Lepas teruk dikritik oleh warganet sekali tiba tiba Janna Nick tampil bersuara dedahkan tips untuk hadapi kritikan. Rupanya ini yang dia selalu buat.

Artis

Tidak dapat dinafikan bahawa Janna Nick sering terpalit dengan pelbagai kontroversi sejak memulakan karier sebagai selebriti. Menghadapi tomahan ternyata merupakan sesuatu yang sukar namun rata-rata peminat berasa kagum dengan pelakon wanita itu yang sentiasa tabah dan cekal melalui dugaan tersebut.

Terbaru, Janna dilihat menjawab dengan jujur persoalan peminat mengenai perasaannya apabila berdepan tekanan dan kritikan segelintir masyarakat. “Minta dijauhkan daripada terdetik dalam hati untuk mencabut nyawa sendiri sebab itu bukan tugas kita dan berbaliklah kepada agama.”

Menurut wanita itu, cara terbaik untuk menghadapinya ialah dengan tidak mengharapkan pujian selain melihat segala kritikan daripada sudut positif. “Hendak kutuk biarkan, jangan harapkan pujian daripada manusia. Kena ambil setiap kritikan dengan positif dan membina. Elakkan daripada menjadikannya sebagai perkara yang buat kita rasa negatif.”

Malah Janna juga sempat mengigatkan semua bahawa manusia tidak layak untuk menilai atau menghukum orang lain. “Perlu ingat, yang selayaknya untuk menilai kita bukannya manusia. Jadi jangan harapkan pujian orang, mereka hendak kutuk, terserah.” Sebagai selebriti, kenalah kuat menghadapi kritikan ramai kan?

Sumber : beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Lama Menyepi Janna Nick Muncul Kembali Dengan Kongsikan Rahsia Kebahgian. Akui Hidup Macam Kena Kongkong Dengan Kekasih. Rupa Rupanya Ini Yang Terjadi.

Romantis betul tengok pasangan pelakon Janna Nick dan Dini Schatzmann. Keserasian pasangan ini dapat dilihat menerusi beberapa buah drama yang dibintangi oleh mereka berdua. Antaranya, ‘Marry Me Senorita’, ‘Delen” dan banyak lagi.

Rata-rata peminat sudah mengetahui mereka berdua sedang menjalinkan hubungan cinta. Namun sehingga hari ini belum dengar lagi mereka berdua merancang untuk melangkah ke fasa perkahwinan. Walaubagaimanapun, di media sosial, pasangan ini terus menunjukkan aksi romantis menerusi gambar-gambar yang dimuatnaik.

Terbaru, Janna berkongsi sebuah gambar bersama Dini dengan kapsyen yang menyentuh hati. Janna berkata, pada awal perkenalan, mereka berdua sering brbalah kerana salah faham. Dia akui, mereka berdua mempunyai karakter yang berbeza.

“Beza perangai kitaorang macam langit dengan bumi. Kontra ya amat. Awal awal perkenalan dulu, brblah je lah sebab selalu salah faham dengan perangai masing-masing. Dia OCD, aku jenis bersepah ( bersepah je la bukan pengotor ). Tutup pintu kereta kuat kuat kena marah, Makan dalam kereta tak boleh.”- tulisnya.

Tambahnya lagi, hal ini membuatkan dia merasa rimas dan tidak selesa apabila ada seseorang cuba mengawal hidupnya. “So aku jadi rimas. Sebab selama aku hidup takde orang control hidup aku. (sebab kan aku membesar dengan tok & tokwan , lepas tu membesar sendiri dekat sekolah asrama )” “So, tiba-tiba muncul sorang mamat ni nak control hidup aku. Of course jiwa raga aku rasa memberontak.”- ujarnya

Kunci Rahsia Kebahagiaan

Janna akui, banyak perbezaan perangai antara mereka berdua. Namun, ini bukan faktor utama bagi mana-mana pasangan tidak boleh menemui kebahagian dalam perhubungan. “Banyak lagi perbezaan dari segi mentality & upbringing.

Kalau aku nak cerita tak cukup lah karangan dekat instagram ni. Tapi, point yang aku nak bagitau. Cara kita membesar, persekitaran, didikan, pengalaman yang menjadi kan kita manusia yang berbeza. “Kalau nak hidup dengan manusia lain kau kena faham yang manusia lain tu jadi begitu & begini atas sebab sebab yang tertentu.”

“Kau tak boleh salah kan masa silam dia, Kau tak boleh ungkit kelemahan dia. Sebaliknya kena sama sama fikir macam mana nak tukar kelemahan tu jadi sesuatu yang bermanfaat untuk kegunaan masa depan korang.” “Yang ada pengalaman pahit / sejarah hitam dalam hidup tu, tak perlu nak selalu rasa DOWN sampai kan partner kau rasa tak happy hidup dengan kau.”

“KUNCI KEBAHAGIAAN YANG SEBENAR ADALAH: MENGALAH JE DENGAN PEREMPUAN.”Perkongsian dan nasihat Janna ini mendapat reaksi positif dari peminatnya. Malah artis-artis tempatan juga tinggalkan komen dan memberi pujian. Malah ayat terakhir yang diungkapkan oleh Janna itu dianggap lucu.

