Peminat bagi nasihat pun tak nak dengar. PU Syed pula tampil beri nasihat kepada Sharifah Sakinah hingga meraih perhatian ramai

Artis

Sebelum ini, ramai juga warganet bertindak untuk menegur penampilan Sharifah Sakinah. Terbaru, PU Syed yang merupakan pendakwah bebas telah membuat perkongsian sehingga meraih perhatian ramai.

” Assalamualaikum, maaf jika saya menegur. Kita keturunan yang mulia, dari nasab sebaik-baik nasab. Alangkah sedihnya datuk kita melihat anak cucu berpakaian seperti ini.” Jelas juara program Pencetus Ummah musim ke 3 secara terbuka memberi teguran kepada Sharifah Sakinah supaya menjaga adab dalam berpakaian.

Jelas PU Syed” Mohon sangat-sangat jaga adab dalam berpkaian. Jika ada pengikut seperti yang ditunjukkan, pasti dosa akan mengalir masuk dalam buku catatan kita. Mohon dibaca nasihat ini dengan mata hati.” tulis PU Syed.

Seterusnya, PU Syed turut mengatakan sebelum ini dia pernah menegur Sakinah dengan menghantar mesej secara peribadi namun tiada respon dari pelakon itu.Umum mengetahui Sakinah agak berpakaian kurang sopan dalam berpakaian dan sering kali menjadi bualan di kalangan warganet.

” Bersandarkan mafhum hadis Baginda Rasul, ” Sesiapa yg melihat (tahu) satu kemung.karan, hendaklah dia cegah dgn tangannya (kuasa), jika tak mampu dgn lidahnya dan jika tak mampu dengan hatinya, dan itulah selemah-lemah iman”” Pada 12 Jan 2019 ambe pernah DM utk menasihati puan dalam isu berpkaian, namun spt mana biasa dlm menegur org yg ada “nama” ni, mereka tak sempat nak baca pun, maka harini ambe tegur sekali lagi dan kali ini secara DM dan juga secara terbuka untuk pedoman bersama

Tambah PU Syed” Puan Sharifah Sakinah mempunyai seramai 2.4 juta pengikut di IG, manakala di sosmed yang lain ambe tak tahu dan tak ingin untuk ambil tahu.” Ambe ingin TEGUR “perbuatan” puan, sekaligus dpt menegur followers puan yg ramai itu kerana pasti akan ada yg terikut dgn gaya hidup puan ini.

” Islam menggariskan adab berpakaian, bagi seorang Muslim dan Muslimah, ini pasti pernah dipelajari semasa belajar dalam subjek pendidikan islam di sekolah rendah dan menengah, namun apa yg puan pertontonkan pada khalayak adalah suatu yg membawa kpd d0sa.

” Sekalipun hidup kita ini bebas, namun bagi umat Islam ada batas-batas yg tak boleh dilangkaui serta diIanggari.” Biarlah puan naik dan popular dgn disulami adab dan akhlak yg terpuji.” Puan Sharifah Sakinah, ingatlah, Kita dari keturunan yg mulia dari nasab yg mulia, maka perlu ambe menegur utk puan kembali ke atas jalan yg sebenarnya.

” Inilah cara kita sesama saudara utk menyelamatkan saudarnya dari terus hanyut dalam mehnah dan ujian duniawi.” Belum terlambat utk puan tunjuk sesuatu yg mulia kpd followers puan di luar sana. Sekian” akhiri PU Syed.

Manakala menerusi ruangan komen, rata-rata bersetuju dengan pendapat dan teguran PU Syed itu.Berdasarkan semakan Asia Kini di portal Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan, Gelaran ‘syed’ dan ‘syarifah’ diberikan kepada mereka yang mempunyai susur galur atau berketurunan junjungan besar Nabi Muhammad SAW.Jadi mungkin ini yang cuba diingatkan oleh PU Syed kepada Sharifah Sakinah.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Simplehijab dan Apam Pink Media

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tular Tentang Sharifah Sakinah Dah Bertunang. Sekali Sharifah Shahira Dedahkan Cara Sharifah Sakinah Bertunang. Rupanya Dia Ikut Budaya Lain.

Sharifah Shahirah merupakan penyampai radio suria fm iaitu kakak kepada Sharifah Sakinah mengesahkan adiknya sudah bertunang dengan jejaka berasal dari Sweden, Michael Hansen. Menurut Sharifah Shahirah atau lebihmesra dipanggil Shiera, majlis pertunangan adiknya itu dilakukan mengikutgaya barat.

