Teka teki akhirnya terjawab juga. Rupanya ini punca Neelofa dan PU Riz ke Langkawi

Artis

Beberapa hari yang lepas, heboh tentang Neelofa dan PU Riz pergi ke Langkawi . Namun begitu, mengikut laporan polis dan juga penejlasan daripada pihak jenama minuman Chatime Malaysia, artis tersebut dikatakan berada di destinasi pelancongan itu bagi melihat lokasi baru cawangan minuman berkenaan di sana. Sebaik sahaja mendengarkan kenyataan dari pihak polis dan Chatime Malaysia, Neelofa nampaknya mendiamkan diri.

Walaupun Neelofa mengambil tindakan mendiamkan diri, Neelofa masih dilihat tenang kemas kini aktiviti sehariannya di kepulauan berkenaan. Tambahan pula, Neelofa ada membuat perkongsian di IG Story bagi memberi respon terhadap cerita yang berkenaan dengan dirinya.Katanya, dia bersyukur ramai orang yang kini tahu mengenai cawangan terbaru Chatime miliknya di Langkawi dek isu tersebut.“Bertenang semua di luar sana.. tak launch lagi free marketing dah gegar satu negara.. syukur rezeki Allah atur, now berjuta orang tahu outlet Chatime saya akan dibuka di Langkawi.”Wah! Besar betul misi Neelofa sebagai usahawan kan? Harap semua urusan Neelofa dipermudahkan

Dilaporkan Neelofa Dan PU Riz Tiba Di Langkawi Selepas 3 Hari Mendirikan Rumah Tangga. Ini Reaksi Dari Warganet

Hari ini sudah masuk 4 hari Neelofa dan suami sudah mendirilam rumah tangga dan baru baru ini tular di media sosial bila dikatakan Neelofa dan PU Riz telah tiba di Langkawi. JIka dilihat satu perkongsian ini di Twitter, seorang warganet ini telah membuat perkongsian gambar paparan skrin sebuah posting dari FB yang memaparkan seorang wanita serba hitam dan bersama seorang lelaki berkemeja putih serta kopiah.

Dan yang menambahkan lagi kesahihan cerita itu, sebuah perkongsian di Facebook itu turut menulis ‘Selamat datang ke Langkawi Neelofa’.Dalam pada itu menerusi Facebook, seorang warganet bernama PakYuss MoSalah turut berkongsi dua keping gambar dipercayai bersama Neelofa dan suaminya PU Riz dengan ‘tag’ lokasi di Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi.

Berikutan hal itu, rata-rata warganet terkejut serta mempersoalkan mengenai dakwaan tersebut berhubung soal rentas negeri.Bagaimanapun, masih tidak dapat dipastikan kesahihan gambar tersebut. Hasil tinjauan di Instagram Neelofa tiada sbarang muat naik mengenai dakwaan berkenaan.

Sedap Sangat Sampai Buka Kopiah. Warganet Teruja Lihat Perkongsian Terbaru Dari Neelofa Hidang Juadah Buat Suami

Jika dihitung, sudah masuk hari ketiga Neelofa dan PU Riz bergelar suami isteri dan mereka masih lagi jadi bualan orang ramai terutama sekali dalam kalangan peminat mereka tersendiri. Menerusi perkongsian di @ lofa.page, kelihatan beberapa video pendek telah dikongsi dan memaparkan pasangan tersebut sedang menikmati menu daging ibu Neelofa iaitu Noor Kartini

Kelihatan Neelofa sedang menyediakan juadah makanan sambil bergurau senda dengan suaminya yang nampak tersipu malu. Bahkan ada yang lebih menjadi tumpuan peminat apabila Neelofa menganggap suaminya itu sebagai tikus makml untuk merasai produk makanan ibunya selain meminta PU Riz bersikap jujur.

Dapat dilihat selebriti berusia 32 tahun itu menyediakan juadah makanan sambil bergurau senda dengan suaminya yang nampak tersipu malu.Lebih menjadi perhatian peminat apabila bekas pengacara MeleTOP itu menganggap suaminya sebagai ‘tikus makmal’ untuk merasai produk makanan ibunya selain meminta PU Riz bersikap jujur.“Ghoyak molek, ghoyak molek (beritahu jujur),” soal Neelofa selepas suaminya memuji kesedapan juadah tersebut.

