Lepas tular gambar Hannah Delisha selamat diijab kabul. Kali ni terbongkar pula identiti sebenar suami Hannah Delisha. Mengejutkan rupa rupanya dia bukan calang calang orang.

Artis

Mngejutkan! Takde angin takde ribut, satu posting daripada Instgram pelakon cantik kelahiran Singapura Hannah Delisha telah mengejutkan para peminatnya. Hannah telah memuat naik dua keping foto menunjukkan dirinya disamping seorang lelaki dengan berpakaian baju nikah serta kapsyen mengucapkan rasa syukur diatas penikahan mereka.

Dalam kapsyen yang dibuat, Hannah mengucapkan syukur selepas lima tahun penantian dia sah bergelar isteri kepada jejaka dikenali sebagai Imam Shah. Hannah menjelaskan dia sudah mengenali dan jalin hubungan cinta selama 5 tahun dengan pelakon Imam Shah.

Hanna Delisha selamat bernikah di Singapura memandangkan ia negara kelahirannya. Rata-rata rakan artis turut menulis komen Hannah Delisha dan suami bijak menyembunyikan hubungan cinta mereka. ”Akhirnya setelah sekian lama. Sekarang saya tidak perlu berpura-pura tidak tahu apa-apa lagi. Akhirnya ‘Imam Mcgregor’ telah bersama isterinya..” tulis pelakon Erwin Dawson.

”Akhirnya!! Sayang korang berdua.. Beberapa tahun menjaga rahsia korang! Antara pasangan yang paling saya suka! Semoga cinta anda berdua kekal abadi,” tulis Daniel Asya. Maksudnya rakan-rakan Hannah dah lama tahu mengenai hubungan cinta mereka, namun siapa sangka tiada siapa dapat menghidu.

Suaminya juga turut berkongsi gambar semasa bernikah dan menyarung cincin sebagai bukti sah bergelar pasangan suami dan isteri. Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet telah tinggalkan komen dengan mengucapkan tahniah diatas penikahan Hannah dan pilihan hatinya.

Pernah dikaitkan sebab bertudung kerana mahu kahwin

Sekian lama menyimpan keinginan berhijrah akhirnya pelakon kelahiran Singapura, Hannah Delisha, 24, tekad berhijab, sejak empat hari lalu. Menerusi perkongsian menerusi entri Instagram (IG), Hannah atau nama sebenarnya, Hannah Adlina Blackburne Birch memuatkan naik gambar bertudung dengan kapsyen bertulis Bismillah mendapat pujian ramai, malah lebih 200,000 tanda suka, semalam.

Pengikut dan teman artis menyambut baik keputusan dilakukan pelakon yang mencipta fenomena menerusi drama Mencintaimu Mr Photographer itu. Hannah berkata, niat tersimpan sekian lama akhirnya menjadi kenyataan.

”Jika ikutkan, saya sudah berniat mahu memakai hijab sejak Ramadan lalu. Bagaimanapun, disebabkan terikat dengan komitmen drama Cinta Sekali Lagi, niat berhijrah terpaksa ditangguhkan dahulu. ”Namun, saya tidak menangguhkan hasrat sebaik selepas penggambaran. Semoga saya terus istiqamah. Alhamdulillah.

”Saya mula bertudung sejak empat hari lalu. Namun, hanya berkongsi berita penghijrahan dalam laman sosial, semalam,” katanya kepada BH Online. Mengulas perubahan yang dirasai, Hannah berkata, jiwanya kini lebih tenang.

”Saya hanya menunaikan tanggungjawab kepada Allah SWT. Dalam hidup, kena sentiasa berubah dan memperbaiki kekurangan diri. ”Saya mahu menjadi muslimah yang baik. Insya-Allah. ”Saya juga bersyukur kerana keputusan dibuat pada saat tiada hutang penggambaran yang memerlukannya tidak bertudung,” katanya. Mengulas keputusan dibuat selepas terdengar gosip mendakwa bakal mendirikan rumah tangga, Hannah menafikannya. ”Tidak… Saya bertudung bukan sebab mahu kahwin,” katanya.

Siapa Imam Shah?

