Gadis nekad mintak duit hntaaran smpai 30 riibu tapi lelaki ni tak mampu. Bila bakal suami minta kurang gadis ni tolak. Akhirnya ini yang laki tu buat untuk dapatkan duit 30 ribuu tu.

Foto sekadar hiasan. Assalammualaikum. Aku Razlan. Umur 38 tahun dan berkahwin. Isteri aku Nur. Aku nak kongsi kisah berkenaan duit hantaran rendah yang menjadi isu. Hantaran Nur RM30k. Tak termasuk RM10k untuk barang kemas. RM3k mas kahwin dan RM5k untuk barang barang hantaran seperti jam dan handbag. Aku kenal Nur sejak kami berumur 16 tahun. […]

Continue Reading

Gades ni letak harga hantaran dia beberapa ratus je sbb dia tau gaji bakal suami dia tk banyak. Tapi dia terperanjat bila dgr mas kahwen yg suami dia lafazkan masa akad nikah. Terkejut dia dgr jumlah yg disebutkan suami.

Foto sekadar hiasan. Berbunga hati rasa. Memang wujud lelaki lelaki gentleman baik yang bekerja kuat. Selain confessor, salah seorangnya suami ku. Jangan risau ya sahabat sahabat ku yang masih bujang. Masa kalian, dengan orang yang tepat akan tiba. Sebelum berkahwin, memang terlalu banyak ujian. Sering jugak aku menangis, tetapi bukan kerana K. Tetapi kerana susahnya […]

Continue Reading

Selamat bergelar isteri orang malam tadi. Mengejutkan bila tiba tiba Mira Filzah dedahkan ada hantaran istimewa yang dia bagi dekan Wan Emir. Rupa rupanya individu ini yang buat hantaran yang istimewa tu.

Pelakon dan pengacara, Mira Filzah selamat bergelar isteri kepada Wan Emir Astar, 30, dengan sekali lafaz di Pusat Konvensyen Sime Darby di Bukit Kiara, Kuala Lumpur pada kira-kira pukul 8.58 malam. Mira atau nama sebenarnya Nur Amirah Filzah Badioezaman, 27, dinikahkan oleh bapanya Badioezaman Ab. Khalik. Bersaksikan Pendaftar Perkahwinan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Mohd […]

Continue Reading

Bini mintak hantaran sampai 15k. Tapi mengejutkan kerja rumah semua tak pandai buat. Satu hari suami lakukan ini pada bini. Suami sendiri terkejut dengan apa yg diri dia cuba lakukan pada bini sendiri.

Assalamualaikum and thanks admin. Perkenalkan diri nama saya Zarul (Bukan Nama Sebenar). Lately zarul perasan hantaran jadi hot topic. Let me share my experience. Zarul dah kahwin almost 5 years. Kahwin dengan pilihan hati yang juga bekas graduan tempat sama dan sama-sama suka. Jadi lepas grad dapat kerja tetap terus kawin. Wife zarul ni memang […]

Continue Reading

Wanita ni letak hantaran 700 ringgit je sebab gaji bakal suami sikit. Tapi dia terkejut dengar mas kahwin yg suami dia lafazkan masa tu. Terkedu dia dengar jumlah yang disebutkan suami.

Foto sekadar hiasan. Berbunga hati rasa. Memang wujud lelaki lelaki gentleman baik yang bekerja kuat. Selain confessor, salah seorangnya suami ku. Jangan risau ya sahabat sahabat ku yang masih bujang. Masa kalian, dengan orang yang tepat akan tiba. Sebelum berkahwin, memang terlalu banyak ujian. Sering jugak aku menangis, tetapi bukan kerana K. Tetapi kerana susahnya […]

Continue Reading

Wanita ni minta hantaran sampai 30k tapi bakal suami bukan orang senang. Bila minta diskaun dia tolak. Akhirya lelaki ni nekad buat sesuatu untuk cukupkan duit hantaran.

Foto sekadar hiasan. Assalammualaikum. Aku Razlan. Umur 38 tahun dan berkahwin. Isteri aku Nur. Aku nak kongsi kisah berkenaan duit hantaran rendah yang menjadi isu. Hantaran Nur RM30k. Tak termasuk RM10k untuk barang kemas. RM3k mas kahwin dan RM5k untuk barang barang hantaran seperti jam dan handbag. Aku kenal Nur sejak kami berumur 16 tahun. […]

Continue Reading

Hanya kerana tiada hantaran telefon wanita ini jadi janda berhias. Belum sempat malam pertama dia dah larikan diri. Mengejutkan bila dah kahwin ini perangai sebenar suami.

Hanya kerana tiada hantaran telefon wanita ini jadi janda berhias. Belum sempat malam pertama dia dah larikan diri. Mengejutkan bila dah kahwin ini perangai sebenar suami. FOTO SEKADAR HIASAN Fot0 sekadar hiasan. Nama aku Nelisa. Ini bukan nama sebenar. Catatan aku kali ini hanya ingin berkongsi kehidupan aku sebagai seorang wanita. Kalau sesiapa triggered, aku […]

Continue Reading