa rupanya virus kluster bangau bangau sudah merebak secara meluas dalam kalangan komuniti di perkampungan dan daerah Semporna.

PUTRAJAYA – Ujian saringan untuk Kluster Bangau-Bangau telah diperhebatkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) di Semporna, Sabah kerana khuatir lebih ramai mungkin dikesan jangkitan covid-19. Ini kerana KKM bimbang virus kluster itu sudah merebak secara meluas dalam kalangan komuniti di perkampungan dan daerah Semporna. Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr. Noor Hisham Abdullah berkata, penelitian […]

Continue Reading

Setelah sekian lama menyepi kali ni Eira Aziera tampil kembali buat live bongkarkan apa yang jadi kat dia buat ramai yang terkejut. Rupa rupanya ini keadaan terkini beliau.

Menerusi live terbaru eira aziera hari ini beliau berkongsi keadaan terkini beliau setelah apa yang terjadi sebelum ini tentang insidenn serta cerita kontrovversi terhadap diri beliau. Live terbaru dari eira juga menarik perhatian lebih 70 ribuu tontonan serta lebih 500 kongsian terhadap posting beliau. Antara Kata Kata Eira “Alhamdullilah sebab doa hampa, yang berterusan dekat […]

Continue Reading

Baru balik dari Sabah tapi tak kuarantin sampai 14 hari. Akhirnya DS Ismail Sabri tampil bongkarkan sebab kenapa dia tak kuarantin samapai 14 hari. Rupa rupanya ini punca.

Baru balik dari Sabah tapi tak kuarantin sampai 14 hari. Akhirnya DS Ismail Sabri tampil bongkarkan sebab kenapa dia tak kuarantin samapai 14 hari. Rupa rupanya ini punca. Menteri Kanan Keselamatan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob akui telah menjalani sa-ringan Cov-id-19 selepas pulang berkempen untuk Pilihan Raya Negeri Sabah semalam. Menurut Ismail Sabri dia hanya […]

Continue Reading

Mengejutkan warganet kongsi keadaan terkini KLIA kosong lepas ramai yang diberhentikan kerja. Rupa rupanya ini punca buat warganet terkedu.

Pandemik Covid-19 yang melanda dunia sejak awal tahun ini telah memberi kesan terhadap perkembangan ekonomi. Malah ada sektor yang terkesan sehingga gulur tikar kerana tidak mampu menanggung kerugian. Begitulah juga nasib sektor penerbangan yang ‘diperlihankan’ akibat aktiviti penerbangan domestik dan antarabangsa tidak lagi beroperasi seperti dahulu. Kesan dari itu, satu perkongsian yang memilvkan dari individu […]

Continue Reading

Shaheizy Sam dikatakan tumpang kekayaan Syatilla Melvin. AKhirnya Syatilla Melvin tampil bersuara beri respon pada bila ada warganet cakap Sam tumpang kekayaan dia. Sampai macam ni sekali respon dari Syatilla.

PELAKON Syatilla Melvin menyedari terdapat segelintir pihak yang beranggapan perkahwinannya dengan Shahiezy Sam semata-mata ingin menumpang kemewahan aktor tersebut. Namun Syatilla atau nama sebenarnya Siti Nur Syatilla Amirol Melvin, 29, berkata tiada istilah menumpang dalam kehidupan rumah tangga memandangkan dia dan suaminya sentiasa membantu satu sama lain dalam setiap perkara. Menurut Syatilla, dia percaya rumah tangga […]

Continue Reading

Tak mudah nak tinggalkan orang yang kita sayang. Terkedu bila tiba tiba Fazura muat naik foto dengan kapsyen jadi tanda tanya warganet. Rupa rupanya ini punca.

Semangat ibu mengandung ketika bekerja sukar dijangka. Itulah yang dilakukan pelakon dan penyanyi jelita, Nur Fazura Sharifuddin atau Fazura. Walaupun kini sarat hamil dan akan melahirkan anak sulungnya tidak lama lagi, Fazura tetap mencari kesempatan untuk melancarkan lagu baharu berjudul Noktah. Lagu istimewa ciptaan sepenuhnya komposer Ezra Kong itu menceritakan pasangan yang tidak berdaya lagi […]

Continue Reading

Ank bawah umur kantoi keluar dating dengan Alvin Chong. Sekali Sharifah Zarina tampil bersuara jawab tentang dakwaan ank bercinta dengan Alvin. Mengejutkan sampai macam ni respon Sharifah Zarina.

Penyanyi Sharifah Zarina tidak menghalang anaknya Athalia Deena Buswani untuk berkawan dengan sesiapa asalkan tahu menjaga diri dan menjaga nama keluarga. “Saya tak kisah anak saya nak kawan dengan sesiapa pun, yang penting dia pandai jaga diri dan jaga nama baik keluarga,” katanya. Bagaimanapun ketika diminta mengulas dakwaan anaknya sedang menjalin cinta dengan pelakon dan […]

Continue Reading