Di perkongsian lain.Puan Noor Kartini pasti gembira apabila menantunya nampak berselera menikmati pelbagai juadah termasuk roti dan nasi sampai ‘licin’ pinggan!Bila tinjau ke ruangan komen, ramai teruja dan terhibur melihat gelagat romantis pasangan tersebut selain menyifatkan PU Riz bertuah mempunyai ibu mentua ‘sporting’ seperti Noor Kartini.

Neelofa Telah Dinikahkan Sendiri Oleh Adik Yang Mewakili Bapanya Sebagai Wali. Ternyata Ini Mas Kahwin Yang Diberikan Oleh PU Riz

Setelah sekian lama, akhirnya Neelofa dan PU Riz sudah sah bergelar suami isteri pada harini. Kelihatan Neelofa kelihatan anggun dengan busana putih dan masih kekalkan niqab dan agak sedondon dengan PU Riz. Dilaporkan akad nikah berlangsung kira kira jam 11 pagi dan ia bertempat di Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur dengan bertemakan Jabal Rahmah.

Para tetamu juga kelihatan mengenakan pakaian serba putih bagi bersesuaian dengan tema. Untuk makluman, Neelofa telah dinikahkan sendiri oleh adiknya yang mewakili bapanya sebagai wali dengan mas kahwinnya sebentuk cincin. Menarik sekali pernikahan pasangah ini disaksikan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri iaitu Senator Datuk Dr Al Bakri yang bertindak sebagai jurunikah.

Difahamkan perkahwinan Neelofa da Haris menjadikan ini antara Wedding of The Tear buat kalangan selebriti kerana menjadi salah satu majlis yang sangat dinantikan oleh orang ramai. Tambahan pula banyak petunjuk yang muncul tentang perkahwinan pasangan ini yang dikatakan akan berlangsung dalam masa terdekat. Ianya bermula bila seorang individu ini tampil kongsi yang dia melihat Riz sedang membelek sampin songket di sebuah kedai

Berbalik kepada majlis hari ini, PU Riz melangkah masuk ke dewan sebelum upacara akad nikah berlangsung di Hotel Grand Hyatt, Kuala Lumpur. Ternyata ia terus menjadi perbualan hangat wargane di media sosial selepas Neelofa pula pada Rabu lalu memuat naik tiga potngan doa meminta orang ramai mendoakan urusannya dipermudahkan.Kemudian pada Khamis, inai pada jari tangan kirinya kelihatan seperti kebiasaan dipakai oleh bakal pengantin baharu.

Pasangan ini mengikat tali pertunangan pada 2 November lalu dalam sebuah majlis tertutup hanya dihadiri keluarga kedua-dua belah pihak.Pada Disember tahun lalu, Neelofa dalam kenyataannya menafikan dakw4an sudah melangsungkan perkahwinan dengan Riz dan dinikahkan bapa kandungnya di Kelantan.Neelofa turut menafikan tuduh4n yang mend4kwa kononnya dia terkena ubat pengasih dan memindahkan sejumlah wang kepada pendakw4h muda itu.

Kisah hubungan cinta pasangan ini mendapat perhatian ramai apabila Neelofa dikatakan tidak lagi memakai cincin merisik pemberian keluarga Riz.Bagaimanapun pada awal tahun ini, Neelofa dilihat memakai semula cincin terbabit di jari manisnya sekaligus membuktikan hubungan cinta mereka masih berada dalam keadaan baik.

Gambar Bekas Kekasih PU Riz Pula Jadi Perhatian Ramai. Ternyata Ini Kisah Di Sebalik Dia Berpenampilan Busana Putih

Jika sebelum ini, Amal Syahmina telah menjadi bualan warganet sebaik sahaja pendakwag dari program Pencetus Ummah Eiz merisik Neelofa pada bulan lalu. Ternyata kisah sedih berkaitan perhubungan mereka pernah dikongsi di IG miliknya dan ambil keputusan untuk lupakan segala kenangan bersama pendakwah itu. Bahkan baru baru ini, PU Riz dan Neelofa dilaporkan bernikah pada hri ini.

Susulan hal itu, pengikut Amal di IG makin bertambah saban hari dan terbaru dia ada berkongsikan beberapa gambar yang mengenakan busana persalinan serba putih.. Jika dilihat pada perkongsian itu, dapat dilihat dia memegang sejambak bunga sambil tersenyum manis. Amal yang meiliki wajah yang begitu cantik merupakan antara satu kurnian Allah swt yag amat berharga.