Lebih lucu, Dini juga bersetuju dengan apa yang diperkatakan oleh kekasihnya. “Yes… from experience….i can agree dengan kunci kebahagian tu…kalau nak hidup senang dan tenang” Sweet betul mereka berdua ni kan? Apa-apa pun kami di Murai MY mendoakan semoga hubungan mereka berakhir di jinjang pelamin dan seterusnya kekal hingga ke syurga. Amin.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Murai MY

Janna Nick Muat Naik Permohonan Maaf Kepada Warganet. Mengejutkan Rupa Rupanya Ini Punca Dia Buat Permohonan Maaf Tu.

Pelakon dan pengacara Janna Nick telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada semua warganet terutamanya mereka yang menonton video tersebut yang dimuatnaik menerusi IGTV nya malam tadi. Akui akan kekhilafannya sebelum ini, menurut Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah binti Muner dia berasakan tahun 2021 ini telah dimulakan dengan pelbagai unsur negatif. Malah dia turut berasakan tidak sepatutnya berg4duh dengan warganet sebelum ini di media sosial.

“Hari ini 1 Februari 2021, saya buat video ini untuk buat permohonan maaf secara terbuka kepada semua yang menonton video ini, kepada semua yang sakit hati dengan Janna Nick, jadi saya minta maaf sangat-sangat sebab tak tahulah saya rasa saya mulakan tahun 2021 ini dengan negatif, faham tak? brbalah dengan warganet, bdhnya aku ini. Saya mengaku saya bdh. Saya mengaku sayalah ‘loser itu’. Saya tak patut brbalah dengan warganet” luah Janna

Janna Menangis Terharu

Dalam pada itu, Janna turut dilihat mengalirkan airmata setelah berasa terharu dengan sokongan yang diberikan oleh warganet terhadap drama lakonannya yang mendapat sambutan hangat biarpun sebelum ini terdapat perselisihan faham dengan mereka.

“Sebab bila drama saya keluar, bila anda sokong drama itu, trending kan drama itu dan betul-betul sukakan drama itu, saya rasa macam sedlh sangat. Aku ni gadh dengan orang, gadh dengan peminat, gadh dengan orang yang support aku tapi akhirnya korang juga yang support drama saya” tambahnya

Di kesempatan itu, Janna turut memohon maaf atas kenyataannya sebelum ini yang telah mencetuskan kontroversi dikalangan warganet dan enggan lagi mempunyai masalah. Janna berharap agar orang ramai dapat memaafkannya serta ingin memulakan tahun ini dengan positif

“Janna 1, Warganet 0 itu memang bull****.I’m so sorry and truly sorry. Saya tak nak brblah lagi dengan korang. Statement yang pasal saya ada cakap orang biasa dengan artis itu betul-betul tak ada niat nak bezakan artis dengan orang biasa. Tapi saya tetap mengaku salah saya”

“Saya nak bagitau yang orang biasa, artis itu pun orang biasa. Saya orang biasa, saya buat salah dan saya minta maaf. Jadi saya dekat sini, semua sekali maafkan saya. Siapa yang kenal saya, tolong maafkan saya. Saya cuma nak mulakan tahun 2021 ini dengan posltif okay?” katanya lagi

Terdahulu, Janna telah brbalah dengan warganet mengenai kepentingan penaplsan filem sebelum dia dikritik hebat oleh segelintir daripada mereka yang tidak bersetuju dengan pandangannnya. Difahamkan, isu tersebut tercetus selepas pengacara

Melodi itu menyalahkan filem The Purge sebagai punca serangan penyokong Presiden Amerika Syarikat, Donald Trump di bangunan Capitol pada awal Januari lalu. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://murai.my/2021/97499/janna-nick-menangis-mohon-maaf-kepada-

Isu Pergolakan Rumah Tangga Shuk Sahar Tengah Hangat Diperkatakan. Sekali Janna Nick Tampil Sound Warganet Suapaya Tak Campur Urusan Peribadi Shuk Sahar.

ISU pergolakan rumah tangga yang sedang dihadapi pelawak Shuk Sahar masih terus hangat diperkatakan dalam kalangan warganet. Perkara itu turut menarik perhatian pelakon Janna Nick yang mempunyai pendapat tersendiri berhubung kisah yang melibatkan kehidupan peribadi rakan selebriti itu.

Janna yang meluahkan pandangannya di laman Instagram meminta agar masyarakat tidak perlu mencampuri urusan peribadi seseorang artis berbanding dengan kerjaya mereka. “Bukan nak backup Shuk, tapi kita tidak tahu perjalanan hidup kita ni macam mana. Ramai lagi orang di luar sana yang ada orang lain semua, bezanya mereka bukan artis.

“Tak perlu campur urusan peribadi dia dengan kerjaya.“Ni sembang lebih-lebih, satgi kena marah…” katanya. Isu-isu dalam kain ini kita tidak tahu siapa betul, siapa salah. Kena batang hidung sendiri baru kita nak sedar. Janna berkongsikan pendapatnya di Instagram.

