Dikatakan tidak memakai pelitup muka semasa hadiri satu pertunjukan fesyen. Ini respon Aeril dan tak sangka dia terima respon warganet macamni

Artis

Jika sebelum ini, pernah tular tentang sebuah perkongsian yang merakamkan suasana pertunjukan fesyen tempatan dilaporkan tidak mematuhi SOP yang ditetapkan. Mengejutkan bila pasangan pelakon ini iaitu Aeril Zafrel dan Wawa Zaina menjadi salah satu selebriti yang hadir dan menjadi bualan warganet di FB mahupun Twitter. Majoriti warganet meluahkan rasa tidak puas hato sampai ada yang mempersoalkan tentang tindakan AEril yang tidak memakai pelitup muka.

Susulan hal berikut, Aeril Zafrel yang merupakan usahawan dan pelakon telah menafikan kenyataan yang menyatakan dia tidak memakai pelitup muka semasa berada di pertunjukan fesyen itu pada Rabu lepas. Jelas Aeril ketika rakaman video itu dibuat dia sedang duduk di kerusi yang disediakan pihak penganjur.Enggan memanjangkan isu tersebut, pemilik nama Suhairil Sunari memohon maaf secara terbuka di laman Twitter miliknya Untuk makluman,, sepanjang majlis saya pakai saja mask. Cuma waktu dah duduk tu saya buka sekejap. Tapi masa tu juga ada org rakam. Mintak maaf ya.Saya salah. Banyak kali dah saya mintak maaf ni.

Dah mintak maaf dan dah mengaku kesilapan. Takpa selagi aku belum tidur ni aku explain la satu-satu. – Komen Aeril kepada warganet yang tidak berpuas hati.Dalam pada itu, pelakon Tercipta Satu Ikatan itu turut meluahkan rasa bengang apabila ada warganet yang tergamak menggelarkannya sebagai anak b***.

Saya tahu saya salah, sebab waktu itu buka mask. Tapi nak cakap saya anak b*** saya tak boleh terima.Mak ayah saya dah tiada. Kenapa nak b***kan mereka?. – Balas Aeril.Yang membezakan kita dengan binatng adalah akal dan kalau ye pun marah, jangan lah sampai nak samakan mak ayah orang lain dengan binatang.

Wawa Zainal Dedahkan Terima Masej Mengatakan Suami Tidak Setia. Tak Boleh Berdiam Akhirnya Aeril Zafrel Tampil Bersuara Dedahkan Cerita Sebenar Buat Warganet Terhibur.

Pasangan selebriti terkenal iaitu Aeril Zafrel dan isterinya Wawa Zainal merupakan antara pasangan yang sangat romantis dan menjadi perhatian ramai. Ada sahaja momen manis dan melucukan yang sering dikongsikan buat tatapan para peminat.Tetapi kali ini ada pula kisah yang tidak sedap didengar apabila isteri Aeril iaitu Wawa Zainal telah berkongsi satu kirimin mesej yang diterima di Instagram yang didakwa ditujukan kepada Aeril Zafrel. Wanita terbabit mendakwa Aeril berlaku ‘tidak setia’.

Wawa terima mesej ‘pelik’

Menerusi posting Wawa Zainal di Instagram, dia memuat naik screensht mesej yang dihantar oleh seorang wanita yang mendkwa dirinya adalah kawan rapat Aeril. Dalam mesej tersebut, wanita terbabit mendakwa meskipun Aeril sudah pun bergelar suami orang tetapi dia dikatakan telah melakukan ‘sesuatu’ bersama wanita lain tanpa pengetahuan Wawa.

Tidak berakhir di situ, individu ini juga mendakwa bahawa Aeril ada berhubung dengannya menerusi mesej dan mengajaknya berjumpa di sebuah hotel di Melaka. Walaupun menerima mesej sedemikian, Wawa kelihatan tenang dan langsung tidak melatah. Difahamkan, wanita tersebut dipercayai sengaja menghantar mesej berkenaan semata-mata mahu memecah belhkan hubungan Wawa bersama Aeril Zafrel.

‘Seram betul..’

Bukan itu sahaja, perkongsian terbabit makin membuat warganet terhibur apabila melihat kemvnculan komen Aeril sendiri yang kononnya cuba menjelaskan ‘situasi sebenar’.

Tetapi sebaliknya pula yang terjadi apabila ramai dalam kalangan warganet menganggap mesej yang diterima Wawa itu melucukan kerana susunan ayat yang digunakan wanita terbabit agak sukar untuk difahami.