Difahamkan foto tersebut dipercayai adalah ketika ulang tahun perkahwinan ibu bapanya namun dia masih menerima ucapan tahniah daripada warganet yang tersilap dia telah dirisik oleh seseorang. Dapat dilihat warganet terus menitipkan kata-kata positif selain mendoakan agar Amal akan menemui jodoh terbaik dalam kehidupannya.Kami di sini mendoakan agar Amal jumpa jodoh yang baik.Terdahulu, akaun Instagram miliknya mencecah ratusan ribu pengikut namun telah digodm oleh individu tidak bertanggungjawab sebelum mencipta akaun baru ini.

Ini tema dan lokasi sebenar Majlis pernikahan Neelofa dan PU Riz

Sebelum ini NeeIofa mengakui dia sudah mengenali Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail sejak tiga tahun lalu dan mereka sering bekerjasama dalam program dakwah namun tidak mendapat perhatian.” Ramai orang yang tidak mengetahui sebenarnya saya dan ustaz Haris (Riz) sudah lama bekerjasama sejak tiga tahun lalu. Saya banyak membuat program yang melibatkan Haris dan juga ustaz Tarmizi.

” Tapi orang tak fokus sangat program tersebut sebab ia tidak melibatkan media tapi hanya untuk peminat saya serta mereka yang terlibat dalam NeeIofa hijab,” katanya kepada mStar.Bercerita lanjut tentang keperibadian Riz, bekas pengacara program MeleTOP ini berkata, jejaka itu dianggap sebagai seorang pendakwah muda yang baik, bijak dan mempunyai tarikan tersendiri.

” Bagi saya dia seorang anak muda yang sangat bijak, ada latar belakang agama selain seorang pendakwah yang bagus.” Dia boleh tarik orang untuk mendengar tazkirah. Tak semua orang ada tarikan itu,” kata NeeIofa lagi.Suasana di sekitar Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur di mana majlis pernikahan Neelofa dan PU Riz akan berlangsung sebentar lagi.

Teka Teki Tentang Pernikahan Neelofa Dan PU Riz Terjawab Jua Akhirnya. Sumber Ini Dedahkan Tentang Majlis Tersebut

Setelah sekian lama teka teki tentang isu perkahwinan pasangan selebriti ini, akhirnya terjawab jua setelah Neelofa dan PU Riz akan disatukan dalam ikatan suami isteri pada pagi ini. Dilaporkan majlis akad nikah Neelofa dan PU Riz dijangka akan berlangsung di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur pada jam 10 pagi. Walaupu Neelofa dan PU Riz masih tidak membuka mulut, namun sumber yang terdekat telah memaklumkan bahawa pasangan itu bernikah dalam satu majlis tertutup.

Ada sumber memaklumkan bahawa majlis pernikahan Neelofa dan PU Riz hanya dihairi sekitar 200 tetamu terdiri daripada ahli keluarga kedua dua pihak dan rakan baik mereka. Kata sumber”Ya, Neelofa dan PU Riz akan diijabkabulkan dalam satu majlis tertutup pagi ini. Bagaimanapun, ia dihadiri ahli keluarga dan teman rapat sahaja kerana mengikut prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan,”

Jika dilihiat di akaun Instagram (IG), @lofapage, sebuah video istimewa Neelofa bercerita mengenai lelaki idamannya dimuat naik, semalam.Biarpun tidak menyebut nama PU Riz, namun video yang memaparkan gelagat Neelofa disisi bekas peserta program Pencetus Ummah itu dipercayai dituju kepada bakal suaminya itu.”Saya banyak berdoa soal jodoh. Ada satu masa, saya menulis doa saya.

“Saya bukan hanya mahu lelaki yang boleh membahagiakan saya tetapi memberikakan kebaikan dan membimbing orang sekeliling. Itu sudah cukup membuatkan saya gembira.”Saya ada banyak mata yang memandang. Ramai menjadikan saya sebagai ikon. Hinggakan siapa pasangan hidup saya akan memberi impak sangat besar kepada orang ramai,” katanya.

Neelofa berkata, setiap wanita mengimpikan lelaki beriman, begitu juga dirinya.”Selain beriman, saya mahukan lelaki berilmu, beramal, bijak, rajin dan bertanggungjawab.”Itu antara ciri-ciri penting yang perlu ada untuk mencari calon suami. Apabila bersama lelaki beriman dan bertanggungjawab, saya rasa banyak perkara boleh diselesaikan dengan baik.