Menurut Janna lagi, orang luar tidak perlu melontarkan komen buruk mengenai kisah peribadi artis kerana risau ia akan memakan diri satu hari nanti. “Isu-isu dalam kain ini kita tidak tahu siapa betul, siapa salah. Kena batang hidung sendiri baru kita nak sedar.

“Jadi lebih baik kita doakan yang baik-baik. Kita dok pulun kutuk sana kutuk sini pun tak guna. “Silap-silap esok-esok mereka suami isteri baik balik,” ujarnya. Menerusi laporan mStar pada Sabtu, isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mengatakan suaminya berlaku tidak setia sekali lagi dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh.

Bagaimanapun menerusi pengakuan secara eksklusif kepada mStar, Fara berkata hubungannya dengan Sudah lama berakhir sejak kali pertama isu tidak setia antara mereka dihidu pihak media. Untuk rekod Fara adalah individu yang sama dikaitkan menjalinkan hubungan dengan Shuk sekitar Julai 2020.

Dikritik Teruk Oleh Warganet Gara Gara Isu Yang Viral Baru Baru Ni. Kali Ni Giliran Hani Fadzil Pula Tampil Bersuara Sound Janna Nick. Tak Sangka Sampai Macam Ni Sekali Dia Cakap.

” Dah lama perhati dia ni. First masuk allkpop for thinking she’s so funny for mcking a person’s dth. Itu status ditulis penyampai radio Hani Fadzil yang tampil membdas tindakan melampau seorang pelakon wanita yang keterlaluan mengjek pemergian bintang Korea seperti yang viral baru-baru ini.

Hani dalam pada itu menylar tindakan pelakon terbabit yang turut mengjek nama beberapa artis termasuk anggota kumpulan K-Pop terkenal dalam naskhah arahannya. ” Then she chose to konon acah savage and name a character in something she dircted by mcking a kpop group? Ni namanya clt sebab dia tahu semua akan triggred dan bagi dia attntion.

” Nak promote product pandai pulak “nak tak look korean..?”dan lain-lain lagi,” ciap Hani di Twitter. Sebagai peminat setia K-Pop, Hani jelk dengan isu terbabit dan menasihati pelakon wanita itu agar tidak keterlaluan memperlekehkan minat individu lain sekiranya tidak sependapat.

”As a person like me yang dah lama minat kpop and dah kena mck for liking kpop since 2006. I’m just sick of this issue. ” If you dont like a certain genre/ fandom, just keep it to yourself. You think everyone likes your acting/ singing? Think again.

It’s not about tksub. It’s about respect. RESPECT!!! Mcking something you have no idea about is not “savge”. It’s plain RUD.E!” tambah Hani. Selain itu, Hani turut berpesan kepada orang ramai agar tidak terus membli pelakon terbabit secara melmpau biarpun apa yang diperlukannya untuk viral sudah tercapai.

”Even though what she did was wrong, we should not cyber buly her back because that would just make us the same. ” For all we know, she’s happy she’s trending and getting all the attention she wants. This is why at first I thought I wanted to choose to be quiet,” tambah Hani beserta emoji marah.

Terdahulu, nama pelakon Janna Nick kembali menjadi bualan di Twitter disebabkan isu mengaitkan seorang bintang K-Pop, J0nghyun yang menghembuskan nafas terakhir tiga tahun lalu. Isu itu dibangkitkan kembali oleh peminat hiburan K-Pop yang menyifatkan Janna umpama tidak menghormati pemergian Jonghyun kerana bergeIk ketawa selepas diusik Sharifah Sakinah dalam sebuah video.

Dalam video yang tular pada tahun 2018 itu, Sakinah bertanya kepada Janna satu soalan yang memberi bayangan tentang artis tersebut.

” Ini yang mti tu kan?” tanya Sakinah, kemudia mereka ketawa. Tidak mendiamkan diri, Janna tampil memberi penjelasan mengenai hal itu. Menurutnya, dia langsung tidak tahu tentang maksud sebenar gurauan Sakinah itu dan hanya ketawa memandangkan pelakon tersebut suka bergurau, tambahan keadaan di salon rambut (ketika itu video itu dirakam) agak bising.

”Jujur demi Allah, saya tak tahu menahu pasal video artis K-Pop itu. Saya tak tahu pun Sakinah rakam video itu tuju untuk dia, saya tak tahu langsung, saya hanya gelak sahaja dalam video itu. ”Tetapi kalau perkara ini dibesarkan sampai melibatkan emak saya, perkara ini dah tak kelakar, jadi saya nak bagitahu, saya sumpah demi Allah, saya tak tahu,” kata Janna menerusi sebuah video di Instagram.

Bukan sekadar bersumpah lisan, Janna turut memegang kitab suci Al-Quran ketika membuat pengakuan tersebut. Dalam pada itu, Janna menyifatkan bahasa segelintir peminat K-Pop di negara ini agak ksar untuk dirinya.

”Bahasa peminat K-Pop ini terlalu kasar, terlalu ksat, untuk saya, segala krtikan kalau orang kutk lakonan saya tak bagus, atau saya menyanyi tak sedap, saya boleh terima. ” Kalau orang nak cakap arahan saya tak bagus pun saya boleh terima. Saya boleh terima yang saya tak bagus, saya tak pernah dalam hati saya, walau setitik rasa saya bagus dari sesiapa.

