Lain macam penampilan Elfira. Didie Alias muat naik gambar dengan Elfira Loy. Tapi benda ni yang jadi persoalan warganet.

Baru-baru ini, pelakon Didie Alias ada memuat naik sekeping foto bersama dengan rakan pelakon Elfira Loy di akaun Instagram miliknya. Difahamkan, kedua pelakon ini menjalani pengambaran rakaman rancangan khas Melodi Raya. “Lama tak jumpa anak mumy nie @elfiraloy. Lps kawin dh beranak smp anak dh jalan br terjumpa, tetap comey je. “Korang mesti ingat gandingan […]

Continue Reading

Muat naik foto sambut hari lahir ank. Tapi benda lain yang jadi perhatian warganet. Mengejutkan sampai macam ni sekali warganet tu komen .

Seronok apabila kita dapat melihat anak membesar dengan sihat. Begitu juga dengan pelakon Elfira Loy yang turut berkongsi satu entri di Instagram miliknya mengenai cahaya mata pertama mereka.“Ish budak garang ni dah nak setahun ke. is it one year ago i gave birth to this babyyyyy. Literally crying. “Is he still a baby even he’s […]

Continue Reading