“Sebab itulah, saya sangat tekankan berkahwin dengan orang yang mempunyai ilmu agama,” katanya.Kisah perkahwinan Neelofa dan PU Riz meraih perhatian sebuah entri video menerusi akaun sama memaparkan PU Riz di sebuah kedai sambil membelek sampin songket, bagaimanapun dipadam selepas beberapa jam dimuat naik.Video itu menyusul selepas kelihatan Neelofa di sebuah butik baju dimuat naik dalam akaun sama.

Seterusnya inai dijari menjadi petunjuk baharu mengenai teka-teki tarikh Neelofa dan PU Riz. Gambaran jelas dilihat dalam satu perkongsian menerusi IG Story Neelofa ketika mempromosikan satu produk makanan.Menguatkan dakwaan apabila beberapa gambar rakan baik sedang bersiap dalam bilik Neelofa dengan memakai persalinan sedondon berwarna merah.Berdasarkan komen, ia adalah majlis berinai yang diadakan secara tertutup di kediaman Neelofa pada Rabu lalu.

Macam Dah Nak Dekat Je Majlis. Baru Je Jumpa Neelofa Untuk Satu Rancangan Sekali Tiba Tiba Ustaz Don Dedahkan Sesuatu Tentang Neelofa Di Laman Fb Buat Warganet Teruja.

KUALA LUMPUR: Nampaknya bau nasi minyak perkahwinan usahawan dan selebriti terkenal negara, Neelofa dengan pasangannya, PU Riz semakin kuat. Semalam dilaporkan gadis berasal dari Pasir Mas, Kelantan itu akan melangsungkan majlis akad dalam sebuah majlis tertutup pada Sabtu dan hari ini berita gembira itu itu semakin kencang bertiup.

Menerusi kemaskini di Instagram Story milik juara Dewi Remaja 2009/10 it, atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor dilihat memberi bayangan seolah-olah sudah pun bersiap sedia menghitung hari untuk bergelar isteri kepada PU Riz atau Haris Ismail.

Sementara menerusi video yang dimuat naik lebih kurang dua jam lalu,  didapati jari pengasas syarikat Naelofar Hijab dan Nilofa Group dilihat sudah berinai warna merah. Inai dijari Neelofa, 32, kelihatan begitu ketara ketika beliau sedang mempromosikan produk makanan tambahan, Markaz Tijaari.

Kebiasaannya majlis malam berinai menjadi simbolik kepada bakal mempelai yang mahu mendirikan rumah tangga. Dalam laporan pada Rabu, sumber memaklumkan bahawa pasangan berkenaan akan melangsungkan majlis akad di sebuah hotel lima bintang di sekitar lingkaran Kuala Lumpur City Centre (KLCC).

Jelas sumber, segala persiapan sedang dijalankan dan Neelofa turut dikatakan memilih perunding perkahwinan sama yang mengendalikan majlis pernikahan kakaknya, Noor Nabila minggu lalu. Hubungan Neelofa dan PU Riz sentiasa menjadi sorotan

media tempatan sejak beberapa bulan lalu kerana mereka juga tidak terlepas melalui pelbagai ujian dan cabaran. Pada hujung Januari lalu, Neelofa ada memberi bayangan bakal mengumumkan tarikh pernikahan mereka, namun, tiada sebarang pengumuman dibuat.

Ustaz Don Beri Nasihat

Alhamdulillah selesai hari ni penggambaran dengan 2 orang insan hebat yg Allah pilih mereka atas kehebatan mereka, Nabil & Neelofa. Untuk Nabil Ahmad my brother, saya doakan agar sentiasa dalam peliharaan Allah, dilindungi daripada ftnah, selamat daripada bla bncana, dijauhkan daripada tangan-tangan yg tidak bertanggungjawab, sentiasa dalam circle yang diredhai Allah.

Credit kepada kumpulan tabligh, Sri petaling, maulana2 yg banyak bagi kesan kepada sahabat saya ini. Brother, I love u. Untuk Neelofa , saya doakan untuk hari mendatang, agar disatukan dalam keberkatan, dihimpunkan dengan orang baik, diberi pilihan itu pilihan yg baik, semoga Neelofa menjadi isteri solehah, dan kepada Riz, jaga perhiasan dunia yg baik yg Allah bagi ini.