Mereka mungkin bukan nama besar dalam industri filem dan drama Malaysia seperti Datuk Aaron Aziz dan Datuk Adiputra. Namun, perjuangan mencari rezeki dan memburu pengalaman di seberang Tambak benar-benar mendewasakan pelakon Singapura, Imam Shah.

DI dalam hati kecilnya, Imam Shah menyimpan hasrat bergelar pelakon dengan kemahiran dan seni lakon yang baik lagi berkesan. Imam Shah juga aktif dalam sukan seni pertahanan diri MMA. Tidak sedikit pun, jejaka sasa yang nama sebenarnya, Muhammad Imam Shah Abdul Mutalib, 30 tahun, ingin mengecapi kepopularan yang dianggap mampu lenyap sekelip mata.

Justeru itu, tatkala mengambil keputusan ke Malaysia bagi memperkasa kerjaya seninya, beliau dapat menjangkakan jerih payah yang bakal diharungi. Tambahan pula, ibunya merupakan pelakon veteran Mariana Yati yang sudah banyak makan garam lantas menasihatinya tentang putaran roda kehidupan si anak seni.

Baru-baru ini, Imam yang menjayakan drama TV3, Kau Yang Pertama, kembali ke Kota Singa bagi menjayakan watak utama dalam siri drama mini Saga (Musim Kedua). Drama itu akan disiarkan setiap Rabu mulai 25 Mac tahun depan sebagai meraikan ulang tahun ke-20 Mediacorp Suria. Ia dijayakan beberapa bakat Singapura yang sudah menempa nama di Malaysia seperti Hasnul Rahmat, Jeff Catz, Hannah Delisha dan Shah Iskandar.

Sumber:IG Hannah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Lebih Suka Sikap Yang Rendah Diri Dan Tak Mahu Jaja Kisah Peribadi. Hannah Delisha Dedahkan Tak Pernah Risau Tentang Rezeki Selepas Berhijab. Rupa Rupanya Ini Punca.

PERNAH dikatakan sukar memberi kerjasama dengan teman media, pelakon Hannah Delisha tampil menepis tanggapan tersebut dengan mengatakan dirinya masih sama dari mula menjejak kaki ke dunia hiburan.

Menurut Hannah, tujuan dia menceburi industri seni untuk menghiburkan peminat dengan hasil kerja yang dilakukan dalam bidang lakonan, nyanyian mahupun perniagaan. Kata Hannah, dia lebih selesa berkongsi mengenai kerjaya sahaja memandangkan dirinya seorang yang tidak gemar menjual kisah peribadinya kepada umum.

“Dari dahulu sampailah sekarang, saya tak rasa ada perubahan yang besar pun. Saya masih Hannah Delisha yang sama. Fokus utama saya pun lebih kepada dalam soal kerja sahaja. “Saya nak hiburkan peminat dengan hasil kerja dilakukan. Baik lakonan, nyanyian atau perniagaan sekalipun. Pada yang kenal saya, tahu diri ini lebih bersikap ‘low profile’.

“Saya pun tak suka nak kecoh-kecoh. Saya pun tak biasa nak kongsi hal peribadi. Kalau saya rasa nak kongsi, pasti saya sedia berbuat demikian. Begitulah sebaliknya,” kata Hannah kepada mStar. Sebelum ini, tindakan pelakon drama siri Cinta Sekali Lagi itu memadam lebih 800 foto dirinya memakai pakaian kurang sopan di laman Instagram menerima pujian daripada warganet.

Rata-rata peminat di laman sosial meluahkan rasa gembira melihat perubahan pelakon berusia 25 tahun itu kini yang lebih mengutamakan kepentingan menjaga aurat. Dalam pada itu, pelakon kelahiran Singapura ini memberitahu dia sepatutnya ingin memberi tumpuan semula kepada bidang nyanyian namun hasratnya tergendala disebabkan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Biarpun terpaksa melupakan hasratnya buat sementara waktu namun Hannah sentiasa terbuka menerima tawaran berlakon yang bersesuaian dengan imejnya terkini. “Sepatutnya saya nak kembali fokus kepada bidang nyanyian. Tapi ia tergendala sebab situasi semasa. Malah pada masa sama saya juga akan lancarkan perniagaan baju rekaan modest untuk wanita,

“Bab berlakon kalau ada rezeki lagi, saya berserah. Saya tak pernah bimbang dan risau dengan rezeki saat membuat keputusan bertudung. Apa yang penting saya akan buat yang terbaik dengan amanah kerja lakonan diberikan.

