Mengejutkan baru je 4 bulan berpisah rupanya Sharifah Sakinah dah jumpa pengganti. Terkejut rupa rupanya ini jejaka tersebut.

KUALA LUMPUR: Berkongsi tarikh lahir sama, pelakon, Sharifah Sakinah, 31, semakin rapat dengan seorang jejaka Inggeris. Tanpa berselindung, Sakinah berkata, dia menyenangi jejaka berusia 41 tahun, bagaimanapun tempoh perkenalan masih terlalu awal untuk ditafsirkan. Mengulas kehidupan selepas berpisah pada Mei lalu, Sakinah berkata, dia lebih memandang ke depan dan telus. “Saya gembira dengan apa dilalui […]

Continue Reading

Dekat tiga tahun gades nih tunggu tunang dia. Tergamam masa befday tunang gades nih nk buat supriseeee untuk tunang dia tapi bila bukak je pintu rumah terperanjat ini yg dia nampak. Terkedu dia bila dpt tau smpai mcm nih sekali tunang buat pada dia.

Assalamualaikum… Namaku Alin dan aku berusia 35 tahun. Kisah ni berlaku beberapa tahun lepas. Masa tu aku dah bertunang. Tunang aku Nik Faris bekerja di Kuala Lumpur sebagai seorang guru manakala aku pula di Kelantan. Aku juga seorang guru seperti dia. Masa tu kami dah bertunang hampir 3 tahun. Bila aku ajukan saja soal kahwin […]

Continue Reading

Lepas nikah sepanjang perkahwinan bini tk pernah merengek pon buat benda tu. Tapi terkejut belom apa apa dia dh bagi isyarat nk buat sesuatu setiap hujung minggu. Tergamam akhirnya ini yg suami lakukan sampai bini terdiam.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Assalamualaikum wbt. Abam nak ceritakan pengalaman abam kenal isteri abam aka Cik Kaunselor ni. Dulu, abam tak kenal pun siapa isteri abam ni. Sebab kami kenal melalui orang tengah. Kawan baik abam kenalkan kami. Lama juga kami ambil masa nak kenal. Sebab masa tu abam memang sibuk je memanjang. Yelah, abam kerja […]

Continue Reading

Mlm tu sampai mcm tu sekali suami buat kt bini. Lepas je dpt layanan syok dari bini mmg muka suami rasa puas sgt. Tapi terkejut mlm tu lepas je buat benda tu tetiba jadi sesuatu kt bini sampai buat suami terkedu.

Aku adalah seorang isteri, berusia 31 tahun dan berkahwin 14 july tahun lepas atas dasar paksaan keluarga. Sekarang aku mempunyai dua orang putera kembar yang ku lahirkan june yang lalu secara operation. Sebelum aku lanjutkan cerita, aku perkenalkan suamiku dengan nama Man dan. Dia merupakan bekas teman lelaki semenjak dibangku sekolah menengah lagi. Kami bercinta […]

Continue Reading

Akhirnya Ali Puteh tampil bersuara lantang bongkarkan punca sebenar dia buat macam tu kat Balu Abam. Warganet terkejut dengan apa yang dibongkarkan. Sampai macam tu sekali puncanya.

Minggu lalu kontroversi melibatkan pelawak Ali Puteh dan kakak iparnya, Nor Hidayah kembali menjadi sebutan ramai apabila timbul isu sam4n-menyam4n melibatkan kedua pihak pula. Malah, kes sudah pun berlangsung Rabu lalu. Menurut Ali sam4n balas yang dilakukannya itu tidak melibatkan harta tetapi untuk membersihkan nama dan imej keluarganya. Ali berkata dia tidak menyesal kerana apa yang dilakukan adalah untuk […]

Continue Reading

Cik bunga kantoi buat nasi kangkang untuk suaminya. Gadis itu terkejut tengok cik bunga kangkangkan periuk nasi pada malam jumaat. Seram sejuk terus lari masuk bilik

Foto sekadar hiasan.. Hi Assalamualaikum untuk semua pembaca , aku Alisya dan ini merupakan kali PERTAMA aku coretkan kisah seram aku dekat sini. Kalau cerita aku di approve aku nak ucapkan terima kasih dekat fiksyen shahsha . So berdasarkan tajuk kat atas mesti ramai yang dah tahukan mengenai ‘Nasi Kangkang’ ni . Senang cerita nasi […]

Continue Reading

Baru je masok belasan tahun tapi gades ni dh dipaksa kahwen dgn pakwe sendiri sbb dia disahkan mengandung ank pakwe dia. Waktu mengandung ank ke tiga dan masa tgh berpantang suami buat mcm mcm kt dia. Akhirnya ini yang terjadi.

Foto sekadar hiasan.Assalamualaikum. Nama aku Safiya berusia 29 tahun merupakan ibu kepada tiga cahaya mata. Aku menulis disini kerana ingin bertanyakan pendapat pembaca semua. Aku kini hanya tinggal 29 hari (semasa menulis kisah ini) sebelum hari perbicaraan. Sebelum aku mulakan kisah dengan lebih lanjut. Mari aku ceritakan latar belakang aku. Aku semasa bersekolah dulu merupakan […]

Continue Reading

Suami talakkan bini dengan talak 3 lepas 7 tahun nikah. Tapi bini dia sangat seronok bila ditalakkan. Rupanya sebelum suami talakkan dia ini yang suami buat pada dia sampai dia rasa tak boleh nak tahan dan bahagia sangat bila digelar janda.

Dilepaskan Suami Talak 3 Selepas 7 Tahun Berkahwin, Namun Ia Hari Paling Bahagia Buat Wanita Ini. Tiada wanita yang inginkan perpisahan berlaku dalam rumahtangga yang dibina. Namun tatkala, rasa cinta semakin hambar, maruah diri dan kehormatan bagai dipijak-pijak serta hilang segala kepercayaan buat insan yang bergelar suami, inilah nokhtah keputusan yang dirasakan paling bahagia. Ikuti […]

Continue Reading

Teruja bila bini izinkan laki kahwin lain. Laki pula saja tak blik rumah hampir 5 bulan gara gara nak tgok reaksii bini prtama mcm mana. Malam tu bila dia balik terkejut tengok keadaan bini pertama.

Isteri Izinkan Suaminya Kahwin Lain. Suaminya Sengaja Tak Balik Rumah Berbulan Lamanya Untuk Tengok Reaksi Isteri Pertama Macam Mana. Satu Hari Suami Balik Suami Terkejut Tengok Keadaan Isteri Pertamanya Itu. Teruja bila isteri izinkan suami kahwin lain. Suami pula sengaja tak balik rumah berbulan gara gara nak tengok reaksi isteri pertama macam mana. Malam tu […]

Continue Reading

Suami dah kurang layan isteri sebab dia dah lembik dan tak cantik macam dulu. Bila dapat tahu isteri sakit suami lagi suka siap suruh isteri pergi buat selamanya lagi. Terkedu akhirnya ini yang jadi kat isteri buat suami menyesal.

Pada awal Febuari 2018, salah seorang teman baik saya telah dijemput Ilahi kerana sakit raahim tahap empat. Alhamdulillah dia sakit tidak lama. Tiga bulan terlantar skit sebelum subuh dia menghembuskan nafasnya yang terakhir dan tinggalkan seorang putera yang masih kecil bersama dua orang puteri yang masih bersekolah dengan si suami. Sebulan selepas pemergiannya, si suami […]

Continue Reading