Setelah 2 minggu ditidurkan. Akhirnya suami pergi tinggalkan isteri dan anak anak.

keluarga

Sebak dan piIu apa yang menimpa keluarga Puan Siti Nur Masitah apabila dia sekeluarga diuj1 p0sitif C0VlD19. Mereka d1sahkan p0sitif pada 17 Ogos 2021 yang lalu. Namun pada hari yang sama suaminya telah ditidurkan kerana paras 0ksigen nya rendah. Pada masa sama ister1nya mem0hon agar rakan2 mendoakan kesmbuhan suaminya.

Namun pada jam 4.55 pagi tadi (Isnin) 30 Ogos 2021 suam1nya Norhisyam Ibrahim telah dijemput Illahi selep4s 2 minggu ditldurkan.

4rwh meninggaIkan seorang isteri dan 3 orang an4k yang masih kecil. Rata2 kenalan arwh amat terke.san dengan pmerg1an 4rwh yang disifatkan seorang sahabat yang sangat baik.

Salam tkziah, sem0ga isteri dan anak2 4rwh kuat dan tbah. Semoga 4rwh suaminya ditempatkan dikalangan orang yg beriman dan soleh. Al fatihah. Sumber : Dbongkar

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.