“Kalau ada tawaran berlakon yang kena dengan penampilan dan perwatakan, saya sedia cabar diri. Andai dapat lagi tawaran watak antagonis sekalipun sudah bertudung, saya sedia mempertimbangkannya kembali.

“Watak jahat itu tak boleh kita nilai daripada zahir dan penampilan saja. Ada saja wanita bertudung yang boleh pegang watak jahat. Saya serahkan kepada skrip dan watak,” ujarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Mstar

Nampak Cantik Dengan Imej Baru. Terkini Hannah Delisha Tetapkan Satu Syarat Untuk Dia Terima Tawaran Berlakon. Tak Sangka Bila Dah Bertudung Sampai Macam Ni Sekali Dia Tetapkan Syarat.

Penghijrahan pelakon jelita, Hannah Delisha yang kini bertudung menarik perhatian ramai pihak dan rata-rata mereka meluahkan rasa syukur serta mendoakan agar dirinya terus istiqamah. Menurut pelakon berusia 24 tahun itu, dia tidak terlepas daripada persoalan sama ada penampilan barunya itu akan memberi kesan kepada kerjayanya sebagai seorang pelakon.

“Pernah terlintas dalam fikiran, selepas saya bertudung, bagaimana dengan urusan kerja? Mungkin ada kerja tertentu yang saya terpaksa tolak. “Namun, saya yakin bahawa rezeki itu datangnya daripada Allah. Jadi, tak perlu timbul rasa risau kerana saya sentiasa serahkan bab rezeki kepada-Nya,” katanya menerusi laporan Harian Metro.

Malah, selepas bertudung, Hannah atau nama sebenarnya Hannah Adlina Blackburne Birch turut mengakui dia kini berasa semakin tenang menjalani kehidupannya. “Saya tak perlu lagi risau mengenai rezeki dan sebagainya kerana semuanya sudah diatur dengan baik oleh Allah. Sejujurnya, kehidupan saya juga kini menjadi lebih tenang dari semua sudut,” ujarnya.

Selain itu, Hannah juga menjelaskan dia akan mengehadkan penerimaan watak tertentu selepas ini. Walau bagaimanapun, dia tetap akan memilih watak antagonis kerana ingin meneroka watak sebegitu lebih jauh. “Walaupun kini saya sudah bertudung, itu tidak menjadi penghalang untuk saya terus berlakon dan menerima watak antagonis. Dalam dunia realiti, kita semua sedia maklum bahawa ada juga orang yang bertudung, tetapi memiliki hati yang jahat.

“Sekiranya lakonan watak yang saya bawakan itu mampu memberi pengajaran kepada penonton, tentunya saya akan terima. Apa pun, semuanya berbalik kepada skrip. Sekiranya skrip itu menarik dan saya minat, tentunya saya akan teruskan,” katanya.

Malah ketika ditanya mengenai babak intim yang akan dilakonkan selepas ini, pelakon dari Singapura itu memiliki prinsip tersendiri. “Untuk melakukan sesuatu babak romantik, pelakon tidak semestinya perlu bersentuhan. Yang penting adalah bagaimana situasi romantik itu dibawakan dan paling penting adalah teknik kamera,” katanya. Terdahulu, lakonan Hannah bersama Nelydia Senrose dan Saharul Ridzwan menerusi drama Cinta Sekali Lagi yang bersiaran di Slot Akasia TV3 merupakan drama terakhir sebelum mengenakan hijab.

Sumber: Harian Metro (Syafil Syazwan Jefri)

Ramai Yang Terkejut Dengan Penampilan Terkini Hannah Delisha. Rupanya Dalam Diam Dia Dah Mula Berhijab Pada Bulan September. Akhirya Hannah Tampil Luahkan Sesuatu Buat Warganet Sayu.

Membuat keputusan untuk berhijab pada September lalu, pelakon Hannah Delisa mengakui dia pernah terfikir tentang soal rezeki selepas dia memilih untuk berhijrah. Bagaimanapun, Hannah berkata dia tidak perlu risau kerana dia percaya dengan ketentuan dan segala rezeki adalah daripada Allah. Ujarnya, apa yang penting baginya dia sudah menjalankan tugas sebagai hambaNya.

