Selamba je boleh rentas negeri untuk buat sedut lemak. Tak boleh berdiam akhirnya Anju tampil bersuara lantang bongkarkan cerita sebenar.

Artis

GARA-GARA berkongsi video sedang melakukan rawatan kecantikan sedut lemak atau liposuction di sebuah klinik yang terletak di Kuala Lumpur (KL), pelakon Zarina Anjoulie did4kwa merentas negeri untuk tujuan yang tidak dibenarkan. Tampil menjelaskan tujuannya ke ibu negara, Zarina yang kini menetap di Nilai, Negeri Sembilan berkata dia kerap berulang-alik atas urusan kerja selepas mendapat kebenaran polis.

“Tolong faham aku hari-hari kerja dekat KL, kadang-kadang aku tak balik sebab esoknya kena kerja siang, aku tinggal Nilai jauh nak balik. “Surat kebenaran kerja aku mohon di Balai polis Nilai. Kalau sesiapa tak puas hati boleh telefon terus balai polis tanya. “Aku kerja bukan jalan-jalan cari karpet!” katanya menerusi Instagram pada Rabu.

Zarina buat penjelasan di Instagram mengenai tujuannya rentas negeri.

Sebelum itu Zarina berkongsi rakaman video mendapatkan rawatan di sebuah klinik kecantikan di Kuala Lumpur. Perkongsiannya itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen yang turut mempersoalkan tindakan Zarina merentas negeri bukan tujuan kecemasan.

“Ni sebab rentas negeri ke?” soal seorang pengikut. Menjawab komen tersebut, Zarina berkata video yang dikongsi olehnya itu merupakan sebahagian tuntutan kerja dan dia dibayar untuk mempromosikan klinik berkenaan. “Bila orang bebel kata aku pergi Kuala Lumpur tiada kepentingan… acik kau tak ada kepentingan! Itu la cara aku buat duit dengan review, kau ingat semua duit charity aku buat pun datang dari mana? Review la!

“Takkan laki kau kot yang tanggung aku kalau aku tak kerja, kerja aku review buat lipo dan dapat gaji, sila faham! “Pergi la balai report… kau bebel sini tak ada orang heran,” jawabnya

Sumber : Mstar

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah Banyak Kali Bagi Muka. Sah Dah Berpisah Akhirnya Bekas Suami Zarina Ajoulie Luahkan Sesuatu. Rupanya Ini Punca Mereka Berpisah.

“Alhamdulillah aku dah pisah. Anju nak benda ni viral supaya dia boleh dapat views yang tinggi. Jom support dia guys. Bagi dia perhatian sebab semua orang, anjng, kucing tengah kisah dan heran tentang dia. Ayuh support Anju”. Terbaharu, pelakon Zarina Anjoulie atau dengan nama sebenarnya  Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul tampil kali kedua mengesahkan sudah berpisah dengan suaminya Eilyas atau lebih dikenali sebagai Yas.

Zarina berkongsi berita tersebut menerusi laman Instagram miliknya setelah hantaran sebelumnya telah berbaur ‘luahan’ negatif mengenai suaminya itu, namun telah dipadam tanpa memberi maklumat selanjutnya mengenai alasan perpisahanya kali kedua ini. Walau bagaimanapun, mengikuti laman Instagram milik bekas suaminya, Yas ada memuat naik gambar kenyataan berikutan pengakuan perpisahanya serta beberapa hantaran mengenai bekas isterinya itu.

Dalam pada itu, terdapat beberapa kenyataan gambar yang dimuat naik yang sedikit sebanyak menggambarkan isu-isu keretakan rumah tangga yang dialami oleh pasangan terbabit. “Bunga bukan sekuntum. Maruah jela kena jaga. Maruah diri lagi, family lagi, anak-anak lagi. Dah cukup dah kot bersabar. Malas dah. Baik focus diri sendiri”

Kata Yas, dia kini hanya mahu memberi tumpuan sepenuhnya kepada dirinya sahaja selain mengakui sudah ‘penat’ bersabar. “Aku dah banyak bagi muka sampai takde muka dah. Hidup lah kau dengan tenang. Inalillah. RIP” Setakat 3 Mei 2021, bekas suami kepada Anjoulie telah sah melafazkan talak 1 menerusi pengakui di Insta Story miliknya.