“Sakinah dah bertunang dan dia bertunang ikut gaya orang putih. Ikut cara lamaran orang putih, bagi cincin dan tanya ‘will you marry me?’.“Orang putih apabila dah melamar tu kira dah bertunang, jadi kami sekeluarga pun dah bersetuju (mereka bertunang). Tiada majlis-majlis tunang, tak ada pantun semua itu,” katanya kepada mStar.

Sharifah Sakinah berkenalan dengan Michael Hansen di sebuah pusat kecergasan di ibu kota.

Terdahulu, sebuah portal hiburan melaporkan Sakinah mengakui dia sudah bertunang dengan teman lelakinya yang dikenali sejak sembilan bulan lalu. Sementara itu, Shiera berkata Sakinah kini sedang merancang majlis perkahwinannya selain menguruskan prosedur Michael untuk memeluk agama Islam.

“Sakinah tengah rancang majlis perkahwinan selain menguruskan hal berkaitan Michael yang akan memelvk agama Islam nanti. “Semua perancangan untuk majlis itu nanti akan diuruskan oleh Sakinah, kami sekeluarga hanya akan mengikut sahaja,” katanya.

Menerusi laporan mStar sebelum ini, Sakinah atau nama sebenarnya, Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired, 32, mendedahkan dia bakal mendirikan rumah tangga pada 28 Mei ini bersempena tarikh ulang tahun kelahirannya dan Michael, 42.

“Kami pilih tarikh itu kerana ia merupakan tarikh lahir saya dan Michael, kami berkongsi tarikh lahir yang sama. “Buat masa sekarang, kami masih lagi tak tahu nak buat majlis di mana sebab Cov1d-19, semuanya masih dalam perbincangan,” katanya.

Pelakon Girlfriend Aku Dari Nerka itu pernah berkahwin dengan juruterbang bernama Aliff Adha pada 2015 namun hubungan mereka terlerai selepas disahkan berpisah pada Mei tahun lalu. Hasil perkahwinan, Sakinah mempunyai seorang cahaya mata perempuan, Anais Adha yang kini berusia empat tahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sering Muat Naik Foto Mesra Dengan Kekasih Rupanya Dalam Diam Sharifah Sakinah Akui Sudah Bertunang Dengan Kekasih Hati. Sekali Sakinah Dedahkan Ini Perancangan Untuk Kahwin Nanti.

Sering muat naik foto mesra dengan kekasih rupanya dalam diam Sharifah Sakinah akui sudah bertunang dengan kekasih hati. Sekali Sakinah dedahkan ini perancangan untuk kahwin nanti.

Nama pelakon Sharifah Sakinah pernah menjadi bualan hngat warganet dia berkongsi beberapa gambar mesra bersama kekasihnya, seorang jejaka Sweden sehingga membangkitkan pelbagai kontrversi dan spekulasi di kalangan warganet.

Memetik temubual bersama Media Hiburan, pelakon berusia 32 tahun itu mendedahkan dia sudah pun bertunang dengan kekasihnya, jejaka Sweden bernama Michael Hansen, 42. Namun begitu, pelakon drama ‘Aku Yang Kau Gelar Isteri itu tidak mendedahkan tarikh pertunangannya secara terperinci.

Selain itu, pemilik nama Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired itu turut meluahkan rasa gembira kerana fasa perkenalannya bersama duda kepada dua cahaya mata itu berjalan dengan harmoni. “Saya gembira berkenalan dengan dia dan kami sudah pun saling mengenali hampir sembilan bulan. Sejujurnya, kami sebenarnya sudah bertunang,” katanya ketika ditemubual pihak Media Hiburan.

Tambahnya lagu, majlis pernikahan mereka akan diadakan dalam upacara yang serba ringkas. “Cuma dari segi persiapan perkahwinan, saya kalau boleh tidak mahu membazir duit untuk majlis tersebut. Ramai sedia maklum jika berkahwin, ini merupakan yang kedua bagi saya dan Michael.

“Jadi kami mungkin buat keputusan untuk melangsungkan majlis akad nikah sahaja nanti, Insya-Allah,” ujarnya lagi. Terdahulu, media melaporkan pasangan tersebut bakal mendirikan rumah tangga pada bulan Mei hadapn bersempena dengan tarikh lahir mereka berdua.

