Terkini Kamal Adli dan Uqasha Senrose rancang untuk adakan 3 kali resepsi. Ramai yang teruja bile satu majlis khas untuk peminat sahaja.

Artis

PASANGAN pelakon Kamal Adli dan Uqasha Senrose mendedahkan bakal mengadakan tiga majlis resepsi bagi meraikan hari bahagia mereka yang dijangka berlangsung pertengahan tahun ini. Masih lagi merahsiakan tarikh pernikahan mereka,

Kamal atau Ahmad Kamal Ahmad Adli 35, dan Uqasha, bagaimanapun hanya mendedahkan majlis pernikahan mereka bakal diadakan di sebuah pusat peranginan tanah tinggi terkenal tanah air. Menurut pasangan ini lagi, sehingga kini kira-kira 80 peratus persiapan sudah selesai menjelang majlis itu kelak.

“Kami akan adakan tiga majlis iaitu satu untuk keluarga dan rakan-rakan rapat memandangkan lokasi yang kami pilih itu kehadiran tetamu adalah terhad kepada 350 orang sahaja. “Untuk majlis kedua, kami akan jemput rakan-rakan artis serta pihak media dan bagi acara ketiga, kami akan undang peminat untuk sama-sama meraikan hari bahagia kami.

“Setakat ini, Alhamdulillah 80 peratus persiapan sudah diselesaikan dan kami mengharapkan doa yang baik-baik daripada anda semua,” kata Uqasha kepada mStar. Uqasha dan Kamal ditemui selepas selesai bersiaran langsung untuk program MeleTOP di Astro Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada Selasa.

Setakat ini, Alhamdulilah 80 peratus persiapan sudah diselesaikan. Sementara itu, Kamal pula berkata dia teruja menantikan hari bahagia mereka dan dalam masa yang sama masih mempersiapkan diri bagi memikul tanggungjawab bergelar seorang suami.

“Saya teruja dan dalam masa yang sama saya kena belajar (tanggungjawab seorang suami). Uqasha ada dream wedding dia sendiri dan saya ikutkan sahaja sebab percaya dengan semua pilihan yang dia buat. “Apabila majlis dah nak dekat nanti kami akan beritahu bila tarikhnya dan tema majlis semua.

“Saya harap semua pihak dapat mendoakan yang terbaik. Moga ketika itu SOP dah longgar sikit untuk kita semua merentas negeri,” katanya. Kamal melamar Uqasha atau nama sebenarnya, Nik Zaris Uqasha Nik Sen, 29, di pentas Anugerah MeleTOP Era (AME2020) yang berlangsung pada Disember tahun lalu.

Kisah percintaan Kamal dan Uqasha mula menjadi perhatian semenjak mereka digandingkan dalam drama Setelah Terlafaznya Akad pada tahun 2019. Sebelum ini, pengarah drama Perempuan Tanpa Dosa, Michael Ang secara tidak sengaja memecahkan rahsia

bahawa pasangan ini mengikuti kursus perkahwinan di Kuantan, Pahang ketika sedang menjalani penggambaran drama berkenaan. Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber:Mstar

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Muat Naik Foto Dengan Kapsyen Buat Warganet Tertanya Tanya. Ramai Yang Sangka Majlis Kamal Adli Dan Uqasha Senrose Dah Nak Dekat Lepas Muat Naik Foto Dengan Kapsyen Macam Ni.

Kata orang setiap gambar pasti ada maksudnya, tapi adakah benar juga setiap caption turut ada maksud yang tersendiri? Pelakon Kamal Adli nampaknya seperti memberi bayangan kepada para pengikutnya tetapi bayangan apakah yang dimaksudkan itu masih lagi menjadi tanda tanya.

Kamal ada memuat naik foto baharu di laman Instagram miliknya berserta caption yang sangat simple tapi penuh makna dan tanda tanya. Tanda tanya pertama ialah sama ada Kamal ‘soon’ bakal menamatkan zaman bujang atau ‘soon’ akan muncul dengan drama baharu?