Beliau turut memberi komen mengenai dakwaan sebagai ‘childish’ yang mungkin terpalit terhadap dirinya  kerana memuat naik status perpisahan dimana sebelum ini belum pernah dia ceritakan.

Ditulis Oleh : Puteri Haideera Zuraidi

Sumber : www.hotfm.com.my

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Lepas Hampir 2 Bulan Rujuk Dengan Bekas Suami. Terkejut Bila Kali Ni Zarina Anjoulie Umumkan Dah Berpisah Lagi Buat Kali Kedua.

Sebentar tadi, pelakon, usahawan dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie Lavocah mengesahkan dia dan suaminya Eilyas Azhar atau lebih dikenali sebagai Yas sudah berpisah buat kali kedua. Pengumuman yang dibuat Zarina atau juga mesra disapa sebagai Anju itu dibuat menerusi hantaran di laman Instagram dan Insta-Story. “Pengumuman aku dah pisah buat kali kedua. Thank you” “Ramai tanya betul ke Anju dan Yas dah pisah.. yes (Ya) betul kami dah pisah. Thank you(Terima kasih)”- tulis Anju.

Baru Dua Bulan Rujuk Kembali, pisah Semula

Pendedahan yang dibuat oleh Anju itu ternyata mengejutkan kerana sebelum ini kedua-duanya telah kembali rujuk sebagai suami isteri pada awal Mac lalu selepas disahkan bepisah. Ketika itu pasangan ini baru enam bulan mendirikan rumah tangga. Menerusi carian Murai.my, pelakon ini sempat berkongsi hantaran video di laman Insta-story nya yang mana kelihatan Anju dan suaminya sempat bergurau senda di dalam sebuah kereta.

Untuk rekod, Zarina telah mendirikan rumah tangga dengan Eilyas pada 17 Julai tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan selepas empat tahun bergelar ibu tunggal. Sebelum ini juga dia pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang jejaka berasal dari Brunei pada tahun 2015 dan bercer4i pada Disember 2016. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Awangku Gabriel Martin Ezra.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Murai my

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Akui Sudah Rujuk Semula Dengan Bekas Suami. Zarina Anjoulie Dedah Perkembangan Terbaru Tentang Dirinya Dan Bekas Suami

Sebaik sahaja dia memuat naik gambar menerima jambangan bunga, akhirnya pelakon Zarina Anjoulie mengakui sudah pun rujuk semula dengan bekas suaminya, Eilyas Azhar.Perkara itu dimaklumkan oleh Zarina menerusi Instagram. Menerusi perkongsiannya itu, Zarina turut meminta para wanita berhenti menghantar mesej kepada suaminya.

Sementara itu, menerusi Insta Story, Zarina turut memuat naik video memaparkan suaminya sedang bersamanya membantu menghantar kereta di sebuah bengkel.Bagaimanapun, kenyataan mengenai rujuk semula sudah pun dipadam selepas beberapa minit dimuat naik ke Instagram.

Terima Satu Jambangan Bunga Dari Seseorang Istimewa. Zarina Anjoulie Buat Perkongsian Sehingga Peminat Harap Dia Kembali Ke Bekas Suami

Terbaru, Zarina Anjoulie yang merupakan usahawan dan pelakon ada memuat naik beberapa keping gambar di IG miliknya. Berdasarakan perkongsian itu, Anju telah menerima satu jambangan bunga dari seseorang istimewa yang tidak didedahkan identitinya.