Menjengah ke ruangan komen, mereka bergurau mengatakan kemungkinan individu terbabit menggunakan khidmat ‘google translate’ untuk menulis mesej tersebut. Malah, mereka yakin dan percaya Aeril Zafrel tidak akan melakukan perbuatan yang dimaksudkan wanita terbabit.

Sumber: Wawa Zainal

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Oh bulan

Hidup Berumahtangga Tak Selalunya Indah. Wawa Zainal Akui Sampai Pernah Minta Untuk Berpisah Dengan Aeril Zafrel. Rupa Rupanya Ini Yang Terjadi.

Hidup dalam berumah tangga bukanlah setiap masa indah. Oleh itu, susah senang bersama adalah perkara biasa yang berlaku antara pasangan suami isteri. Pada 24 Februari 2021, doktor perubatan dan pakar motivasi iaitu Datuk Prof Dr Muhaya Mohamad telah memuat naik satu hantaran di Instagram miliknya.

Hantaran itu menunjukkan sebahagian daripada sesi perkongsian bersama pasangan selebriti Wawa Zainal dan Aeril Zafrel. Dengan topik Susah Senang Bersama, pasangan selebriti tersebut berkongsi perjalanan rumah tangga mereka yang ada suka dukanya.

Mengakui pernah menerima dugaan besar, umum mengetahui pasangan ini menggemparkan dunia hiburan dengan berita perkahwinan mereka suatu masa dahulu. Kontroversi itu ternyata menjejaskan kehidupan mereka termasuk dari segi sumber pendapatan.

Antara yang menarik tumpuan, Wawa memberitahu bahawa usia mudanya ketika berkahwin telah membuatkan beliau pernah meminta untuk berpisah dengan Aeril. Namun kesabaran Aeril mempertahankan rumah tangga mereka sangatlah hebat.

Wawa sendiri tidak menyangka rumah tangga mereka dapat bertahan sehingga kini. Beliau juga mengakui banyak belajar daripada sikap Aeril yang penyabar. Rupa-rupanya ada rahsia yang menyebabkan keluarga mereka terus utuh sehingga kini.

Kesabaran dan toleransi yang tinggi antara mereka wajar dicontohi. Semoga keluarga Wawa dan Aeril ini berbahagia selamanya. Sumber: Instagram Prof Muhaya dan Wawa Zainal. Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Lepas Aeril Zafril Disahkan Positif Covid 19. Kali Ni Aeril Tampil Buka Mulut Dedahkan Tentang Keputusan Swab Test Untuk Ank Dan Isterinya.

Pemilik nama sebenar Suhairil Sunari atau lebih popular dengan panggilan Aeril Zafrel, 33, memaklumkan dirinya positif covid-19 menerusi keputusan ujian calitan yang diperolehi pada Rabu. Memandangkan kes harian covid-19 kini semakin meningkat sesiapa saja boleh dijangkiti virus jahat itu.

Perkongsian pelakon yang juga suami kepada Wawa Zainal dan bapa kepada tiga orang anak ini juga mengejutkan ramai pihak. Menerusi akaun Instagramnya, Aeril turut memberitahu pengurusnya juga sah positif covid-19.

Aeril Zafrel Positif c0vid-19, Berkemungkinan Dapat jangkitan Daripada Pengurus

Aeril turut menjelaskan dia berkemungkinan mendapat jangkitan daripada pengurusnya yang mengalami demam beberapa hari lalu sebelum dia membawanya ke klinik. “Pada hari Isnin, saya pergi ke rumah pengurus kerana dia demam. Saya ke sana sebab kebiasaannya saya yang akan jaga dia kalau dia sakit teruk sebelum ni.

“Hari Selasa saya bawa dia pergi klinik dan ambil swab test PCR sekali dengan saya. Keputusan keluar pada Rabu di mana saha dan pengurus disahkan positif,” ujar Aeril. Susulan keputusan ujian calitan dirinya kini positif, Aeril segera mendapatkan khidmat sebuah klinik untuk membuat ujian calitan ke atas isteri dan tiga anaknya, termasuk semua kakitangannya.

