Gades nih selamber je selak dia punya seluar dgn baju depan boyfriend dia sbb nk bagi boyfriend dia tgk keadaan dia yg sekarang mcm mana. Risau boyfriend dia tk boleh terima. Terperanjat boyfriend dia dan ini reaksi dia.

Gambar sekadar hiasan.Salam semua. saya, wanita yang telah 5 tahun berkahwin dan masih belum mempunyai zuriat. Siapa kahwin tak nak anak kan?? Begitu jugak saya dan suami. saya kesian kat suami saya yang sangat ingin zuriat. Tapi dia tak pernah bersuara hal zuriat sebab tak nak saya tertekan. saya tahu semuanya berpunca daripada saya. saya […]

Continue Reading

Awek ni selamba je selak baju dan seluar dia depan pakwe dia sebab nak tunjuk keadaan sebenar dia yg sekarang mcm mana. Takot pakwe dia taknak terima dia dah. Tergamam pakwe dia dan ini yang pakwe dia lakukan lepas tengok semua tu.

Gambar sekadar hiasan.Salam semua. saya, wanita yang telah 5 tahun berkahwin dan masih belum mempunyai zuriat. Siapa kahwin tak nak anak kan?? Begitu jugak saya dan suami. saya kesian kat suami saya yang sangat ingin zuriat. Tapi dia tak pernah bersuara hal zuriat sebab tak nak saya tertekan. saya tahu semuanya berpunca daripada saya. saya […]

Continue Reading