” Saya masuk dalam industri nak cari rezeki sahaja, mungkin kadang-kadang saya terlebih bercakap, tetapi apa yang awak rasa tu sama ke dengan apa yang saya rasa?” katanya lagi. Bagaimanapun, Janna tetap memohon maaf meskipun merasakan dirinya diftnah.

”Sekarang ni macam mana? Korang dah ftnah saya, korang expect saya nak minta maaf? Disebabkan saya tak suka nak layan benda-benda ni, tak apalah saya minta maaf, walaupun saya tak puas hati. ”Saya minta maaf kepada adik-adik peminat si pelakon, peminat fanatik Kpop, saya minta maaf, sekiranya saya tercuit dan perkara itu buatkan awak terasa, saya minta maaf,” katanya lagi.

Sebelum ini nama Janna menjadi panas sekitar Januari 2018 kerana dikatakan mempersndakan pemergian anggota kumpulan K-Pop, SHINee Jonghyun. Selain Janna, nama lain yang turut terpalit adalah pelakon Sharifah Sakinah. Jonghyun dilaporkan pegi pada Disember 2017 selepas ditemui tidak sedarkan diri di kediamannya.

Sumber:gempak dan twitter Hani Fadzil

Isu Janna Nick Yang Sudah Tular Sejak Kebelakangan Ini. Naim Daniel Tampil Beri Nasihat Buat Janna Nick Selepas Aa Yang Terjadi

Jelas Naim Daniel “” Saya pernah lalui situasi sama, dapat berpuluh ribu komen tapi saya ambil pendekatan untuk berdiam diri sahaja.Itu kata-kata penyanyi Naim Daniel yang menceritakan pernah mengalami pengalaman yang sama iaitu dikritik oleh peminat-peminat Kpop.

Oleh itu,Naim Daniel ambil tindakan menasihatkan Janna Nick untuk berehat dari media sosial buat seketika sehinggalah keadaan semakin reda. Jelas Naim, itu adalah cara terabik kerana ia memberikan masa buat Janna bagi menenangkan diri selepas terlibat masalah dengan para peminat Kpop

Naim Daniel mula menyuarakan pendapatnya.”  Jangan pula apabila ada ap1, kita balas dengan minyak… sebaiknya simbah dengan air.” Sebenarnya orang nak tengok kita melatah, kalau kita melatah memang orang tepuk tangan. Perkara itu akan makan diri kita balik.” Jadi saya rasa ia adalah tndakan yang baik Janna ambil masa ini untuk cool down daripada media sosial buat sementara waktu untuk reflek balik, itu yang paling penting,”

” Apabila salah penggunaan nama dan isu pemergian dibuat main, bagi saya itu adalah isu yang berat.” Sebagai pemain industri (anak seni) kita perlu ada common sense dalam memberikan pandangan atau untuk jayakan sesuatu sebab ia adalah periuk nasi kita juga.

” Kita perlu tahu setiap apa yang kita buat pasti akan ada kesannya, sama ada ia menaikkan kredibiliti kita atau menjatuhkan lagi karier di kemudian hari,” katanya.Naim juga berharap insiden ini dapat memberi pengajaran kepada semua agar sentiasa berfikir sebelum mengeluarkan apa-apa kenyataan yang boleh melukakan perasaan mana-mana pihak.

” Apabila dah jadi perkara macam ini, ia bagi satu pengajaran yang besar untuk semua orang, bukan untuk Janna sahaja… saya cakap secara menyeluruh.” Kita tak tahu kata-kata yang kita ucapkan boleh memberikan kesan kepada orang, oleh itu kalau tiada benda baik yang nak dicakap, lebih baik kita diam sahaja.

” Saya juga harap semua urusan Janna dipermudahkan. Saya tahu tiada orang yang sempurna dalam dunia ini, begitu juga dengan artis.” Kami tidak sempurna, kami pun ada buruk masing-masing cuma janganlah kita sendiri yang membuka pekung itu,” ujarnya lagi.

Buat pengetahuan nama Naim sebelum ini pernah dikritik peminat BIackpink yang digelar Blink gara-gara menyunting foto dia bersama salah seorang anggota kumpulan itu, Rose di Instagram.Tindakannya itu dikritik Blink sehinggakan dia pernah menerima pelbagai mesej peribadi

Isu Komen Nazim Otham Di Ruangan Komen Janna Nick. Nazim Othman Tampil Mohon Maaf Dengan Apa Yang Berlaku

Sebelum ini nama pelakon Janna Nick mula naik selepas sahaja nama satu watak dalam filem terbarunya, Delen iaitu ‘Lisa Blackpig’ yang hampir sama dengan nama kumpulan ‘Lisa Blackpink’. Terkini, Nazim Othman pula yang dikatakan berkait dengan isu ini meminta maaf di Insta Story miliknya.

