Fazura muat naik gambar shopping raya di saat saat akhir sampai jadi perhatian ramai. Sekali warganet selamba je boleh komen macam ni.

Menerusi laman sosial Instagram, Fazura berkongsi sekeping foto dirinya berada di sebuah gedung kain terkemuka.“Yay duduk sini mesti takde orang kenal hehe. Ya, Faz pun last minute shopping raya. Warna baju apa darling first day nanti?” tulisnya di ruangan kapsyen. Aktres jelita Nur Fazura mendedahkan dirinya juga melakukan persiapan raya di saat-saat akhir untuk sambutan […]

Continue Reading

Pelik lepas Neelofa mengidam burger kali ni Fazura pula teringin nak makan lemang sampai nama dia trending di twitter. Sekali ini respon Fazura lepas dah trending tu.

Semenjak 27 April lalu, nama pengacara Noor Neelofa telah menjadi bualan hangat warganet selepas beliau dan suami dikenakan tindakan kompaun sebanyak RM60,000 berikutan isu ingkar SOP majlis perkahwinannya pada 26 Mac lalu. Namanya bukan sahaja disebut-sebut disebabkan kompuan berkenaan namun turut menjadi bualan hangat selepas beliau memuat naik foto burger hasil carian daripada Google. Perkara […]

Continue Reading

Sebelum ni pernah diakatakan pelakon kayu. Tapi Sekarang Fattah Amin terima Anugerah pelakon terbaik. Sekali selamba je Fazura boleh komen macam ni.

Pelakon Fattah Amin sememangnya dikenali ramai. Pernah terpalit dengan gelaran ‘pelakon kayu’ namun ia tidak mematahkan semangat beliau untuk terus aktif dalam dunia hiburan. Usahanya itu berbaloi apabila Fattah telah dinobatkan sebagai pemenang bagi Pelakon Terbaik dalam World Film Carnival Singapore March 2021. Menurut caption pada perkongsian tersebut:- “Alhamdulillah. Congratulation to @fattahaminz for winning the […]

Continue Reading

Ramai yang sangka Fazura sindir artis rentas negeri sebelum ni. Tapi kali ni Fazura tampil buka mulut jelaskan tentang komen dia masa jadi juri tu.

Umum mengetahui terdapat beberapa kes melibatkan selebriti dan instafamous yang dikritik warganet selepas memaparkan mereka merentas negeri ketika situasi pandemik yang masih belum surut ini. Pun begitu, komen Fazura sebagai juri semasa Muzikal Lawak Superstar 2 (MLS2) mengenai pematuhan prosedur operasi standard (SOP) baru-baru ini nyata jadi perhatian ramai. “Patuhi SOP, jangan rentas negeri.” Meskipun […]

Continue Reading

Fazura dikritik teruk oleh warganet gara gara keluarkan ayat ni. Rupanya memang win betul ayat yang Fazura keluarkan tu.

Berikutan kes Covid-19 yang masih mencecah empat angka, pelakon Fazura mengakui bimbang dengan situasi tersebut apatah lagi mempunyai anak kecil Nur Fatima Aisya yang baru mencecah usia enam bulan. Menerusi temubual eksklusif portal Oi, Jom! semalam, pemilik nama Nur Fazura Sharifuddin itu cuba mematuhi prosedur operasi standard (SOP) dengan sebaiknya sepanjang masa. “Fatima pun tak […]

Continue Reading

Anak dah masuk 4 bulan dan dia rindu nak buat sesuatu ini. Akhirnya Fazura dedah perasaan bila tinggalkan anaknya

Jika dihitung,anak kepada Fazura dan Fattah Amin iaitu Nur Fatima Aisya sudah berusia empat bulan.Difahamkan selepas sahaja melahirkan cahaya mata pertama pada 2 Oktober tahun lalu, Nur Fazura luahkan rasa rindu untuk kembali ke set penggambaran. Biarpun keinginan itu menebal, namun dia tidak sampai hati untuk meninggalkan anak perempuannya iaitu Nur Fatima Aisya untuk beberapa […]

Continue Reading

Lepas tiga bulan Fazura baru dedahkan muka anak. Fazura dedahkan terpaksa ambil pembantu untuk membantunya dan dia hadiahkan sesuatu buat pembantunya

Setelah sekian lama iaitu tiga bulan sembunyikan wajah anak, 1 Januari lalu pasangan tersebut iaitu Fazura dan Fattah Amin akhirnya dedahkan wajah anak kesayangan mereka,Nur Fatima Aisya kepada umum. Baru baru ini,Fazura ada berkongsikan kisah di mana dia terpaksa ambil pembantu luar memandangkan pembantu dan pengasuhh yang diupahnya tak dapat masuk ke Malaysia susulan COVID19 […]

Continue Reading

Baru buat pendedahan tentang anak selepas dua bulan menyambut kelahiran bayi sulung. Tepat jam 12 tengah malam terus tular wajah comel Fatima

KUALA LUMPUR: Selepas dua bulan menyambut kelahiran bayi sulung, pasangan selebriti, Fattah Amin dan Nur Fazura buat kali pertama berkongsi wajah puteri tersayang, Nur Fatima Aisya kepada peminat.Foto keluarga itu dikongsi pasangan berkenaan dalam akaun Instagram (IG) rasmi mereka, tepat pada jam 12 tengah malam tadi. Pada foto itu, Fatima yang didukung Fazura, tampak comel […]

Continue Reading

Gara gara tak dedahkan wajah ank ada individu yang cakap ank Fazura sumbing ni buat ramai yang panas hati. Sekali ini respon yang lain.

Pasangan pelakon Fattah Amin dan Nur Fazura menegaskan mereka bakal menunjukkan wajah anak sulung mereka, Nur Fatima Aisya apabila sampai waktunya. Masih menyembunyikan wajah Fatima daripada tatapan umum biarpun di media sosial, kata Fattah, keputusan itu datang daripada mereka sekeluarga dan bukannya perjanjian hak eksklusif dengan mana-mana stesen televisyen. “Tak ada eksklusif dengan mana-mana stesen […]

Continue Reading

Baru selesai habis pantang selama 44 hari sekali Fazura terkejut dengan apa yang jadi pada dirinya. Tak sangka lepas habis pantang sampai macam ni jadi.

Aktres jelita pujaan ramai, Fazura kini selesai menjalani pantang selama 44 hari dan boleh menarik nafas lega kerana bukan sahaja boleh makan makanan kegemarannya malah cincin tunang dahulu juga sudah muat untuk dipakai kembali! Perkara itu dikongsi Fazura di laman sosial Instagram miliknya dengan kapsyen, “Yay cincin tunang dah muat balik” – tulisnya sambil tag […]

Continue Reading