Bekas pembantu peribadi Aliff Syukri sindir khabar baru Anju. Ini respon Anju lepas dapat tahu dan ini respon Melati lepas Anju balas

Dikhabarkan baru baru ini, Zarina Anjoulie atau lebih gemar disapa Anju melalui IGnya telah menyelar tidakan bekas pembantu peribadi Dato ALiff Syukri iaitu Melati Abd Ghanu yang sebelum ini tampil berani memerli Anju menerusi IG Dapat dilihat, Melati memerli Anju selepas sahaja pelakon itu membuat pengakuan sudah merujuk semula dengan bekas suaminya, Eilyas Azhar. Berdasaekan […]

Continue Reading

Peminat bagi nasihat pun tak nak dengar. PU Syed pula tampil beri nasihat kepada Sharifah Sakinah hingga meraih perhatian ramai

Sebelum ini, ramai juga warganet bertindak untuk menegur penampilan Sharifah Sakinah. Terbaru, PU Syed yang merupakan pendakwah bebas telah membuat perkongsian sehingga meraih perhatian ramai. ” Assalamualaikum, maaf jika saya menegur. Kita keturunan yang mulia, dari nasab sebaik-baik nasab. Alangkah sedihnya datuk kita melihat anak cucu berpakaian seperti ini.” Jelas juara program Pencetus Ummah musim […]

Continue Reading

Warganet persoalkan Rita Rudaini hantar anak anak ke sekolah swasta. Sekali ini respon Rita terhadap isu ini

Terdahulu, isu nafkah anak Rita rudaini pernah heboh di kalangan warganet . Dan baru baru ini, ada warganet yang mempersoalkam kenapa Rita Rudaini sanggup menghantar kedua dua anaknya iaitu Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna ke sekolah swasta sekiranya telah mengetahui wang nafkah dari suaminya tidak mencukupi. Berdasarkan di IGnya “Ada pula yang kata. […]

Continue Reading

Ada yang perasan Nabil acap kali sebut perkataan ini dan kelihatan simpan janggut. Pengguna FB dan pakar ini tampil kongsi perubahan Nabil dan isteri

Terbaru, ada seorang pengguna FB yang bernama Khaizura Khalid yang berkongsi pendapat mengenai perubahan yang ada pada pelawak dan pengacara iaitu tak lain tak bukan Nabil Ahmad. Jelas Khaizura, ada sesetengah penonton Muzikal Lawak Superstar 2 sedar pengacara itu acap kali menyebut ” Masya Allah” Atas sebab menyedari perubahan pada Nabil , Khaizura ulas kembali […]

Continue Reading

Ada yang kata gimik dan sebagainya. Akhirnya Shuk Sahar tampil bongkarkan hal sebenar membuatkan orang tergamam

Lumrahlah bagi seorang artis akan dikejar lampu sorot. Bahkan bukan sahaja menjadi bualan media, gerak geri mereka juga akan raih perhatian sesetengah warganet atau tntera bawang yang yang sukakan kisah hangat selebriti tanah air. Tak kisahlah artis tu popular ke tak tapi selagi ada nama dan pernah keluar di mana mana platform, maka tadahlah telinga […]

Continue Reading

Ramai salahkan Nelydia Senrose. Warganet mula tinggalkan komen dan tak sangka Saharul Ridzwan juga berikan komen

Sebelum ini heboh tentang drama Hati Yang tersakiti, kali ini Cinta Sekali lagi juga raih perhatian orang ramaii dengan jalan cerita yang membuatkan penonton rasa tertekn. Jadi tak peliklah kalau drama ini juga menjadi bualan orang ramai Antara komen warganet berdasarkan drama tersebut.Amani is the worst woman in this world. Be careful woman. Don’t let […]

Continue Reading

Cincin besar macam kerongsang. Dsv bengang bila ada warganet yang perlekehkan cincin yang dipakainya. Sekali ini respon dari Datuk Seri Vida buat ramai yang terkedu.

Kelihatan jutawan kosmetik Datuk Seri Vida tidak selesa apabila warganet memperlekehkan cincin dipakainya seperti kerongsang. Tegasnya, dia bukan seorang yang ingin meraih perhatian di media sosial dengan memakai kerongsang di jari bagi menggantikan cincin. “Mana ada brooch (kerongsang)! Itu cincin rekaan saya. Saya seorang sahaja yang pakai kat Malaysia. “Kalau brooch, mahu koyak baju. Itu […]

Continue Reading

Bila dah berubah pun masih ada yang tak senang duduk. Zizi Kirana luahkan masih ada lagi warganet yang tak senang duduk bila tengok dia berubah.

Penyanyi Zizi Kirana yang sebelum ini telah mengumumkan akan berubah dari segi penampilan mendedahkan bahawa masih ada individu yang tidak berpuas hati keatas dirinya meskipun dia kini ingin berubah ke arah kebaikan. Tidak lepas daripada buruan ‘h4ters’,pelantun lagu EH! ini menjelaskan bahawa isu disukai atau dibenci orang bukanlah persoalan besar buat dirinya pada ketika ini. Zizi menjelaskan bahawa […]

Continue Reading

Lama menyepi sekali tiba tiba Yatt Hamzah dedahkan dirinya tengah hamil pada usia 40 tahun buat ramai yang teruja.

SELEPAS mengalami keggran cahaya mata kelima pada September tahun lalu, pelakon Yatt Hamzah mengesahkan dia kini sedang hamil lima bulan. Yatt atau nama sebenarnya Haryati Hamzah berharap keadaan dirinya terus kuat biarpun kadangkala berasa lemah serta berdepa masalah sakit pinggang. Bersyukur atas kurniaan Allah, Yatt memberitahu dia, suami dan anak-anak berasa teruja menantikan kehadiran ahli keluarga […]

Continue Reading

Agak agaklah nak bagi bintang pun. Dsv mengamuk gara gara persembahan Cik B hanya dapat 3 bintang. Sekali ini respon dari warganet.

Mesra dipanggil DSV atau nama sebenarnya ialah Datuk Seri Vida merupakan usahawan terkenal yang berasaldari negeri pantai timur, Kelantan. Mempunyai 2 orag anak yang mesra disapa dengan nama manjanya Kacak dan juga Cik B. Anak kepada pengasas Vida Beauty iaitu Cik B kini semakin aktif dalam dunia seni. Beliau juga kini menyertai Muzikal Lawak Superstar […]

Continue Reading