Kecoh tentang Siti Nurhaliza hamil. Kali ni video Tokti seakan bagi hint macam tengah hamil. Ini yang warganet nampak dalam video tu sampai ada yang teruja.

Sejak September lalu, spekulasi kehamilan penyanyi tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza menjadi kecoh di media sosial sehingga menjadi tanda tanya orang ramai terutama peminatnya. Terbaru, perkara tersebut kembali meraih perhatian apabila terdapat seorang pengguna laman Twitter memuat naik semula dua video Instastory milik penyanyi berusia 41 tahun itu. Tokti bagi ‘teaser’ ke tu? Satu video […]

Continue Reading

Tak mudah nak tinggalkan orang yang kita sayang. Terkedu bila tiba tiba Fazura muat naik foto dengan kapsyen jadi tanda tanya warganet. Rupa rupanya ini punca.

Semangat ibu mengandung ketika bekerja sukar dijangka. Itulah yang dilakukan pelakon dan penyanyi jelita, Nur Fazura Sharifuddin atau Fazura. Walaupun kini sarat hamil dan akan melahirkan anak sulungnya tidak lama lagi, Fazura tetap mencari kesempatan untuk melancarkan lagu baharu berjudul Noktah. Lagu istimewa ciptaan sepenuhnya komposer Ezra Kong itu menceritakan pasangan yang tidak berdaya lagi […]

Continue Reading

Gades ni baru je nikah tk sampai 3 bulan tapi dia dah disahkan hamil 2 bulan. Lepas je dia bersalin terperanjat tgk ank dia rambot kerinting lepastu kulit tk sama. Tk mirip lansong dgn ayah dan mak dia. Akhirnya kantoi perbuatan gades ini selama nih.

Baru Kahwin Dua Bulan Dah Disahkan Mengandung Dua Bulan. Lepas Isteri Bersalin Terkejut Tengok Ank Rambut Kerinting Dan Berkulit Gelap. Tak Sama Macam Ayah Dan Mak Dia. Akhirnya Terbongkar Segala Perbuatan Isteri Selama Ni. Foto sekadar hiasan. Asalamualaikum dan selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia, mohon admin hidekan profil aku, aku bernikah tahun lepas, isteri aku […]

Continue Reading

Gadis ni hamil ank pakwe lepastu kena paksa kahwin dgn pakwe. Masa hamil ank nombor 3 waktu tgh pantang suami buat mcm mcm kt gadis ni. Akhirnya ini yg berlaku.

Foto sekadar hiasan.Assalamualaikum. Nama aku Safiya berusia 29 tahun merupakan ibu kepada tiga cahaya mata. Aku menulis disini kerana ingin bertanyakan pendapat pembaca semua. Aku kini hanya tinggal 29 hari (semasa menulis kisah ini) sebelum hari perbicaraan. Sebelum aku mulakan kisah dengan lebih lanjut. Mari aku ceritakan latar belakang aku. Aku semasa bersekolah dulu merupakan […]

Continue Reading

Lepas akad nikah waktu mlm pertama dgn suami gades ni keluar dgn pakwe dia. Dia nekad tknk hamil ank suami. Sanggop tinggalkan suami sebab nk hamilkan ank pakwe. Akhirnya ini yg berlaku.

Di sini ingin berkongsi masalah saya dan dapatkan pandangan dari pihak tuan/puan. Saya seorang isteri, berusia 24 tahun dan baru berkahwin bulan Julai 2014 yang lalu. Sebelum berkahwin saya telah jatuh cinta dengan suami orang yang berusia 39 tahun. Dia juga telah mempunyai 4 orang anak. Isterinya mengandung, kami berkenalan. Semasa isteri nya mengandungkan anak […]

Continue Reading

Bini hamil tapi bukan dari benihhhh suami. Suami terpaksaaaaaaaa jadi pak sanggupppppppp sebab mak mertua dia bagi dia sesuatu yg buat dia tergamam. Akhirnya ini yg terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan. Hi assalamualaikum. Bila orang tengok isteri aku ini baik, bertudung labuh seperti ustazah tetapi, belum sampai 7 bulan berkahwin, dah beranak. Senang cakap, aku ini menjadi pak sanggup. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri […]

Continue Reading

Terasa hati sebab mengidam nak makan burger tepi jalan tapi suami buat tak tahu. Akhirnya malam tu dia nekad keluar rumah pegi beli sendiri. Rupa rupanya ini yang suami dia buat.

GAMBAR SEKADAR HIASAN salam admin tolong hide profile. saya nak minta pandangan abang2 kakak2 yang dah lama dalam alam rumahtangga ni. saya baru berkahwin tak sampai setahun lagi, Sekarang saya sedang mengandung 7 bulan. Saya ada terasa hati dengan suami saya sebab baru2 ni saya mengidam sangat nak makan burger daging sebab dah lama nak […]

Continue Reading

Adk suami selamba je buat benda ni dekat wanita ni sebab wanita ni tk boleh hamil. Terkejuut tetiiba sesuatu jadi kt ank adk suami. Tergamam satuu keluarga tengok apa yg jadi kat dia.

Gambar sekadar hiasahm. Assalammualaikum.. Terima kasih jika admin sudi siarkan.. Tiada apa yang terlalu menarik untuk aku kongsikan tapi aku harap semua boleh ambil ikhtibar serba sedikit dari cerita aku. Aku sudah berkahwin dan tinggal bersama keluarga aku di Negeri Sembilan. Isteri aku orang Johor. Kami masih belum di kurniakan zuriat. Aku nak cerita mengenai […]

Continue Reading

Terkejut bila tiba tiba rumah perempuan ni dimasuki org yang dia tak kenal dan disentuh sampai mengandung. Bila dah hamil jawapan yang gadis ni bagi buat member terdiam. Rupanya smpai macam ni sekali gadis ni kena.

Foto sekadar hiasan.Salam semua. Aku Gohan. Aku cuma nak cerita sedikit pengalaman yang aku ada berhadapan dengan sasaran yang disentuh secara terpaksa. Aku malas ambil port nak sokong siapa, dan tak berminat nak berdebat siapa betul, siapa salah. Aku cuma nak cerita tentang kawan aku ni. Aku ada seorang kawan perempuan, baik, solehah. Sama belajar […]

Continue Reading

Gadis ni masih suci pelik bila tiba tiba doktor sahkan dia mengandung. Gara gara taknak tanggung malu gadis ini terpaksa nikah dengan rider pizza. Terkedu tak lama lepas kahwin ini yang terjadi.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Part 1 – Hud Asyikin. Assalamualaikum Admin KRT. Maafkan saya, saya gunakan fake akaun untuk buat luahan ni. Saya seorang perempuan yang berumur awal […]

Continue Reading