“Swab test RTK kesemua mereka negatif dan masih menanti keputusan PCR pula. Doakan negatif juga,” pinta Aeril. Pada masa yang sama, Aeril juga kini sedang menjalani kuarantian kendiri di rumahnya sementara menunggu panggilan dan tindakan lanjut daripada pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

“Sekarang saya kuarantin kendiri di bilik atas. Nak isi masa 10 hari ini dengan macam-macam aktiviti. Doakan yaa. “Sekarang pengurus saya dah tak demam lagi, tapi tetap kuarantin kendiri,” tulis Aeril.

Semoga Dipermudahkan Segala Urusan

Sumber/Sumber Foto: Instagram Aeril Zafrel

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : MingguanWanita

Aeril Sanggup Padam Komen Peminat Lepas Warganet Tinggalkan Komen Kritikan Terhadap Jalan Cerita Drama Tempatan. Aeril Zafrel Terus Bagi Jawapan Punca Dia Padam Komen

Selain Aeril Zafrel, drama Tercipta Satu Ikatan turut dibintangi Izzue Islam.TIDAK dinafikan kebanyakan drama yang menghiasi tayangan di stesen televisyen tempatan banyak berkisar mengenai tema cinta, fantasi serta kehidupan orang berada.

Situasi itu menyebabkan penonton mula muak hingga ruangan komen di Instagram pelakon Aeril Zafrel dijadikan medan untuk meluahkan perasaan.”Kenapa padam komen saya, tak betul ke komen saya tu? Tahap cerita Melayu tak habis-habis dengan kahwin, projek juta-juta… Datuk sana, Tan Sri sini.

“Bukan suruh puaskan hati semua orang. Tapi cuba perbaiki mutu drama tempatan, barulah boleh tarik minat orang untuk menonton. Tolong beritahu dengan pengarah sana,” tulis seorang warganet. Warganet tinggalkan komen kritikan terhadap jalan cerita drama tempatan

Individu berkenaan meluahkan pandangannya pada posting berkaitan drama berjudul Tercipta Satu Ikatan lakonan Aeril yang sedang ditayangkan di saluran Astro Ria.Enggan berdiam diri, suami kepada pelakon Wawa Zainal lantas membalas pertanyaan individu berkenaan sambil menyenaraikan lima alasan dia memadam komen tersebut.Menurut bapa kepada tiga cahaya mata itu, individu itu tidak seharusnya terus menghukum sesebuah karya sebelum menonton secara keseluruhan.

“Ketidaksabaran awak mengikut alur cerita ini kerana persepsi awal telah menguasai diri. Jelas terlihat awak bukan jenis mahu menikmati storytelling orang lain yang mungkin tak sama dengan cara awak berfikir.”Dalam hidup, kita tak boleh selalu merasa diri sentiasa benar. Kena sudi ‘pinjamkan’ telinga, mata dan hati untuk kisah orang lain juga supaya dapat ibrahnya (pengajaran),” katanya.

Aeril memberikan penjelasan mengenai kepelbagaian genre program yang boleh ditonton penonton.Selain tu Aeril juga menambah, setiap stesen televisyen menyediakan slot waktu berbeza untuk pelbagai genre rancangan agar dapat memberikan variasi untuk masyarakat.”Contohnya untuk cerita tentang budaya dan kemasyarakatan sudah ada tokoh pembikinnya. Untuk kisah benar atau cerita realiti, ada National Geographic contohnya.

Aeril Zafrel bergandingan dengan Hannah Delisha dalam Tercipta Satu Ikatan.“Jadi awak boleh memilih ikut selera sendiri, bukannya miliki sifat mahu orang lain jadi atau ikut selera awak,” ujar Aeril.Selain Aeril, drama Tercipta Satu Ikatan yang diarahkan Pali Yahya itu turut dibintangi Hannah Delisha dan Izzue Islam.Nak macam-macam info? Join grup Telegram mStar!

Tengah Sibuk Bincang Pasal Pembinaan Masjid Aeril Zafrel Selamba Je Kenalkan Suami Viral Di Ig. Mengejutkan Sampai Macam Ni Sekali Respon Warganet Bila Tengok Aeril Dengan Lelaki Tu.

Sebelum ini pasangan selebriti terkenal Aeril Zafrel dan juga Wawa Zainal pernah berhasrat untuk membina masjid di kampung halaman Aeril Zafrel iaitu di Rengit, Batu Pahat, Johor pada tahun ini. Dana pembinaan tersebut diperoleh daripada hasil keuntungan perniagaan kosmetik yang diusahakan oleh mereka berdua iaitu Wawa Cosmetics.

