Seseorang kirim satu gambar ini. Didi Astillah dedah ada individu menghantar teks dan dikatakan ada kaitan dengan Aiman Aziz

Artis

Baru baru ini, adik kepada Bella Astillah iaitu Didi Astillah dedah terima mesej berbaur yang membahayakan dirinya dikirimkan oleh seorang individu yang tidak dikenali di IG. Dayang Nazilah Awang Astillah atau lebih gemar disapa Didi terkejut apabila teks yang dohantar menggunakan kata kata yang teruk.

Lebih mengejutkan sekali apabila individu berkenaan mengirimkan foto seb1lah pisau sambil memarahinya tanpa sebab. Dan Didi ada memuat naik tngkp layar teks yang diterimanya di IG pada hari Isnin. Ternyata wanita berkenaan meminta penjelasan Didi berkaitan hubungannya dengan seorang lelaki yang dikenali sebagai Aiman Aziz,

Merujuk pautan yang dimuat naik itu, Didi yang tidak membalas mesej berkenaan seolah-olah membuatkan pengirim berkenaan terus menghantar teks sehingga mula mengeluarkan kata-kata kest.“Macam yang korang nampak di Instagram, tentang saya menerima satu DM daripada seorang perempuan yang marah-marah, mak1, bagi kata ksat, dia ugvt, dia hantar gambar pis4u.

“Jadi pada yang tanya… sejujurnya saya tak kenal dan tak tahu apa motif dia. Tak tahu kenapa dia marah sangat,” kata adik kepada Bella Astillah ini menerusi video di Insta Story.Dia pada masa sama turut mengambil keputusan untuk membuat laporan polis atas mesej yang diterima.

“Atas apa yang dia buat saya akan ambil tindakan cuma sekarang masih di set, tak habis shoot lagi. InsyaAllah lepas ni akan buat laporan, saya sendiri ada gambar muka dia daripada sosial media,” katanya lagi.
Meninjau ke ruangan komen pada posting tersebut, rakan artis dan peminat turut sama memberikan reaksi terhadap apa yang dikongsi bintang berusia 25 tahun itu.

Sanggup Sarung Uniform MAS Ke Majlis Hari Jadi. Bella Astillah Mohon Maaf Dengan Pemakaian Dia Dan Ini Rupanya Kisah Di Sebalik Punca Dia Pakai Baju Tersebut

“Pihak MAS sendiri ada berjumpa dengan saya dan menerangkan dengan lebih terperinci mengenai keistimewaan uniform tersebut. Alhamdulillah saya dapat banyak ilmu daripada situ dan saya rasa sangat bermanfaat untuk kongsi semua ilmu itu kepada orang ramai.“Bella minta maaf kerana menggunakan uniform berkenaan tanpa mengetahui lebih awal tentang info dan sejarah serta etika berkenaan uniform itu.

“Untuk ingatan supaya lebih berhati-hati agar uniform ini tidak disalahgunakan,” ujarnya.Bella Astillah pernah bercita-cita jadi pramugari.Bella Astillah menerima pelbagai reaksi warganet selepas mengayakan uniform itu di sebuah majlis hari jadi ahli keluarganya yang bertemakan dream job pada September lalu.

Menjelaskan perkara itu, isteri kepada penyanyi Aliff Aziz ini berkata, dia memilih untuk memakai uniform berkenaan kerana pernah bercita-cita untuk menjadi pramugari sejak kecil.“Saya memperagakan pakaian seragam ini semata-mata kerana kerjaya sebagai pramugari MAS merupakan cita-cita sejak kecil.“Pihak MAS ada berjumpa saya dan menerangkan terperinci tentang keistimewaan uniform tersebut.“Alhamdulillah banyak ilmu yang Bella dapat yang mana bermanfaat untuk dikongsikan kepada orang ramai, ” ujarnya.Nak macam-macam info? Join grup Telegram mStar!Tags/Kata Kunci:

Bila Bergelar Janda Ramai Suami Orang Yang Nak Kenal Kenal. Mengejutkan Ini Tindakan Bella Astillah Bila Ramai Yang Kacau Dia. Sampai Macam Ni Sekali Tindakan Bella.

