Mengejutkan Elly Mazlein mengandung. Akhirnya Kak Lina dan suami tampil buat pengakuan tentang badan yang dah berisi. Tergamam bila tahu hal sebenar.

Artis

Di khabarkan ramai juga artis artis malaysia terk3san dengan perintah berkurung yang di jalankan sekarang. Mana taknya ramai artis yang tidak ada job dan pendapatan seperti sedia kala. Tetapi berbeza pula dengan selebriti ini Elly Mazlin yang nampak m4kin aktif memasak dan membuat video di channel youtubenya bersama sama dengan suaminya Cikgu Azlan.

Kak Lina juga berkongsi resepi resepi masakan yang sangat simple dan mudah untuk semua peminatnya. Di samping itu, Kak Lina turut berkongsi rezekinya bersama sama dengan peminatnya dengan membuat contest komen bertuah di channel youtubenya akan mendapat wang tunai dan hadiah darinya.

Sejak perintah berkurung ini, nampaknya Kak Lina sering membuat video bersama sama dengan papa awan nano. Cikgu Azlan juga nampak tidja kekok melayan karenah dan pertanyaan manja Kak Lina di dalam video membuatkan ramai yang rasa mereka pas4ngan yang sangat sweet

Hari ini Kak Lina berkongsi video masak ikan stim limau versi kak lina pom pom mudah dan simple. Cuma yang menarik perhatian warganet di video instagramnya adalah apabila Kak Lina memberitahu tentang isu mengandung. Betul ke Kak Lina dah mengandung. Jom kita tengok video penuh di y0utube di bawah

Menerusi minit ke 7.10, Kelihatan papa awan nano masuk ke dapur untuk merasa dan komen tentang masakan Kak Lina. Kak Lina sempat memberi soalan panas untuk papa awan nano jawab. “Betul ke ramai cakap mama dah mengandung ” . Wah patut lah Kak Lina nampak berisi sekarang.

Papa awan nano yang nampak terkejut dengan soalan tersebut menjawab biarlah rahsia. Buat masa ini mereka ingin merahsiakan status tersebut sehinggalah pada masa yang sesuai mereka akan umumkan jika Kak Lina betul betul hamil.

Cikgu Azlan juga minta para peminat Kak Lina semua menunggu berita selanjutnya kalau ada berita yang baik mereka akan berkongsi. Kak Lina juga memberitahu kemungkinan dia bahagia sekarang sebab itu badannya sedikit naik dan nampak berisi. Cuma dia sangat tak sabar untuk mendapat baby lagi.

Kak Lina juga berjanji akan berkongsi berita gembira tersebut kepada semua peminatnya. Alahai sweetnya tengok papa awan nano layan Kak Lina walaupun Kak Lina bergedik tetapi reaksi papa awan nano tetap steady dan cool melayan karenah manja isterinya.

Sempat lagi Kak Lina minta Papa awan nano menari nari tetapi di tolak baik dengan alasan dia malu orang ramai tengok. Alahai sangat nampak matang sebagai seorang suami. Alhamdulillah beruntung Kak Lina dapat suami penyayang baik hati seperti Cikgu Azlan.

Rata rata warganet teruja dengan perkongsian dari Kak Lina, dan ada yang mendoakan supaya mereka betul betul akan dapat baby. Ramai yang tak sabar dah. Ada juga warganet yang menyatakan kalau begini mesranya Kak Lina dengan Papa awan nano memang hari hari lah mengandung, mana taknya pel0k ketat sampai tak nak lepas romantik sangat pas4ngan ini.

Tidak mengapa mudah mudahan hubungan mereka boleh memberi inspirasi kepada para isteri di luar sana juga untuk selalu bermanja manja dengan suami kan. Tidak salah kita ambil dari aspek positif. Semoga semuanya di permudahkan untuk Kak Lina dan suami. Sama sama kita doakan terbaik untuk pas4ngan ini.

Sumber : Ig Elly Mazlein

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: orenlaici