Perlu masa untuk padam gambar yang tak elok. Tiba tiba ada pulak warganet yang rajin cari gambar lama. Ini respon pada dari Zizi Kirana buat warganet terkedu.

Penyanyi cantik dan bersuara lunak, Zizi Kirana selalu mendapat pujian apabila dirinya tampil dengan penampilan sopan bertudung. Dah la lawa, suaranya pun memang merdu! Baru-baru ini, kedengaran tentang perihal Zizi yang dikatakan ingin menghapuskan gambar-gambar menjolok mata. Pada 30 Disember 2020, Zizi telah memuat naik satu perkongsian di Instagram story. Berdasarkan hantaran itu, Zizi merasa lucu […]

Continue Reading

Mak meeeertua lebih pentingkan untuk sambut hari keluarga berbanding nak melawat ayh sakit. Mengejutkan lepas bebrapa tahun kahwin laki ni terus talakkan wanita ini dengan talak 3. Akhirnya kantoi semua rahsia suami.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca. Seperti yang kita tahu, tiada wanita yang inginkan perpisahan berlaku dalam rumahtangga yang dibina. Namun tatkala, rasa cinta semakin hambar, maruah diri dan kehormatan bagai dipijak-pijak serta hilang segala kepercayaan buat insan yang bergelar suami, inilah nokhtah keputusan yang dirasakan paling bahagia. Ikuti coretan yang dikongsikan oleh wanita cekal […]

Continue Reading

Ingatkan dah tiada. Terkini kecoh lagi pasal ketukan misteri ni. Tapi kali ni lagi hebat. Siap ada yang nampak lembaga berbulu hitam lagi. Individu ni tampil dedahkan cerita sebenar.

Temerloh: “Saya nampak kelibat tiga lembaga berbulu hitam berdiri di atas beranda di tingkat atas rumah, sungguh menyeramkan dan menakutkan. “Anak saya Haikal nampak kelibat tiga lembaga hitam di dalam rumah, tetapi tidak berani tengok lama kerana takvt,” kata wanita dikenali Sharifah Mazian Syed Mohd selepas rumah teres dua tingkat didiaminya di Taman Temerloh Jaya, […]

Continue Reading

Setiap bulan isteri bagi duit. Sampai suami nekad untuk berhenti kerja dan jadi suri rumah. Tapi bila keluarga dapat tahu suami berhenti kerja ini tindakan ibu buat lelaki ni menyesal.

Isteri Yang Selalu Bagi Duit Dekat Suami Setiap Bulan. Satu Hari Suami Tekad Untuk Buat Sesuatu Ini Sampai Satu Keluarga Pulaukan Dia. Akhirnya Ini Yang Terjadi Dengan Rumahtangganya. Isteri selalu sangat bagi duit dekat suami. Assalamualaikum buat pembaca,berikut merupakan kisah yang ingin dikongsi bersama. Saya berusia awal 30-an, berkahwin dengan seorang pegawai di sebuah syarikat […]

Continue Reading

Harapkan Pu Riz tak kembali. Muat naik foto dengan pakai busana putih. Ramai warganet ucapkan tahniah. Sekali bekas kekasih Pu Riz dedahkan benda ni tentang gambar tu.

Sebelum ini, nama Amal Syahmina pernah menjadi buah mulut warganet apabila pendakwah muda Pencetus Ummah (PU) Riz merisik selebriti popular, Neelofa bulan lalu. Kisah sedih mengenai perhubungan pernah dikongsi di akaun Instagram miliknya sebelum ini, tetapi dia sudah mengambil keputusan untuk ‘move on’ dan melupakan semua kenangan bersama pendakwah tersebut. Berikutan kontroversi itu, pengikut Amal […]

Continue Reading

Bakal tamatkan zaman bujang tak lama lagi. Ayda Jebat diraikan sebelum bergelar isteri esok. Sekali ini kata kata dari Ayda Jebat buat warganet teruja.

Umum mengetahui pelakon, Ayda Jebat dan tunangnya Nabil Mahir bakal melangsungkan majlis pernikahan mereka di sebuah masjid di ibu kota pada hari esok. Seperti biasa, sebelum bergelar isteri pasti akan ada sambutan yang dilakukan oleh rakan-rakan terdekat yang mahu meraikan momen gembira itu bersama. Semalam, pelakon drama Cindai itu memuat naik satu foto di laman […]

Continue Reading

Kekasih suruh pakai tudung. Tapi ini alasan yang Atikah Suhaime buat warganet terkejut. Tak sangka selamba je dia boleh bagi alasan macam ni.

Pelakon Atikah Suhaime mengakui dirinya belum bersedia untuk mengenakan tudung meskipun dipuji cantik oleh kekasihnya, Datuk Lokman Teh. Malah tambah pelakon drama Dendam Cinta Arissa itu, kekasihnya itu juga pernah meminta dia memakai tudung. Perkara berkenaan diluahkan Atikah atau nama lengkapnya Nurul Atikah Mohd. Suhaime menerusi InstaStory miliknya semalam. “Hari itu, mama dengan @lokmanteah cakap […]

Continue Reading

Aliff Syukri hadiahkan Bonda Rozita kereta baru. Sekali Bonda Rozita dedahkan yang Dato Aliff Syukri dalam kesusahan. Ini nasihat Bonda pada Aliff Syukri buat warganet terkedu.

Sepanjang tahun 2020, kita berdepan dengan situasi sukar gara-gara penularan Covid-19. Di Malaysia, ramai yang hilang pekerjaan dan tak kurang juga yang mengalami kerugian yang besar dalam perniagaan. Tak terkecuali, usahawan Dato Seri Aliff Syukri yang juga meneruskan perniagaannya ketika pandemik. Ibu Akui Aliff Syukri Dalam Kesusahan Hal ini telah diakui oleh ibunya sendiri, Rozita […]

Continue Reading

Teori yang individu ni buat kononya Neelofa ada masaalah ni. Sekali tak lama berdiam diri ini respon dari Neelofa buat ramai yang terkejut.

Semenjak 26 Disember lalu, nama Noor Neelofa dan PU Riz antara yang menjadi pencarian tertinggi di semua media sosial disebabkan masalah yang sedang melanda bakal pengantin ini. Namun disebabkan satu kejadian yang tidak tahu puncanya, ada gosip mengatakan kononnya mereka sudah putus tunang. Tetapi daripada pihak Neelofa, beliau tetap meminta peminat untuk terus mendoakan hubungan […]

Continue Reading

Jarang muat naik gambar suami walaupun dah 5 tahun kahwin. Sekali Marsha tampil bersuara dedahkan sebabnya buat orang ramai terkedu.

LIMA tahun mendirikan rumah tangga dengan usahawan Mohamed Shaiful Nizam Mohamed Ismail, penyanyi Marsha Milan Londoh mendedahkan suaminya itu seorang yang pemalu dan tidak romantik. Gara-gara sifat ‘malu-malu’ itu, Marsha memberitahu dia jarang memuat naik foto bersama suami tersayang di media sosial miliknya. “Inilah perangai dia, demi sekeping gambar… Sepol (Shaiful) pemalu tu la susah […]

Continue Reading