Dengar suara perempuan tapi yang rakam video tu lelaki. Perkongsian gadis ini raih perhatian warganet lepas dia berasa pelik bila tengok video balik yang membuatkan orang meremang

SERINGKALI kita mendengar kata-kata orang tua untuk menjaga tingkah laku atau percakapan ketika memasuki hutan atau kawasan yang asing.Ini kerana kawasan sedemikian dikatakan turut menjadi tempat tinggal makhluk yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar.Baru-baru ini, seorang pelayar berkongsi pengalaman ketika mendaki bukit di Tanjung Tuan, Port Dickson, Negeri Sembilan. “Semalam I pergi hiking dekat […]

Continue Reading

Setiap malam di rumah sewa pasti ada sahaja gangguan yang mendatang. Berikut 5 koleksi cerita hantu rumah yang mampu membuatkan anda tak tidur malam dibuatnya

1. “Kamu ada rasa apa-apa tak semalam?”Pada malam pertama sekitar pukul 1.45 pagi saya beritahu pembantu rumah saya supaya tutup lampu dan tidur. Dia tak mendengar apa yang saya katakan dengan jelas jadi dia pun lalu di depan bilik saya sambil bertanya, “Ma’am bilang apa?” Dia berdiri di depan pintu bilik tidur saya sambil saya […]

Continue Reading

Cik bunga kantoi buat nasi kangkang untuk suaminya. Gadis itu terkejut tengok cik bunga kangkangkan periuk nasi pada malam jumaat. Seram sejuk terus lari masuk bilik

Foto sekadar hiasan.. Hi Assalamualaikum untuk semua pembaca , aku Alisya dan ini merupakan kali PERTAMA aku coretkan kisah seram aku dekat sini. Kalau cerita aku di approve aku nak ucapkan terima kasih dekat fiksyen shahsha . So berdasarkan tajuk kat atas mesti ramai yang dah tahukan mengenai ‘Nasi Kangkang’ ni . Senang cerita nasi […]

Continue Reading