Lepas dah kecoh pasal pakcik misteri akhirnya tuan rumah tampil dedahkan perbualan dengan pakcik ni buat ramai yang terkejut.

Semalam polis mengesahkan lelaki yang masuk ke perkarangan sebuah rumah di Taman Cengal, di sini, seperti yang tular di laman sosial sejak semalam didapati kurang waras. Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Adzli Abu Shah berkata, lelaki itu tidak tahu apa yang dibuat di situ malah turut tidak berbaju di hadapan pasukan polis. Beliau […]

Continue Reading

Lima sekawan akhirnya terima surat saman dari Siti Nordiana. Terkejut sekali ini bayaran yang dituntut setiap seorang.

Kes melibatkan Siti Nordiana dan juga ‘lima sekawan’ iaitu Lan Solo dan isteri, Syura Badron, jurusolek Aida G, Sam Samin diteruskan lagi apabila mereka mengesahkah telah menerima surat tuntutan permohonan maaf daripada penyanyi itu sejak daripada hari Isnin yang lalu. Perkara tersebut dimaklumkan kepada sebuah portal media hiburan di mana Siti Nordiana turut menuntut amaun […]

Continue Reading

Baru je kehilangan bapa kini Ustaz Ebit Lew buka rumah transit untuk pesakit knsr. Terkedu kemasukan percuma lagi.

Nama penceramah bebas, Ustaz Ebit Lew sudah tidak perlu diperkenalkan lagi. Insan yang banyak membantu golongan yang memerlukan di dalam dan luar negara ini sudah menjadi buah mulut sejak awal negara kita dilanda pandemik Covid-19 tahun lalu. Baru sahaja kehilangan ayah tercinta akibat sakit teruk, Ustaz Ebit Lew mengambil iktibar dan memberikan manfaat kepada orang […]

Continue Reading

Lama sangat duduk rumah gara gara pkp. Terkejut ini perubahan pada man Raja Lawak buat ramai yang tak sangka.

IMPIAN pelawak Man Raja Lawak untuk memiliki berat badan idaman tercapai selepas dia melalui rutin harian ketat sejak beberapa bulan lalu. Wah patutlah makin kurus dan tampan sekarang ni ya! “Berat saya dari 94 kilogram, sekarang ni dah 74 kilogram… saya minum produk kesihatan dan berjalan kaki di sekitar rumah selama 30 minit setiap hari. […]

Continue Reading

Ada cakap nak bagi 50ribu dekat pakcik Hadi. Lepas Yusuf Azmi kali ni gilran Mk K Clique penuhi niat jumpa pakcik Hadi.

Sejak video seorang usahawan dan juga influencer terkenal didakwa biadap dengan seorang warga emas tular, ramai yang telah tampil menyuarakan rasa geram melihat video tersebut. Paling mencuri tumpuan adalah perkongsian penyanyi terkenal dari kumpulan K-Clique, iaitu MK K-Clique atau nama sebenarnya  Muhammad Hairi Amin bin Hamdan di ruangan IG story tempoh hari. Pernah cakap nak […]

Continue Reading

Selalu muat naik gambar tutup perut. Sekali lagi Neelofa jadi tumpuan ramai lepas muat naik gambar macam ni.

Meskipun para peminat membuat spekulasi tentang kehamilannya, selebriti popular Neelofa memilih untuk ‘mengunci mulut’ dimana tiada sebarang pengakuan atau penafian dibuat. Memetik laporan Kosmo! Online, beberapa posting terbaharu oleh selebriti berusia 32 tahun itu di laman Instagram sekali lagi mengundang persoalan ramai didakwa sedang berbadan dua. Menerusi perkongsian foto, dapat dilihat bekas pengacara MeleTOP itu […]

Continue Reading

Lana Nordin tampil lagi dengan kritikan terhadap DG Hisham. Ramai yang terkejut dengan pendedahan Lana dan ini yang warganet harapkan pada DG Hisham.

Rentetan isu kerajaan dikatakan membelakangi Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-​Mustafa Billah Shah apabila sengaja mengadakan ‘parlimen lockdown’ atas keputusan Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr. Noor Hisham Abdullah, pelakon Lana Nodin seolah-olah memulangkan paku buah keras kepada segelintir warganet yang selama ini lancang mengkritik kelantangannya yang tular baru-baru ini. Dalam satu perkongsian Instagramnya, […]

Continue Reading

Suka berhias di rumah. Izara Aishah dedahkan sesuatu tentang dirinya yang orang ramai tak tahu.

Aktres jelita, Izara Aishah akui ‘self love’ atau menyayangi diri sendiri amat penting dalam kehidupan seseorang. Menantu penyanyi tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza ini sering mempraktikkan perkara itu dengan berhias diri di rumah kerana ia mampu membuatkan dia gembira.“Self love amat penting untuk diri kita sendiri, tambahan pula di waktu seperti sekarang, kita kena tahu […]

Continue Reading

Kali ni giliran Mk K Clique pula tampil bersuara lepas tengok video pakcik tu.

Semalam, tular video seorang founder dikatakan telah memperlekehkan seorang warga emas semasa membuat lawatan ke Pusat Transit Gelandangan Kuala Lumpur. Selain warganet, ramai artis turut buka mulut memberikan pendapat mereka mengenai isu ini dan salah seorangnya termasuk penyanyi rap MK K-Clique yang telah meluahkan amarahnya terhadap founder tersebut. “Saya bagi pakcik ni 50k”. Menerusi tangkap layar dari Instagram story […]

Continue Reading

Laungan ini pula bergema di Dewan Rakyat lepas Agong murka dengan keputusan ini.

Kekecohan di Dewan Rakyat bagaikan tidak berkesudahan apabila ahli Parlimen melaungkan perkataan ‘derh4ka’ menerusi sidang pada Khamis. Ia susulan kenyataan yang dikeluarkan Istana Negara yang memaklumkan Yang di-Pertuan Agong, Sultan Abdullah Sultan Ahmad Shah bertitah “amat dukacita” dengan pembatalan Ordinan Darvrat. Ahli-ahli Parlimen sedang mengajukan soalan berkaitan dasar kerajaan dalam mendepani C0vid-19 sebelum ramai yang tunduk […]

Continue Reading