Jelasnya,Saya nak minta maaf kepada semua orang seikhlasnya dari lubuk hati saya jika cara saya mengakibatkan ramai terluka atau terasa hati. Terutama sekali komen yang saya tinggalkan oleh saya. Saya komen kerana saya tidak percaya dengan apa yang ditulis.

KAta Nazim, dia tidak sangka komen yang ditinggalkan di Instagram Janna Nick tinggalkan kesan mendalam buat peminat K-pop. Dia turut memberitahu dia tidak berniat untuk kurang sopan atau mengkritik sesiapa dengan komen tersebut.

Jika di lihat di ruangan komen, ramai tidak salahkan Nazim meninggalkan komen tersebut kerana dia tidak mengkritik mana-mana ahli kumpulan Blackpink atau orang lain KAta Nazim lagi, dia benar-benar minta maaf atas apa yang berlaku dan meminta sokongan semua dan terus bersikap positif. Terdahulu tindakan Janna Nick yang didakwa telah memperlkeh bintang K-Pop di akaun Instagramnya mengakibatkan peminat K-pop seluruh dunia mula menghntam sehinggakan Janna Nick terpaksa membuat laporan polis.

Pernah Suarakan Keinginan Untuk Berkahwin. Lama Menghilangkan Diri Tiba Tiba Nazim Othman Dedahkan Sesuatu Soal Pengganti Buat Warganet Teruja.

KUALA LUMPUR: Soal jodoh, Nazim Othman, 36, hanya berserah kepada Allah SWT. Ketika hati terbuka menerima jodoh baharu, tiada sesiapa pula hadir dalam hidupnya. Kini, persoalan jodoh bukan lagi keutamaan pelakon drama Bukan Gadis Biasa dan Pengantin Satu Malam itu, apatah lagi dalam situasi pandemik C0VID-l9 yang melanda seluruh dunia.

Awal tahun lalu, Nazim pernah berkongsi keinginan mahu berumah tangga lagi. Namun, siapa mampu menolak kehendak takdir apabila tidak bertemu gadis yang berjaya mengetuk pintu hatinya. “Saya akui, pernah menyuarakan keinginan mencari jodoh, tahun lalu. Memang rasa nak cari pengganti dan sudah bersedia berkahwin lagi.

“Tetapi, segala-galanya atas izin Allah. Jika belum sampai seru, pasti jadi sebaliknya. Saya tak mampu melwn kehendak takdir. Masa terbuka hati, tak berjumpa pengganti pula. Mungkin belum masa bertemu jodoh. “Sekarang, apa yang lebih penting, memikirkan keperluan pada masa akan datang. Saya mengutamakan kesihatan diri, keluarga dan teman rapat. Tak ketinggalan, mengimbangi kehidupan dengan kerohanian dan mental,” katanya kepada BH Online.

Nazim atau nama sebenarnya, Nushrul Alif Othman berkata, dia perlu lebih realistik di sebalik ujian pandemik C0VlD-l9 ini. “Jika ditanya soal jodoh, ia bukan keutamaan, buat masa ini. Saya memerlukan ruang memperbaiki diri, selain mencari rezeki ketika ramai terkesan dengan C0VlD-l9.

“Pengalaman silam menjadikan saya lebih matang. Sebelum ini, saya mungkin fikir mudah tanpa memikir kesannya,” katanya. Nazim berkata, dia kini lebih menghargai momen depan mata.

“Dalam fasa ini, saya mahu menghargai ruang dan peluang diberikan-Nya untuk memperbaiki diri. Saya juga berharap kewujudan saya dalam dunia seni mampu memberi inspirasi kepada orang lain,” katanya. Bagi Nazim, berpisah dengan bekas isteri, Bella Dally bukan satu proses mudah buatnya.

“Mungkin orang lihat saya ke sana sini dan sering bercuti seperti tiada apa-apa yang berlaku. Hakikatnya, saya juga manusia biasa yang cuba merawat kedukaan diri. “Saya ambil masa agak lama untuk menjadi kuat semula. Hanya Allah sahaja tahu isi hati saya dalam tempoh berkenaan.

“Bagaimanapun, dari kejauhan, saya tetap gembira melihat Bella bertemu pengganti. Saya bersyukur, Bella berada di sisi lelaki yang wajar mencintai dan melindunginya,” kata Nazim. Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : BH via Viralmy

Doakan Semoga Nazim Dapat Balasan. Dapat Mesej Supaya Suruh Nazim Othman Taubat. Mengejutkan Rupa Rupanya Ini Punca Warganet Suruh Nazim Taubat.

Drama Bukan Gadis Biasa diterajui Ayda Jebat dan Remy Ishak menjadi bualan hangat penonton atas beberapa isu antaranya komen warganet berkenaan kualiti suntingan dan pemilihan pelakon tidak realistik. Turut terkena tempi4s adalah watak antag0nis lakonan Nazim Othman sebagai Amer. Siap sanggup mesej Nazim lagi tu!

Nazim berkongsi satu mesej diterimanya menerusi direct message (DM) Instagram yang mendoakan supaya dia menerima balasan atas ‘kej4hatan’ dilakukan dalam drama berkenaan. Tambah individu itu lagi, walaupun hanya drama, Nazim tetap telah meluk4kan dan meny4akiti hati penonton.