Pelakon dan penyanyi Bella Astillah mendedahkan dia pernah didekati lelaki berstatus suami orang sejak tersebar berita keretakan rumah tangganya dengan penyanyi Aliff Aziz tahun lalu. Kata Bella, ramai yang menganggap dia berstatus janda hingga sanggup memberanikan diri untuk berkenalan dengannya.

“Saya ni ramai suami orang nak kenal-kenal mungkin mereka ingat saya sudah janda dan sebagainya. “Sampai saya terfikir adakah isteri mereka tahu,” katanya menerusi ruangan komen di Instagram. Bagaimanapun, Bella mengambil pendekatan untuk menyekat akaun lelaki berkenaan demi menjaga keperibadiannya sebagai wanita.

“Apa saya buat? Sangat mudah, saya blocked.  “Jagalah keperibadian kita sebagai perempuan, kalau kita pandai jaga diri, kita pasti dihormati. “Tapi kalau kita bertepuk tampar, gedik-gedik lelaki pun akan fikir senang nak dapat sebab macam tak ada rasa malu pun,” tambahnya.

Bella sebelum itu sekali lagi tampil menjelaskan situasi sebenar yang berlaku antara dia, suami dan wanita yang pernah terpalit sebagai individu ketiga dalam rumah tangga mereka. “Saya bukan brbalah pasal tak cukup beras, anak, tapi pasal orang ketiga. Saya dah cakap saya takkan berbuat demikian kalau perempuan itu bukan artis dan kerja biasa-biasa.

“Tapi awak tak tahu beberapa kali saya maafkan, tak sangka senyap-senyap mereka berlakon depan saya, cabar saya sampai hilang tahap kesabaran,” jelas Bella lagi. Sementara itu, Bella tampil mengulas mengenai 10 peluang yang diberikan kepada suaminya seperti yang ditulis dalam sebuah artikel portal hiburan baru-baru ini.

Kata Bella, kenyataannya telah digabungkan menjadi tajuk oleh portal berkenaan hingga mengundang komen warganet yang hanya membaca tajuk sahaja. “Saya ada nampak satu artikel sebuah portal di Twitter dan tajuk dia ‘Saya bukan bodoh, 10 peluang pun saya akan begi’. Memang saya cakap tapi bukan macam itu.

“Mereka dah gabungkan apa yang saya cakap. Tapi saya faham dan tidak salahkan media. Saya tahu mereka buat macam itu supaya orang tertarik nak baca. “Tapi masalahnya sekarang ini orang dekat luar sana… tak nak baca. Mereka nampak tajuk dan terus komen. Tapi… tak apa la,” kata Bella dengan nada yang tenang menerusi laman Instastory miliknya. 

Menerusi artikel yang diambil daripada temubual sebuah akhbar tempatan, Bella memberitahu biarpun dirinya dilabel perempuan bodoh, dia enggan melayan persepsi negatif tersebut. Malah, Bella menganggap peluang yang diberikan kepada suaminya adalah risiko yang akan ditanggungnya sendiri.

Sebelum ini, Bella dan Aliff pernah berpisah pada Mei tahun lalu selepas suaminya beberapa kali kantoi curang namun pasangan itu rujuk kembali ketika dalam tempoh edah. Bella dan Aliff mempunyai dua cahaya mata bernama Mohamed Ayden Adrean, 3 dan Ara Adreanna yang lahir pada 18 Julai lalu.

Aliff Aziz Baru Dibebaskan. Terkejut Bella Astillah Tiba Tiba Tampil Katakan Sesuatu. Sampai Macam Tu Sekali Keputusan Bella Astillah. Warganet Tergamam Dgn Apa Yang Dikatakan.

SUSULAN penyanyi Aliff Aziz dipenjara dua minggu selepas didapati bersalah mengambil sesuatu dan berkelakuan tidak senonoh, ada segelintir pihak beranggapan suami kepada pelakon Bella Astillah itu tidak serik melakukan kesilapan berulang kali.

Bagaimanapun menurut Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 26, balasan itu bukan membabitkan kejadian terbaharu sebaliknya ia adalah kes yang terjadi pada tahun lalu. Ujar Bella, dia berasa bangga dengan suaminya yang berasal dari Singapura itu kerana tidak melarikan diri dan mengakui kesilapan yang dilakukannya.

