Nekad duduk dengan mertuaa sebab laki sendiri tak mampu untuk sewa rumah lain. Tergamam bila dah duduk dengan mertua kakakkk ipar sanggup ambik kesempatan macam ni.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Assalamualaikum semua, saya tinggal rumah Mak mertua, dalam rumah ada adik suami, memang nak keluar bilik kena pakai tudunglah hari-hari, hari-hari saya rasa macam duduk Kat rumah orang, ada yang sama macam saya tak? Hehee… tak apalah jalani je hidup ni, nak menyewa gaji suami Tak cukup, terima aje lah.. ok sambung. […]

Continue Reading

Tergamam wanita ni baru je nikah tapi suami lyan akk ipar mcm bini sendirii. Sampai rasa mcm khwiiin dgan laki kkak ipar. Akhirnya isteri buat benda ni sampai suami terkedu.

Gambar Sekadar Hiasan. Assalamualaikum, Aku L bukan nama sebenar. Berusia awal 30an dan baru sahaja berumah tangga serta belum memiliki anak. Apa yang akan aku ceritakan ini mungkin juga berlaku pada pasangan lain di luar sana. Untuk pengetahuan, aku bekerja di sektor swasta begitu juga dengan suami aku. Setelah berkahwin aku diajak tinggal di rumah […]

Continue Reading

Hampir lima tahun jadi ibu tunggal tiba tiba nikah pulak dengan laki orang. Ingatkan hidup senang sikit rupa rupanya ada permainan yang disorokkan sebelaik hubungan ni.

Assalamualaikum… trkasih jika sudi post kisah ini… sekadar ingin meluahkan…betapa skitnyaa untuk bertahan dalam sebuah perhubungan. selepas 5 tahun menjanda akhirnya saya di lamar suami orang kami nikah tanpa pengetahuan isteri dia tapii benda macam ni tak bole simpan lama2 akhirnya di tahu jugaa.. waktu saya jadi isteri simpanan tu memang dah skit sangat.. hanya […]

Continue Reading

Nekad nak kahwin dngan ex isteri kawan baik gara gara kesian. Tergamam bila malam tu kena goda degan awek tiba tiba isteri ada depan pintu. Akhirnya isters sendiri nekad untuk buat benda ni sampai suami menyesal.

Assalamualaikum semua. Aku tak pandai sangat nak bercerita, harap korang dapat something dari confession aku ni. Aku tak tahu cabang mana aku nak luah, memandangkan isteri aku pon suka baca cerita kat page ni (aku suka mengintai kalau nampak dia tengok fon sampai tak berkelip), aku harap dia ada terbaca la. Yang mana tahu kisah […]

Continue Reading

Terkini kerajaan beri tahu bayaran untuk BPN 2.0 akan selesai sebelum tarikh yang ditetapkan. Untuk rakyat yang tak terima boleh buat cara macam ni.

KUALA LUMPUR: Proses pembayaran Bantuan Prihatin Nasional 2.0 (BPN 2.0) fasa pertama dimulakan secara berperingkat bermula 19 Oktober lalu membabitkan 3.7 juta penerima kategori isi rumah dan 3.8 juta penerima kategori bujang. Kementerian Kewangan menerusi soalan lazim menjelaskan pembayaran dimulakan lebih awal daripada tarikh yang disasarkan iaitu 26 Oktober ini memandangkan ramai penerlma bantvan. Ini […]

Continue Reading

Ramai gadis patah hati bila tengok foto Syafiq Kyle dengan perempuan siap lentok kepala kat bahu lagi. Rupa rupanya ini identiti sebenar wanita itu.

Lama dah tak dengar khabar atau berita tentang pelakon pujaan ramai Syafiq Kyle yang popular menerusi drama rantaian Nur gandingannya bersama dengan aktres Amyra Rosli. Baru-baru ini, isteri kepada pengarah Adlin Aman Ramli yang juga pelakon Emelda Rosmila telah memuat naik sekeping foto yang memaparkan dirinya suami isteri serta Syafiq Kyle dan seorang gadis. “Suweet tak kiter,” […]

Continue Reading

Video skamer kena main dengan lelaki ni bila tiba tiba dia tukar suara dan mimik seperti Dato Sri Ajib. Sekali ini respon skamer tu bila kena marah dengan Dato Sri Ajib.

Danial terima panggilan daripada skamer yang berlagak seperti sarjan. Sarjan itu memberitahu yang Anuar bin Ibrahim penghantar lapan kad atm dan ic dari kepong ker sabah. Danial membuat suara yang takut-takut, yang membuatkan skamer rasa yang di boleh makan Danial, skamer rasa sungguh bangga dapat menjadi sarjan. Lalu Danial menukar suara seperti dato Sri Najib […]

Continue Reading

Baru je hampir 2 bulan nikah mengejutkan bila tiba tiba Mira Filzah dedahkan itu bukan yang sebenarnya dirancang berlaku. Rupa rupanya ini tarikh sepatutnya Mira Filzah diijabkabulkan.

Semenjak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan, ramai pasangan yang gusar tentang perancangan mereka untuk mendirikan rumahtangga. Ada yang terpaksa membatalkan ataupun menunda ekoran tidak mahu menjadi punca penularan wabak Covid-19 yang sedang melanda seluruh negara ketika ini. Tetapi lain pula bagi pelakon dan pengacara Mira Filzah yang mempercepatkan majlis pernikahan serta persandingannya bersama dengan jejaka […]

Continue Reading

Lama jadi teka teki warganet akhirnya Syamsul Yusoff tampil bersuara bongkarkan inidividu yang menganggunya. Tergamam Syamsul siap tawarkan ganjaran yang lumayan untuk sesiapa yang nak heret lelaki ini jumpa dengan dia.

Kehidupan sebagai selebriti tidaklah mudah seperti disangka. Ada masanya, nama akan diagung-agungkan sekali gus membuatkan ada yang menyimpan rasa iri hati. Pelakon, pengarah dan penyanyi, Syamsul Yusof, dia juga tidak terlepas daripada berdepan situasi diuji dengan sifat hasad dengki manusia terhadapnya. Mencipta nama menerusi karya-karya pecah panggung serta lagu-lagu yang memanjat carta radio tempatan, Syamsul […]

Continue Reading

Ingatkan kes Sugu Pavithra dah selesai. Mengejutkan ini perkembangan terkini kes Sugu Pavithra. Rupa rupanya dalam diam ini yang terjadi.

Ingatkan kes Sugu Pavithra dah selesai. Mengejutkan ini perkembangan terkini kes Sugu Pavithra. Rupa rupanya dalam diam ini yang terjadi. PERKEMBANGAN kes suami kepada YouTuber masakan popular, S. Pavithra terus dibicarakan. Mahkamah Sesyen di Ipoh pada Khamis menetapkan 11 dan 12 Januari tahun hadapan untuk perbicaraan kes memiliki barang brbhya yang dihadapi bekas pekerja ladang, M. […]

Continue Reading