“Saya pernah terfikir adakah akan terganggu sesetengah kerja setelah berhijab? Tetapi bila fikir balik apa yang penting saya berhijab untuk siapa? Untuk Allah. “Rezeki pun datang dari Allah, Dia yang tentukan dan izinkan rezeki datang kepada kita. Jadi saya tak perlu risau, yang penting saya dah buat kerja sebagai hambaNya dan berasa lebih tenang,” katanya.

Enggan memikirkan sangat mengenai soal rezeki, Hannah berkata dia ada menerima tawaran daripada satu jenama tudung terkemuka dan akan mengumumkan tentang hal tersebut di masa akan datang. “Saya tak nak tertekan sangat fikir pasal rezeki. Dari dulu saya berserah pada Allah. Sykur Alhamdulillah saya ada terima tawawan daripada satu jenama tudung terkemuka. Saya akan bagitahu lebih lanjut nanti,” katanya.

Hannah atau nama sebenarnya Hannah Adlina Blackburne Birch berkata dia percaya dengan ketentuan Allah. “Saya pernah terfikir adakah akan terganggu sesetengah kerja selepas membuat keputusan berhijab? “Tetapi bila fikir balik apa yang penting saya berhijab untuk siapa? Untuk Allah.

Sumber: rotikaya/gempak

Setelah membuat keputusan untuk berhijrah. Hannah Delisha kongsikan perasaannya kepada orang ramai sehingga meraih perhatian warganet dengan perkongsiannya itu. Ternyata ini cabaran yang dihadapinya.

Pastinya setiap orang hadapi masalah untuk buat sesuatu keputusan. Membuat keputusan untuk berhijab awal September, pelakon Hannah Delisha meluahkan rasa syukur keputusannya untuk berhijrah itu mendapat reaksi positif dan ramai mendoakan semoga dirinya terus istiqamah.

Menurut Hannah, dia mula tergerak hari untuk berhijab pada penghujung Ramadan lalu namun terpaksa menangguhkan hasratnya itu memandangkan ada komitmen kerja yang perlu diselesaikan. Namun dia akui kini berdepan ujian sama ada dia cukup bersedia atau tidak untuk menutup aurat.

“Sebenarnya, penghujung Ramadan lalu saya sudah tergerak hati mahu bertudung. Saya pasang niat selepas tamat penggambaran drama Cinta Sekali Lagi, saya akan bertudung. “Selepas tamat penggambaran, saya bertanya kepada diri sendiri betulkah saya bersedia untuk bertudung? Biasalah, apabila sudah pasang niat baik, ada sahaja bisikan yang mengganggu.

“Tak sangka pula dapat reaksi luar biasa. Apabila baca komen-komen, banyak yang positif dan mendoakan saya terus istiqamah,” katanya. Tidak dapat menggambarkan perasaan apabila membuat keputusan untuk bertudung, Hannah berkata dia lebih tenang selepas berhijab.

Ujarnya dia hanya mahu menjadi hamba yang lebih baik. “Ramai yang bertanya apa sebab saya memutuskan untuk bertudung. Tak tahu bagaimana nak gambarkan perasaan, namun rasanya memang sangat indah. Ada rasa perasaan bercampur baur antara tenang, rasa kurang selamat, sayu sebab saya hanya cuma mahu jadi hamba Allah yang baik,” katanya.

Ada berkongsikan sebab mangapa dia bertudung menerusi saluran YouTube miliknya, Hannah berharap perkongsiannya itu akan menjadi inspirasi kepada wanita Islam lain yang berdepan keraguan sama. “Tiada siapa yang boleh menilai iman kita kecuali Allah.

Saya harap kisah ringkas saya ini boleh menjadi inspirasi kepada wanita lain yang rasa masih persoalkan diri, tercari jawapan sama ada mahu pakai tudung atau tak. “Insya-Allah, apabila kita sentiasa jaga hubungan kita dengan Allah, semuanya akan terjaga. Cuma ingat, apabila Allah tarik nyawa kita, kita sudah tidak fikir pendapat orang lain. Kita hanya perlu fikir apa yang Allah fikir mengenai kita,” katanya.