Maklum lah sekarang ini kan musim ramai selebriti mendirikan rumah tangga, mana tahu Kamal dan Uqasha pun akan ikut jejak juga ke? Rata-rata peminatnya masing-masing mempunyai andaian sendiri iaitu Kamal bakal muncul dengan drama baharu serta majlisnya bersama dengan Uqasha semakin menghampiri.

Untuk makluman, pasangan ini dikatakan bakal mendirikan rumah tangga selepas Aidilfitri ini dan difahamkan juga semua persiapan sedang dilakukan oleh kedua-dua pihak. Kita tunggu sahaja berita baik daripada Kamal dan Uqasha ya, tak sabar ni nak tengok mereka naik pelamin kahwin betul-betul!

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Hotfm

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Setelah Sekian Lama Menyepi Tiba Tiba Kawan Uqasha Senrose Bongkarkan Rahsia Antara Uqasha. Rupanya Dalam Diam Uqasha Akan Tamatkan Zaman Bujang Buat Warganet Teruja.

Wah, nampaknya memang sah tidak lama lagi kita akan mendengar khabar gembira daripada pasangan merpati dua sejoli iaitu Kamal Adli dah Uqasha Senrose yang dikatakan sudah mula membuat persiapan bagi majlis perkahwinan mereka. Menerusi Instagram story yang dimuat naik oleh Uqasha, ada tertulis caption ‘maid in honour‘ pada fotonya bersama salah seorang teman rapatnya.

Lebih jelas lagi apabila teman Uqasha yang dikenali sebagai Qairool Ain turut memuat naik fotonya bersama Uqasha dengan caption yang penuh makna. “MY BEST FRIEND IS GETTING MARRIED!!!!!! AND IM GONNA BE HER MAID OF HONOR. Maka dengan itu kemungkinan Qairool bakal menjadi salah seorang bridesmaid bagi majlis Uqasha bersama Kamal.

Sebelum ini, Kamal ada memaklumkan bahawa kemungkinan mereka berdua akan mendirikan rumah tangga selepas Aidilfitri tahun ini. Tetapi tentang tarikh, lokasi atau apa sahaja mengenai majlis itu masih lagi dalam perbincangan kedua-dua belah pihak. Apa pun semoga urusan Kamal dan Uqasha akan dipermudahkan oleh-Nya!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HOTFM

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Nampak Perubahan Ketara Pada Diri Kamal Adli. Perkongsiannya Raih Perhatian Warganet Dan Ini Pula Komen Uqasha Senrose

Setelah sekian lama menghilang dari media sosial, Kamal Adli yang merupakan pelakon muncul semula selepas dia sendiri mengesahka dirinya baru sembuh dari virus Covid19 dan sudah seelsai jalani tempoh kuarantin.

Dia juga membuat perkongsian yang dia sudah memulakan pengambaran bagi drama terbaharu lakonannya. Berdasarkan foto yang dikongsikan oleh Kamal sendiri, jelas menunjukkan bahawa badan beliau kelihatan susut sedikit berbanding sebelum ini.Ramai pengikutnya menitipkan doa buat Kamal dengan harapan beliau dapat menjaga kesihatannya selepas ini.

Apa yang menarik perhatian ramai ialah apabila kekasih Kamal sendiri iaitu Uqasha Senrose turut tinggalkan komen pujian atas perubahan saiz badan pelakon tersebut.Amboi, sempat juga Uqasha ccuk line sikit ya…Terkejut juga dengar berita ni, tak sangka pula Kamal turut menjadi salah seorang pesakit COV1D-19.Apa pun harapnya Kamal baik-baik sahaja, lepas ni jaga diri okay!

Perubahan Ketara Pada Diri Kamal Adli. Kamal Adli Tampil Jelaskan Tentang Perubahan Dirinya Yang Meriah Perhatian Warganet

Sejak kebelakangan ini,pelakon Kamal Adli dikatakan sudah lama menyepi dari media sosial sejak dia dedahkan dirinya jalani kuarantin selepas disahkan positif covid19. Terbaru Kamal Adli kongsikan khabar terbarunya.

