Tular rakaman founder baru usia 18 tahun dah mampu beli dua buah Alphard. Namun ramai yang tertanya untuk siapa lagi sebuah MPV tersebut.

Viral

Seperti yang semua sedia maklum, berniaga merupakan salah satu pekerjaan yang membuka banyak peluang pendapatan. Jika berusaha keras, tidak mustahil seorang peniaga boleh mencapai apa sahaja yang diimpikannya. Seperti video tular di laman sosial ini, seorang founder yang baru berusia 18 tahun mampu membeli dua buah MPV Alphard bernilai keseluruhan RM600,000 secara tunai. Menerusi video tersebut, Ayunie meluahkan rasa syukur dengan rezeki yang diperolehinya itu. Dia sama sekali tidak menyangka mampu membeli dua buah MPV sekaligus ketika negara sedang dil4nda p4ndemik.

Dalam video berdurasi lebih kurang seminit itu, Ayunie dilihat mengeluarkan cash dan meletakkannya di atas meja. Jelasnya, wang tersebut adalah hasil jualan produknya sebanyak 1.1juta botol yang laris dalam masa 30 minit sahaja. Fuh! Menurut founder cantik ini, sebuah MPV adalah untuk kegunaan dirinya manakala sebuah lagi untuk dihadiahkan kepada seseorang. Namun, dia tidak mendedahkan siapakah penerima bertuah itu. Sumber : Media Portal

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.