“Alhamdulillah ramai yang mendoakan tapi ada juga yang kata dia buat hal lagi sedangkan itu kes lama. Saya bangga dengan dia sebab mengaku kesalahan. Pada saya, Aliff dah menerima balasan di dunia dan dia pun sedang memperbaiki dirinya. Saya selalu berpesan dekat dia supaya sentiasa kena kuat. Sebagai seorang lelaki, dia kena mengaku kesilapannya.

“Dia pun tak lari daripada apa yang dah dilakukan. Kes tersebut tidak terlalu berat tapi di Singapura sangat tegas sebab itu dia kena juga jalani balasan yang ditetapkan,” kata Bella kepada mStar. Bella ditemui di Havoc Food Festival 3.0 yang mendapat sokongan daripada Tourism Malaysia dan Majlis Bandaraya Shah Alam diadakan di Stadium Shah Alam selama tiga hari bermula Jumaat hingga Ahad.

Turut hadir pada majlis perasmian Havoc 3.0 adalah Pengarah Tourism Malaysia, Datuk Dr Ammar Abd Ghapar. Menerusi laporan mStar pada 15 September lalu, Aliff dijatuhi balasan hotel besi dua minggu dan denda RM1,500 ($500) selepas didapati bersalah mengambil dan berkelakuan tidak sopan di khalayak ramai dalam kejadian yang berlaku pada tahun lalu.

Selepas dua minggu menjalani balasan tersebut, penyanyi lagu Sayang Sayang itu telah dibebaskan pada Ahad lalu. Dalam pada itu berkongsi mengenai jualan laksa di karnival tersebut, Bella memberitahu dia tidak mempunyai sebarang rancangan untuk mengembangkan perniagaan itu pada masa depan.

Bella seronok berniaga laksa bersama adiknya, Didi Astillah di Karnival Makanan Havoc 3.0.

“Ini merupakan kali ketiga saya sertai karnival makanan Havoc. Sebenarnya saya seronok bila berniaga cuma buat masa sekarang tak ada plan nak teruskan berniaga. Sebab saya masih ada adik yang bersekolah dan saya tak rasa yang saya ada masa untuk fokus bisnes buat masa sekarang. Tapi kalau ada lagi karnival macam ini, saya akan turut serta,” ujarnya.

Acara yang memberi peluang kepada barisan selebriti dan peniaga tempatan menjana pendapatan selepas terjejas teruk akibat pandemik Covid-19 menyaksikan pengunjung yang hadir mematuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan.

Suami Baru Je Kena Tahan Polis. Bella Astillah Pulak Buat Hal. Mengejutkan Sampai Macam Tu Sekali Perangai Bella Astillah.

Di laman Twitter, nama pelakon dan penyanyi Bella Astillah hangat diperkatakan selepas dia dilihat menggayakan pakaian seragam pramugari syarikat penerbangan Malaysia Airlines (MAS)…… Sambutan Hari Lahir…. Cantik sungguh..

Difahamkan, Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah binti Awang Astillah, 26 menggayakan pakaian tersebut bagi mengikut tema sambutan hari lahir salah seorang ahli keluarga nya. Bagaimanapun, pakaian tersebut mengundang kritikan daripada warganet apabila ada diantara mereka beranggapan bahawa isteri kepada penyanyi Aliff Aziz itu tidak sensitif akan etika pemakaian pakaian seragam milik MAS.

Menyalahi Etika 

Menurut warganet tersebut, dia berasa kecewa dengan tindakan Bella kerana pakaian tersebut bukanlah sesuatu yang boleh digunapakai ketika di majlis hari lahir. Malah, mereka yang bekerja di dalam sektor penerbangan juga sama sekali tidak akan memakai pakaian tersebut di mana-mana tempat terbuka kerana ianya menyalahi etika.

Dalam pada itu, terdapat segelintir warganet lain turut bersetuju bahawa pakaian tersebut tidak boleh disewa di mana-mana tempat dan turut merujuk isu tersebut kepada kakitangan MAS untuk tindakan lanjut. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Murai.my

Setelah Lama Menyepi Akhirnya Bella Astillah Tampil Semula Buat Benda Ni. Warganet Tiba Tiba Kata Dia Tk Malu Sebab Buat Macam Tu. Terkejut Bella Sanggup Buat Sampai Mcm Tu Sekali.

