Lama mendamkan diri akhirnya Scha al Yahya bongkarkan tentang jantina anak keduanya, Tergamam bila tiba tiba Scha bongkarkan ini..

Pada Oktober 2020, genap 6 bulan usia kehamilan anak kedua pelakon dan peragawati Scha Al-Yahya dan suaminya aktor Awal Ashaari. Umum mengetahui, pada usia berkenaan juga jantina bayi dalam kandungan itu sudah boleh dilihat menerusi ujian imbasan yang dilakukan di klinik atau h0spital. Dalam satu muat naik di laman Instagram Scha baru-baru ini, beliau telah […]

Continue Reading

Bini baru beberapa hari bersalin suami dah paksa ajak bersama. Tergamam budak yang umur sebulan tgah tido selamba je boleh letak dalam bakul baju. Akhirya ini yang berlaku buat wanita ini tergamam.

Bini baru beberapa hari bersalin suami dah paksa ajak bersama. Tergamam budak yang umur sebulan tgah tido selamba je boleh letak dalam bakul baju. Akhirya ini yang berlaku buat isteri tergamam. x tau nak luah kat sapa lagi, xda tempat nak meluah.saya & suami saya adalah pasangan muda. ya benar kata ibu saya jgn terlalu […]

Continue Reading

KWSP bakal kekurangan dana jika pengeluaran akaun 1 dibenarkan. Mengejutkan rupa rupanya ini punca kerjaan sukar benarkan pengeluaran duit dalam akaun 1.

Rakyat Malaysia kini semakin terbeban dengan impak ekonomi akibat penularan wabak Covid-19. Ekoran itu, timbul beberapa idea yang mencadangkan agar kerajaan membenarkan pengeluaran wang Akaun 1 caruman Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) untuk kegunaan berdepan pandemik ini. Malah, idea ini juga diutarakan oleh mantan Perdana Menteri sendiri, Dato’ Seri Najib di laman Twitter peribadinya. Terang […]

Continue Reading

Terpaksa jalan guna tongkat disebabkan ini. Akhirnya Ibu Aliff Syukri tampil bersuara bongkarkan punca terpaksa jalan guna tongkat.

Ibu kepada jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri, Bonda Rozita Ibrahim mengalami kelukaan pada ligamen di buku lali akibat terlalu aktif seperti melakukan hiking dengan cara tidak betul. Tambah Bonda Rozita, kelukaan lama pada buku lali sewaktu remaja memberi kesan yang lebih buruk kepada kakinya. “kelukaan buku lali masa muda bawa kesan buruk. Saya sangka […]

Continue Reading

Jadi bualan hangat warganet bila tiba tiba Chacha Maembong muat naik foto atas pelamin dengan seorang lelaki. Tergamam rupa rupanya ini identiti lelaki tersebut

Beberapa hari yang lalu , nama Chacha Maembong menjadi bualan hangat di media sosiaI selepas dia telah diftnah dikatakan terbabit dengan kelas atasan dan aktiviti Mcau skem. Tidak than dengan komen warganet yang kterlaluan di media sosiaI , dia telah membuat Iaporan poIis pada 20 Oktober yang lalu. Muatnaik gambar diatas pelamin bersama seorang leIaki […]

Continue Reading

Lama sorokkan dari media akhirnya USop tayang cinta hati anak mami. Rupa rupanya dalam diam dia dah nak tamatkan zaman bujang.

“Bagi saya, saya okay sahaja bila Teha pun berkongsi momen-momen bersama saya di laman sosial sebab saya tak pernah dapat kejutan macam tu dari orang yang saya sayang. Saya rasa sangat dihargai.“Selalunya kalau saya kata okay, baru dia akan post gambar kami. Tak mengapa saya nak repost foto tersebut di Instagram sebab saya nak jadikan […]

Continue Reading

Kecoh dengan isu penegluaran duit kwsp akaun 1. Mengejutkan sekali tiba tiba ketua kwsp tampil bersuara lantang bongkarkan ada cara lain selain guna akaun 1 kwsp.

KUALA LUMPUR: Cadangan untuk membenarkan pengeluaran daripada Akaun 1 caruman Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) dibimbangi menimbulkan masalahh kewangan kepada pencarum pada masa depan. Ketua Pegawai KWSP, Alizakri Alias, berkata caruman di KWSP adalah insurans masa hadapan pencarum dan jika pengeluaran simpanan dari akaun itu dibenarkan ia bakal membhayakan mereka untuk mendapat perlindungan itu. Katanya, […]

Continue Reading

Kes dijangka akan terus meningkat dalam masa terdekat. Terkini Johor Bahru diumumkan sebagai zon merah. Mengejutkan rupa rupanya ini punca.

Kini Johor Bahru diumumkan sebagai zon merah. Menurut Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan dan Alam Sekitar negeri, R. Vidyananthan, kebanyakan kes yang dilaporkan membabitkan penularan di dalam keluarga dan tempat kerja. Bagaimanapun, katanya keadaan masih terkawal. “Memandangkan sebahagian besar kluster ini adalah penularan keluarga dan tempat kerja, Jabatan Kesihatan Negeri meletakkan institusi terbabit di bawah arahan pengawasan […]

Continue Reading

Tak jadi kahwin gara gara status Nonny Nadirah. Akhirnya Niezam Zaidi tampil bersuara lantang beri penjelasan buat warganet tergamam.

Tak jadi kahwin gara gara status Nonny Nadirah. Akhirnya Niezam Zaidi tampil bersuara lantang beri penjelasan buat warganet tergamam. Kuala Lumpur : Pelakon, Niezam Zaidi menafikan status janda penyanyi dan pelakon, Nonny Nadirah menjadi punca pembatalan perkahwinan mereka yang sudah dirancang. Niezam berkata, majlis pernikahan mereka sepatutnya berlangsung Isnin lalu iaitu sempena ulang tahun kelahirannya […]

Continue Reading

Lepas je PM bagi tahu kesan pengeluaran akaun 1 KWSP. Tiba tiba Najib pula bersuara bagi respon sebab tak puas hati. Tergamam sampai macam ni sekali respon Najib.

PAGOH: Sukar bagi kerajaan membenarkan pengeluaran wang akaun 1 caruman Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bagi digunakan rakyat yang berdepan wabak COVID-19, kata Perdana Menteri. Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, beliau menyedari ada cadangan yang dibuat bagi pengeluaran wang akaun 1 KWSP dibuat berikutan rakyat terbeban dengan impak ekonomi akibat penularan berkenaan. “Saya nak beritahu […]

Continue Reading