Gades ni angkut pakwe dia bawak balek rumah sbb rumah tkde org. Hairan ptg tuh tetiba je mak pon nk join. Terperanjat bila tertengok gambar yg bongkar apa hubungan dia dgn pakwe dia selama nih.

Pengakuan oleh Aina (bukan nama sebenar) bagaikan cerita yang hanya dilihat dalam drama atau filem, namun hakikatnya ini benar-benar berlaku. Sudah lima tahun kisah berlalu iaitu ketika dia masih menuntut di sebuah pusat pengajian tinggi, tetapi tetap segar dalam kenangan dan menjadi pengajaran seumur hidup. Memulakan bicara, Aina berkata, ketika semester pertama di universiti, dia […]

Continue Reading

Mengejutkan lepas je dh halal masa mlm pertama suami tknk dah sentoh bini. Waktu honeymoon pon suami buat tak tahuuuuu jerrr. Bila bini dok tanya baru bini dpt jawapan.

Assalam Admin. Saya ada benda nak berkongsi. Tapi macam malu sangat nak cerita kat orang. Harap kalau bagitau kat sini ada lah yang sudi dengar dan beri pendapat tanpa judge saya. Saya baru berkahwin 6 bulan lepas. Isunya di sini, suami tak nak sentuh saya. Selepas malam pertama kami, dia tak sentuh saya dah. Masa […]

Continue Reading

Suami kantoi byk kali cek in dgn ank murid bini. Tergamam bila bini dok tannya soalannnnn nih kt ank murid dia sampai terkedu gadis tu. Akhirnya ini yg terjadi.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Tajuk yang aku sendiri keliru. Masih keliru. Bila difikir, apa yang terjadi mungkin ada hikmah, ataupun mungkin teguran dan ujian dalam mematangkan rumahtangga. Allahu. Kekadang rasa seperti membaca novel sedih, tapi kisah sendiri yang entah sekuat mana untuk kita sebagai hamba untuk redha. Aku wanita bekerjaya, pensyarah di sebuah kolej swasta. […]

Continue Reading

Gades nih selamber je selak dia punya seluar dgn baju depan boyfriend dia sbb nk bagi boyfriend dia tgk keadaan dia yg sekarang mcm mana. Risau boyfriend dia tk boleh terima. Terperanjat boyfriend dia dan ini reaksi dia.

Gambar sekadar hiasan.Salam semua. saya, wanita yang telah 5 tahun berkahwin dan masih belum mempunyai zuriat. Siapa kahwin tak nak anak kan?? Begitu jugak saya dan suami. saya kesian kat suami saya yang sangat ingin zuriat. Tapi dia tak pernah bersuara hal zuriat sebab tak nak saya tertekan. saya tahu semuanya berpunca daripada saya. saya […]

Continue Reading

Gades nih hairan jiraan laki sebelah rumah ajak masok rumah dia main tindih tindih. Time tu kecik lagi. Tk fhm apa yg jiraaan laki tuh cuba nk buat. Sampai lah satu hari ini yg terjadi.

Foto sekadar hiasan. Hi, semua. Aku harap confession aku ini diterima, atas dasar dijadikan pengajaran atas apa yang terjadi kat aku. Aku terdetik nak buat confession ni lepas baca confession bertajuk: Pentingnya Batas Pergaulan Dengan Adik-Beradik (link dibawah). Aku nak bagitau kat confessor, semoga tabah. Terutama adiknya yang serba sikit terkesan em0sinya dan trauma kepada lelaki. Aku […]

Continue Reading

Gades ni baru je nikah tk sampai 3 bulan tapi dia dah disahkan hamil 2 bulan. Lepas je dia bersalin terperanjat tgk ank dia rambot kerinting lepastu kulit tk sama. Tk mirip lansong dgn ayah dan mak dia. Akhirnya kantoi perbuatan gades ini selama nih.

Baru Kahwin Dua Bulan Dah Disahkan Mengandung Dua Bulan. Lepas Isteri Bersalin Terkejut Tengok Ank Rambut Kerinting Dan Berkulit Gelap. Tak Sama Macam Ayah Dan Mak Dia. Akhirnya Terbongkar Segala Perbuatan Isteri Selama Ni. Foto sekadar hiasan. Asalamualaikum dan selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia, mohon admin hidekan profil aku, aku bernikah tahun lepas, isteri aku […]

Continue Reading

Abby Abadi dah lama tak bekerja tiba tiba ada seseorang dtg mintak pinjam 50k. Terkejut Abby Abadi bila tahu siapa orang tu.

Selebriti Abby Abadi meluahkan kekesalannya terhadap sikap segelintir individu yang suka meminta-minta untuk meminjam duit daripadanya. Dia menyatakannya di Instagram Story bahawa bakal peminjam tersebut mahu mendapatkan jumlah wang yang agak banyak bermula dari RM10,000 hingga RM50,000, sedangkan dia sendiri tidak bekerja. Tidak dinyatakan gerangan individu tersebut sama ada dari kalangan pengikut di Instagram atau […]

Continue Reading

Jarang tunjuk muka. Wajah dan keadaan terkini mama Fazura jadi buah mulut warganet. Mengejutkan ini wajah dan keadaan terkini mama Fazura yang tak dijangka.

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan pelakon jelita, Fazura dan selebriti ini semakin bahagia disisi suami, Fattah Amin dan apa yang tidak sabar untuk peminat menantikan juga apabila pelakon berkenaan tidak lama lagi bakal menerima kehadiran cahaya mata sulungnya apabila Fazura kini ham1il. Fazura juga antara selebriti yang tidak terkecuali untuk berkongsikan saat-saat manis dan […]

Continue Reading

Baru je bernikah Mira Filzah muatnaik sesuatu di laman IG nya. Tak sangka Wan Emir macam ni. Warganet tergamam dengan apa yang dimuat naik Mira.

Semenjak mendirikan rumah tangga, pelakon, Mira Filzah dan suami, Wan Emir Astar dilihat sering berkongsi momen mereka bersama di media sosial. Terbaru, Mira ada memuat naik beberapa buah video di ruangan IG Story memaparkan dirinya sedang menyediakan masakan untuk makan malam.Pada masa sama, Emir juga dilihat sangat ringan tulang membantu isterinya itu ketika di dapur. […]

Continue Reading

Abg terperanjat lepas je abah kahwin dgn gades laen banyak kali abg dgr bunyik tk senonoh dari bilek. Abg tk boleh nk tahan. Terkejut abah dan gades tuh buat sampai mcm tuh sekali sampai boleh dgr dari luar.

Mengejutkan Lepas Bapak Nikah Dgn Perempuan Lain Banyak Kali Dengar Bunyi Yang Tak Senonoh Dari Bilik. Abg Tak Boleh Nak Tahan. Tergamam Bapak Dan Perempuan Tu Buat Smpai Macam Tu Sekali Smpai Boleh Dengar Dari Luar. Foto sekadar hiasan. Sekadar ingin luahkan rasa hati dan rasa rindu dengan ayah. Nama aku Halim, berumur 30 tahun ada […]

Continue Reading