Kataanya”Saya dah kembali, lama hilang sebabkan hari tu positif Covid-19. Lepas tu kuarantin dan sekarang Alhamdulillah dah negatif, syukur.”Sekarang saya dah masuk set drama baru, DUIT, best cerita ni fasal scmmer,” katanya.Kali terakhir Kamal memuat naik fotonya di Instagram adalah pada 4 Januari lalu.

Kebanyakan peminat mendoakan kesihatan kekasih kepada pelakon Uqasha Senrose itu selain ada yang menegur bentuk badan aktor itu semakin susut berbanding sebelum ini.”Kenapa nampak pucat dan kecut.”Laa Covid ke, moga sihat sepenuhnya dan kembali ceria.

“Alhamdulillah, patutlah sepi… apa pun jaga diri ya. Semoga sentiasa dijauhi daripada perkara yang tidak diinginkan,” tulis waragent.Pelakon Fizo Omar dan Roy Azman turut menitipkan ucapan buat Kamal dan mengharapkan aktor itu kekal sihat dan bertenaga seperti biasa.Sebelum ini, beberapa selebriti tempatan turut pernah dijangkiti virus Covid-19 antaranya Alif Satar, Emma Maembong, Shima Anuar, Puteri Aishah, Ashraf Muslim, Aprena Manrose dan PU Riz.

Lepas Terbongkar Pasal Kamal Adli Dan Uqasha Senrose Akhirnya Kamal Adli Tampil Buka Mulut Bongkarkan Tatikh Pernikahan Mereka

” Saya sudah cukup gla atas pentas ketika melamar Uqasha. Saya cuma minta doa yang baik-baik daripada peminat,” Demikian kata-kata pelakon Kamal Adli yang secara berseloroh menceritakan detik beliau melamar Uqasha Senrose di atas pentas minggu lalu.

Kisah sensasi itu lantas mendapat perhatian seluruh peminat kedua pasangan tersebut yang kini tertanya-tanya bila mereka akan mendirikan rumahtangga. Selepas melam4r aktres jelita, Uqasha Senrose secara langsung dalam program Anugerah MeleTOP Era 2020 minggu lalu, Kamal Adli mendedahkan dia bakal menamatkan zaman bujang dengan gadis pilihannya itu pertengahan tahun depan.

Perkara tersebut dimaklumkan secara eksklusif oleh Kamal atau nama sebenarnya, Ahmad Kamal Ahmad Adli, 34, kepada Kosmo! semalam. ” Buat masa ini, tarikh terpaksa dirahsiakan dahulu sebab masih berbincang dengan kedua-dua keluarga.

Nikah pada pertengahan tahun depan, selepas Aidilfitri

”Namun, jika tiada aral melintang, Insya-Allah kami akan bernikah pada pertengahan tahun depan selepas Aidilfitri,” kata pelakon Perempuan Tanpa Dosa itu. Aidilfitri dijangka disambut pada 1 Syawal, 13 Mei 2021. Bagaimanapun, Kamal mengharapkan doa yang baik-baik daripada semua peminat agar urusan perkhwinannya dengan Uqasha Senrose atau nama sebenarnya, Nik Zaris Uqasha Nik Sen, 28, dipermudahkan.

” Sebenarnya, saya tidak berani nak cakap lebih-lebih sebab keluarga masing-masing sedang uruskan hal ini. Sementara itu, Kosmo! turut mendapatkan reaksi daripada Uqasha sendiri. Menurut Uqasha, urusan pernikahan lebih baik ditentukan Kamal kerana dia seorang lelaki.

” Lebih baik tanya Kamal sendiri sebab tak manis untuk saya ber­suara lebih sebagai seorang wanita. Cukuplah apa yang digembar-gemburkan ketika saya dilamar secara langsung tempoh hari. ” Selebihnya, seperti tarikh majlis, persiapan dan sebagai­nya biarlah kami uruskan sendiri tanpa menghebohkan kepada umum,” ujar Uqasha yang juga kakak kepada pelakon Nelydia Senrose.