“Thank you my… ZY,” tulisnya di ruangan kapsyen.Perkongsian pemilik nama Zarina Anjoulie Lavocah Mohd. Fahizul itu meraih perhatian warganet yang rata-rata turut gembira dengan hadiah diterima olehnya.Dalam pada itu, ramai membuat spekulasi bahawa pemberian tersebut adalah daripada bekas suaminya, Eliyas Azhar gara-gara kapsyen abjad ‘Y’ yang ditulisnya.

Selain itu, mereka turut mendoakan agar pelakon berusia 34 tahun itu kembali ‘rujuk’ bersama bekas suami kerana mereka dikatakan serasi bersama.Terdahulu, Anju dan Eilyas mendirikan rumah tangga pada 17 Julai, tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan sebelum mengesahkan perpisahan mereka.

Pelakon filem ‘Ular’ itu pernah berumah tangga dengan jejaka dari Brunei, Pangiran Mohd Ilham Syazwan pada 2015, bagaimanapun berpisah pada Disember 2016. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Martin Ezra Mikael.

Zarina Anjoulie Dedahkan Punca Dia Ambil Keputusan Untuk Berpisah. Anju Akhirnya Buka Mulut Dan Doakan Terbaik Buat Bekas Suami

Macam yang semua sedia maklum, khabar berita perpisahan Zarina Anjoulie dan bekas suaminya,EIlyas Azhar tersebar seelpas pendedahannya di akaun IG baru baru ini. Nak dijadikan cerita, Zarina Anjoulie Lavocah Mohad Fahizul atau gemar disapa ANju telah dijemput ke konti untuk menjadi tetamu bersama Geng Pagi Hot FM.

Namun begitu,Anju,34 tahun itu tak menunjukkan perasaan sedih sebaliknya menjadikan perkara itu sebagai pengajaran dan perlu move on. Bedasarkan artikel Hot FM, Anju akui bekas suaminya telah kemabli ke bekas kekasih hati yang lama dan hal ini terjadi ketika mereka sudah bergelar suami isteri.

Akhir sekali, dia juga mendoakan agar bekas suaminya untuk sentiasa gembira dengan pilihan yang dilakukan kerana setip orang berhak merasakan kebahagiaan.“Kami berdua kena betulkan diri sendiri. Saya rasa kami kahwin terlalu awal dan pilihan yang salah. Saya doakan yang terbaik buat mereka. Bila saya tak gembira tidak bermakna saya kena tengok orang lain tidak gembira,” luahnya.Apa pun, diharapkan agar Zarina terus bersemangat dalam menjalani kehidupan dan dapat mengharungi cabaran 2021 dengan hati yang tabah!

Sibuk Nak Isteri Yang Pakai Tudung Tapi Tangan Duk Add Bini Orang. Lama Menyepi Tiba Tiba Zarina Anjoulie Bersuara Buat Ramai Yang Terkedu.

Sibuk nak isteri yang pakai tudung tapi tangan duk add bini orang. Lama menyepi tiba tiba Zarina Anjoulie bersuara buat ramai yang terkedu.

Perkongsian terbaru pelakon, Zarina AnjouIie di Instagram beliau berhubung masalah melibatkan hal rumahtangga menarik perhatian ramai. Apatah lagi dengan dirinya baru sahaja berpisah minggu lalu, ramai pengikut Zarina terutama golongan wanita bersetuju dengan apa yang diperkatakan pelakon Anak Pontnak itu.

” Lagi satu masalah dengan laki ini dia nak isteri pakai tudung, tapi suaminya sendiri tak solat. ” Nak isteri pakai tudung tangannya dok add add bini orang kat Instagram. ” Haa ini semua contoh la yang kenalan-kenalan saya kongsi, macam-macam cerita diorang share dan seram dengar.