SUMBER: ROTIKAYA

Baru sahaja meraih tumpuan warganet kerana imej berhijabnya. Kini Hannah Delisha sekali lagi mendapat perhatian warganet gara gara sesuatu ini. Rupanya ini yang yang terjadi.

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan pelakon kecil molek, Hannah Delisha dimana dia diantara selebriti wanita yang semakin mendapat perhatian ramai. Rasanya kemunculan pelakon ini menerusi drama Mencintaimu Mr.Photographer membuatkan dia juga menjadi tumpuan dikaca televisyen dimana disaat itu dia bergandingan dengan pelakon, Syafiq Kyle sehingga menjadi bualan ramai.

Terkini Hannah Delisha sekali lagi mendapat perhatian warganet selepas kapsyennya di Twitter tentang kucingnya yang merajuk: “Bila kucing you merajuk sebab tak bagi main luar”. Rata-rata warganet terhibur dengan gambar kucingnya yang seakan

kena dengan kapsyennya itu. Ini komen mereka. ” Bila kucing you merajuk sebab tak bagi main luar “. “Kucing Hannah comel”. “Lawonya Hannah srs tak tipu”. “pandai dia buat muka merajuk”. Sebelum ini, Hannah Delisha yang baru sahaja berhijrah terus mendapat sambutan baik orang ramai sehingga ramai yang mendoakan kepada dirinya itu.

Mengejutkan perubahan Hannah Delisha bukan sahaja meraih perhatian warganet malah dari kalangan selebriti juga.

Foto berhijab dengan kapsyen ‘Bismillah’ buat Hannah Delisha jadi perhatian>. Pelakon cantik, Hannah Delisha yang mencipta nama di Malaysia dengan drama Mencintaimu Mr. Photographer dilihat semakin aktif melebarkan sayap lakonannya di negara ini.

Sering muncul sebagai watak heroin, wajah cantik seperti anak patung membuatkan Hannah menjadi pilihan pengarah-pengarah drama dan filem bagi menambah seri garapan mereka. Hannah pakai tudung ke? Namun begitu, Hannah telah menarik perhatian warganet apabila memuat naik satu gambar dirinya mengenakan hijab di Instagram dengan menulis kapsyen ringkas ‘Bismillah’.

Ramai yang memuji. Menerusi perkongsian foto tersebut, rata-rata warganet telah tinggalkan komen dengan memuji penampilan Hannah yag terlihat sangat cantik. Ada juga yang mendoakan agar pelakon tersebut kekal berhijab dan terus istiqomah andai dia benar-benar sudah memakai tudung walaupun tiada kenyataan rasmi daripada pihak Hannah sendiri. Semoga istiqomah kak. Awak nampak cantik sangat! Sejuk mata memandang.

Ini kerana, perkongsian dia yang mengenakan hijab ini mengundang orang ramai mendoakan dirinya dan rakan selebriti turut mendoakan yang terbaik buat dirinya. Menerusi perkongsian, Hannah Delisha yang tidak menulis kapsyen panjang itu membuatkan ruangan komen memuji penampilan pelakon

berkenaan dimana dia menerima lebih 2 ribu reaksi positif daripada peminat dan juga rakan-rakan selebriti. Dalam pada masa yang sama, foto Hannah Delisha berhijab membuatkan dia meraih hampir 180 ribu tanda suka dalam masa yang sekejap sahaja kerana ramai yang senang melihat penampilan pelakon jelita itu menerusi posting. “Bismillah! Moga dipermudahkan dan istiqamah! Aminn” “Sejuk mata memandang dan cantik bila Hannah Delisha bertudung”

SUMBER: HCL

Mengejutkan Hannah Delisha menangis menerusi satu videonya sehingga meraih perhatian warganet gara gara sesuatu ini. Ternyata ini punca situasi itu berlaku.

Umum sedia tahu baru-baru ini seorang lagi selebriti wanita bernama Hannah Delisha sudah pun berhijab sepenuhnya. Berita baik tersebut mendapat perhatian ramai selepas pelakon jelita ini memuat naik satu foto dirinya berhijab dengan kapsyen ‘Bismillah’ minggu lalu. Perkongsiannya itu telah meraih perhatian pengikutnya di laman tersebut dan ramai juga rakan selebriti yang mendoakan penghijrahannya itu. Baru-baru ini Hannah Delisha berkongsikan kisahnya berhijab menerusi satu video yang dimuat naik di saluran Youtube milik selebriti ini.