Sumber : OMM

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Heboh Sharifah Sakinah Kahwin. Sharifah Shahira Dedahkan Sesuatu Ekoran Hubungan Sharifah Sakinah Dengan Lelaki Tersebut Yang Menjadi Bualan Warganet

Pelawak,pelakon dan penyampai radio Sharifah Shahira mengakui tidak tahu menahu mengenai dkwaan adiknya Sharifah Sakinah sudah berkahwin seperti yang diperkatakan warganet .Sharifah Shahira atau lebih mesra dipanggil Shiera itu ketika dihubungi Gempak berkata, dia termasuk anggota keluarga lain tidak pernah tahu Sakinah sudah menamatkan zaman janda.

“Ya ke? Sumpah saya tak tahu dia dah berkahwin ke dah bertunang ke,” katanya merujuk kepada komen balas Sakinah yang menyertakan emoji cincin kepada warganet .Tambah Shiera lagi, jika benar adiknya itu sudah berkahwin atau bertunang, pasti seluruh ahli keluarga akan dimaklumkan.“Apapun kami tidak menghalang sekiranya dia bertemu jodoh. Itu kehidupan dia, cuma kami minta doakan yang baik-baik buat dia.

“Sakinah adik saya, darh daging saya. Saya sayangkan dia. Sakinah ni jenis yang suka mengusik, happy go lucky.Mungkin emoji cincin tu dia letak sebab nak mengusik rakyat jelata iaitu warganet. Dia jenis yang tak suka berbalah sebab benda-benda kecil, cuma kadang-kadang tu hyper sikit je,” katanya ketawa.Terdahulu, jejaka ‘mat saleh’ dikenali sebagai Michael Hansen yang dikaitkan mempunyai hubungan istimewa dengan pelakon ‘Bikin Filem’ itu memuat naik foto mesra bersama Sakinah di laman sosial Instagram (IG)nya.

Foto mesra di dalam kolam renang tersebut kemudiannya menarik perhatian warganet yang rata-ratanya berspekulasi Sakinah dan Micheal sudah bernikah.Sakinah kemudiannya membalas komen warganet dengan menulis; “Already” disertakan dengan emoji cincin.Shiera dilihat turut memberikan reaksi dengan tinggalkan pertanyaan pada ruangan komen.

“Gambar pre-wedding ke?”, tulisnya.Komen tersebut bagaimanapun tidak dibalas Sakinah mahupun Michael.“Saja saya bergurau, tanya kat dia macam tu…Dia tak layan pun kakak dia, dia layan warganet je,” katanya. Selepas berpisah dengan suami Afif Adha Jamil, pelakon Sharifah Sakinah dikhabarkan sedang menjalinkan hubungan istimewa dengan seorang trainer mat saleh yang dikenali sebagai Michael Hansen.

Meskipun Sakinah belum pernah dengan jelas mengesahkan hubungan tersebut, namun terbaharu foto mesranya di dalam kolam renang bersama jejaka tersebut telah menarik perhatian warganet. Michael menerusi Instagram (IG) miliknya memuat naik foto mereka berdua dengan memberitahu ia satu petang yang menyeronokkan.

“Evening fun (finally a pool to swim in),” tulisnya.Menerusi tinjuan Gempak di dalam komen entri tersebut, rata-rata warga maya menyangka pasangan itu sudah bernikah.“Rasanya Sakinah ni dah kahwin. Cuma tak nak cakap,” teka salah seorang pengikutnya.“Kahwin lah kak Sakinah,” pinta salah seorang warganet

“Jangan mengundang ftnah,” tegur salah seorang warga maya.Sakinah tidak berdiam diri, malah dalam salah satu komen yang memintanya berkahwin, pelakon Bikin Filem itu seolah-olah mengiyakan.“Maried bro,” pinta salah seorang warganet.“Already (gambar cincin),” jawab Sakinah.

Jawapan adik kepada Shahrifah Shahira membuatkan sesetengah pengikut di Instagram terkejut dan ada juga yang megucapkan tahniah.“Wah! If it’s true, congratulations Kinah,” kata salah seorang warganet. “Alhamdulilah,dah sah patut posing gitu,” jawab salah seorang warganet.

Sakinah berpisah dengan Afif Adha pada Mei lalu selepas mendirikan rumah tangga selama dua tahun dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan.Dalam pada itu, Sakinah bersyukur anak perempuannya, Anais Adha yang kini berusia tiga tahun masih belum faham mengenai perpisahan dengan bekas suami.