Dalam perbincangan bina masjid

Selepas beberapa bulan menzahirkan hasrat tersebut, impian pasangan ini dilihat semakin hampir dilaksanakan apabila Aeril sendiri memaklumkan sedang berbincang untuk membangunkan masjid yang dimaksudkan. Namun begitu, kapsyen yang diunggah oleh pelakon tersebut sedikit mencetuskan prblhan di ruangan komen Instagramnya kerana menulis berkenaan individu di hadapannya itu. Hal ini kerana perbincangannya berkenaan pembinaan masjid adalah dengan seseorang yang pernah tular berkaitan isu rumah tangganya.

“Meeting pasal pembinaan masjid..Yang depan ni pun pernah viral bina masjid. Doakan dipermudahkan….”

Walau bagaimanapun, menerusi komen daripada warganet di Instagram pelakon tersebut, rata-rata tinggalkan maklum balas dengan mendoakan agar Aeril terus dilimpahkan rezeki yang baik diatas usaha yang dilakukan. Mereka juga sempat mengulas mengenai lelaki di hadapan Aeril yang pernah viral satu masa dahulu kerana masalah orang ketiga dalam rumah tangga mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Aeril Zafrel

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Wawa beri idea dan izin Aeril bina masjid

PASANGAN selebriti popular, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal akan mendirikan masjid di kampung halaman Aeril, 33, di Kampung Rengit, Batu Pahat, Johor tidak lama lagi. Menurut Aeril atau nama sebenar Suhairil Sunari, pembinaan masjid berkapasiti 700 orang itu akan menggunakan duit keuntungan produk terbaharu, Muslim Bukhari yang dikeluarkan syarikat miliknya, Wawa Cosmetic.

“Idea ini datangnya daripada Wawa yang mendengar ceramah Ustaz Abdul Somad mengenai ganjaran di akhirat bagi individu yang mempunyai wang lebih, maka binalah masjid.  “Jadi, saya sudah berbincang dengan ketua kampung di Rengit dan pihak mereka bersetuju untuk membinanya dengan kos pembinaan sebanyak RM1.2 juta, yang mana kesemua duit itu dikumpul melalui hasil keuntungan  produk berkenaan,” katanya ditemui selepas pelancaran di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC).

Aeril berkata, dia tidak mempunyai sebarang niat untuk menunjuk atau riak berikutan perancangan bina masjid itu, sebaliknya mahu berkongsi kebaikan dengan peminat untuk sama-sama mengumpul saham akhirat. “Setiap orang yang membeli set produk Muslim Bukhari ini adalah penyumbang kepada dana pembinaan masjid yang dirancang, dan bukan hanya nama saya atau Wawa sahaja.

“Produk ini hanya dikeluarkan sebanyak 80 ribu unit dan tiada sebarang penambahan stok sebaik ia habis dijual. “Jika produk ini mendapat sambutan dan habis dijual, maka dana yang diperlukan untuk membina masjid sudah lebih daripada cukup,” katanya. Edisi kosmetik Muslim Bukhari ini mengandungi dua pengilat bibir, set mekap dan wangian untuk harga RM79 bagi satu set.

Saling melengkapi

PERJALANAN hidup dalam alam rumah tangga tidak semudah disangka. Ada pasang surut yang perlu ditempuh dalam memperbaiki hubungan dan perjanjian yang dimeterai ketika akad nikah. Mengakui kehidupan sebagai suami isteri perlu saling melengkapi, pasangan romantis, Aeril Zafrel, 32, dan Wawa Zainal, 28, bersyukur apabila kehidupan yang dibina mereka berada dalam fasa bahagia dan harmoni.

Bagaimanapun, Aeril tidak menafikan ketika awal perkahwinan tidak berlaku perselisihan faham atau berdepan masalah. “Tipu kalau individu yang sudah berkahwin tiada masalah atau perselisihan faham. Kalau diikutkan waktu awal perkahwinan pun kami diuji macam-macam, tapi apa yang penting adalah kami perlu saling memberikan sokongan dan memaafkan.

“Saya akui waktu awal perkahwinan pasti ada prblhan kecil kerana waktu itu kita akan mengenali pasangan kita secara total. Namun sebagai suami isteri kita perlu cuba selami dan faham perangai masing-masing dan memperbaikinya,” katanya.

