Dikritik teruk sebab bercinta dengan teman wanita berumur 60. Lelaki ni tetap pertahankan teman wanita walaupun ramai yang tak suka.

Viral

Jurang umur yang jauh bukanlah halangan untuk mereka yang saling mencintai untuk meneruskan hubungan. Pada pendapat min, selagi kedua-dua pasangan memahami antara satu sama lain, jarak umur tidak menjadi masalah. Yang penting, kena saling bertolak-ansur. 

Namun, bagi pasangan ini pula, hubungan mereka dikecam gara-gara jarak umur mereka yang dikatakan terlalu jauh iaitu 37 tahun. Menurut Mirror UK, lelaki yang dikenali sebagai Quran itu berumur 23 tahun manakala teman wanitanya, Cheryl berusia 60 tahun.

Difahamkan, pasangan itu sebelum ini telah berkongsi dengan orang ramai tentang hubungan mereka itu di TikTok menerusi akaun ttvleolove_3. Jadi, ada antara warganet yang telah menonton video pasangan ini mempersendakan mereka sebab umur Cheryl yang jauh lebih berusia.

Janda yang kata wanita tu boleh diibaratkan macam nenek Quran. Ada juga yang mendakwa mereka bercinta sebab lelaki tu nak duit. Jahat betul komen-komen warganet. Mungkin dorang memang betul-betul ikhlas cintakan satu sama lain. 

Cheryl dan Quran juga mengatakan anak-anak Cheryl yang lebih tua daripada Quran juga boleh menerima hubungan mereka. Rata-rata warganet yang lain juga turut mempertahankan dan menyokong pasangan ini sebab cinta itu tak mengenal usia.

Namun, menjengah ke ruangan komen TikTok berkenaan, ada juga yang mengatakan mereka berdua ni tak bercinta pun sebaliknya hanya berpura-pura untuk sebab nak kenakan haters. Kalau betul pun dorang ni pasangan kekasih pun apa salahnya, manusia kan dicipta untuk hidup berpasang-pasangan. Apa-apa pun, kita sebagai orang luar tak patut judge kehidupan orang lain. 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.