Suami baru je balik bulan madu dgn bini kedua. Bini pertama dihalau keluar dari bilik sebab bini kedua nk tidur bilik utama. Malam tu bini pertama tidur sambil menangis dengar apa yang suami buat dengan bini kedua dibilik utama.

Assalamualaikum min. Terima kasih kalau publishkan cerita ni. Aku suri rumah sepenuh masa. Baru 3 tahun mendirikan rumahtangga. Aku kahwin masa umur 20 tahun. Suami pilihan keluarga yang di anggap pelindung yang terbaik untuk aku. Suami umur 34 tahun. Dia tak pernah tolak permintaan aku. Aku dengan dia bahagia je. Aku masakkan untuk dia, tunggu […]

Continue Reading

Lepas mlm pertama suami dh tknk sentuh bini. Masa bulan madu pun suami buat taktau. Bila bini tanya baru lah bini dapat jawapannya kenapa suami dah taknak sentuh dia.

Assalam Admin. Saya ada benda nak berkongsi. Tapi macam malu sangat nak cerita kat orang. Harap kalau bagitau kat sini ada lah yang sudi dengar dan beri pendapat tanpa judge saya. Saya baru berkahwin 6 bulan lepas. Isunya di sini, suami tak nak sentuh saya. Selepas malam pertama kami, dia tak sentuh saya dah. Masa […]

Continue Reading