Dari kaca seorang insan bernama isteri, Wawa berkata, sebagai wanita yang sudah berkahwin perlu ada sikap untuk berubah menjadi insan lebih baik dan menjaga hubungan dengan suami sebaik mungkin. “Apa yang saya perasan dalam diri saya adalah apabila kita ubah sikap secara menyeluruh, rezeki itu akan datang tanpa diduga. Kalau dulu saya mungkin suka cari gaduh atau lukakan hati suami untuk perkara kecil, tapi apabila saya ubah sikap rezeki itu datang.

“Saya percaya apabila kita jaga hubungan dengan sebaik mungkin, kehidupan jadi lebih baik dan harmoni. Sebagai wanita perlu jaga hubungan dengan suami, ahli keluarga dan anak-anak kalau nak rezeki semakin murah,” katanya. Aeril dan Wawa ditemui ketika majlis pelancaran produk kosmetik terbaharunya, Muslim Bukhari yang dikeluarkan syarikat miliknya, Wawa Cosmetic di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC).

Bina masjid untuk saham akhirat

Siapa sangka pasangan selebriti yang sudah membina mahligai lebih lapan tahun ini mempunyai perancangan hidup yang cukup rapi dan tersusun. Apa tidaknya, bukan hanya memikirkan mengenai kehidupan mereka semata-mata, malah Aeril dan Wawa sentiasa berusaha membantu insan lain yang memerlukan selain mempunyai impian besar iaitu membina sebuah masjid sebagai saham akhirat dan tiket ke syurga.

Menurut Aeril, dia dan Wawa mengakui terkesan dengan ceramah pendakwah dari Indonesia, Ustaz Abdul Somad sehingga mendorong mereka membina sebuah masjid di kampung halaman Aeril di Batu Pahat, Johor.

Aeril atau nama sebenarnya Suhairil Sunari berkata, pembinaan masjid berkapasiti 700 orang itu akan menggunakan hasil keuntungan produk Muslim Bukhari. “Idea ini datangnya daripada Wawa yang mendengar ceramah Ustaz Abdul Somad mengenai ganjaran di akhirat bagi individu yang mempunyai wang lebih, maka binalah masjid.

“Jadi, saya sudah berbincang dengan ketua kampung di Rengit, Batu Pahat dan pihak mereka bersetuju untuk membinanya dengan kos pembinaan RM1.2 juta. Semua wang itu dikumpul melalui hasil keuntungan produk berkenaan,” katanya

Aeril berkata, dia tidak mempunyai sebarang niat untuk menunjuk-nunjuk atau riak berikutan perancangan membina masjid itu, sebaliknya mahu berkongsi kebaikan dengan peminat untuk sama-sama mengumpul saham akhirat. “Setiap orang yang membeli set produk Muslim Bukhari ini adalah penyumbang kepada dana pembinaan masjid yang dirancang dan bukan hanya nama saya atau Wawa.

“Produk ini hanya dikeluarkan 80,000 unit dan tiada sebarang penambahan stok sebaik ia habis dijual. Jika produk ini mendapat sambutan dan habis dijual, maka dana yang diperlukan untuk membina masjid sudah lebih daripada cukup,” katanya.

Edisi kosmetik Muslim Bukhari ini mengandungi dua pengilat bibir, set mekap dan wangian untuk harga RM79 setiap satu set. Menurut Wawa, mereka juga sanggup menangguhkan hasrat untuk membina sebuah banglo di Bangi untuk projek terbabit.

“Sebelum itu kami ada bercadang membina banglo di Bangi, tapi saya kata kepada Aeril tak mengapa kerana perancangan rumah itu boleh ditangguhkan dulu sebab kami sudah ada rumah. “Kebetulan masjid di kampung halaman Aeril sudah agak usang. Dari situ timbulnya idea untuk menaik taraf masjid itu,” katanya.

Terbit telemovie Sabda Kekasih

Menyentuh mengenai perkembangan karier masing-masing, Wawa berkata, selepas hampir empat tahun tidak bergiat aktif dalam dunia lakonan akhirnya dia dan Aeril bersatu dalam sebuah telemovie berjudul Sabda Kekasih terbitan syarikat produksi miliknya.

Wawa berkata, dia mengakui teruja apabila dapat menyumbang idea dan mengolah skrip terbabit mengikut kesesuaian supaya dapat memberi mesej kepada penonton. “Kami baharu saja selesai menjalani penggambaran di bawah syarikat produksi milik kami. Telemovie ini adalah kemunculan semula saya selepas hampir empat tahun berehat daripada dunia lakonan.

