Nourul Depp kongsi kini sudah selamat sampai di Bali. Tapi ramai yang terpukau tengok kediaman yang dikongsikan.

Artis Kehidupan keluarga Selebriti

Penyanyi Nourul Depp memaklumkan dirinya bersama keluarga telah selamat sampai di Bali, Indonesia setelah tujuh hari menjalani kuarantin di Jakarta, Indonesia.

Nourul atau nama sebenarnya Noorulhuda Abdul Wahab mengucapkan rasa syukur kerana perjalanan mereka untuk berhijrah di negara tersebut telah dipermudahkan.

Menerusi hantaran yang dikongsikan di Instagram, penyanyi tersebut dalam pada masa yang sama membuat jelajah di kediaman sementara yang bakal didiami keluarga mereka buat beberapa minggu. Menerusi hantaran yang dikongsikan di Instagram, penyanyi tersebut dalam pada masa yang sama membuat jelajah di kediaman sementara yang bakal didiami keluarga mereka buat beberapa minggu.

Sekadar info, pelantun lagu Kerana Terluka itu berhijrah ke sana bagi memenuhi impian suaminya, Eric Daniel Depp untuk menetap di Bali kerana pernah tinggal selama dua tahun di sana.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.