Kamal dan Uqasha Senrose mula digosipkan bercinta sejak mereka digandingkan dalam drama Setelah Terlafaznya Akad arahan Michael Ang tahun lepas. Gosip cinta mereka semakin bertiup kencang apabila kembali digandingkan sebagai teraju utama menerusi drama Perempuan Tanpa Dosa yang berakhir sia­rannya bulan lalu.

Pada Oktober lalu, Kamal dan Uqasha dalam sebuah video yang dikongsikan pengarah drama terbabit, Michael Ang mengakui ada menghadiri kursus pra­perkahwinan. Sebelum ini, beberapa selebriti pernah membuat kejutan melam4r kekasih menerusi siaran langsung termasuk aktor Paskal, Hairul Azreen yang melamar kekasihnya, Hanis Zalikha pada program Gegar Vaganza. Selain itu, selebriti popular Awal Ashaari juga pernah membuat kejutan melamar kekasih hatinya, Scha Al-Yahya secara langsung pada program Propaganza

Sumber:k0smo via limauais

Ada Yang Kata Hanyalah Gimik Semata. Sekali Pihak Astro Bersuara Dedahkan Sesuatu Tentang Kejutan Lamaran Kamal Adli Buat Uqasha Senrose.

Ketua Strategi Kandungan Hiburan Astro, Raqim Ahmad tampil menjelaskan tentang kejutan lamaran yang dibuat pelakon Kamal Adli untuk Uqasha Senrose di Anugerah MeleTOP Era (AME2020), semalam. Kata Raqim, dia tidak boleh memberi komen bagi pihak Kamal tetapi apa yang boleh dikongsikan adalah ahli keluarga sudah mengetahui tentang plan tersebut.

“Saya tidak boleh memberikan komen bagi pihak Kamal secara terperinci. “Akan tetapi apa yang boleh saya kongsi adalah mereka dah berbincang dengan ahli keluarga masing-masing terlebih dahulu.”Itulah perkara yang paling penting apabila mereka menyatakan hasrat melakukan lamaran tersebut.

Paling penting dapatkan dahulu restu ahli keluarga,” katanya.Tambahnya lagi, dia mencadangkan kepada Kamal untuk berkongsi momen manis itu pada malam AME 2020.”Jadi apabila Kamal mencari platform sesuai untuk berkongsi tentang hubungan mereka ke arah yang lebih serius, kami cadang mengapa tidak di AME yang akan datang.

“Di situ platform yang boleh berkongsi berita itu bersama peminat,” katanya lagi. Semalam, Kamal dan Uqasha mengakhiri speklasi hubungan mereka apabila aktor itu membuat kejutan dengan melamar aktres itu untuk berkahwin.

Lamaran Kamal Adli Hanyalah Gimik Semata Mata. Akhirnya Juru Mekap Uqasha Senrose Tampil Bongkarkan Segalanya. Rupa Rupanya Ini Yang Terjadi

Malam tadi, seluruh peminat industri hiburan seni dikejutkan dengan ‘aksi’ pelakon Kamal Adli berlutut dan melamar Uqasha Senrose di atas pentas. Kamal Adli, 34, membuat lamaran itu ketika mereka berdua menjadi penyampai anugerah dalam Anugerah MeleTOP 2020 (AME 2020).

Bukan sahaja peminat, kesemua rakan artis dan hadirin teruja melihat ‘aksi’ tersebut yang mengakhiri spekulasi hubungan cinta mereka. Aksi itu berlaku secara spontan di mana Kamal melutut dan bertanya sama ada Uqasha sudi berkahwin dengannya. Ia disambut dengan jawapan ‘ya’ sebelum Kamal menghadiahkan sebentuk cincin buatnya.

” Uqasha Senrose sudikah awak menjadi isteri saya?” tanya Kamal Adli sambil berlutut. ” Awak ni sedang ‘promote’ drama baharu kita ke?” tanya Uqasha yang nyata terkejut dengan lamaran berkenaan. Meski demikian, Uqasha, 28, meminta Kamal untuk mengulang lamaran tersebut.