“Sekarang kami gilir seminggu menjaga anak kami. Sedih pula apabila memikirkan mengenainya.“Dia masih kecil dan belum mengerti. Tapi lebih baik jadi sekaranglah (perpisahan),” katanya.Sakinah dan Aliff melangsungkan pernikahan pada 28 Mac 201

Mengejutkan Baru Je 4 Bulan Berpisah Rupanya Sharifah Sakinah Dah Jumpa Pengganti. Terkejut Rupa Rupanya Ini Jejaka Tersebut.

KUALA LUMPUR: Berkongsi tarikh lahir sama, pelakon, Sharifah Sakinah, 31, semakin rapat dengan seorang jejaka Inggeris. Tanpa berselindung, Sakinah berkata, dia menyenangi jejaka berusia 41 tahun, bagaimanapun tempoh perkenalan masih terlalu awal untuk ditafsirkan.

Mengulas kehidupan selepas berpisah pada Mei lalu, Sakinah berkata, dia lebih memandang ke depan dan telus. “Saya gembira dengan apa dilalui hari ini. Ya, saya akui semakin rapat dengan lelaki Inggeris itu. Dia baik, malah kami berkongsi tarikh lahir sama. Jadi, kami boleh dikatakan serasi. Usia pula berbeza 10 tahun. Bagaimanapun, masih terlalu awal untuk berbicara soal hati,” katanya kepada BH Online.

Pelakon drama telefilem Girlfriend Aku Dari Ner4ka itu berkata, dia dan bekas suami, Aliff Adha bergilir-gilir menjaga anak, Anais Adha yang kini berusia tiga tahun. “Seminggu Anais bersama saya, kemudiannya seminggu bersama bekas suami.

“Anais masih terlalu naif untuk memahami apa yang berlaku pada saya dan bekas suami. Bagaimanapun, kami tidak akan mengabaikan tanggungjawab terhadap anak,” katanya yang ditemui pada majlis mengumumkan pemenang cabaran menurunkan berat badan 18 hari saja anjuran produk kesihatan, Whollyfitz. Pada majlis berkenaan, ‘buah hati’ Sakinah juga turut hadir untuk memberi sokongan kepadanya.

Sumber : BH, GEMPAK

Berpisah Atas Sebab Sakit Yang Dialami. Sharifah Sakinah Luah Rasa Sebak Dengan Anaknya Bila Anaknya Dia Sanggup Membuat Sesuatu Ini Selepas Dia Dan Suami Berpisah

Rumah tangga yang dibina hanya mampu bertahan lima tahun sahaja selepas disahkan berpisah pada Mei lalu, Sharifah Sakinah berkata dia belum bersedia untuk bercakap mengenai soal rujuk semula dengan bekas suami.Akui kehidupannya agak huruu haraa selepas berpisah,bagaimanapun Sakinah berkata dia memerlukan ruang untuk bersendiri bagi merawat masalah Gngguan Kurang Daya Tumpuan dan Hiperaktif (ADHD) yang dialaminya sekarang.

“Sejujurnya, hidup saya agak haruu-biru kerana perpisahan baru berlaku. Saya masih cuba menyesuaikan diri dengan status baharu tanpa seorang suami di sisi. Proses transisi itu tidak mudah, namun saya sedang melakukan yang terbaik.“Cukuplah saya menyusahkan dia dengan masalah ADHD yang saya hidapi.

Saya lega selepas kami berpisah kerana tiada lagi kedengaran suara-suara sumbang yang mengatakan dia dayuus dan takut isteri,” katanya kepada Kosmo!Ditanya mengenai penerimaan anaknya, Anais Adha yang kini berusia tiga tahun, Sakinah berkata anaknya itu sangat sedih kerana sudah tidak tinggal serumah lagi dengan bapanya.

