Bonda Rozita sahkan rumahtangga Aliff Syukri dan isteri sedang goyah, warganet tidak sangka ini yang terjadi antara mereka berdua

Instagram merupakan satu medan untuk setiap selebriti berkongsi kehidupan kepada para pengikut mereka. Jadi, jika ada posting terbaru mengenai kehidupan peribadi mereka, sudah tentu menarik perhatian setiap warganet. Bayangan sedang bersedih

Jika kita mengikuti perkembangan Instagram pengasas kosmetik terkenal Dato Seri Aliff Syukri dan isterinya, Datin Seri Shahida Abdul Rashid, sudah tentu dapat melihat perubahan di setiap muat naik mereka. Seakan ada yang tidak kena dengan mereka berdua apabila kerap meluahkan rasa sedih dan tiada gambar bersama sekeluarga sejak kebelakangan ini.

Jarang bergambar dengan isteri sejak kebelakangan ini

Mereka juga dilihat seakan sibuk dengan hal masing-masing dan lebih tertumpu kepada anak-anak. Menguatkan lagi khabar angin mengatakan mereka mengalami masalah rumah tangga adalah posting daripada ibu Aliff Syukri iaitu Bonda Rozita Ibrahim di Instagramnya.

Isteri banyak ragam

Menurut Bonda Rozita, anak lelakinya itu telah memarahi isterinya kerana dikatakan banyak raga. Hal ini disebabkan datin shahida sedang hamil dan keengganannya melakukan pengambaran bagi saluran YouTube TV Oh Abang Kosmetik.

Malam tadi Kri ajak saya shooting “oh abang kosmetik”.. Dia marah dgn Ida sebab Ida banyak tingkah ( saya faham dia sarat dan tersinggung dgn Kri) Sbb Ida tak nk shooting. Saya kata dengan Kri, jangan buat hal cari pasal biarkan Ida yg tengah sarat mengandung.. Tolong hormati dia..”

Semoga semua orang merasa mertua baik macam ni

Sehubungan dengan muat naik yang dibuat oleh Bonda Rozita, rata-rata pengikutnya bersetuju dengan apa yang diperkatakan wanita lewat 50-an itu. Walaupun ada yang tertanya-tanya mengenai apa yang berlaku antara pengasas kosmetik tersebut dengan isterinya, namun mereka tetap mendoakan agar rumah tangga pasangan tersebut kembali utuh dan berbaik semula demi kebahagiaan masing-masing.

Moga Dato dengar kata bonda

Semoga jodoh Dato’ dan Datin berkekalan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. page Kami Apam Pink Media

Status Dato Alif pula

Kadang yang penat itu bukannya badan tapi perasaan.. Aku pilih untuk bersendirian.. dan fokus bisnes @as.legacymalaysia .. kini abang telah membuat satu konsep baru di mana semua telah ditukarkan baru.. untuk menjadikan revolusi jutawan jutawan ingin tahu bagaimana ia dilakukan

ingin jadi orang tu awal ingin menjadi seorang ketua WhatsApp nombor telefon Tu anda menyertainya hanya 10 tempat duduk sahaja ada kekosongan dengan RM RM 50 anda mungkin boleh berjaya bersama abang dan bergelar jutawan cepat WhatsApp sebelum terlambat.. abang akan balas layanan macam sedara mara

Lebih Baik Sakit kerana kejujuran daripada bahagia kerana kebohongan.. Walau bagaimana abah sedih tapi.. abah rasa gembira melihat anak abah gembira I love you @yusoffalqardawi_terlajaklaris sampai abah pergi buat selamanya..

Satus bonda pula

Anak sayang , menantu sy sayng..Keduanya anak sy ..Aduhai ujian Allah ginilah jd Mak..Ujian balik haji namanya. Anak senang sy jauhkan diri.. anak susah sy datang.. .hidup ni tak lepas ujian Allah hantarkan pd manusia ..dr org keliling, keluarga, harta benda.. kesihatan , rupa paras juga ujian ” sy sgt jaga hati dn niat dn pesan pd anak2 HATI2 jaga hati dn iman waktu dlm kesenangan ”

Susah senang berbalik kpd Allah sahaja kerana islam itu ialah pendamaian dn jawaban pd kesulitan “ sbb tu Mak cakap anak2 kuatkan pegangan agama” .Malam tadi kri ajak sy shooting “oh abg kosmetik”.. dia marah dgn ida sbb ida bayk tingkah ( sy faham dia sarat dn tersinggung dgn kri) Sbb Ida x nk shooting.. sy kata dgn kri, jgn buat hal cari pasal biarkan ida yg tgh sarat mengandung.. tlg hormati dia..”

Sy ckp dgn kri lagi, kalau kamu nak mak shooting dlm “ oh abg kosmetik” dgn 1 syarat.. “ko kena izinkan mak bercakap benda yg betul sahaja x ada yg tipu.. Mak xkan cakap benda tipu hormati prinsip Mak , yg tua dah nk mati pun ( sy hanya akn cakap benda benar saja) dn mak x kan nak yg yg drama2..sy tak suka

supaya ada pembelajaran dn ilmu dari setiap apa yg mak sampaikan.. mak dh tua syukri.. mak x kuasa nk layan ko semata2 layan glamour ko , tanpa pengisian ilmu..”Bila dia setuju dgn syarat sy baru sy nk shooting .. bkn tujuan sy nk membela kebaikan

anak sy ataupun menutup keburukannya.. dia tetap ada kebaikan dn masih banyak keburukan..Manusia x pernah lepas dgn ke khilafan.. maka sbgai ibu sy sentiasa menyokong yg mana baik dn sentiasa menentang kpd perkara yg salah di sisi islam..

sumber : bonda rozita ibrahim   kredit : ohmymedia

About ApamPink 1065 Articles
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog yang bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah-ertikan, kami tidak akan bertanggungjawab. JIKA ANDA SUKAKAN SALAH SATU ARTIKEL, JANGAN LUPA SHARE...