” Uqasha Senrose sudikah awak menjadi isteri saya?” ulang Kamal Adli. ” Yes,” jawab Uqasha yang memakai pakaian dengan warna sedondon hitam sambil disusuli dengan sorakan gemuruh para hadirin. Diketahui, Uqasha menerima sebentuk cincin tajaan dari Habib Jewels. Spekulasi hubungan mereka hangat diperkatakan sebelum ini.

Ia selepas keduanya sering berganding dalam drama, termasuk yang terkini Perempuan Tanpa Dsa. Ramai pihak bertanyakan adakah lamaran Kamal Adli itu hanyalah sekadar gimik? Adakah mereka sudah rancang dari awal? Adakah mereka akan betul-betul berkahwin?

Setakat ini belum ada apa-apa kenyataan rasmi keluar dari mulut kedua-dua pasangan Kamal Adli dan Uqasha selepas majlis Anugerah MeleTOP 2020 (AME 2020) yang berlangsung malam tadi. Bagaimanapun, menerusi satu perkongsian di IG Story Uqasha Senrose, beliau seakan mengiyakan lamaran Kamal Adli itu berlaku tanpa dirancang.

Uqasha terkejut, betul-betul menangis sebab tak sangka

Uqasha yang berkongsi entri jurumekap artis, beliau mengatakan Uqasha menangis dan dalam keadaan terkejut sebaik turun dari pentas. ” Kitorang semua tak tahu, serious. Uqasha pun!! Tu dia turun-turun masih terkejut, dia betul-betul menangis tadi wey sebab dia nervous lain sebenarnya.

” Sekali kena lamar dengan Kamal, lagi lahh tak terkata dia hahaha..Alhamdulillah.”, tulis entri tersebut.

Sementara itu, meskipun Uqasha belum memuatnaik status terbaru di akaun media sosial beliau, namun para peminat dan rakan artis tidak putus-putus mengucapkan tahniah kepada beliau.

Terdahulu, pasangan pelakon yang hangat digosipkan bercinta itu dikatakan sudah menghadiri kursus perkahwinan pada sekitar Oktober lalu. Kamal dan Uqasha dikatakan mula akrab sejak membintangi drama Setelah Terlafaznya Akad arahan Michael Ang, tahun lalu.

Hubungan itu terserlah apabila Kamal pernah memuat naik hantaran di Instagram dengan kapsyen tertera bowling atau dating?’ bersama foto mereka, beberapa bulan sebelum itu. Selain itu, Uqasha juga dilihat beberapa kali menemani Kamal menghadiri acara membabitkan ahli keluarga.

Pada majlis sambutan hari jadi Uqasha yang ke-28 lalu, Kamal menjadi antara tetamu yang memeriahkan majlis. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Ekoran Teguran PU Rahmat Menegur Tindakan Pelakon Kamal Adli Melamar Uqasha Senrose. Michael Ang Tampil Pula Bersuara Tetang Hal Tersebut

Baru-baru ini, Pencetus Ummah (PU) Rahmat menegur tindakan pelakon Kamal Adli yang telah melamar Uqasha Senrose secara terbuka di sebuah majlis. PU Rahmat turut menasihati supaya trend melamar secara terang-terangan tersebut dihentikan kerana ianya bercanggah dengan tuntutan ajaran Islam.

Terbaru, penerbit drama terkenal iaitu Michael Ang menerusi laman Instagramnya tampil memberi respon terhadap teguran Pencetus Ummah itu dan menyokong tindakan Kamal Adli yang ingin memperisterikan Uqasha.

Michael bersetuju dengan tindakan Kamal yang telah mendapatkan izin dari keluarga Uqasha terlebih dahulu sebelum bertindak melamar pelakon wanita itu sebagai isterinya semasa siaran langsung Anugerah Meletop Era.Tak tengok ke live tu? Kan Kamal dah kata dia minta kebenaran dekat family semua tu.. Benda tu sweet la to me. At least Kamal ajak Uqasha pergi bina masjid, bukan buat mksiat.