Kredit : Astro/FBUstazDon

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tular Lagi Satu Posting Rakan Neelofa Sibuk Buat Persiapan Kahwin Jadikan Warganet Tertanya Tanya. Tapi Tuan Badan Masih Mengunci Mulut.

Neelofa masih mengunci mulut berkongsi mengenai majlis akad nikah dan resepsinya yang dipercayai bakal berlangsung pada hari sama di sebuah hotel terkemuka, hujung minggu ini. KUALA LUMPUR: Seolah-olah bermain tarik tali, selebriti popular, Neelofa, 32, masih mengunci rapat mulutnya untuk mendedahkan maklumat mengenai majlis perkahwinannya dengan Haris Ismail atau PU Riz, 26, dipercayai bakal berlangsung di sebuah hotel terkemuka, hujung minggu ini.

Biarpun majlis perkahwinan pasangan kontroversi ini sudah semakin heboh, apatah lagi, bekas pengacara MeleTOP itu memuat naik status dalam laman Instagram (IG) memohon peminat mendoakan agar urusannya dipermudahkan, semalam, namun belum ada kenyataan rasmi dikeluarkan.

Neelofa tidak menyatakan tujuan doa dipohon, namun, rata-ratanya dapat mengagak ia mempunyai kaitan dengan majlis perkahwinan yang bakal berlangsung. Majlis akad nikah dan resepsi dipercayai bakal berlangsung pada hari yang sama di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

Lebih menguatkan spekulasi apabila Neelofa menjadikan koleksi foto dirinya sebagai latar belakang entri berkenaan. Neelofa menjadikan koleksi foto sedang mencuba pakaian pengantin berona putih sebagai latar belakang entri meminta peminat mendoakan urusannya dipermudahkan yang dimuat naik dalam Instagram. – Foto IG Neelofa

Foto berkenaan kelihatan seperti Neelofa sedang mencuba pakaian pengantin berona putih. Neelofa dipercayai menggunakan khidmat pereka fesyen terkenal yang juga rakan kerjasama dalam menjayakan koleksi Naelofar sempena Aidilfitri ini iaitu Alia Bastamam.

Menerusi tinjauan BH dalam laman IG rakan rakan baiknya. Salah seorang rakannya, Shameela Seddek memuat naik beberapa gambar dan video dalam IG Story memaparkannya dengan beberapa teman sedang bersiap dengan berpakaian rona merah.

Sebelum ini, sebuah entri video menerusi akaun Instagram @lofa.page memaparkan PU Riz di sebuah kedai sambil membelek sampin songket tular. Bagaimanapun, video berkenaan dipadam selepas beberapa jam dimuat naik, kelmarin.

Rakan baik Neelofa sedang bersiap dengan berpakaian rona merah di kediaman selebriti popular itu, semalam. – Foto IG Shameela Seddek. Video itu menyusul selepas kelihatan Neelofa di sebuah butik baju dimuat naik dalam akaun sama.

Sementara itu, tinjauan menerusi IG PU Riz pula mendapati, bekas pelakon itu masih belum membuat sebarang komen berhubung gosip perkahwinan, biarpun dihujani pelbagai ucapan tahniah dan doa. Terdahulu, hubungan cinta antara Neelofa dan PU RIz mendapat perhatian ramai apabila Neelofa dikatakan tidak lagi memakai cincin merisik pemberian keluarga PU Riz.

Bagaimanapun, pada awal tahun ini, Neelofa dilihat memakai semula cincin terbabit di jari manisnya sekali gus membuktikan hubungan cinta mereka masih berada dalam keadaan baik.

Sumber Bharian via trendingkini

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tular Berita Majlis Meraikan Neelofa Dan PU Riz Akan Berlangsung Di St Regist Kuala Lumpur. Tak Sangka Ini Reaksi Warganet

Saban hari makin banyak berita tentang hari bahagia buat Neelofa dan PU Riz. Bahkan banyak juga klu klu jika dilihat posting mereka di IG. Terbaru ,ada satu makluman yang memaklumkan bahawa Neelofa dan PU Riz dipercayai akan mendirikan rumah tangga pada Jumaat ini iaitu 26 Mac 2021 dan bersanding pada 27 Mac 2021.

