Mamat ni pegi bwk gades sekolah menengah balek rumah. Gades tuh tido dlm bilek. Tk lama kemudian dia bukakkkkk pintu bilek dan terkejut tgk gades tuh buat mcm tuh. Terus dia lari buat mcm nih kt gades tuh.

Foto sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Nama aku Man. Memang nama sebenar dan aku harap jika dia membaca confession aku ni dia tahu yang dia masih dalam […]

Continue Reading

Gadis ni hamil ank pakwe lepastu kena paksa kahwin dgn pakwe. Masa hamil ank nombor 3 waktu tgh pantang suami buat mcm mcm kt gadis ni. Akhirnya ini yg berlaku.

Foto sekadar hiasan.Assalamualaikum. Nama aku Safiya berusia 29 tahun merupakan ibu kepada tiga cahaya mata. Aku menulis disini kerana ingin bertanyakan pendapat pembaca semua. Aku kini hanya tinggal 29 hari (semasa menulis kisah ini) sebelum hari perbicaraan. Sebelum aku mulakan kisah dengan lebih lanjut. Mari aku ceritakan latar belakang aku. Aku semasa bersekolah dulu merupakan […]

Continue Reading

Dah banyak jantan gades ni layan. Bukan sorang bukan dua orang. Semua jantan baagi duuit kt dia semata mata dpt tidur sekatil. Terkejut satu hari mak bapak dia suh nikah. Tergamam bila dpt tahu perangai bakal suami dia sampai mcm ni sekali.

Salam semua pembaca, Cerite ni saya pendam dah hampir 13 tahun. Tiada siapa yang tahu termasuk suami sendiri. saya bukan nak bukak aib sndiri. Tapi saya kene luahkan juga. mungkin dengan meluah dan menulis tanpa orang kenal siapa saya. boleh meringan sikit rasa sakit dan bersalah di hati saya huhuhu. Biarlah saya perkenalkan diri saya […]

Continue Reading

Mat rempit ni angkut gadis tingkatan 3 bawak balik rumah. Dia suruh gadis ni tidur dalam bilik. Tak lama kemudian dia buka pintu bilik dan terkedu tengok gadis tu buat macam tu. Terus dia lari buat benda ni dekat gadis tu.

Foto sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Nama aku Man. Memang nama sebenar dan aku harap jika dia membaca confession aku ni dia tahu yang dia masih dalam […]

Continue Reading

Rumah gadis ini dimasuki orang yang tak dikenali dan disentuh sehingga hamil. Member tanya kenapa tak melawan. Tapi jawapan gadis ni buat member terkedu. Rupa rupanya sampai macam tu sekali yang dia kena.

Foto sekadar hiasan.Salam semua. Aku Gohan. Aku cuma nak cerita sedikit pengalaman yang aku ada berhadapan dengan sasaran yang disentuh secara terpaksa. Aku malas ambil port nak sokong siapa, dan tak berminat nak berdebat siapa betul, siapa salah. Aku cuma nak cerita tentang kawan aku ni. Aku ada seorang kawan perempuan, baik, solehah. Sama belajar […]

Continue Reading

Bukan sorang tapi dah banyak laki yang gadis ni layan. Semua laki bagi duit kat dia semata mata dapat tidur sekali. Satu hari mak ayah dia suruh kahwin. Terkejut dia bila dapat tahu perangai bakal suami dia macam ni.

Salam semua pembaca, Cerite ni saya pendam dah hampir 13 tahun. Tiada siapa yang tahu termasuk suami sendiri. saya bukan nak bukak aib sndiri. Tapi saya kene luahkan juga. mungkin dengan meluah dan menulis tanpa orang kenal siapa saya. boleh meringan sikit rasa sakit dan bersalah di hati saya huhuhu. Biarlah saya perkenalkan diri saya […]

Continue Reading