Michael Ang berang apabila ada segelintir pendakwah bebas yang melatah memberi respon terhadap tindakan beberapa orang selebriti.Aku tak fahamlah PU ni semua. Bila bab artis je cepat korang nak komen. Sebab apa? sebab kalau korang komen artis, cepatlah korang nak famous. Tapi aku tak faham, bab seangkatan korang, senyap je.

Ada Yang Kata Hanyalah Gimik Semata. Sekali Pihak Astro Bersuara Dedahkan Sesuatu Tentang Kejutan Lamaran Kamal Adli Buat Uqasha Senrose.

Ketua Strategi Kandungan Hiburan Astro, Raqim Ahmad tampil menjelaskan tentang kejutan lamaran yang dibuat pelakon Kamal Adli untuk Uqasha Senrose di Anugerah MeleTOP Era (AME2020), semalam. Kata Raqim, dia tidak boleh memberi komen bagi pihak Kamal tetapi apa yang boleh dikongsikan adalah ahli keluarga sudah mengetahui tentang plan tersebut.

“Saya tidak boleh memberikan komen bagi pihak Kamal secara terperinci. “Akan tetapi apa yang boleh saya kongsi adalah mereka dah berbincang dengan ahli keluarga masing-masing terlebih dahulu.”Itulah perkara yang paling penting apabila mereka menyatakan hasrat melakukan lamaran tersebut.

Paling penting dapatkan dahulu restu ahli keluarga,” katanya.Tambahnya lagi, dia mencadangkan kepada Kamal untuk berkongsi momen manis itu pada malam AME 2020.”Jadi apabila Kamal mencari platform sesuai untuk berkongsi tentang hubungan mereka ke arah yang lebih serius, kami cadang mengapa tidak di AME yang akan datang.

“Di situ platform yang boleh berkongsi berita itu bersama peminat,” katanya lagi. Semalam, Kamal dan Uqasha mengakhiri speklasi hubungan mereka apabila aktor itu membuat kejutan dengan melamar aktres itu untuk berkahwin.

Lamaran Kamal Adli Hanyalah Gimik Semata Mata. Akhirnya Juru Mekap Uqasha Senrose Tampil Bongkarkan Segalanya. Rupa Rupanya Ini Yang Terjadi

Malam tadi, seluruh peminat industri hiburan seni dikejutkan dengan ‘aksi’ pelakon Kamal Adli berlutut dan melamar Uqasha Senrose di atas pentas. Kamal Adli, 34, membuat lamaran itu ketika mereka berdua menjadi penyampai anugerah dalam Anugerah MeleTOP 2020 (AME 2020).

Bukan sahaja peminat, kesemua rakan artis dan hadirin teruja melihat ‘aksi’ tersebut yang mengakhiri spekulasi hubungan cinta mereka. Aksi itu berlaku secara spontan di mana Kamal melutut dan bertanya sama ada Uqasha sudi berkahwin dengannya. Ia disambut dengan jawapan ‘ya’ sebelum Kamal menghadiahkan sebentuk cincin buatnya.

” Uqasha Senrose sudikah awak menjadi isteri saya?” tanya Kamal Adli sambil berlutut. ” Awak ni sedang ‘promote’ drama baharu kita ke?” tanya Uqasha yang nyata terkejut dengan lamaran berkenaan. Meski demikian, Uqasha, 28, meminta Kamal untuk mengulang lamaran tersebut.

” Uqasha Senrose sudikah awak menjadi isteri saya?” ulang Kamal Adli. ” Yes,” jawab Uqasha yang memakai pakaian dengan warna sedondon hitam sambil disusuli dengan sorakan gemuruh para hadirin. Diketahui, Uqasha menerima sebentuk cincin tajaan dari Habib Jewels. Spekulasi hubungan mereka hangat diperkatakan sebelum ini.