Tiada kena mengena dengan bekas suami Zarina. Bagaimanapun, dalam masa sama Zarina turut menjelaskan apa yang beliau kongsi itu tidak ada kena mengena dengannya atau dengan kisah perpisahannya sebelum ini. ” Tak ada kena dengan aku pun, ex2 (bekas-bekas suami) aku baik-baik cuma ye la takde jodoh. Lain orang lain pengalaman, tapi tak semua ada juga Anju dengar yang jaga isteri dengan baik.

” Pastu bila dah pisah si isteri jugak kena chop jhat, macam biasa la.. Salam dan selamat pagi. ” Take note: bukan semua, tapi dalam 10 insyaAllah 4 tu tak lari laa,” tulis Zarina. Sementara itu, merujuk kepada artikel yang dikongsikan oleh Zarina itu sebenarnya adalah perkongsian seorang individu di Facebook yang telah meraih 2.5k ‘shares’.

Individu itu menulis tentang kebahagiaan rumahtangga yang menuntut tanggungjawab besar seorang suami. ” Nak isteri yang solehah, tapi diri sendiri tak diajar dan dibentuk menjadi soleh…Maka nanti, apabila berkahwin, adakah segalanya yang baik itu perlu datang dr isteri sahaja…?

”Isteri kena taat, isteri kena patuh, isteri nk kluar kena mintak izin, isteri kena tunaikan tanggungjawab, isteri kena layan suami…bagaimana pula dgn suami? Ini yang menjadi punca masalah segelintir pasangan pd hari ini…

” Isteri dah buat segala tanggungjawab dia, isteri dah tunai segala kewajipan dia, isteri layan suami elok2, isteri buat serba serbi tip top and end up, masih ada isteri yang tidak diberi dgn nafkah wajib dan layanan setimpal dari suami…

” Yang berusaha ke arah solehah tu, isteri…yang xnak buat dosa tu, isteri…yg buat terbaik utk hubungan tu, isteri… ” Terhenti usaha isteri utk menjadi solehah bila dpt suami yang selalu menguji… ” Pokok pangkalnya, dalam mengharapkan untuk dapat seorang isteri yang solehah, kita patut usaha menjadi soleh…kita patut solat tanpa perlu disuruh atau diingatkan…

” Kita patut bg nafkah tanpa perlu diminta atau dituntut…kita patut tunai tanggungjawab dan kewajipan kita sebagai seorang suami bilamana seorang isteri tu juga menunaikan tanggungjawab dan kewajipan dia… ” Suami itu pemimpin, suami akan ditanya utk setiap apa yang dipimpinnya…kita pimpin anak-anak kita, isteri kita… ” Untuk memimpin mereka, kita perlu faham tuntutan agama…agama tak menuntut hanya isteri yang perlu jadi solehah utk masuk syurga… ” Suami juga perlu jadi soleh utk masuk ke dlm Syurga…” tulisnya.

‘Aku tak lapar jntanlah’- Zarina Anjoulie

“Aku tak lapar jantan, aku gembira dengan hidup aku dengan keluarga aku,” kata pelakon sensasi Zarina Anjoulie, 34, mengenai tindakan beberapa remaja lelaki yang mahu menjadikannya sebagai ‘sugar mummy’ selepas dia kembali bergelar ibu tunggal, baru-baru ini.

Zarina atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul menerusi Instagram Story mendakwa dia menerima mesej peribadi (DM) daripada beberapa remaja yang menyatakan hasrat mereka itu. “Ada beberapa budak muda mesej Instagram saya dengan harapan nak saya jadi ‘sugar mummy’? ‘Like seriously’?” katanya.

Menurutnya, mereka memberikannya gambar dan memaklumkan mahu mengenali serta ‘menggtal’ dengannya. “Mana ibu bapa awak? Suruh mereka tanggung awak dulu ya. Saya bukan emak awak dan awak bukan anak saya untuk saya tanggung.