Selain meminta aktor tersebut bertaubat, individu itu juga mempersoal jika Nazim tidak terdetik rasa kesal kerana telah membuatkan penonton s4kit dan sedih.Nazim turut bertanya pandangan pengikutnya sama ada pelakon perlu melakonkan watak baik semata untuk dihargai penonton. Setakat ini pos berkenaan meraih lebih 16 ribu likes dan tidak kurang 1 ribu komen.

Walaupun didoakan sedemikian rupa, tidak sedikit peminat drama ini yang memuji lakonan Nazim. Mereka berpendapat mesej tersebut adalah bukti watak Amer yang penuh tipu muslihat itu berjaya disampaikan dengan baik olehnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : OHBULAN

Tak Jumpa Kunci Rumah. Nazim Othman Sanggup Buat Macamni Sehinggakan Dia Keluarkan Kenyataan Yang Dia Memerlukan PA Atau Mungkin Seorang Isteri Dan Ternyata Terus Raih Perhatian Warganet

Kesian Nazim Othman. Pelakon Nazim Othman mendedahkan yang dia terpaksa berdepan kejadian yang tidak jangkakan berlaku selepas pulang dari menjalani penggambaran pada lewat malam Jumaat. Nushrul Alif Othman, #6 atau lebih dikenali sebagai Nazim Othman berkata dia yang ketika itu dalam keadaan penat terpaksa memikirkan jalan untuk masuk ke dala rumahnya gar gara kehilangan kunci rumahnya, Menganggap buka n kejadian yang kelakar,Nazim akhirnya dapat idea dengan memasuki rumahnya melalui tingkap bilik air.

Akhirnya dapat juga masuk umah… ikut tingkap bilik air.

“Smpah tak kelakar. Balik dari penggambaran pada tengah malam. Lepas parking, cari kunci rumah… tak ada. Punggah satu kereta cari pun tak jumpa.”Dah la tengah penat, mengantuk dan lepas itu berpeluh-peluh badan kat kawasan parking yang panas tu. Nasib baik masa kecil dulu selalu tengok cerita #MacGyver.

“Terus sel-sel otak berhubung dengan kelajuan cahaya. Akhirnya dapat juga masuk umah… ikut tingkap bilik air. Nasib baik aku kurus,” kata Nazim. Nazim berkongsi perkara itu laman Instagram miliknya.Nazim berkongsi kejadian tersebut di laman Instagram miliknya pada Jumaat dan rata-rata warganet turut berkongsi pengalaman yang sama.

Lantaran, Nazim secara berseloroh memberitahu kejadian yang berlaku itu menyebabkan dia memerlukan seorang pembantu peribadi atau lebih baik sekiranya ada isteri.”Saya perlukan PA (pembantu peribadi)… atau mungkin seorang isteri. Eh? Tiba. Okey bye,” ujarnya.Nazim pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon Bella Dally pada 10 September 2016 namun perkahwinan mereka hanya bertahan dua tahun sahaja.-mstar

Nazim Othman Sanggup Belanja RM15000 Semata Untuk Sesuatu Ini. Nazim Jelaskan Ada Satu Sebab Yang Membuatkan Dia Bertindak Untuk Berbelanja Besar

Mengagumkan, Nazim cipta sendiri penampilannya untuk watak Zahred dalam drama Pengantin Satu Malam.PELAKON Nazim Othman sememangnya dikenali sebagai selebriti yang sentiasa menjaga penampilan ketika berada di sebuah acara mahupun dalam drama-drama lakonannya.

Menurut Nazim atau nama sebenarnya Nushrul Alif Othman, 36, dia sanggup menghabiskan wang hampir RM15,000 semata-mata untuk penampilan sebagai Zahred dalam drama Pengantin Satu Malam.Nazim berkata, apa yang dilakukan itu adalah tanggungjawabnya sebagai seorang pelakon.Nazim membalas salah satu komen warganet yang memuji penampilannya dalam drama tersebut.

“Sebagai pelakon, saya ambil berat soal karakter lakonan saya termasuk cara berjalan, bercakap, renungan dan lain-lain. Saya belanjakan hampir RM15,000 untuk beli baju-baju Zahred.”Ya, pelakon Malaysia memang kena sediakan baju-baju sendiri. Ini bukan sejenis complaint, ini adalah hakikat… saya okey saja.”Walaupun ada yang kritik dengan kata-kata sinis kat saya… sebagai pelakon, saya biarkan saja sebab saya tahu komitmen yang saya bagi atas tanggungjawab yang digalas,” kata Nazim.

Saya cipta sendiri stail dan penampilan untuk watak Zahred lepas baca skrip.

Nazim memberitahu perkara itu menerusi ruang komen di Instagram miliknya selepas mendapat pujian daripada warganet mengenai penampilannya dalam drama tersebut.Selain Nazim, drama yang disiarkan di slot Akasia TV3 itu turut dibintangi oleh Amelia Henderson, Fizo Omar dan Afifah Nasir.