“Dia masih kecil, namun saya tahu dia sangat bersedih terutama apabila sudah tidak tinggal serumah dengan bapanya.“Setiap kali bekas suami datang melawat, Anais akan mengambil tangan saya untuk diletakkan atas tangan bapanya sambil mengalirkan air mata,” katanya.Dalam pada itu, Sakinah berkata dia kini menjalani sesi kaunseling bersama pakar psikiatri dan menjalani terapi. Malah, dia turut mengambil ubat mengikut preskripsi yang diberikan doktor.-kosmo

Baru Berpisah Dan Masih Berbaik Dengan Suami. Sharifah Sakinah Baru Bongkarkan Punca Dia Berpisah Dan Dia Dedahkan Sakit Yang Dia Alami

Pelakon Sharifah Sakinah mengakui dirinya enggan merujuk kembali dengan bekas suaminya walaupun hubungan mereka masih baik selepas berpisah.Menurut Sakinah, 31, buat masa sekarang, dia mahu memberikan ruang kepada diri sendiri selain fokus terhadap anak tunggalnya sahaja.

“Saya tak nak kembali bersama. Saya tidak boleh menjadi isteri yang baik disebabkan masalah ADHD (Gngguaan Kurang Daya Tumpuan dan Hiperaktif) yang saya alami.“Bahkan, saya berasa lega selepas berpisah kerana tiada lagi orang cakap suami saya daayus akibat perangai saya yang sukar dikawal kerana sukakan perhatian,” katanya kepada Astro Gempak.

Sakinah berkata demikian ketika ditemui pada sidang media pelantikan dirinya sebagai duta Wholly Fitz di Kepong, Kuala Lumpur.Biarpun begitu, kata Sakinah dia masih lagi cuba menyesuaikan diri dengan kehidupan baharunya sebagai ibu tunggal.“Saya tengah haruu-biru lagi kerana hubungan kami terjalin bukan sehari dua. Tapi, saya cuba yang terbaik.

“Sebab itu saya cuba sibukkan diri dengan penuhkan aktiviti harian dengan ke gimnasium untuk lupakan masalah ini,” katanya.Menurut Sakinah, hak penjagaan anak juga diberikan kepadanya.“Tapi dia (bekas suami) lebih banyak yang jaga anak sebab saya sibuk dengan penggambaran,” katanya.

Sebelum ini, pada Julai lalu, Sakinah mengesahkan bahawa dia dan Aliff sudah berpisah secara baik pada Mei.Sakinah mendirikan rumah tangga dengan Aliff yang juga merupakan seorang juruterbang pada 28 Mac 2018.Hasil perkongsian hidup, pasangan berkenaan dikurniakan seorang cahaya mata, Anais Adha yang kini berusia tiga tahun. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  sumber: Gempak/Berita Harian

Bekas Suami Dikatakan Dayus. Setelah Sekian Lama Menyepi Akhirnya Sharifah Sakinah Tampil Bongkarkan Punca Dia Tak Nak Rujuk Dengan Bekas Suami. Rupa Rupanya Ini Punca Buat Ramai Terkedu.

Bekas suami dikatakan daayus. Setelah sekian lama menyepi akhirnya Sharifah Sakinah tampil bongkarkan punca dia tak nak rujuk dengan bekas suami. Rupa rupanya ini punca buat ramai terkedu.MESKIPUN mempunyai hubungan yang baik, pelakon Sharifah Sakinah memberitahu dia enggan rujuk kembali dengan bekas suaminya yang juga seorang juruterbang, Aliff Adha. Sakinah, 31, berkata keadaan dirinya yang mempunyai masalah disleksia tahap ringan dan gngguan kurang tumpuan atau Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) menjadi salah satu penyebab mereka tidak boleh kembali bersama.

“Buat masa sekarang, saya tidak akan kembali bersama dengan bekas suami dalam keadaan diri saya ada masalah ADHD, jadi saya tak nak menyusahkan dan membebankan dia. “Sejujurnya, saya lega selepas berpisah kerana tiada lagi orang boleh menudh bekas suami saya sebagai dyus atau tidak tahu mengawal saya yang sukakan perhatian.

“Lagipun, saya perlukan masa dan ruang untuk fokus pada diri saya terlebih dahulu, ” kata Sakinah kepada mStar. Sakinah ditemui ketika majlis pengenalan duta Wholly Fitz di Skyark Event Spaces, Jalan Sibu, Kuala Lumpur.

Sebelum ini, adik kepada penyampai radio Suria FM Sharifah Shahirah itu mengesahkan rumah tangga dengan juruterbang sebuah syarikat pengangkutan udara, Aliff Adha, berkecai sejak Mei lalu. Menerusi laporan mStar pada 26 Ogos tahun lalu, Sakinah mendedahkan dia adalah penghidp disleksia tahap ringan yang turut memiliki ciri-ciri Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) atau gngguan kurang daya tumpuan dan hiperaktif.