“Saya tak faham dengan budak-budak zaman sekarang yang malas nak kerja dan selalu cari jalan mudah untuk hidup senang,” katanya. Sebagai wanita yang sudah melalui dua episod perkahwinan, Zarina yang bakal membintangi filem Hantu Kuat Ketawa arahan Mawi mengakui tidak terdesak dalam hidupnya.

“Hanya tiga lelaki dalam hidup saya berhak mendapat duit saya iaitu ayah, adik dan anak saya. Itu sahaja,” katanya. Baru-baru ini, Zarina berpisah dengan Eilyas Azhar yang dikahwini pada 17 Julai tahun lalu. Sebelum itu, dia pernah mendirikan rumah tangga dengan jejaka dari Brunei pada 2015, namun bercer4i pada Disember 2016. Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan anak lelaki, Awangku Gabriel Martin Ezra.

Sumber:IG Zarina dan Firdaus Shakirin

Dikatakan Pakaian Makin Jadi Perhatian Warganet Lepas Dah Bergelar Janda Ni. Sekali Zarina Anjoulie Tampil Jawab Dakwaan Tersebut Buat Warganet Terkedu.

Mungkin diasak dengan pelbagai komen kurang manis, Zarina ataupun Anju tampil menyangkal dakwaan tersebut selain mengkritik pihak yang mengatakan semakin menjolok mata selepas bergelar janda. “Itu pun orang tak senang eh, bagi la Anju happy sikit, daripada terkinja-kinja mesej suami orang. Hidup kita ni masing-masing lah, kalau dah lepas pisah apa salahnya Anju nak happy-happy sikit.”

Jelas wanita itu lagi, tidak semestinya dia perlu meratapi nasib dan terus hidup miskin setelah kembali hidup sendiri. “Anju nak guna masa ni untuk cari duit, senangkan keluarga dan anak. Anju tak mahu jadi janda miskin lepas tu terkinja-kinja mesej suami orang.”

Anju juga bersyukur dengan peluang yang mengetuk pintu rezekinya apabila dia berkongsi bakal membintangi sebuah filem tak lama lagi selain dilantik sebagai duta produk. “Tuhan tu maha adil, semua tu rezeki yang tiba-tiba je muncul. Alhamdulillah.” Yang penting, Anju puas hati dengan kehidupannya. Betul tak?

sumber : gempak

Lepas Zarina Anjoulie Sahkan Dah Berpisah Dengan Suami. Sekali Azza Elite Selamba Je Boleh Komen Sesuatu Buat Ramai Tak Sangka.

” Ya, benar saya telah berpisah. Saya tiada niat pun hendak kecoh.” Itu pengakuan pelakon kntroversi Zarina Anjoulie yang tiba-tiba mengesahkan sudah berpisah dengan suaminya, Eilyas Azhar, hari ini yang hangat diperkatakan ramai.

Siapa sangka, Zarina dan suami hanya bertahan selama enam bulan melayari bahtera rumahtngga. Menurut Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju, rumah tangga yang dibina pada 17 Julai tahun lalu itu berakhir kerana sudah tiada persefahaman antara mereka.

” Sebenarnya tidak ada apa-apa perkara buruk pun yang berlaku, cuma saya rasa kami sudah tidak lagi sehaluan. ”Jadi, saya rasa itu (berpisah) adalah pilihan terbaik. Terima kasih pada sesiapa yang menghubungi saya tentang hal ini. Saya rasa sangat terharu,” katanya dalam video tersebut.

Anju bagaimanapun tidak memperincikan lebih lanjut tentang tarikh dan punca berlakunya perpisahan tersebut. Ujar pemilik nama sebenar Zarina Anjoulie Lavocah Mohd. Fahizul itu lagi, perpisahan merupakan keputusan terbaik untuk mereka. Kini, dia mahu lebih fokus terhadap keluarganya.

