Gades ni angkut pakwe dia bawak balek rumah sbb rumah tkde org. Hairan ptg tuh tetiba je mak pon nk join. Terperanjat bila tertengok gambar yg bongkar apa hubungan dia dgn pakwe dia selama nih.

Pengakuan oleh Aina (bukan nama sebenar) bagaikan cerita yang hanya dilihat dalam drama atau filem, namun hakikatnya ini benar-benar berlaku. Sudah lima tahun kisah berlalu iaitu ketika dia masih menuntut di sebuah pusat pengajian tinggi, tetapi tetap segar dalam kenangan dan menjadi pengajaran seumur hidup. Memulakan bicara, Aina berkata, ketika semester pertama di universiti, dia […]

Continue Reading

Abg terperanjat lepas je abah kahwin dgn gades laen banyak kali abg dgr bunyik tk senonoh dari bilek. Abg tk boleh nk tahan. Terkejut abah dan gades tuh buat sampai mcm tuh sekali sampai boleh dgr dari luar.

Mengejutkan Lepas Bapak Nikah Dgn Perempuan Lain Banyak Kali Dengar Bunyi Yang Tak Senonoh Dari Bilik. Abg Tak Boleh Nak Tahan. Tergamam Bapak Dan Perempuan Tu Buat Smpai Macam Tu Sekali Smpai Boleh Dengar Dari Luar. Foto sekadar hiasan. Sekadar ingin luahkan rasa hati dan rasa rindu dengan ayah. Nama aku Halim, berumur 30 tahun ada […]

Continue Reading

Abang terperanjat tiba tiba terdengar bunyikkkk tk senonoh dari bilek abah lepas abah kahwen lain. Tergamam abah dgn bini baru dia tu sanggop buat smpai mcm tu sekali smpai boleh dengar dari luarrr.

Foto sekadar hiasan. Sekadar ingin luahkan rasa hati dan rasa rindu dengan ayah. Nama aku Halim, berumur 30 tahun ada 4 adik beradik (aku no. 2) atas abang, bawah aku perempuan. Ibu aku dah lama tak ada masa aku kecil. Di pendekkan cerita ayah kahwin lagi selepas beberapa tahun. Selepas ayah kahwin, Kami agak kekok dengan […]

Continue Reading

Isteri terpaksa tinggalkaan ank kejap dgn pak mertuua. Terkejut isteri tiba tiba ank dia tk pakai seluar dan merengek rengek. Bila isteri selakkkkk seluar ank isteri terus terkedu.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum admin. Sebelum itu saya ingin minta maaf jika luahan saya ini mengandungi unsur unsur yang tak berapa sesuai dibaca. Saya seorang ibu muda yang mempunyai seorang anak yang berusia 1 tahun 8 bulan. Perkara ini berlaku pada bulan puasa tahun lepas di mana suami ajak saya pergi ke KL atas urusan […]

Continue Reading

Adk suami montokk habis tapi terkejut bini ternampak sesuatu dlm bilik adk suami. Tergamam rupanya bila mak dtg pun adk suami buat kt mak macam tu.

Gambar sekadar hiasan. Assalamualaikum. Lpas grad, adik ipar dduk skali walaupun berat hati aku nak bagi. Dah lama dduk sini, aku pelik dah sebulan dia tak basuh baju. Kebetulan haritu adik ipar aku keluar dengan boyfriend dia. Okay. Aku bukak pintu bilik dia. Astaghfirullahalazim. Tak percaya apa yg aku nmpak. Aku Hana. Awal 30-an. Dan dah […]

Continue Reading

Adk suami selamba je buat benda ni dekat wanita ni sebab wanita ni tk boleh hamil. Terkejuut tetiiba sesuatu jadi kt ank adk suami. Tergamam satuu keluarga tengok apa yg jadi kat dia.

Gambar sekadar hiasahm. Assalammualaikum.. Terima kasih jika admin sudi siarkan.. Tiada apa yang terlalu menarik untuk aku kongsikan tapi aku harap semua boleh ambil ikhtibar serba sedikit dari cerita aku. Aku sudah berkahwin dan tinggal bersama keluarga aku di Negeri Sembilan. Isteri aku orang Johor. Kami masih belum di kurniakan zuriat. Aku nak cerita mengenai […]

Continue Reading

Bilik tidur ada dua. Lepas je abang kahwin mak tidur luar. Tapi bunyi kuat malam tu buat kakak tak boleh tidur. Rupa rupanya ini yang abang dan bini dia buat dalam bilik tu.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Terima kasih admin untuk perhatian yang sedikit ini. Kisah yang aku nak share ni, mungkin biasa2, tapi konflik ni selalu menganggu kehidupan para wanita sekalian. Jadi, jom mulakan penggembaraan ke dalam dunia aku. Aku anak ketiga daripada empat orang adik beradik. Aku ada Kakak, ada Abang, ada Adik. Lengkaplah kiranya hidup […]

Continue Reading

Wanita ni tergamam nampak laki bini ni naik kereta buruk je masuk pasaraya mewah. Tapi tiba tiba wanita ni nampak mereka beli sesuatu yang buat wanita ni terkedu. Dia naik Honda pun dia tak mampu nak beli benda tu.

Satu Keluarga Masuk Mall Naik Kereta buruk, Wanita Ini Terkejut Nampak Barang Dibeli Mereka, Dia Pun Tak Mampu! “Dont Judge Book by it Cover” itulah ungkapan bahasa orang putih yang tepat pada cerita ini. Maksudnya Dalam hidup ini, janganlah kita menilai orang lain secara luaran kerana rezeki masing masing berbeza dan begitu juga amalan gaya […]

Continue Reading

Gadis ini pelik bila pukul 6 pagi je nasik lemak yg abah dia jual basi. Tiba tiba abah buat kejutan masa hari nikah dia sampai buat mak jatuh rebah. Sanggup abah buat kejutan sampai macam tu sekali.

Assalamualaikum dan hai to all the readers. Rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat hari raya buat semua. Aku dah gain 3 kg sejak sambut syawal ni. Hahaha. Ok back to the story, nanti melalut pulak mukadimah aku. Aku Dalila (bukan nama sebenar), berumur 26 tahun dan sudah berkahwin dan beranak dua. Hari ni […]

Continue Reading

Bukaan dah 4 sentimeter. Dokter risau bayi tk lepas keluar lagi mcm ada sesuatu yg tahan. Diazan tk keluar dibaca yassin tk keluar juga. Buat solat hajat pun tak keluar. Puncanya sangat mengejutkan.

Doktor dah risau sebab bayi tak keluar lagi, seperti ada sesuatu yang menahan. Diazan, tak keluar, dibaca yasin tak keluar juga, dibuat solat hajat tak keluar… Rupa-rupanya sebelum ini dia ada melakukan suatu perkara….. Apa yang saya buat, semuanya salah. Apa yang saya ada, habis semua nak lebih dari saya sedangkan saya tak bekerja. Saya […]

Continue Reading