Wanita ini ditahan gara gara kantoi guna borang rentas negeri yang salah. Sekali bila tengok apa yang ditulis dalam borang tu buat ramai tepuk dahi.

Bentong: Seorang wanita warga asing ditahan selepas didapati menggunakan borang rentas negeri plsu di sini, Selasa lalu. Wanita berusia 38 tahun itu dithan menerusi pemeriksaan sebuah bas ekspres di sekatan jalan raya di Plaza Tol Bentong menghala ke Kuantan. Ketua Polis Daerah Bentong, Superintendan Zaiham Mohd Kahar berkata, ketika kejadian, anggota menahan sebuah bas ekspres […]

Continue Reading

Malang dapat laki yang jenis berkira. Pernah suami minta balik duit yang dia bagi. Terkejut bila tiba tiba cadang nak nikah satu lagi. Sekali ini respon wanita ini.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca. Aku merupakan seorang isteri yang bekerjaya dan bekerja sebagai eksekutif di sebuah syarikat manakala suami aku pula merupakan seorang pengurus syarikat.. Sejujurnya apa yang aku nak beritahu ni ialah terkadang aku tengok suami aku, dia agak lokek dengan aku dan berkemungkinan sebab aku bekerja. Namun bagitu sedarkah wahai […]

Continue Reading

Beria sangat nak kahwin dulu tanpa periksa latar belakang bakal suami. Sekali dah kahwin isteri terkedu bila dapat tahu siapa suami sebenarnya.

Assalammualaikum, mintak admin hide kan saya punya profile ye. Terima kasih. Saya terpanggil untuk bercerita tentang kisah rumah tangga saya sebab dah tak tahan dengan perangai suami saya. Awal bulan julai nanti akan masuk tahun ke-6 perkahwinan saya dan suami.Masa mula-mula saya kenal suami, saya tak selidik sangat latar belakang dia sebab tengah angau kan. […]

Continue Reading

Selamba je gadis ni pakai sandal masuk butik mahal siap boleh beli beg tangan harga beribu. Tapi cara dia bayar tu buat ramai yang terkedu.

SIAPA yang tidak mahu memiliki barang berjenama dan mewah? Seperti wanita ini, keinginannya untuk memiliki barangan berjenama mewah yang pertama tercapai selepas mengunjungi sebuah butik Gucci, baru-baru ini. Gelagatnya menjadi perhatian apabila mengira kepingan wang kertas RM20 yang tersusun memenuhi atas rak kaca bagi membuat pembayaran untuk beg tangan jenama itu. Pembeli berkenaan, Siti Mariam […]

Continue Reading

Scha Alyahya baru je lepas berpantang sekali tiba tiba warganet perasan benda ni pada Scha buat ramai yang terkedu.

Pelakon dan pengacara Scha Alyahya, 38, kini selesai menjalani tempoh berpantang selepas melahirkan anak kedua, Lyla Amina pada 12 Februari lalu.Tidak berehat lama, Scha atau nama sebenarnya Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Al-Yahya memuat naik foto sudah ligat bekerja menerusi Instagram Stories miliknya. Walaupun sedang melakukan penggambaran, isteri kepada pengacara Awal Ashaari ini tetap melakukan […]

Continue Reading

Setelah sekian lama menyepi tiba tiba Puteri Sarah muncul dengan muat naik foto berpurdah. Terkejut sekali sampai macam ni respon warganet.

Dunia hiburan masa ini memperlihatkan semakin ramai barisan artis mula mendekati agama dengan mengubah penampilan. Antaranya, Neelofa, Nabil, Hannah Delisha, Rosyam Nor dan banyak lagi. Kini, pelakon Puteri Sarah Liyana pula tampil dengan gaya baru. Baru-baru ini dia menggayakan purdah dan berkongsi dengan peminatnya menerusi laman akaun Instagram miliknya. Menjengah ruangan komen, ramai rakan artis […]

Continue Reading

Seorang penyanyi perlekehkan nyanyian Nabila Razali. Tak boleh berdiam sekali Siti Sarah tampil bersuara lantang bagi kata kata padu buat warganet terkedu.

”Adab sebagai penyanyi kena sentiasa ingat, jangan perIekeh persembahan orang lain.” Itu nasihat penyanyi Siti Sarah dalam satu hantaran yang dimuat naik dalam Instagramnya apabila menegur sikap segelintir penyanyi tanah air tentang pentingnya menjaga adab sesama sendiri. Menurut pelantun lagu kesetiaan itu, sebagai masyarakat Malaysia yang kaya dengan budi bahasa dan sopan santun, seseorang itu […]

Continue Reading

Lama menyepi tiba tiba Ameera Khan muat naik foto dengan duduk terkangkang. Tak boleh berdiam sekali ini respon warganet pada gambar tersebut.

Nama Little Miss Khan mungkin tidak asing lagi bagi mereka yang sering ‘bersiar-siar’ di media sosial. Little Miss Khan atau Ameera Khan yang merupakan adik kepada pengacara Neelofa itu juga dikenali sebagai social media influencer kerana dia mempunyai seramai sejuta lebih pengikut di Instagram miliknya Ameera Khan kembali menjadi perhatian di media sosial miliknya.Dengan memiliki […]

Continue Reading

Kos rawatan dan operasi mencecah RM20 ribu. Pemuda ini dedah terpaksa buat operasi selepas resdung dia makin teruk

Bak kata orang mencegah lebih baik dari merawat. Begitulah perkongsia seorang pemuda berusia 26 tahun berkaitan masalah resdung yang dialaminya dan ternyata membuktikan sakit itu tak boleh dipandang remeh. Jelas Aiman Shafiq yang berdepan dengan simptom resdung sudah lama tapu baru sahaja dapat pengesahan doktor kira kira setahuan yang lalu. Lebih gemar dipanggil Aiman, dia […]

Continue Reading

Heboh kaedah baru ini lebih tepat berbanding swab test di tekak dan hidung. Doktor Suhazeli ini akhirnya tampil berikan penjelasan

Heboh baru baru ini, di negara China mengambil langkah terbaru dengan mengambil swab dvbur yang dikatakan lebih berkesan dan tepat berbanding ujian swab di tekak dan hidung. Berdasarkan laporan, teknik menguji cecair dbr itu lebih mudah apabila mereka berjaya mengesan virus COVID19 dalam pesakit muda yang berusia 9 tahun. Tambahan pula,Doktor Suhazeli tampil memberi penjelasan […]

Continue Reading