Wanita ni bengang dengan kakak ipar gara gara suap ank dia 5 bulan dengan laksa pedas sampai merah muka. Tergamam ini tindakan mengejut dari wanita ni bila kakak ipar buat macam tu.

Sudah menjadi pengetahuan am berkenaan makanan yang boleh diterima bayi berusia lebih enam bulan hanyalah pepejal, tetapi masih ramai yang mengendahkan hal itu. Lebih menyayat hati, usaha ibu bapa menjaga pemakanan bayi menjadi sia sia sebabkan perangai yang tidak bertanggungjawab orang sekeliling. Sewaktu berkumpul bersama sanak saudara, ada sahaja yang sanggup menyuapkan makanan yang tidak […]

Continue Reading

Hanis Zalikha muat naik video ank ank selamba je naik atas Hairul Azreen. Tapi sekali benda lain yang warganet perasan. Rupa rupanya ada kelibat lain dalam video tu.

Pasangan selebriti Hanis Zalikha dan Hairul Azreen sememangnya cukup terkenal dalam kalangan peminat dunia hiburan tanah air. Pasangan yang dikurniakan dua orang cahaya mata ini juga sering berkongsi foto-foto dan video-video manarik untuk tatapan peminat di laman Instagram. Pada 21 Oktober, Hanis Zalikha telah memuat naik satu video memaparkan gelagat dua orang anaknya iaitu Yusuf Iskandar dan […]

Continue Reading

Kecoh di laman media sosial bila ramai pengguna CIMB kata duit BPN 2.0 dah masuk secara berperingkat. Untuk anda pengguna CIMB dah bleh periksa akaun masing masing.

Dengar kata Bantuan Prihatin Nasional (BPN) 2.0 dah masuk, betul ke? Ya, penerima BPN akan menerima bayaran secara berperingkat bermula untuk pemegang akaun Bank CIMB. Kecoh di laman media sosial hari ini apabila orang ramai termasuk bujang dan isi rumah teruja dan berkongsi perasaan syukur menerima wang bantuan kerajaan. “Alhamdulillah CIMB masuk awal BPN 2.0” […]

Continue Reading

Lepas melahirkan mak suami suruh cuci dengan air limaau dan sapu viiicks dekat tempat jahiiitaan dgan alasan yang dia bagi mmg tak masuk akal. Mengejutkan akhirnya wanita ini buat benda ni sampai mertua terdiam.

GAMBAR SEKADAR HIASAN  Kisah dibawah dipetik dari sebuah laman page yg tular baru-baru ni. Menceritakan nasib wanita yang dalam berpantang dilayan sebegitu rupa oleh mak mertuanya. Ikuti luahan nya dibawah. Saya dalam dilema sekarang ni. Saya tahu keluarga mertua memang tak suka kan saya. Masalah nya ex suami cerita macam2 pasal saya.. Dia rapat dengan mertua. Jadi […]

Continue Reading

Lepas Neelofa kali ni giliran Izreen Azminda pula berpurdah sampai jadi perhatian warganet. Sekali tiba tiba warganet perasan benda lain pula pada Izreen Azminda.

Satu perkongsian dari pelakon Izreen Azminda di Instagram jadi perhatian ramai apabila dia memuat naik foto mengenakan niqab. Malah, menerusi ruangan komen bintang ini turut menitipkan kapsyen soal kehidupan. “Sesiapa yg berpagi pagi sedang keinginannya hanya pada dunia. Pasti Allah akan selerakkan urusannya. “Menjadikan kehidupannya kelam kabut serta menjadikan kefakiran berada dihadapannya. Dia tidak akan […]

Continue Reading

Nenek naik angin bila semua cucu balik kampung tapi takde sorang pun yang bantu dia kat dapur. Rupa rupanya semua sibuk buat video tik tok. Sampai hati buat nenek macam ni.

Antara perkara wajib dilakukan ketika hari perayaan untuk insan-insan yang merantau sudah pastinya pulang ke desa untuk meraikan bersama keluarga tersayang. Dan sudah tentu perasaan meraikan hari perayaan adalah seronok, walau beraya di kampung sendiri ataupun kampung belah mertua. Ia kerana aura sewaktu berada di kampung adalah sukar diluahkan dengan kata-kata. Menatap wajah ibu ayah […]

Continue Reading

Dikatakan kahwin dengan biawak hidup. Sekali Zarina Anjoulie tampil bagi respon padu bila Fara Mendoza selamba je boleh cakap macam tu. Tergamam sampai macam ni sekali respon Anju.

Fara Mendoza nama yang sedang popular ketika ini. Sebelum ini Fara Mendoa ada hadir ke SPRM untuk beri keterangan namun semuanya dah selesai. Fara berkata dia hanya hadir untuk beri kerjasama kepada pihak SPRM sahaja. Semalam, agak hangat di laman media sosial antara Fara Mendoza dan juga Zarina Anjoulie. Kedua-dua mereka ini ada berbalas kenyataan. […]

Continue Reading

Sebelumm nikah isteri berhijab labuh hairan nikah belum sampai tujuh blaan isteri dah nak melahirkan. Tergamam lepas tigaa hari nikah isteri terus keluar tak pakai hijab. Rupanya ini sebab isteri buat macam tu.

Bila orang tengok isteri aku ini baik, bertudung labuh seperti ustazah tetapi, belum sampai 7 bulan berkahwin, dah beranak. Senang cakap, aku ini menjadi pak sanggup. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri ruang diri aku berfikir. Tudung besar dia hanya untuk berlakon sahaja. Demi ibunya, aku terima dia seadanya. Aku tak nak tahu […]

Continue Reading

Sorokkan status hubungan dengan Pu Riz. Sekali tiba tiba individu ini bongkarkan kisah cinta antara Neelofa dan Pu Riz. Akhirnya terjawab segala teka teka tentang perhubungan mereka.

Sebelum ini, tercetus desas desus mengatakan selebriti dan usahawan popular, Neelofa menjalinkan hubungan cinta bersama pendakwah bebas, iaitu Haris Ismail atau PU Riz. Ini kerana banyak ‘hint-hint‘ kecil yang diberikan oleh kakaknya, Noor Nabila Mohd Noor dan kawan baiknya, Rosix menerusi IG Story dan laman Youtube mereka. Bagaimanapun, Neelofa sekeras-kerasnya menafikan dirinya menjalinkan hubungan cinta bersama pendakwah […]

Continue Reading

Rakyat selangor selalu mengalami masalah bekalan air terganggu. Akhirnya lelaki ini tampil dedahkan punca sebenar bekalan air di Selangor selalu terganggu.

Sudah berkali-kali terjadi pencemaran air Sungai Selangor sehingga menyusahkan penduduk, ramai yang meluahkan rasa geram dan kecewa serta mempersoalkan mengapa masalah itu sering berulang dari tahun ke tahun. Susulan masalah yang terpaksa penduduk Selangor hadapi, seorang pengguna Twitter, Faisal Rahim mendedahkan punca-punca isu gangguan air yang sering terjadi di negeri itu. Menurutnya, ada tiga pihak […]

Continue Reading