Menerusi video berdurasi kurang dari 10 minit itu, kelihatan Hannah Delisha tidak dapat menahan sebak apabila berkongsikan perasaannya bila sudah berhijab. Berikut adalah video penuh yang dikongsikan oleh selebriti ini menerusi laman Youtube miliknya. Video Hannah Delisha berkongsikan kisahnya berhijab ini telah meraih lebih 15 ribu tontonan dan 2,700 likes sejak dimuat naik lebih kurang tiga jam yang lalu.

Rata-rata warganet yang menonton video ini memberikan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut: “Sedih mendengarkan kisahnya. Saya harap ini dapat beri inspirasi kepada semua untuk berhijrah”. “Dia nangis kita pun nangis. Semoga sentiasa di dalam lindungan Allah, dikuatkan iman untuk terus menjadi muslimah yang sejati”. “MasyaAllah. Bidadari Syurga”

SUMBER: HCL

Mengejutkan perubahan Hannah Delisha bukan sahaja meraih perhatian warganet malah dari kalangan selebriti juga. Orang ramai mendoakannya berkenaan perubahannya itu.

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan pelakon kecil molek, Hannah Delisha dimana dia diantara selebriti wanita yang semakin mendapat perhatian ramai. Rasanya kemunculan pelakon ini menerusi drama Mencintaimu Mr.Photographer

membuatkan dia juga menjadi tumpuan dikaca televisyen dimana disaat itu dia bergandingan dengan pelakon, Syafiq Kyle sehingga menjadi bualan ramai.Meskipun begitu, perkembangan Hannah Delisha juga dapat dilihat menerusi laman Instagram peribadinya dimana dia telah diikuti 2.4 juta followers, namun terbaharu gara-gara satu perkongsiannya ini membuatkan dia dihujani pelbagai komen daripada peminat dan pengikut.

Foto berhijab dengan kapsyen ‘Bismillah’ buat Hannah Delisha jadi perhatian. Pelakon cantik, Hannah Delisha yang mencipta nama di Malaysia dengan drama Mencintaimu Mr. Photographer dilihat semakin aktif melebarkan sayap lakonannya di negara ini. Sering muncul sebagai watak heroin,

wajah cantik seperti anak patung membuatkan Hannah menjadi pilihan pengarah-pengarah drama dan filem bagi menambah seri garapan mereka. Hannah pakai tudung ke? Namun begitu, Hannah telah menarik perhatian warganet apabila memuat naik satu gambar dirinya mengenakan hijab di Instagram dengan menulis kapsyen ringkas ‘Bismillah’.

Ramai yang memuji. Menerusi perkongsian foto tersebut, rata-rata warganet telah tinggalkan komen dengan memuji penampilan Hannah yag terlihat sangat cantik. Ada juga yang mendoakan agar pelakon tersebut kekal berhijab dan terus istiqomah andai dia benar-benar sudah memakai tudung walaupun tiada kenyataan rasmi daripada pihak Hannah sendiri. Semoga istiqomah kak. Awak nampak cantik sangat! Sejuk mata memandang.

Ini kerana, perkongsian dia yang mengenakan hijab ini mengundang orang ramai mendoakan dirinya dan rakan selebriti turut mendoakan yang terbaik buat dirinya. Menerusi perkongsian, Hannah Delisha yang tidak menulis kapsyen panjang itu membuatkan ruangan komen memuji penampilan

pelakon berkenaan dimana dia menerima lebih 2 ribu reaksi positif daripada peminat dan juga rakan-rakan selebriti. Dalam pada masa yang sama, foto Hannah Delisha berhijab membuatkan dia meraih hampir 180 ribu tanda suka dalam masa yang sekejap sahaja kerana ramai yang senang melihat penampilan pelakon jelita itu menerusi posting. “Bismillah! Moga dipermudahkan dan istiqamah! Aminn” “Sejuk mata memandang dan cantik bila Hannah Delisha bertudung”

SUMBER: HCL