Suami masuk satu group whatsapp yang tak sepatutnya . Isteri bertindak diam diam buang suami daripada grup itu dan ini pula yang berlaku

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca. Hari ini kita akan mendengar atau membaca luahan isteri yang kecewa dengan suaminya yang menjadi salah seorang ahli dalam Group Whatsapp untuk aktiviti yang tidak elok. Sejak kebelakangan ini mksiat yang semakin menjadi norma biasa. Demikianlah gambaran mengenai luahan seorang isteri berkaitan sikap rakan rakan suaminya yang suka […]

Continue Reading

Beza umur dengan suami 12 tahun. Niat nak kongsi gambar dan video bersama suami tapi lain pula yang jadi

Bak kata orang, jodoh tak kenal usia. Terkadang ada wanita yang ditakdirkan bertemu jodoh dengan lelaki yang lebih berusia dan ada juga pasangan mereka lebih muda dari mereka. Namun begitu, ia bukanlah satu penghalang untuk mereka mengecapi kebahagiaan. Tetapi lain pula kisah yang terjadi terhadap seorang wanita ini bila niatnya yang sekadar mahu kongsi video […]

Continue Reading

Tak lama lagi bakal melangsungkan perkahwinan. Satu hari tak sangka bakal suami minta putus dan gadis ini terkejut bila dapat tahu punca

Macam yang kita semua tahu hari perkahwinanan adalah hari paling bahagia yang dinanti natikan oleh bakal [asangan mempelai. Tak dapat dinafikan, jika makin dekat niat seseorang untuk halalkan sebuah hubungan itu, makin banyak ujian dan dugaan yang perlu dilalui. Oleh hal demikian, setiap pasangan perlu memainkan peranan masing masing agar hubungan yang dibina kekal hingga […]

Continue Reading

Nekad nak kahwin dengan suami yang tiada harta dan hanya bekerja sebagai pembantu gerai makan. Tapi perangai mertua pulak tak sedar diri. Sekali ini yang jadi pada rumahtangga wanita ini.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat pembaca. Tolong admin siarkan masalah saya… Saya seorang isteri berkahwin dengan seorang suami yang miskin yang tak Ada apa2, sewa bilik bujang, pergi kerja naik bas (tak Ada Rumah, tak Ada kereta, tak Ada motor) kerja hanya pembantu gerai Makan.. Niat Kawin dengan suami Sebab kesian dengan hidupnye tak terurus […]

Continue Reading

Isteri nak pinjam duit suami tapi dapat pula suami yang jenis berkira. Bila suami cadang nak kahwin lagi satu ini respon si isteri

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca. Aku merupakan seorang isteri yang bekerjaya dan bekerja sebagai eksekutif di sebuah syarikat manakala suami aku pula merupakan seorang pengurus syarikat.. Sejujurnya apa yang aku nak beritahu ni ialah terkadang aku tengok suami aku, dia agak lokek dengan aku dan berkemungkinan sebab aku bekerja. Namun bagitu sedarkah wahai […]

Continue Reading

Mata terpejam tapi mulutnya seperti senyum. Wanita ini berkongsi kenangan terakhir bersama suaminya sebelum suami pergi buat selamanya

Walaupun hiba, Nadia (Tiktok: nurulnadia6678) sangat bersyukur kerana Allah menghadirkan anak lelakinya iaitu Tasnif yang memiliki wajah dan sifat yang sama seperti suaminya yang sudah tiada. Sesungguhnya pada tanggal 27 Disember 2019, tarikh ini tak akan dilupakan oleh wanita ini. Kerana semasa itulah suami kesayangannya, Mohamad Tarmidzi hembuskan nafas terakhir tinggalkan dirinya bersama seorang anak […]

Continue Reading

Sehari dapat RM10 je dan suami langsung tak kerja. Satu hari suami buat hal dan habis menu berbuka buat anak

Dugaan betul jika dapat suami yang merupakan seorang pen4gih. Gara gara tak dapat duit , habis mi segera untuk anak anak bagi berbuka puasa ditendang. Sebak sakali kisah kehidupan ibu kepada 5 orang anak kecil ini. Jelasnya, sudahlah kami ni miskin. Lelaki tak boleh kerja dan kerjanya asyik men4gih. Si isteri nak berkerja tapi hanya […]

Continue Reading

Terpaksa duduk sebumbung dengan mertua gara gara suami belum mampu nak menyewa. Tapi bila dah duduk dengan mertua selamba je kakak suami buat macam ni.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Assalamualaikum semua, saya tinggal rumah Mak mertua, dalam rumah ada adik suami, memang nak keluar bilik kena pakai tudunglah hari-hari, hari-hari saya rasa macam duduk Kat rumah orang, ada yang sama macam saya tak? Hehee… tak apalah jalani je hidup ni, nak menyewa gaji suami Tak cukup, terima aje lah.. ok sambung. […]

Continue Reading

Dapat suami yang berkira tentang duit sampaikan baju raya pun suami tak ambil kisah. Masa pkp selamba je suami boleh balik kampung tinggalkan ank dan bini kat rumah.

Assalamualaikum semua. Bila berhari raya ni, aku tak tau apa perasaan aku. Aku dah kahwin 14 tahun dah. Ada 2 pasang anak. Aku selalu comparekan keadaan aku dengan orang lain. Bukan mengeluh, cuma tertanya2 kenapa itu, kenapa ini dan akhirnya aku bungkam sendiri. Laki aku amat berkira tentang duit yang nak dikeluarkan untuk keluarga. Nafkah? […]

Continue Reading

Suami sanggup suruh isteri tidur luar sebab nak bergayut dengan gadis 18 tahun. Bini sendiri sampai tak tahu nak buat apa bagi suami sedar. Akhir sekali ini yang jadi kat isteri dia.

assalam min. Hide profile aku. aku dalam dilema. untuk terus kuat atau cuba untuk terima kenyataan. yang suami aku dah sebetul2nya tak ade hati pada aku. dia ada perempuan lain dari awal usia prkhwinan kami. dah nak dekat 3 tahun. perempuan tu umur 18 tahun. dan kami laki bini 25 tahun. nak dibndingkan aku dengan […]

Continue Reading