Ramai beri ucapan tahniah buat Khabib. Ternyata kata kata Ronaldo ini lebih menarik minat orang ramai apabila dia menyebut satu perkataan ini menerusi siaran langsung di Instagramnya

Baru baru ini, Pengumuman mengejut jaguh dunia UFC, Khabib Nurmagomedov turut memberi kesan kepada bintang-bintang sukan yang memberi penghargaan kepada juara lightweight dunia itu.Khabib menewaskan Justin Gaethje pada pusingan kedua pertarngan di Abu Dhabi untuk mencatatkan rekod kemenangan 29-0, awal pagi tadi. Pemain bola sepak terbaik dunia, Cristiano Ronaldo menjadi bintang sukan terawal merakamkan ucapan […]

Continue Reading

Ada yang beri dia satu gelaran ini. Shalma Eliana dikritik teruk warganet kerana mengaku bercinta dengan Ismail Izzani dan dia dedahkan perancangan untuk bertunang

Penyanyi dan kini bergelar pelakon, Shalma Eliana,20, mengakui dirinya pernah menerima kritikan yang hebat apabila terbuka mengenai kisah cintanya dengan penyanyi Ismail Izzani.Namun begitu, Shalma memilih untuk mengabaikan kritikan dan lebih selesa untuk menyekat sepenuhnya akaun media sosial mereka yang mengkritiknya. Menurut penyanyi lagu Mahukah Kamu ini, pelbagai kata-kata negatif telah diterimanya malah ada yang […]

Continue Reading

Perkongsian video menari dengan suami raih perhatian ramai. Warganet mula mempersoalkan tentang tudung dan ini jawapan jujur yang diberikan oleh Fasha Sandha sendiri

Terbaru,perkongsian tarian pelakon Fasha Sandha bersama suami iaitu Aidil Aziz menerusi aplikasi Tiktok menarik perhatian pengikut di laman IG. Selain menerima pujian kerana aksi tarian yang bersahaja,ada juga peminat mempersoalkan mengenai penampilan Fasha yang dilihat sudah tidak mengenakan tudung. Menjawab persoalan itu, Fasha berkata dia masih lagi belajar menutup aurat dan tidak pernah menyatakan hasrat […]

Continue Reading

Langsung tak bagi ucapan kat isteri. Warganet terkejut bila Khabib tak beri ucapan buat isteri sehinggakan seorang penulis ini sekolahkan balik warganet

“Terkejut juga baca komen tentang Khabib di sebuah page. Hakak itu tulis “dia angkat ayah dia, mak dia, bini dia mana? Tak boleh ke cakap sepatah untuk isteri jugak?”“Ya gais, jangan lawn. Biasanya isteri yang tak dihargai, tak disayangi, cepat melnting dan akan cepat nampak benda gitu. ” Yang sering disayangi, akan tenang sahaja. Seorang […]

Continue Reading

Tular video suami baru nak rakam video TikTok dengan isteri. Bila rakam keluar satu mesej dari perempuan lain dan ini cerita sebenar di sebalik kejadian tersebut

“SIAPA Sharina?”Itulah soalan yang terpacul daripada mulut seorang isteri tatkala melihat nama wanita tidak dikenali muncul pada skrin telefon suaminya dengan mesej “I miss you sayang.”Menerusi satu video tular di Twitter, kelihatan wanita itu seolah-olah cuba merebut telefon suaminya sejurus dia melihat mesej berkenaan. Tampil bercerita kepada mStar, Akmal Hizzat, 29, mengakui mesej yang muncul itu merupakan satu […]

Continue Reading

Sanggup suami beli barang dapur kat mak angkat tanpa pengetahuan isteri. Bila isteri dapat tahu dan persoalkan suami terus bagi respon mengejut dan tergamam isteri dia dengan jawapan suami

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Ceritanya begini,tanpa pengetahuan isteri dia,si suami beli barang dapur untuk mak angkat. Diam diam dia bagi tak bagitau apa yang dia buat bila isteri tahu, dia cakap buat apa nak bagitau bukannya penting pun. Hidup kau jangan dngki dengan orang. Sedangkan isteri nak kan kejujuran je dari suami.. Si […]

Continue Reading

Menitis air mata seorang ibu. Ramai rakyat luluh lihat keadaan ibunda susulan pemergian Pengiran Muda Azim dalam sebuah perkongsian baru baru ini

Hajah Mariam ditemani seorang lagi anakandanya iaitu Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Abdul Mateen yang dilihat cuba menenangkan ibundanya.” Luluh saya melihat gambar ini. Hanya yang pernah menjadi ibu dan melalui saat-saat sebegini yang akan faham perasaannya..hanya Allah saja yang tahu..Alfatihah,” tulis warganet, Aina. ” Allahu gambar ini benar-benar membuat hati saya […]

Continue Reading

Isteri asal orang Pantai Timur. Mertua terus terang cakap tak suka tapi terima juga sebab pilihan anaknya. Akhirnya terbongkar perangai sebenar mertua walaupun menetap di Madinah

Hanya Kerana Asal Dari Pantai Timur Wanita Ini Dibenci Oleh Keluarga Mertua Sampai Dijadikan Macam Orang Gaji. Rupa Rupanya Ini Perangai Sebenar Mertua Padahal Duduk Di Madinah. Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Kisah aku bermula bila aku kahwin time belajar last semester. Husband aku pegawai bank kat Selangor. HUsband aku anak nombor 2 dan anak […]

Continue Reading

Warganet mula kritik respon DG Noor Hisham di Twitter. Warganet ini berpendapat soalan serius yang diajukan tidak dijawab malah buat lawak. Berikut respon dari DG Noor Hisham

Seperti yang kita tahu, media sosial bukan sahaja menjadi medium rakyat mendapatkan maklumat mengenai sebarang perkembangan semasa. Ia turut menjadi medan warga maya menyuarakan kritikan mereka terhadap isu isu tertentu. Turut tidak terkecuali menerima tempias kritikan pesdas warganet termasuklah Ketua Pengarah Kesihatan,Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah Ia bermula apabila seorang pengguna mempersoalkan mengapa barisan […]

Continue Reading

Dapat isteri cantik tetapi nafkah langsung suami tak bagi. Sampaikan isteri dia tanggung dari A sampai. Satu hari isteri minta bak berpisah dan ini jawapan mengejut dari suami dia

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Untuk makluman kaum wanita yang ingin berkahwin dan mahu memilih bakal suami,seharusnya anda lebih berhati hati. Ini kerana perkahwinan itu akan menentukan hala tuju kehidupan serta bukannya sehari dua untuk hidup dengan seorang lelaki yang bernama suami. Kaum perempuan kena baca sampai habis. Baca dan jadikan cerita ini sebagai pegajaran. […]

Continue Reading