Pernah dengar dengan ungkapan “tiada insan berd0sa yang tidak mempunyai masa depan”? Oleh demikian jangan lah kita menjadi manusia yang cepat menghukum kesilapan lampau orang lain dan bermegah dengan diri sendiri. Cuba bayangkan keadaan Ibl1is yang diciptakan oleh Allah dengan penuh ilmu agama lebih dari kemampuan manusia sendiri, namun disebabkan sikap takbur dan angkuh akhirnya dihukum untuk berada dalam neraka kelak. Lumrah kejadian bahawa kita dikurniakan iman yang ada kala naik dan turun seperti mana melabur saham. Apa yang pasti tetapkan diri untuk sentiasa mengenal Allah.

BELLA LUPA PENAT BERSALIN UNTUK BELAJAR ILMU AL-QURAN

Bercerita soal agama, selebriti yang sering menjadi tumpuan peminat iaitu Bella Astillah memukau mata ramai. Biar pun badan baru sahaja “penat” dengan proses bersalin anak kedua bukan menjadi penghalang untuk dia menambah ilmu agama. Menjengah perkongsian terbaru penyanyi berkenaan di laman Instagram mendapati dia mengambil masa mengikuti kelas mengaji al-Quran hasil bimbingan seorang ustaz yang dikenali sebagai Muhammad Sheikh Bukhari.

“Terima kasih Ustaz Sheikh Bukhari untuk kelas mengaji malam ni. Kalau sesiapa yang nak mengaji, boleh hubungi @kelasmengajidatangkerumah sebab ustaz boleh mengajar di rumah korang atau pun kalau kita outstation boleh mengaji secara online.” Kongsi Bella lanjut.

RAMAI TAK SEDAR KEKURANGAN KETIKA BACAAN DALAM SOLAT

Tujuan Bella mempelajari ilmu Al-Quran bukan sahaja sebagai menimba ilmu pengetahuan tetapi untuk memperbaiki diri untuk menjadi umat Islam yang lebih baik. Dalam solat kita rasa bacaan dah betul tetapi sebenarnya banyak kekurangan. Perkongsian tersebut mendapat banyak tanda suka dari peminat. Mereka sangat bangga dengan usaha baik yang ditunjukkan oleh isteri Aliff Aziz yang tidak malu untuk mencari ilmu.

WARGANET PUJI KECANTIKAN BELLA BERHIJAB

Mereka juga sempat memuji penampilan Bella yang dilihat sangat cantik mengenakan hijab malah mendoakan agar urusan pembelajarannya dalam mencari ilmu agama dipermudahkan. Kesimpulannya, jangan sesekali berasa malu untuk mencari ilmu agama biar pun usia sudah pun meningkat dewasa. Semakin banyak yang kita belajar, semakin kita sedar betapa rendahnya pengetahuan kita selama ini. Semoga perkongsian Bella membuka mata ramai peminat untuk mengikut jejak langkah baik tersebut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Meecks.com/ Berita Harian

Tiap Pagi Dan Malam Buat Benda Ni. Tergamam Adk Bella Astillah Bukak Mulot Kantoikan Sesuatu Pasal Bella Dan Aliff Aziz.

Pelakon Didi Astillah memaklumkan bahawa hubungan rumah tangga kakaknya, Bella Astillah dan penyanyi Aliff Aziz kini semakin menunjukkan perkembangan yang positif selepas mereka kembali rujuk. Sebagai adik, menurut Didi, dia bersyukur melihat kehidupan kakaknya kini yang semakin bahagia lebih-lebih lagi apabila menerima kehadiran cahaya mata baru.

Bahkan, kata Didi, Aliff juga sentiasa berhubung setiap hari dengan Bella walaupun mereka kini terpaksa hidup berjauhan berikutan penutupan pintu sempadan negara memandangkan abang iparnya itu berada di negara kelahirannya, Singapura.

“Buat masa sekarang semuanya baik-baik sahaja. Ada perkembangan yang positif. Malah, mereka memang akan berhubung antara satu sama lagi. Dari pagi sampailah ke malam, sentiasa berhubung menerusi panggilan video. Bahkan, Abang Aliff pun selalu buat panggilan video call dengan anaknya, lagipun anak dia sedang nak membesar. Setakat ini, baik sahaja,” katanya ketika ditemui Astro Gempak

Menurut Didi lagi, biarpun Bella terpaksa melalui pelbagai dugaan sebelum ini, kakaknya itu tetap tabah dan cekal berdepan dengan segala hal yang mendatang. “Dari zaman sekolah lagi Kak Bella memang jenis macam tu. Kalau bercinta memang satu sahaja.

