Ramai yang tertanya tanya tentang poket kecil pada seluar jeans. Rupanya ini kisah di sebalik rekaan tu yang ramai tak tahu.

Seluar jeans sering menjadi pilihan tak kira lelaki mahupun wanita untuk ke mana-mana sebab stailnya tidak pernah lapuk dan ianya juga selesa. Nak mix and match dengan baju pun senang kalau pakai jeans ni kan.  Untuk korang yang sering memakai seluar ini untuk keluar lepak bersama rakan, mesti korang tertanya-tanya kenapa lah ada poket kecil pada […]

Continue Reading

Usahawan kosmetik edar vitamin di SJR. Sekali pemuda ini tampil beri penjelasan.

Jejaka ini dikritik warganet gara-gara membuat agihan vitamin C kepada pengguna jalan raya baru-baru ini. MAMAT Korea mana pula duduk berdiri dekat sekatan jalan raya (SJR) ni? Demikian antara komen warganet yang mempersoalkan tindakan seorang pengusaha produk kosmetik yang memberi sumbangan produk kesihatan kepada pengguna jalan raya, baru-baru ini. Selain mempersoalkan kewajaran tindakan itu, ada warganet […]

Continue Reading

Amyra Rosli dedah sesuatu ini miliknya. Sekali tak sangka ianya jadi bualan ramai sampai merasakan ini

Nama pelakon, Amyra Rosli sejak kebelakangan ini menjadi bualan hangat di ruangan media sosial apabila drama terbaru yang masih disiarkan berjudul Sabarlah Duhai Hati mendapat respon yang cukup baik daripada peminat drama tempatan. Membawa watak sebagai Fira bersama lakonan bergandingan dengan Saharul Ridzwan sebagai Affan mengundang ramai begitu melayan kisah konflik kekeluargaan dialami mereka. Tambah […]

Continue Reading