Selamba je bagi orang makan ayaaam kfc masa lepas nikah. Lepas beberapa bulaaan dapat panggilan tentang laki dia. Terduduk bila wanita ni tahu cerita sebeeenar.

Assalamualaikum. Foto sekadar hiasan. Dulu aku janda sebab ex aku talak 3 sebab benda kecik. Kami kahwin pun tak sampai setahun dia talak kan aku. Lepas dia tinggalkan aku. Dia halau aku balik rumah mak aku. Masa tu dah la aku tak ada kerja. Tak ada duit tak ada semua nasib tak ada anak.. Dia […]

Continue Reading

Hampir 3 tahun minta isteri ank tapi dia tak nak hamil. Sekali laki ni nekad untuk rancang sesuatu. Tergamam isteri bila tahu rupanya ini rancangan suami.

Assalammualaikum. Gambar sekadar hiasan. Status kawan saya mulanya adalah isteri. Ibu kepada 3 orang anak. Dulu bekerja sebagai Jurutera tapak binaan. Dia seorang wanita yang cantik. Baik hati dan solat tak pernah tinggal. Walaupun dah berkahwin tapi masih lagi nampak macam anak darra. Dia ada aura yang tersendiri. Saya juga mengenali suaminya. Suaminya seorang yang […]

Continue Reading

Azwan Ali pernah ada hati dengan Ziana Zain tapi ditolak. Akhirnya buat pertama kali Ziana Zain tampil bersuara bongkarkan punca dia tolak cinta Azwan Ali.

Air mata jantan pengacara Azwan Ali berguguran apabila berbicara tentang hubungan istimewanya bersama penyanyi Ziana Zain. Menerusi program Lagu Cinta Kita musim kedua, Azwan diminta rakan pengacara Elly Mazlein memberi komen sama ada Ziana yang sudah lama Azwan kenali mungkin boleh menjadi teman wanitanya. Pada mulanya, Azwan Ali tanya terus terang kepada Ziana Zain kenapa […]

Continue Reading

Setelah hampir setahun bersama Elly Mazlein tiba tiba tampil bersuara bongkarkan perangan pelik suami. Rupa rupanya dalam diam ini perengai pelik dia.

Selebriti serba boleh, Elly Mazlein, 39 sememangnya sering disebut-sebut sejak kebelakangan ini. Buka sahaja kaca televisyen, sudah pasti ada wajahnya menghiasi mana-mana acara. Elly Mazlein yang juga mesra disapa Kak Lina Pom Pom turut tidak lokek berkongsi aktiviti hariannya bersama keluarga di Instagram miliknya walaupun tidak terlalu menonjolkan anak dan suami tercinta. Jadi jurugambar abah […]

Continue Reading

Menyesal kahwin dengan lelaki ni. Dalam masa 3 tahun kahwin wanita ni dah lahirkan 8 orang ank tapi keluarga susah. Bila doktor tanya kenapa lahirkan banyak mengejutkan ii jawapan dari wanita itu.

Dengan perkembangan dunia, semakin banyak perkahwinan trans-nasional berada di sekeliling kita. Sekarang bukan sahaja gabungan orang Cina dan Eropah dan Amerika, tetapi juga banyak gadis Cina memilih untuk berkahwin dengan orang Afrika. Kemudian, Kisah di bawah adalah mengenai kehidupan seorang gadis Cina, selepas dia berkahwin dengan orang Afrika. Ia boleh dikatakan buat gadis itu sangat […]

Continue Reading

Lama menghilangkan diri tiba tiba Noorkumalasari tampil bersuara bongkarkan sesuatu tentang Anita Sarawak. Rupa rupanya ini perkembangan terkini Anita Sarawak.

Bintang senior, Noorkumalasari telah diundang menjadi tetamu jemputan untuk program bual bicara, Next To Neelofa pada Khamis lalu di saluran Astro Ria. Menerusi program yang dihoskan oleh pengacara, Neelofa itu, aktres terkenal sekitar era tahun 80-an ini ada berkongsi kisah hidupnya bersama penonton. Dalam pada itu, Noorkumalasari ada memberitahu kakaknya kini berada dalam keadaan baik […]

Continue Reading

Baru lepas jalani proses operasi Mengejutkan ini keadaan terkini M Daud Kilau buat ramai yang terkejut. Tak sangka sampai macam ni sekali jadi pada M Daud Kilau.

Datuk M.Daud Kilau yang menjalani prosedur operasi angioplasty, pada Jumaat lalu dilaporkan semakin stabil. Anak keduanya, Ahmad Zaini Muhammad Daud, 49, berkata, prosedur itu memakan masa empat jam dengan tiga salur cairan merah bapanya dimasukkan alat sten. “Alhamdulillah, operasi berjalan dengan lancar bermula pukul 5 petang hingga 9 malam, semalam. Alat sten dimasukkan ke dalam […]

Continue Reading

Ada kesan merah pada dada makcik. Pergi hospital doktor kata tiada masalah. Tak lama kemudian baru jumpa punca sebenarnya benda ini berlaku tapi ada lagi yang perlu diselesaikan

Salam semua, terima kasih jika cerita aku disiarkan. Sebelum aku mula cerita ni, korang mesti tahu s1hir tu apa kan? Ni kisah makcik aku. Ok first, aku describe latar belakang makcik aku dulu. Makcik aku ni adik kepada mak aku, means makcik aku ni anak keempat dan anak bongsu dalam adik beradik diorang. Buat pengetahuan […]

Continue Reading

Bakal isteri rela letak hantaran RM700 sebab bakal suami gaji bawah RM1000. Masa akad nikah tergamam bakal isteri dengar mas kahwin yang bakal suami dia lafazkan

Berbunga hati rasa. Memang wujud lelaki lelaki gentleman baik yang bekerja kuat. Selain confessor, salah seorangnya suami ku. Jangan risau ya sahabat sahabat ku yang masih bujang. Masa kalian, dengan orang yang tepat akan tiba. Sebelum berkahwin, memang terlalu banyak ujian. Sering jugak aku menangis, tetapi bukan kerana K. Tetapi kerana susahnya nak menghalalkan hubungan […]

Continue Reading

Hantaran bakal isteri sampai 30k. Sampaikan ada yang sanggup tawar 60 k untuk jadikan bakal isteri dia sebagai isteri. Ini yang lelaki itu buat lepas tahu perkara itu berlaku

Assalammualaikum dan selamat sejahtera.. Aku Razlan. Umur 38 tahun dan berkahwin. Isteri aku Nur. Aku nak kongsi kisah berkenaan duit hantaran rendah yang menjadi isu. Hantaran Nur RM30k. Tak termasuk RM10k untuk barang kemas. RM3k mas kahwin dan RM5k untuk barang barang hantaran seperti jam dan handbag. Aku kenal Nur sejak kami berumur 16 tahun. […]

Continue Reading