Ia selepas keduanya sering berganding dalam drama, termasuk yang terkini Perempuan Tanpa Dsa. Ramai pihak bertanyakan adakah lamaran Kamal Adli itu hanyalah sekadar gimik? Adakah mereka sudah rancang dari awal? Adakah mereka akan betul-betul berkahwin?

Setakat ini belum ada apa-apa kenyataan rasmi keluar dari mulut kedua-dua pasangan Kamal Adli dan Uqasha selepas majlis Anugerah MeleTOP 2020 (AME 2020) yang berlangsung malam tadi. Bagaimanapun, menerusi satu perkongsian di IG Story Uqasha Senrose, beliau seakan mengiyakan lamaran Kamal Adli itu berlaku tanpa dirancang.

Uqasha terkejut, betul-betul menangis sebab tak sangka

Uqasha yang berkongsi entri jurumekap artis, beliau mengatakan Uqasha menangis dan dalam keadaan terkejut sebaik turun dari pentas. ” Kitorang semua tak tahu, serious. Uqasha pun!! Tu dia turun-turun masih terkejut, dia betul-betul menangis tadi wey sebab dia nervous lain sebenarnya.

” Sekali kena lamar dengan Kamal, lagi lahh tak terkata dia hahaha..Alhamdulillah.”, tulis entri tersebut.

Sementara itu, meskipun Uqasha belum memuatnaik status terbaru di akaun media sosial beliau, namun para peminat dan rakan artis tidak putus-putus mengucapkan tahniah kepada beliau.

Terdahulu, pasangan pelakon yang hangat digosipkan bercinta itu dikatakan sudah menghadiri kursus perkahwinan pada sekitar Oktober lalu. Kamal dan Uqasha dikatakan mula akrab sejak membintangi drama Setelah Terlafaznya Akad arahan Michael Ang, tahun lalu.

Hubungan itu terserlah apabila Kamal pernah memuat naik hantaran di Instagram dengan kapsyen tertera bowling atau dating?’ bersama foto mereka, beberapa bulan sebelum itu. Selain itu, Uqasha juga dilihat beberapa kali menemani Kamal menghadiri acara membabitkan ahli keluarga.

Pada majlis sambutan hari jadi Uqasha yang ke-28 lalu, Kamal menjadi antara tetamu yang memeriahkan majlis. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : http://limauais.pw/2020/12/21/uqasha-tak-tahu/

Muat Naik Foto Mesra Dengan Kamal Adli Sekali Ini Yang Warganet Perasan Benda Ni. Terkejut Ada Yang Sampai Komen Macam Ni.

Foto mesra pasangan Uqasha Senrose dan Kamal Adli berpelukan telah mendapat perhatian warga maya. Pasangan  yang popular menerusi drama Perempuan Tanpa Dosa itu masing-masing berkongsi gambar dalam satu sesi fotografi yang sama dalam akaun Instagram masing-masing.

Menerusi foto tersebut, mereka menggayakan aksesori serta jam tangan dari sebuah jenama popular. Pun begitu masing-masing menulis kapsyen cinta dan dalam masa yang sama menyatakan ia merupakan quotes dari watak mereka dalam Perempuan Tanpa Dosa.

“A women who truly loves you will be angry with you for many things but will never leave you. – Lily,” tulis Uqasha. Sementara Kamal menyataakan ia quotes dari Rizal. “A man who truly loves you will never let you go no matter how hard the situation is. – Rizal,” tulisnya. Menerusi tinjauan Gempak dalam komen-komen yang diberikan oleh pengikut mereka rata-rata mendoakan agar mereka lekas kahwin.

Warganet perasan benda lain

“Tolong lah cepat kahwin,” pinta salah seorang pengikutnya. “Macam gambar pre wedding,” teka salah seorang warganet. “Masa gambar ini lalu, ingatkan dah bertunang,” kata salah seorang warga net. Perempuan Tanpa Dosa arahan Michael Ang kini sedang ditayangkan dalam slot MegaDrama di Astro Ria dan Ria HD setiap hari Isnin hingga Khami jam 10 malam. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : GEMPAK