Terkejut bila kakak sendiri hantar benda ni dekat adk. Tiba tiba je perut adk jadi besar mcm hamil ank kembar 10. Period pula 3 bulan datang tak berhenti. Rupa rupanya ini yang kakak dia buat.

Foto sekadar hiasan. Kisah yang akan aku ceritakan ini adalah dari kisah benar dan perkongsian ini boleh dijadikan teladan bagi orang lain. Cerita ni agak panjang, sebab kalau nak aku ringkaskan, takut tak faham jalan ceritanya. Nama aku Fasha (bukan nama sebenar) aku ni ade 5 orang adik beradik dan aku no.4 perempuan.. Atas aku […]

Continue Reading

Kakak nekad intai adk dalam stor. Malam tu jugak kakak tarik ibu masuk dalam stor. Sama sama terkejut dan tergamam tengok apa yang adk buat dalam stor tuu.

Foto sekadar hiasan. Tahun 2019 baru sahaja melabuhkan tirainya dan diikuti dengan kedatangan tahun baru 2020. Seperti biasa, tiap kali tahun baru tiba gelagat semasa di permulaan sesi persekolahan pasti menjadi tumpuan ramai, ibu bapa, guru dan pelajar khususnya. Kisah yang ingin kami kongsikan ini pasti membuatkan ramai pembaca tersentuh. Kisah yang asalnya disiarkan di […]

Continue Reading

Terkejut bila nmpak adik buat ini dlm bilik sblm masuk skolah. Terduduk ibu mlm tu bila tgok adik. Rupanya dalam diam ini yang dia buat dalam bilik smpai ibu nangis macm tu.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Tahun 2019 baru sahaja melabuhkan tirainya dan diikuti dengan kedatangan tahun baru 2020. Seperti biasa, tiap kali tahun baru tiba gelagat semasa di permulaan sesi persekolahan pasti menjadi tumpuan ramai, ibu bapa, guru dan pelajar khususnya. Kisah yang ingin kami kongsikan ini pasti membuatkan ramai pembaca tersentuh. Kisah yang asalnya disiarkan di […]

Continue Reading