“Dia pun memang seorang yang cekal, dengan adik-adik dia pun, dia selalu tunjuk yang baik, semua yang positif sahaja. Apa pun jadi kat diri dia, dia selalu bersabar,” ceritanya. Jelas Didi lagi, dia akui mereka berdua cukup rapat dan sering menjadi tempat mengadu antara satu sama lain. 

“Kami tinggal serumah. Kalau cakap nak brbalah pun tak boleh lama, sekejap sahaja. Saya pun tak biasa kalau tak cakap dengan kakak. Apa-apa pun nak kena rujuk dengan dia. Bahkan, nak buat posting di Instagram pun tanya pandangan dia dulu okay ke tak..kami cukup rapat,” ceritanya yang bakal muncul dengan drama Keluarga Pasar.

Sebelum ini Bella dan Aliff berpisah talak satu pada Mei tahun lalu sebelum mereka dilaporkan kembali rujuk bersama ketika masih dalam tempoh edah. Pasangan itu kini dikurniakan dua cahaya mata, Ayden Adrean, 3, dan seorang lagi anak perempuan pada Sabtu lalu.

SUMBER : Gempak

Baru Sahaja Luah Khuatir Bila Bayi Tak Ada Tanda Nak Keluar. Mengejutkan Pagi Tadi Bella Astillah Dikhabarkan Selamat Melahirkan Anak Keduanya

PELAKON Bella Astillah meluahkan rasa syukur kerana akhirnya dia selamat melahirkan bayi perempuan di sebuah hospital pada pukul 6.10 pagi, Sabtu. Bella atau nama sebenarnya Dayang Nabellah Awang Astillah, 26, memberitahu dia tiba di hospital kira-kira pukul 3.30 dan melalui proses bersalin selama dua jam setengah. “Syukur Alhamdulillah… Bella dah selamat bersalin. Terima kasih sangat kepada yang sentiasa mendoakan Bella. Yay… ini merupakan swafoto pertama kita bersama. Bella bersalin tanpa Aliff yang kini berada di Singapura.

“Sampai hospital tadi 3.30 pagi, baby princess saya keluar pukul 6.10 pagi. Alhamdulillah… (abang dulu satu jam setengah, adik ini dua jam setengah)” kata Bella. Isteri kepada penyanyi Aliff Aziz itu turut berkongsi swafoto pertama dia bersama anak keduanya yang ditutup wajah di laman Instagram miliknya pada Sabtu. Ruang komen di perkongsian tersebut dipenuhi dengan ucapan tahniah daripada warganet yang juga mendoakan agar Bella dan bayinya dalam keadaan baik. Sebelum ini, Bella luah rasa bimbang kerana tiada tanda nak bersalin.

Menerusi laporan mStar pada Jumaat, Bella berkongsi rasa bimbang apabila masih belum ada tanda-tanda untuk bersalin biarpun kandungan sudah mencecah 40 minggu. Menerusi perkongsian di Instastory miliknya, Bella berkata bayi dalam kandungannya ketika itu sudah terlalu selesa berada dalam perut walaupun dia sepatutnya bersalin pada Jumaat. Bella berkahwin dengan Aliff pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Mohd Ayden Adrean yang kini berusia tiga tahun.

Sudah 40 Minggu Hamil. Bella Astillah Luah Rasa Khuatir Sebab Tak Ada Tanda Nak Bersalin. Akhirnya Bella Tekad Buat Keputusan Ini

Bella Astillah dijangka melahirkan pada Jumaat. PELAKON Bella Astillah melahirkan rasa bimbang apabila masih belum ada tanda-tanda untuk bersalin biarpun kandungan sudah mencecah 40 minggu. Menerusi perkongsian Instagram Story, Bella atau nama sebenarnya Dayang Nabellah Awang Astillah berkata bayi dalam kandungannya sudah terlalu selesa berada dalam perut walaupun dia sepatutnya melahirkan pada Jumaat.

