Abg terperanjat lepas je abah kahwen dgn gades ni banyak kali abg dgr bunyik yg tak senonoh dari bilik abah. Abg tk boleh nk tahan. Terkejut abah dgn gades tu buat sampai mcm tu sekali sampai boleh dgr dari luar.

Foto sekadar hiasan. Sekadar ingin luahkan rasa hati dan rasa rindu dengan ayah. Nama aku Halim, berumur 30 tahun ada 4 adik beradik (aku no. 2) atas abang, bawah aku perempuan. Ibu aku dah lama tak ada masa aku kecil. Di pendekkan cerita ayah kahwin lagi selepas beberapa tahun. Selepas ayah kahwin, Kami agak kekok dengan […]

Continue Reading

Abang terperanjat tiba tiba terdengar bunyikkkk tk senonoh dari bilek abah lepas abah kahwen lain. Tergamam abah dgn bini baru dia tu sanggop buat smpai mcm tu sekali smpai boleh dengar dari luarrr.

Foto sekadar hiasan. Sekadar ingin luahkan rasa hati dan rasa rindu dengan ayah. Nama aku Halim, berumur 30 tahun ada 4 adik beradik (aku no. 2) atas abang, bawah aku perempuan. Ibu aku dah lama tak ada masa aku kecil. Di pendekkan cerita ayah kahwin lagi selepas beberapa tahun. Selepas ayah kahwin, Kami agak kekok dengan […]

Continue Reading

Lagi beberapa hari nak kahwin gadis ini rasa tak sedap hati lepas naik kereta ngan ayah. Ayah dan mak macam sedih bila dia nak kahwin. Mengejutkan rupa rupanya sesuatu yang akan terjadi.

Assalamualaikum semua. Sorry lah, tak pandai nak mengarang, tapi hati tengah sendu, tak ada tempat nak mengadu. Emmm, macam ni. Kalau sebelum ni, tengok kawan-kawan ramai dah mendirikan rumahtangga. Kadang-kadang aku tak dapat nak elak juga rasa bila lah giliran aku ni. Umur dah nak 30an ni, bayang pun tak nampak. Lepas mak abah bawa […]

Continue Reading