“Saya puas sebab dapat terbitkan telemovie ini selain mengolah jalan ceritanya menjadi lebih menarik. Menerusi telemovie ini saya gunakan tenaga produksi filem walaupun ia sebuah telemovie yang mungkin ditayangkan di Astro First atau Astro Citra,” katanya.

Kebahagiaan Aeril dan Wawa jadi inspirasi

“KEMESRAAN dan kata manis kepada isteri yang dikongsi di Instagram (IG) bukan bertujuan menunjuk-nunjuk kehidupan rumah tangga kami bahagia. “Tetapi, itu memang realitinya” kata pelakon Aeril Zafril menjawab dakwaan segelintir warganet yang kurang menyenangi tindakan romantisnya.

Menurut Aeril, 31, dia sangat bersyukur kerana rumah tangga selama tujuh tahun dibina bersama pelakon Wawa Zainal, 27, dilayari dengan bahagia. Mengulas juga penerimaan segelintir warganet yang menjadikan kebahagiaan dia dan isteri sebagai inspirasi, Aeril mengucap syukur.

“Saya hanya mampu berterima kasih kepada mereka (warganet) yang sudi menjadikan kebahagiaan rumah tangga kami sebagai inspirasi. “Selama hidup bersama Wawa, saya bersyukur kehidupan rumah tangga kami berjalan lancar dan segala dugaan dilalui bersama.

“Pasang surut dalam hubungan rumah tangga memang ada, tetapi Alhamdulillah kami tidaklah diduga dengan ujian yang terlalu besar,” katanya. Aeril dan Wawa berkahwin pada 2013 yang ketika itu mereka masih muda serta berusia di awal 20-an.

Hasil perkongsian hidup pasangan itu, mereka dikurniakan dua anak, Ahmad Fakhruddin Attar, 6, dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 4. Terdahulu, Aeril ada meluahkan kata romantis kepada Wawa supaya tidak tinggalkannya pada sambutan hari jadi isterinya baru-baru ini. Ramai warganet memuji tindakan Aeril itu dan ada juga di antaranya mengkriti dengan dakwaan cuba menunjuk-nunjuk bahagia serta menasihatkan supaya berpada-pada.

‘Jangan tinggalkan saya Wawa’ – Aeril Zafrel

“JANGAN tinggalkan saya. Saya akan terus membahagiakan awak,” kata pelakon Aeril Zafrel buat Wawa Zainal sempena sambutan ulang tahun ke-27 isterinya itu, semalam. Aeril, 31, atau nama sebenarnya Suhairil Sunari turut mendoakan Wawa terus menjadi isteri solehah dan ibu yang baik kepada anak-anak mereka.

Menurut Aeril, Wawa sentiasa ada bersamanya tidak kira ketika susah atau senang terutama dalam melayari bahtera perkahwinan. “Saya berdoa semoga apa yang diimpikan Wawa dalam hidupnya tercapai. Pada usianya sekarang, saya melihat banyak peningkatan dalam dirinya terutama dalam perniagaan yang diusahakan.

“Dari awal perkahwinan sampai sekarang yang kini mencecah tujuh tahun, Wawa sentiasa ada bersama saya. Dia tidak pernah bosan menasihati saya supaya menjadi suami yang bertanggungjawab. “Sikap yang ditunjukkan Wawa itu membawa kepada kejayaan untuk kami sampai ke tahap sekarang,” katanya kepada Harian Metro.

Ditanya apakah hadiah yang diberikan sempena ulang tahun Wawa, Aeril berkata, dia tidak membeli sebarang hadiah selain mengadakan majlis hari jadi bertemakan serba putih itu. “Jika tahun lalu saya hadiahkan kereta, tahun ini tidak ada. Disebabkan terlalu sibuk bekerja, sampai lupa mahu bagi hadiah.

“Lagipun, Wawa bukan seorang yang meminta-minta. Kalau ada, adalah. Sekarang pun saya belum terfikir mahu belikan apa. Kalau beg tangan dia boleh beli sendiri bila-bila masa. Jadi, saya tidak ada idea lagi,” katanya. Ditanya mengenai perancangan anak ketiga, Aeril menyerahkan perkara itu kepada Allah SWT.

“Belum ada rezeki lagi. Kami tidak menolak rezeki Allah. Malah, kami tidak pernah merancang,” katanya. Aeril dan Wawa berkahwin pada 2013 dan dikurniakan dua anak, Ahmad Fakhruddin Attar, 6, dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 4.