“Sekarang saya akan fokus terhadap kerja, keluarga dan anak saya. ” Sudah bertahun-tahun saya duduk seorang (ibu tunggal). Selepas ini saya akan gunakan masa yang ada untuk bersama keluarga,” katanya. Terdahulu Anju mencetuskan tanda tanya ramai apabila memberi bayangan tentang status perkahwinan dengan bekas suaminya selepas memuat naik satu hantaran menyatakan rasa syukur dan mengumumkan dirinya telah berpisah dengan lelaki tersebut.

Reaksi warganet dan rakan artis termasuk Azza Elite

Sementara itu menerusi ruangan komen, rata-rata warganet dan pengikut Zarina di Instagram memberikan kata-kata semangat kepadanya meskipun berasa kecewa dengan perpisahan itu. Ini kerana ramai yang suka melihat hubungan Zarina dengan suaminya serta merasakan mereka pasangan yang saling melengkapi.

Selain warganet, rakan artis turut tinggalkan komen memberikan sokongan kepada Zarina, antaranya adalah penyanyi Azza Elite. ” Always untuk anjoue..” tulis Azza Elite. Reaksi Azza itu bagaimapun mendapat respon balas dari warganet lain yang seakan memperkecilkan sokongan Azza terhadap Zarina.

Ia mendorong Azza memberikan penjelasannya. ” Alhamdulillah Allah tau dik . Akak maafkan kamu. Aku tulis sebab Anjoue ni banyak tolong Aku .. takpe lah mungkin ko tak kenal aku .. tak mahu gado pun dengan ko . Tak dapat apa. So moh le kita asar.. Ayuh,” balas Azza.

Terdahulu, Zarina yang juga merupakan pelakon Anak Pontianak itu mengesahkan perpisahan tersebut menerusi sebuah hantaran video dalam Instagramnya selepas menerima banyak pertanyaan daripada pelbagai pihak berhubung status ‘berpisah’ yang dikongsikannya pagi tadi.

Sebelum ini, Anju pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang lelaki berasal dari Brunei pada 2015 tetapi berpisah pada Disember 2016. Dalam perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Awangku Gabriel Martin Ezra yang kini berusia lima tahun.

Sumber:k0smo dan IG Zarina via Asiakini

Perkahwinan Hanya Tahan Selama 6 Bulan Je. Lepas Jadi Perbualan Hangat Warganet Akhirnya Zarina Anjoulie Tampil Bongkarkan Punca Sebenar Dia Berpisah Dengan Suami.

SELEPAS enam bulan mendirikan rumah tangga, pelakon Zarina Anjoulie mengumumkan bahawa perkahwinannya dengan Eilyas Azhar sudah berakhir. Zarina atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul mengesahkan perkara tersebut pada Rabu dan menganggap ia merupakan hari yang terbaik dalam hidupnya.

Malah, pelakon berusia 34 tahun ini juga meluahkan rasa syukur dan berterima kasih kepada Eilyas atau lebih dikenali sebagai Yas. “Alhamdulillah, yay aku dah pisah. Best day of my life… Alhamdullilah terima kasih Yas,” tulis Zarina.

Zarina berkongsi berita tersebut menerusi laman Instagram miliknya namun tidak memberi maklumat lebih lanjut mengenai perpisahan mereka. Aktres tersebut juga memilih untuk menutup ruang komen di perkongsian tersebut.

ANJU TAMPIL JELASKAN SEBAB KENAPA DIA BERPISAH

Zarina Anjoulie telah memuat naik 1 video di laman instagram beliau untuk menjelaskan sebab kenapa dia telah berpisah dengan suami. Menurut Zarina, sebab utama adalah kerana mereka sudah tiada persefahaman lagi. Apa yang terjadi adalah persetujuan antara Zarina dan suami.

“Thank u so much for your support guys but ini adalah yg terbaik Buat anju sekarang , takde apa2 yg buruk jadi pun it’s just what’s best for me” – Zarina Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.awatttsyeikhh.com/anjujelas11/