Abby Abadi dah lama tak bekerja tiba tiba ada seseorang dtg mintak pinjam 50k. Terkejut Abby Abadi bila tahu siapa orang tu.

Selebriti Abby Abadi meluahkan kekesalannya terhadap sikap segelintir individu yang suka meminta-minta untuk meminjam duit daripadanya. Dia menyatakannya di Instagram Story bahawa bakal peminjam tersebut mahu mendapatkan jumlah wang yang agak banyak bermula dari RM10,000 hingga RM50,000, sedangkan dia sendiri tidak bekerja. Tidak dinyatakan gerangan individu tersebut sama ada dari kalangan pengikut di Instagram atau […]

Continue Reading

Jarang tunjuk muka. Wajah dan keadaan terkini mama Fazura jadi buah mulut warganet. Mengejutkan ini wajah dan keadaan terkini mama Fazura yang tak dijangka.

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan pelakon jelita, Fazura dan selebriti ini semakin bahagia disisi suami, Fattah Amin dan apa yang tidak sabar untuk peminat menantikan juga apabila pelakon berkenaan tidak lama lagi bakal menerima kehadiran cahaya mata sulungnya apabila Fazura kini ham1il. Fazura juga antara selebriti yang tidak terkecuali untuk berkongsikan saat-saat manis dan […]

Continue Reading

Baru je bernikah Mira Filzah muatnaik sesuatu di laman IG nya. Tak sangka Wan Emir macam ni. Warganet tergamam dengan apa yang dimuat naik Mira.

Semenjak mendirikan rumah tangga, pelakon, Mira Filzah dan suami, Wan Emir Astar dilihat sering berkongsi momen mereka bersama di media sosial. Terbaru, Mira ada memuat naik beberapa buah video di ruangan IG Story memaparkan dirinya sedang menyediakan masakan untuk makan malam.Pada masa sama, Emir juga dilihat sangat ringan tulang membantu isterinya itu ketika di dapur. […]

Continue Reading

Tak sangka berkat dan usaha sabar selama lima bulan ini yang Balu Abam Bocey dapat. Hidayah muatnaik sesuatu di IG Abam yang membuatkan warganet terkedu dan tergamam.

SELEPAS lima bulan mengusahakan perniagaan cempedak goreng secara kecil-kecilan di tepi jalan, isteri Abam Bocey kini sudah mampu memiliki sebuah kedai di Sabak Bernam, Selangor. Hidayah menerusi laman Instagram berkongsi berita gembira itu dan meluahkan rasa syukur dengan rezeki yang dikurniakan Allah. “Alhamdulillah syukur pada Allah, hari Jumaat yang penuh barokah ni, syukur pada Allah […]

Continue Reading

Hari Jadi Ashraf Sinclair. BCL muatnaik sesuatu di IG nya yang membuatkan warganet terkedu dan tergamam. Sampai macam tu sekali BCL muatnaik.

MESKIPUN suaminya iaitu Ashraf Sinclair sudah tiada, penyanyi Bunga Citra Lestari tetap menitipkan ucapan istimewa sempena ulang tahun kelahiran Ashraf yang ke-41 pada Jumaat. Bunga atau lebih dikenali sebagai BCL, 37, mengucapkan terima kasih kepada Ashraf suaminya yang membuatkan dia percaya dirinya layak untuk dicintai. Menurut penyanyi lagu Cinta Sejati ini, dia masih memegang kata-kata Ashraf dan akan […]

Continue Reading

Akhirnya terbongkar segala persoalan. Kantoi gambar dan video mesra ank tiri DS Siti Nurhaliza dengan bekas kekasih. Rupanya ini punca Aazief padam semua gambar dengan Rose di IG.

Sejak kebelakangan ni, warganet yang mengikuti Instagram Aazief Khalid dan Sharifah Rose mesti perasan Rose telah padamkan semua gambarnya bersama Aazief dan beberapa hari selepas itu pula, Aazief padamkan semua gambarnya di IG. Sejak itu, ramai yang tertanya-tanya adakah tindakan ini menunjukkan yang dorang dah tak bersama lagi? Macam yang ramai tahu, tahun lalu agak […]

Continue Reading

Suami baru je kena tahan polis. Bella Astillah pulak buat hal. Mengejutkan sampai macam tu sekali perangai Bella Astillah.

Di laman Twitter, nama pelakon dan penyanyi Bella Astillah hangat diperkatakan selepas dia dilihat menggayakan pakaian seragam pramugari syarikat penerbangan Malaysia Airlines (MAS)…… Sambutan Hari Lahir…. Cantik sungguh.. Difahamkan, Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah binti Awang Astillah, 26 menggayakan pakaian tersebut bagi mengikut tema sambutan hari lahir salah seorang ahli keluarga nya. Bagaimanapun, pakaian tersebut […]

Continue Reading

Ramai tak sangka ini keadaan terkini Fedtri Yahya. Warganet doakan kesembuhannya. Mengejutkan sampai macam ni sekali keadaan terkini dia.

Pengacara popular, Ahmad Fedtri Yahya kini sudah selamat menjalani rawatan dan operation di wajahnya. Kondisi kesihatannya terkini dikemas kini oleh beliau melalui hantaran di Facebooknya pagi ini. “Salam Jumaat. Hari berkah. Ujian tanpa diduga. Kun faya kun.. Semoga menjadi kafarah dosa. Pasti ada hikmah.. Syukur atas ujian ini. Betapa baiknya Allah dengan menghadiahkan orang sekeliling […]

Continue Reading

Mengejutkan Balu Abam tengah meniaga cempedak goreng tepi jalan tiba tiba datang seseorang beli kat gerai Hidayah membuatkan Hidayah terkedu dan tergamam.

Umum mengetahui semenjak pemergian suami tercinta, Abam Bocey pada Februari lalu, Hidayah telah pulang ke menetap di rumah ibu bapanya di Sabak Bernam. Selain dari menguruskan perniagaan atas talian menerusi Instagram dengan membuat ‘paid review’, Hidayah juga mengakui sibuk berniaga cempedak goreng bersama keluarganya. Hidayah atau nama sebenarnya Nor Hidayah Mohd Ali juga mengatakan apa […]

Continue Reading

16 Sep hari jadi Sandra. Ibu terkilan Sandra tak tahu hal sebenar. Semuanya dah terlambat. Mengejutkan Ibu Sandra tiba tiba tampil bongkarkan sesuatu yg membuatkan warganet tergamam.

TANGGAL 16 September sepatutnya menjadi hari ulang tahun kelahiran ke-26 Sandra Dianne yang pergi menghadap illahi pada 11 September lalu. Namun apakan daya apabila tarikh itu menjadi hari paling sayu buat ibunya, Nur Syakinah Abdullah yang masih bersedih dengan pemergian anaknya. Syakinah mengakui perit melalui hari tersebut dengan kerinduan yang sukar untuk digambarkan. Malah, dia […]

Continue Reading