Kelahiran istimewa dan bermakna . 10 tahun tunggu isteri Azmi Caliph Buskers selamat bersalin.

Penantian selama 10 tahun untuk menimang cahaya mata berakhir apabila penyanyi yang terkenal dengan lagu Hanya NamaMu, Azmi Saat selamat menimang cahaya mata lelaki di sebuah hospital swasta pagi tadi (27 September). Menerusi perkongsian di laman Instagram, ahli kumpulan Caliph Buskers itu meluahkan rasa syukur apabila proses bersalin isterinya, Nazirah Muhammad secara pembedahan itu berjalan […]

Continue Reading

Ozylnn kongsikan rahsia mengekalkan tubuh badan langsing lepas bersalin antaranya pakai bengkung panjang 20 meter.

Tengok gaya ibu kepada enam anak, ramai yang tak menyangka Ozylnn dah pun genap usia 40 tahun. Baru melahirkan anak keenamnya pada 3 September dan kini sedang dalam tempoh berpantang, ramai yang tertanya-tanya apa rahsianya dapat kekal berat badan dan sentiasa bertenaga. Menerusi perkongsian Ozlynn rahsianya mengekalkan tubuh yang langsing dengan berat badan hanya sekitar […]

Continue Reading

Selama hidup tidak pernah bertemu. Anak Jackie Chan tidak tersinggung tidak tersenarai sebagai penerima wasiat.

KUALA LUMPUR : Anak perempuan pelakon aksi lagak ngeri terkenal dunia, Jackie Chan, iaitu Etta Ng, mengaku tidak tersinggung apabila mengetahui namanya tidak tersenarai sebagai penerima wasiat untuk mewarisi harta aktor tersebut yang dianggarkan bernilai RM2 bilion. Menerusi buku memoir Never Grow Up yang diterbitkan pada tahun 2018, Jackie ada menyebut bahawa orang-orang yang akan […]

Continue Reading

Rita Rudaini puji Negeri Pahang. Benarkan individu belum divaksin untuk solat fardu dan solat jumaat.

Kerajaan negeri itu membenarkan umat Islam untuk menunaikan amal ibadat tanpa diskriminasi.  Pelakon jelita, Rita Rudaini meluahkan rasa syukur apabila negeri Pahang membenarkan kehadiran jemaah yang belum divaksin untuk menunaikan solat fardu dan Jumaat di surau serta masjid. Moga Pahang Dirahmati Allah Perkongsian itu dibuat Rita menerusi hantaran di laman Insta Stories miliknya. Malah pelakon ini juga […]

Continue Reading

Gelagat Mustapha Kamal sebagai Pemilik Megah Holding buat ramai terhibur. Siap naik helikopter lagi.

Kalau korang semua perasan, rata-rata kebanyakan drama televisyen di Malaysia ini sangat sinonim dengan plot cerita anak orang kaya ataupun pemilik syarikat yang selalu bincangkan urusan juta-juta ringgit. Bagi peminat drama TV mesti tahu dengan pelakon veteran Dato’ Mustapha Kamal, yang cukup terkenal dengan jolokan sebagai pemilik ‘Megah Holding’. Siapa sangka, rupanya syarikat Megah Holding […]

Continue Reading

Ada yang ambil hasil kerja tanpa izin. Sekali ini respon dari Amy Search sampai tak halalkan dunia dan akhirat.

Lagenda rock tanah air, Amy Search tampil mengkritik sikap sesetengah individu yang telah menggunakan hasil karya seninya tanpa meminta izin terlebih dahulu. Amy atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman  berkata, perkara seperti itu bukanlah sesuatu yang baru sepanjang dirinya bergelar anak seni namun dilihat semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ini. Tambah Amy, individu ini telah mengaut […]

Continue Reading

Tak takut untuk ambil risiko. Zoey Rahman nekad beri sumbangan pada penghantar makanan.

DEMI memberikan sumbangan kepada pekerja penghantar makanan, pelakon Zoey Rahman terpaksa mengambil risiko berdepan dengan wabak Covid-19 yang kini semakin meningkat. Bagaimanapun, Zoey atau nama sebenarnya Mohd Hairey Azhar Abd Rahman, dia dan pasukannya mengikut prosedur operasi standard (SOP) sepanjang program itu berlangsung. “Saya tak kisah untuk turun padang menghulurkan bantuan sebab sepanjang program itu, saya […]

Continue Reading

Nak solat pun cantik. Tokti muat naik video sebelum solat dapat perhatian ramai. Rupanya ini sebab video tu dapat sambutan.

Penyanyi nombor satu Malaysia, Dato’ Seri Siti Nurhaliza binti Tarudin atau lebih dikenali sebagai Siti Nurhaliza sememangnya mempunyai ramai peminat. Beliau memulakan kerjayanya di industri muzik Malaysia pada usia 16 tahun selepas memenangi pertandingan nyanyian Bintang HMI anjuran Radio Televisyen Malaysia (RTM). Sepanjang penglibatannya dalam bidang seni, Dato’ Siti telah memenangi pelbagai anugerah dari dalam […]

Continue Reading

Tular gambar Azlee senario berniaga buah dekat tepi jalan. Ramai yang puji bila Azlee bersikap macam ni.

Ramai individu yang terkesan dengan situasi ketika pandemik Covid-19 melanda negara termasuklah golongan selebriti. Sebab itulah kita dapat lihat ada sesetengah selebriti mengambil inisiatif untuk melakukan sesuatu atau menjual produk makanan misalannya, untuk kelansungan hidup. Baru-baru ini, viral sekeping foto di Twitter menunjukkan pelawak Azlee Senario berniaga menjual buah-buahan di tepi jalan. Foto terbabit dipercayai […]

Continue Reading

Riena Diana luah rasa bersyukur sebab rezeki masih panjang di Hot Fm.

PENGALAMAN singkat selama kira-kira lima bulan sebagai penyampai radio dilihat sebagai salah satu alasan kukuh untuk menggugurkan nama pelakon Riena Diana daripada Hot FM.Bagaimanapun Riena atau Nur Qamarina Diana Zureal, 24, kini boleh menarik nafas lega apabila rezeki untuk meneruskan karier di stesen berkenaan masih berpihak kepadanya. “Sebelum mereka umumkan tu saya macam gelabah juga, tak […]

Continue Reading