Bahkan menguatkan lagi dakwaan tersebut, seorang wartawan telah memuat naik status di Twitter memberi bayangan bahawa majlis meraikan pasangan ini  akan berlangsung di St Regist Kuala Lumpur.Ini bermakna khabar angin yang bertebaran sejak beberapa hari kebelakangan ini hampir tepat dan masing-masing sedang menanti momen bahagia buat pasangan tersebut. Majoriti warganet telah tinggalkan komen di posting yang dibuat oleh wartawan sukan itu dengan berseloroh berkenaan tindakkannya yang dilihat seakan tersalah ‘department’.

Rasanya pelbagai hint telah didedahkan waragnet berkenaan perkahwinan pasangan ini walaupun masing-masing langsung tak membuka mulut berkenaan isu perkahwinan.Semoga urusan mereka untuk mendirikan rumah tangga dipermudahkan dan pastinya menghadirkan kegembiraan buat para peminat pasangan selebriti terkenal ini.

Muat Naik 3 Story Dan Disertakan Dengan Petika Doa. Perkongsian Terbaru Neelofa Dan PU Riz Ini Ternyata Buat Ramai Teruja

Baru baru ini, Neelofa telah memuat naik 3 story dan dalam posting yang sama dia meletakkan 3 petikan doa agar tuhan melapangkan hati dan mempermudahkan urusannya serta memohon peminat mendoakan untuk dirinya. Tambahan pula, heboh tetntang usahawan Neelofa bakal menamatkan zaman bujangnya tak lama lagi. Yang menguatkan lagi hal itu apabila akaun ig pasangan tersebut iaitu @lofa.haris dan @neelofaharrisofficial memberi hint dengan kapsyen “Jom kita hitung hari. Rasa-rasa berapa hari lagi?”

Tak lupa juga tersebar sekeping gambar yang memaparkan Haris berada di sebuah kedai songket bersama seorang lelaki yang dipercayai ahli keluarga Neelofa. Difahamkan foto itu membuatkan warganet membuuat andaian yang Haris sedang membuat persiapan untuk hari bahagianya. Terbaru,Neelofa pula memuat naik tiga story dan posting yang sama dengan meletakkan tiga petikan doa agar Tuhan melapangkan hati dan mempermudah urusannya serta memohon peminat mendoakan untuk dirinya.

Rata rata permintaan Neelofa itu disambut baik rakan artis dan peminatnya yang turut mengaminkan doa yang dikongsikan.Malah, ada juga yang meluahkan rasa tidak sabar menanti hari pernikahannya yang mungkin akan berlangsung pada hujung minggu ini sama ada jumaat atau Sabtu.Apa pun di sebalik permintaan Neelofa, kami doakan supaya semua perkara dipermudahkan. Jangan risau, benda baik Allah pasti tolong.

Kongsi Video PU Riz Tapi Dipadam Tak Lama Kemudian. PU Riz Dan Neelofa Kembali Menjadi Perbualan Warganet.

Sebelum ini, Neelofa kembali menjadi bualan warganet setelah berkongsi satu gambar dia mengambil gambar secara wefie bersama kakak dan abang iparnya iaitu Noor Nabila dan Engku Emran. Tak lama kemudian, PU Riz dan Neelofa kembali raih perhatian selepas dikatakan bakal melangsungkan pernikahan pada minggu ini. Difahamkan antara tarikh yang sering deperkatakan antara 25 hingga 27 Mac ini. Namun begitu, tiada bukti kukuj berkaitan tarikh bahagia yang menjadi perbualan warganet itu

Yang menarik minat warganet lagi apabila Instagram @lofa.page, semalam ada memuat naik video Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail di sebuah kedai sambil membelek samping songket, tetapi video itu dipadam beberapa jam selepas itu.Malah, tanda pagar #NLFH kini sudah mula aktif digunakan peminat mereka dengan memuat naik gambar dan video Neelofa dan Riz yang dikatakan bakal berkahwin tidak lama lagi.

Majoriti yang memuat naik keterangan mendoakan kebahagiaan pasangan tersebut.Namun begitu,, usaha sebuah portal menghubungi pasangan itu termasuk pihak pengurusan dan keluarga mereka tidak berjaya apabila masing-masing tidak menjawab panggilan dan membalas mesej.Tambahan pula, satu majlis bersama Neelofa sempena Ramadan yang sepatutnya berlangsung pagi ini juga ditunda di saat akhir.