Dalam pada itu, Nazim memberitahu dia sendiri yang mencipta penampilan untuk watak tersebut selepas membaca skrip dan bersyukur ideanya turut diterima oleh pengarah drama itu.Selain Nazim, drama tersebut turut dibintangi oleh Amelia, Afifah Nasir dan Fizo Omar.

“Saya cipta sendiri stail dan penampilan untuk watak Zahred lepas baca skrip… syukurlah pengarah pun setuju dengan idea saya. Zahred ini sebenarnya mat bunga, romantik dan happy go lucky.“Jadi di peringkat awal cerita, saya pakaikan dia baju-baju berwarna terang. Selepas dia kecewa, mood ke laut setelah dikhiaaanati kekasih dan papanya. Zahred jadi kemurungan, tercmpak dalam ‘u’.

“Sejak itu saya gelapkan baju-baju dia juga, seiring dengan perubahan perangai dia yang bertukar kaku. Nampak macam tak ada perasaan dan serius sentiasa.”Stail dan pemilihan warna baju dan cara hidup Zahred juga akan bertukar mengikut plot selepas dia kenal Zulaikha,” ujarnya.-mstar

Warganet Minta Nazim Othman Untuk Taubat. Ini Jawapan Dari Nazim Sendiri Bila Warganet Tersebut Keluarkan Kenyataan Yang Tidak Masuk Akal

Drama Bukan Gadis Biasa diterajui Ayda Jebat dan Remy Ishak menjadi bualan hangat penonton atas beberapa isu antaranya komen warganet berkenaan kualiti suntingan dan pemilihan pelakon tidak realistik. Turut terkena kesan adalah watak antag0nis lakonan Nazim Othman sebagai Amer. Siap sanggup mesej Nazim lagi tu!

Nazim berkongsi satu mesej diterimanya menerusi direct message (DM) Instagram yang mendoakan supaya dia menerima balasan atas ‘kejaahatan’ dilakukan dalam drama berkenaan. Tambah individu itu lagi, walaupun hanya drama, Nazim tetap telah melukakan hati penonton.

Selain meminta aktor tersebut bertaubat, individu itu juga mempersoal jika Nazim tidak terdetik rasa kesal kerana telah membuatkan penonton sakit dan sedih. Nazim turut bertanya pandangan pengikutnya sama ada pelakon perlu melakonkan watak baik semata untuk dihargai penonton. Setakat ini pos berkenaan meraih lebih 16 ribu likes dan tidak kurang 1 ribu komen.

Watak Amer dipuji berkesan

Walaupun didoakan sedemikian rupa, tidak sedikit peminat drama ini yang memuji lakonan Nazim. Mereka berpendapat mesej tersebut adalah bukti watak Amer yang penuh tipuuuu muslihat itu berjaya disampaikan dengan baik olehnya.Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @MstarkiniSumber:OHBULAN

Pernah Diuji Dengan satu sakit. Nazim Othman Dedahkan Sesuatu Yang Dia Belum Kongsikan Bersama. Ternyata Perkongsian Tersebut Meraih Perhatian Warganet

Pelakon, Nazim Othman ada berkongsi  perihal doa serta meminta pertolongan dari Allah S.W.T jika ditimpa kesusahan. Menurut Nazim, dirinya tidak pernah berhenti berdoa kepada Yang Maha Esa meski diuji dengan pelbagai dugaan dan cabaran hidup. “Tiap-tiap hari berdoa Allah ampunkan dosa-dosa diriku , permudahkan hidup yang penuh ranjau ini, supaya dilindungi daripada keburukan ( sebab hati kita sebagai manusia ni memang mudah berbolak balik ). “dikurniakan kesihatan yang baik, diberi ketenangan dalam hati, dilancarkan rezeki dan lain-lain ( bahagian lain tu biar Dia je yang tahu )

“Hari ni, I feel so blessed, getting almost everything I’ve been praying for.,” tulisnya. Dalam pada itu, bintang drama bersiri Cindai ini memberi nasihat kepada peminatnya untuk sentiasa berdoa dan meminta pertolong kepada Yang Maha Pencipta. “Kawan-kawan, kita solat bukan sebab kita baik, tapi kerana kita hmba. Jadi kalau nak kan sesuatu mintalah dari Yang Maha Pencipta. Have a great day!,” tulisnya menerusi entri berkenaan. Lantas, perkongsian Nazim tersebut telah mendapat perhatian daripada peminat. Malah, rata-rata peminat bersetuju dengan perkongsian bintang berusia 35 tahun itu. Foto: Instagram Nazim Othman-mh

‘Bukan saja-saja jadi wanita’ -Nazim

NAZIM tidak mahu menjadi pelakon stereotaip. “SAYA bukan suka-suka bersolek seperti wanita. Orang mengenali saya sebagai pelakon. Jadi, sebagai pelakon, saya terbuka untuk apa saja watak selagi tak jatuh syrik,” kata pelakon popular, Nazim Othman mengenai gambar dan video yang dimuat naik di Instagram memaparkan dirinya menjadi wanita.Nazim, 35, atau nama sebenarnya Nushrul Alif Othman berkata, itu adalah uji bakat bagi sebuah projek yang memaparkan kisah kehidupan seorang . Menurut Nazim, dia tidak mahu menjadi pelakon stereotaip dengan melakonkan watak sama. “Video dan gambar itu diambil ketika saya menghadiri satu sesi uji bakat untuk sebuah projek drama untuk tayangan iflix. Cerita itu bakal mengetengahkan tema ‘paper d0ll’. Masih terlalu awal untuk saya memberi butiran lanjut tapi saya sangat teruja untuk sesuatu yang baru.

