Adk suami montokk habis tapi terkejut bini ternampak sesuatu dlm bilik adk suami. Tergamam rupanya bila mak dtg pun adk suami buat kt mak macam tu.

Gambar sekadar hiasan. Assalamualaikum. Lpas grad, adik ipar dduk skali walaupun berat hati aku nak bagi. Dah lama dduk sini, aku pelik dah sebulan dia tak basuh baju. Kebetulan haritu adik ipar aku keluar dengan boyfriend dia. Okay. Aku bukak pintu bilik dia. Astaghfirullahalazim. Tak percaya apa yg aku nmpak. Aku Hana. Awal 30-an. Dan dah […]

Continue Reading

Adk suami selamba je buat benda ni dekat wanita ni sebab wanita ni tk boleh hamil. Terkejuut tetiiba sesuatu jadi kt ank adk suami. Tergamam satuu keluarga tengok apa yg jadi kat dia.

Gambar sekadar hiasahm. Assalammualaikum.. Terima kasih jika admin sudi siarkan.. Tiada apa yang terlalu menarik untuk aku kongsikan tapi aku harap semua boleh ambil ikhtibar serba sedikit dari cerita aku. Aku sudah berkahwin dan tinggal bersama keluarga aku di Negeri Sembilan. Isteri aku orang Johor. Kami masih belum di kurniakan zuriat. Aku nak cerita mengenai […]

Continue Reading

Kakak krja nurse bila kerja malam suami lari tidur bilik adk ipar. Terkedu bila tiba tiba ini yang terjadi dekat adik ipar. Rupa rupanya bila kakak kerja malam ini yang suami buat dengan adik ipar.

Asalamualaikum admin dan warga krt, disini saya nak kongsikan kisah saya tapi tolong jgn kritik kerana saya sudah bertaubat dan saya yakin Allah akan mengampunkan umatnya yang benar2 bertaubat. Disini saya nak bercerita tentang kisah hidup saya untuk dijadikan pengajaran kepada semua warga krt, semoga anda semua mengambil ikhtibar daripada kisah hidup saya. Nama saya […]

Continue Reading