Couple ni selalu buat benda tk senonoh dlm kereta sewa sampai satu hari dorang nekad cek in hotel sama sama. Sehingga lah satu hari ini yang berlaku pada gadis ini.

Salam admin. Saya nak berkongsi cerita utk followers page ni untuk dijadikan teladan dan pengajaran. Confession ini agak panjang namun saya harap sudilah admin approve confession saya ini. Saya mengenali H pada pertengahan tahun 1999, di mana kami adalah classmate di satu kolej. H muda dari saya 2 tahun, kerana dia lepas SPM terus masuk […]

Continue Reading

Laki ni menyesal sbb tk dapatkan makwe dia. Waktu couple dia sebok cari makwe lain yg lagi cun dari makwe dia. Tetiba satu hari sesuatu berlaku smpai membuatkan dia terkedu.

Hi semua, aku Ahmad. Maaf kalau confession aku ni agak panjang. Aku cuma nak meluah sikit kat sini supaya kat luar sana boleh ambik pengajaran dan tak jadi bongok macam aku. Hahaha. Aku tak leh cerita benda2 ni kat geng2 kerja aku, kang tujuh keturunan tak habis kena bahan. Jadi aku cerita kat sini supaya […]

Continue Reading