“Ia bukan watak wanita, tetapi orang yang hidup dengan dua identiti berbeza apabila berada di Kuala Lumpur dan di kampung. “Saya tak mahu dikenali sebagai pelakon stereotaip yang cuma mampu membawa sesetengah watak saja,” katanya kepada Harian Metro. Video yang dimuat naik sejak kelmarin itu mencecah lebih 300,000 tontonan, mendapat lebih 31,000 tanda suka dan lebih 1,000 komen. Menurut Nazim, dia masih menunggu keputusan daripada pihak produksi sama ada dia berjaya diterima melakonkan watak itu atau tidak.

“Saya memang berharap dan berdoa supaya ia menjadi rezeki saya untuk menambah warna dalam portfolio saya sebagai seorang pelakon. “Sekurang-kurangnya saya sudah menunjukkan inisiatif awal kepada pihak terbabit. Saya tak ambil mudah apabila mendapat sesuatu tawaran lakonan. Saya komited dengan kerjaya saya,” katanya.-mymetro

Nazim Othman pernah tidur di kaki lima KLCC

PELAKON, Nazim Othman berkongsi pengalaman hidup ketika kali pertama berhijrah ke Kuala Lumpur untuk hidup berdikari. Nazim, 36, berkata dia pernah tidur di kaki lima, tempat letak kereta dan menyewa bilik. “Daripada zaman mentah datang KL seorang diri konon nak berdikari. Pertama kali masuk KLCC gembira yang tak tahu macam nak gambarkan. “Teringat kenangan menyewa bilik setinggan di belakang Hotel Istana. Setiap hari berjjalan kaki empat kilometer nak pergi kerja hotel di depan kelab Zouk yang lama (Hotel Maya dulu nama Park Plaza).

“Pengalaman tidur di ‘basement’ BSN depan hotel sampai polis kejutkan jam 3 pagi. Mula-mula mereka ingat ‘Mat Pit’, akhirnya mereka belanja Teh Tarik di kedai mamak. Tak campur lagi pernah tidur di kaki lima KLCC. Itu semua zaman dulu. Memang banyak lagi kenangan hidup di KL,” katanya. Menerusi perkongsian di Instagram itu, Nazim berkata apa yang dikecapi hari ini segalanya bermula dengan kesusahan. “Orang nampak senang kita saja. Susah payah kita mendaki gunung kehidupan ini orang tidak tahu. “Sebab itu aku sejenis tak kuasa nak fikir apa orang kata belakang aku. Apa yang aku tau, aku gigih. Walaupun zahirnya aku di mata mereka sekadar mat bunga acah-acah KPOP,” katanya.-mymetro

‘Bukan saja-saja jadi wanita’ – Nazim Othman

“SAYA bukan suka-suka bersolek seperti wanita. Orang mengenali saya sebagai pelakon. Jadi, sebagai pelakon, saya terbuka untuk apa saja watak selagi tak jatuh syirik,” kata pelakon popular, Nazim Othman mengenai gambar dan video yang dimuat naik di Instagram memaparkan dirinya menjadi wanita.

Nazim, 35, atau nama sebenarnya Nushrul Alif Othman berkata, itu adalah uji bakat bagi sebuah projek yang memaparkan kisah kehidupan seorang mak nyah. Menurut Nazim, dia tidak mahu menjadi pelakon stereotaip dengan melakonkan watak sama.

“Video dan gambar itu diambil ketika saya menghadiri satu sesi uji bakat untuk sebuah projek drama untuk tayangan iflix. Cerita itu bakal mengetengahkan tema ‘paper doll’. Masih terlalu awal untuk saya memberi butiran lanjut tapi saya sangat teruja untuk sesuatu yang baru.

“Ia bukan watak wanita, tetapi mak nyah yang hidup dengan dua identiti berbeza apabila berada di Kuala Lumpur dan di kampung. “Saya tak mahu dikenali sebagai pelakon stereotaip yang cuma mampu membawa sesetengah watak saja,” katanya kepada Harian Metro.

Video yang dimuat naik sejak kelmarin itu mencecah lebih 300,000 tontonan, mendapat lebih 31,000 tanda suka dan lebih 1,000 komen. Menurut Nazim, dia masih menunggu keputusan daripada pihak produksi sama ada dia berjaya diterima melakonkan watak itu atau tidak.

“Saya memang berharap dan berdoa supaya ia menjadi rezeki saya untuk menambah warna dalam portfolio saya sebagai seorang pelakon. “Sekurang-kurangnya saya sudah menunjukkan inisiatif awal kepada pihak terbabit. Saya tak ambil mudah apabila mendapat sesuatu tawaran lakonan. Saya komited dengan kerjaya saya,” katanya.