Tergamam malam lepas dah nikah tu suami tak nak sentuhhh langsung isteri. Sampai waktu pergi bulan madu pun suami buat tak tahu je. Bila isteri desak tanya baru suami selamba je boleh jawab macam ni.

Assalam Admin. Saya ada benda nak berkongsi. Tapi macam malu sangat nak cerita kat orang. Harap kalau bagitau kat sini ada lah yang sudi dengar dan beri pendapat tanpa judge saya. Saya baru berkahwin 6 bulan lepas. Isunya di sini, suami tak nak sentuh saya. Selepas malam pertama kami, dia tak sentuh saya dah. Masa […]

Continue Reading

Berbalah dengan isteri sampai isteri sanggup pergi hospital nak buat pemeriksaan. Pergi hospital doktor sahkan hamil.Satu hari suami pelik bila balik isteri dan anak tiada di rumah dan ini rupanya isteri dia lakukan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya mulakan cerita saya pada 20 haribulan Mei 2018 jam lebih kurang 6.30 petang berbalah mulut dengan isteri di dapur. Balah pasal apa tak perlu tahu la tapi salah satunya pasal duit. Aku tengah mandikan anak yang kecil,dia tengah memasak laksam untuk buka puasa. Membebel sampai jiran jiran pun boleh dengar. […]

Continue Reading

Lepas je nikah suami terus ajak isteri tinggal sekali dengan mertua. Satu hari tu bila suami cuti rehat dalam bilik tergamam bila dia dengan mak dia sendiri cakap macam ni.

Gambar sekadar hiasan Selama perkahwinan aku. Aku banyak makan hati. Entah la mungkin aku hanya menantu. Yaa memang mertua itu seperti ibu dan ayah kandung. Tapi sebaik baik mertua itu ada juga ketidakpuasan hati mereka. Tambahan ipar duai yang hanya melepaskan tangan mereka. Ini kisah aku. Realiti yang aku kena hadap. Orang cakap, diawal perkahwinan […]

Continue Reading

Untung dapat isteri muka lawa tapi suami langsung tak nak bagi nafkah. Disebabkan isteri gaji besar dia yang kena tanggung semuanya sampai duit belanja suami pun isteri bagi. Isteri nekad mintak pisah tergamam ini jawapan yang suami bagi.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Untuk makluman kaum wanita yang ingin berkahwin dan mahu memilih bakal suami, seharusnya anda lebih berhati hati. Ini kerana perkahwinan itu akan menentukan hala tuju kehidupan serta bukannya sehari dua untuk hidup dengan seorang lelaki yang bernama suami. Kaum perempuan kena baca sampai habis. Baca dan jadikan cerita ini sebagai […]

Continue Reading

Sanggup suami beli barang dapur kat mak angkat tanpa pengetahuan isteri. Bila isteri dapat tahu dan persoalkan suami terus bagi respon mengejut dan tergamam isteri dia dengan jawapan suami

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Ceritanya begini,tanpa pengetahuan isteri dia,si suami beli barang dapur untuk mak angkat. Diam diam dia bagi tak bagitau apa yang dia buat bila isteri tahu, dia cakap buat apa nak bagitau bukannya penting pun. Hidup kau jangan dngki dengan orang. Sedangkan isteri nak kan kejujuran je dari suami.. Si […]

Continue Reading

Dapat isteri cantik tetapi nafkah langsung suami tak bagi. Sampaikan isteri dia tanggung dari A sampai. Satu hari isteri minta bak berpisah dan ini jawapan mengejut dari suami dia

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Untuk makluman kaum wanita yang ingin berkahwin dan mahu memilih bakal suami,seharusnya anda lebih berhati hati. Ini kerana perkahwinan itu akan menentukan hala tuju kehidupan serta bukannya sehari dua untuk hidup dengan seorang lelaki yang bernama suami. Kaum perempuan kena baca sampai habis. Baca dan jadikan cerita ini sebagai pegajaran. […]

Continue Reading

Pelik lepas nikah tu mak suami tak bagi ank dia tidor sekali dengann iisteri. Tiga bulan nikah isteri suci lagi. Tergamam rupanya ini perangai sebenar mertua yang isteri baru tahu.

Pernikahan adalah antara saat indah yang kita semua nantikan. Namun tidak semuanya bernasib baik sepertimana yang lain. Perkongsian dari wanita ini di laman KRT, berkongsi pengalaman yang ditempuhi saat berkahwin dengan pemuda ‘anak mak’. 3 bulan berkahwin tidak disentuh kerana mulut mertua. Ikuti perkongsiannya di bawah. Assalamulaikum. Min tolong hide FB saya ya? Kisah bermula […]

Continue Reading

Sedih tengok keluarga ni naik kereta cabuk masuk pusat beli belah. Tapi bila tengok family ni berbelanja memang terkejut. Dia yang pakai kete mahal pun tak mampu.

Dont Judge Book by it Cover” itulah ungkapan bahasa orang putih yang tepat pada cerita ini. Maksudnya Dalam hidup ini, janganlah kita menilai orang lain secara luaran kerana rezeki masing masing berbeza dan begitu juga amalan gaya hidup setiap orang juga berbeza. Luahan yang dikongsikan oleh wanita ini bukan sahaja memberi pengajaran, tetapi juga patut […]

Continue Reading

Nekad duduk dengan mertuaa sebab laki sendiri tak mampu untuk sewa rumah lain. Tergamam bila dah duduk dengan mertua kakakkk ipar sanggup ambik kesempatan macam ni.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Assalamualaikum semua, saya tinggal rumah Mak mertua, dalam rumah ada adik suami, memang nak keluar bilik kena pakai tudunglah hari-hari, hari-hari saya rasa macam duduk Kat rumah orang, ada yang sama macam saya tak? Hehee… tak apalah jalani je hidup ni, nak menyewa gaji suami Tak cukup, terima aje lah.. ok sambung. […]

Continue Reading

Tergamam wanita ni baru je nikah tapi suami lyan akk ipar mcm bini sendirii. Sampai rasa mcm khwiiin dgan laki kkak ipar. Akhirnya isteri buat benda ni sampai suami terkedu.

Gambar Sekadar Hiasan. Assalamualaikum, Aku L bukan nama sebenar. Berusia awal 30an dan baru sahaja berumah tangga serta belum memiliki anak. Apa yang akan aku ceritakan ini mungkin juga berlaku pada pasangan lain di luar sana. Untuk pengetahuan, aku bekerja di sektor swasta begitu juga dengan suami aku. Setelah berkahwin aku diajak tinggal di rumah […]

Continue Reading