“Hari ini sepatutnya due date saya. “Kandungan sudah 40 minggu tapi masih hamil. Bayi kecil ini sudah terlalu selesa duduk dalam perut.Usia kandungan Bella sudah mencecah 40 minggu.”Hari ini saya mungkin tak dapat balas mesej yang dihantar,” tulisnya.Bella turut meminta nasihat dan tip dari pengikut Instagramnya kerana sehingga kini masih tiada tanda dia bakal melahirkan anak keduanya itu.

Tambahnya, pemeriksaan kandungan hanya akan dilakukan pada petang Jumaat namun sementara itu dia akan kekal aktif sepanjang hari untuk memudahkan proses bersalin. “Saya masih belum bersalin dan tak ada tanda-tanda lagi pun… apa yang patut saya buat, ya?” tulis Bella. Bella bersama anak sulungnya, Ayden Adrean. “Pemeriksaan kandungan akan dibuat petang nanti, tapi sepatutnya tarikh bersalin hari ini.

“Saya akan sentiasa aktif hari ini. Saya akan jalan pantas pada pagi ini dan naik turun tangga. Lepas tu, orang cakap minum air kelapa, kan?” ujarnya.Sebelum ini, menerusi perkongsian usahawan kosmetik Rita Sosilawati di Instagram, Bella masih aktif mengadakan majlis ulang tahun anak sulungnya, Ayden Adrean yang ketiga walaupun pintu rahim sudah terbuka 2 sentimeter.Ketika dihubungi mStar pada 10 Julai lalu, adik kepada Bella iaitu Didi Astillah mengesahkan perkara itu dan mengakui risau dengan keadaan kakaknya.

Bella menyambut hari lahir Ayden pada 10 Julai lalu. “Malam sebelum majlis sambutan hari lahir Ayden, saya ada teman Bella pergi buat pemeriksaan doktor sebab dia dah rasa perut keras dan tanda-tanda nak bersalin.”Doktor beritahu yang bukaan sudah 2 cm tapi belum tiba masa untuk bersalin, jadi kami pun pulang ke rumah. Walaupun dalam keadaan macam itu, Bella tetap nak buat parti hari jadi Ayden.

“Memang risau juga tapi dia tetap nampak kuat dan Alhamdulillah majlis sambutan hari lahir Ayden pun berjalan dengan lancar,” kata Didi.Bella berkahwin dengan penyanyi Aliff Aziz pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang cahay mata lelaki bernama Mohd Ayden Adrean yang kini berusia tiga tahun.-mstar

Terkedu Bella Astillah diperli warganet gara gara badan gemuk. Sekali Bella Astillah tampil bagi komen mengejut buat warganet terkedu.

Pelakon dan penyanyi Bella Astillah tidak melatah sebaliknya membalas cacian warganet mengenai bentuk badannya yang sedang sarat hamil, dengan tenang. Isteri kepada pelakon Aliff Aziz itu berkongsi mesej berbaur hinaan daripada seorang warganet di ruangan Insta Story akaun sosial Instagram (IG)nya.

Bella hanya menjawab “Alhamdulillah” apabila indiividu tersebut menyamakan bentuk tubhnya yang bakal bersalin bila-bila masa itu dengan b*bi. “Gem0k macam b*bi, ! Hahahaha” tulis individu celupr tersebut. Terdahulu, Bella telah berkongsi fotonya menyambut ulang tahun kelahiran anak sulung, Ayden Adrean yang ketiga tahun di IG baru-baru ini.

Menerusi foto-foto yang dikongsi, jelas kelihatan wajah Bella  yang semakin sembb, perubahan normal bagi wanita hamil apabila memasuki trimester ketiga. Bella juga nampak sedikit keletihan namun demi untuk memastikan Ayden gembira, dia melupakan segalanya. Malah, adiknya Didi Astillah turut memberitahu sudah ada tanda-tanda awal Bella akan bersalin, seperti bukaan 2cm pada rahim.

Mengikut jangkaan doktor Bella atau nama sebenarnya, Dayang Nabellah Awang Astillah, bakal  melahirkan cahaya mata perempuan Jumaat (17 Julai) ini. Difahamkan Bella terpaksa memasuki dewan bersalin sendirian tanpa ditemani suami tersayang, berikutan pintu sempadan masih belum dibuka. Sumber : GEMPAK/ Era Baru