Dalam pada itu, Sakinah turut mengakui kehidupan peribadinya masih dalam keadaan tidak terurus dan dalam proses penyesuaian selepas berpisah dengan bekas suami. “Kehidupan saya masih haru biru. Kami pun baru saja berpisah, jadi sudah tentu perasaan saya masih sakit kerana kami bukan bersama sehari dua dan saya dengan Aliff tidak pernah brbalah.

“Anais juga sering menitiskan air mata apabila berjumpa dengan bapanya dan sering meletakkan tangan kami bersama-sama, ” ujarnya yang memberitahu dia mendapat hak jagaan anak. Sakinah mendirikan rumah tangga dengan Aliff pada 28 Mac 2015 dan dikurniakan seorang anak perempuan bernama Anais Adha yang kini berusia tiga tahun.

SUmber : Mstar

Mengejutkan Sharifah Sakinah tampil buka mulut sahkan rumah tangga runtuh sejak mei lalu. Rupa rupanya ini puncanya buat warganet terkedu.

KUALA LUMPUR: Pelakon Sharifah Sakinah mengesahkan rumah tangga dengan juruterbang sebuah syarikat pengangkutan udara, Aliff Adha, berkecai sejak Mei lalu. Sharifah Sakinah berkata, dia dan Aliff sudah tidak tinggal sebumbung sejak Mac lalu. “Kami berpisah secara rasmi pada Mei lalu.

Sharifah Sakinah mengesahkan sudah berpisah dengan bekas suami, Aliff Adha, sejak Mei lalu. Foto IG Anais Adha. “Tapi kami berpisah dengan baik. Keputusan ini juga perlu mengambil kira anak kami, Anais Adha yang berusia tiga tahun,” katanya kepada BH Online. Sebelum ini, tersebar kisah konon Aliff secara terbuka menggunakan aplikasi untuk bersosial di internet, sekaligus mencetuskan spekulasi hubungan mereka.

Sakinah dan Aliff bernikah pada 28 Mac 2018 dan dikurniakan seorang anak perempuan. Ditanya apakah perpisahan itu berpnca orang ketiga, adik kepada Sharifah Shahira ini menafikan perkara itu. “Saya tidak boleh jadi isteri yang baik. Saya sedar kekurangan diri. Soal dia nak guna aplikasi ‘dating’ … itu haknya. Suka hati dialah nak buat apa, saya tak campur.

“Selebihnya, biarlah saya dan dia bahagia dengan cara masing-masing… Itu sebaik-baiknya,” katanya. Sharifah Sakinah berharap penjelasan itu dapat memberi pencerahan kepada teka-teki dan persoalan berbangkit. Dalam perkembangan lain, aktres serba boleh itu baru selesai menjalani penggambaran telefilem, Kasih Tau Foo Fah berganding dengan Michael Ang.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Rentas Asia

Sharifah Sakinah buat perangai lagi. Ini yang dia buat sampai warganet mula membanjiri ruangan IGnya tanpa henti

Sejak semalam hngat diperkatakan apabila Sharifah Sakinah memuat naik fotonya pose dengan menayangkan bahagian punggvngnya di Instagram. Kurang senang dengan foto tersebut, warganet mendkwa Sakinah seolah senagah mahu menunjukkan bahagian badannya.Belum reda lagi dengan gambar tersebut, hari ini Sakinah berkongsikan fotonya memakai gaun tidak cukup kain menampakkan bahagian dad4nya. Rata-rata warganet seakan terkejut dengan foto yang dimuat naik itu, malah ada yang meminta untuk memadamnya.

Meskipun ada yang memuji kecantikannya itu, namun ada warganet bertanyakan adakah tiada keluarga mertua yang melihat foto berkenaan. Tidak kurang juga ada yang mengatakan Sakinah kini dilihat semakin berani untuk tampil berpakaian tidak cukup kain. Seperti sudah dijangka, posting berkenaan turut dihujani dengan komen kurang enak serta ada yang mengkr1tik saiz buah d4danya yang kecil. Biarpun dihujani pelbagai komen yang tidak senang dengan posting tersebut, namun ada juga warganet yang mengambil pendekatan untuk menasihatinya. Apa pun semoga Sharifah Sakinah tabah menghadapi kcman warganet-ctto

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Simplehijab dan Apam Pink Media

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.