Mengejutkan lepas je dh halal masa mlm pertama suami tknk dah sentoh bini. Waktu honeymoon pon suami buat tak tahuuuuu jerrr. Bila bini dok tanya baru bini dpt jawapan.

Assalam Admin. Saya ada benda nak berkongsi. Tapi macam malu sangat nak cerita kat orang. Harap kalau bagitau kat sini ada lah yang sudi dengar dan beri pendapat tanpa judge saya. Saya baru berkahwin 6 bulan lepas. Isunya di sini, suami tak nak sentuh saya. Selepas malam pertama kami, dia tak sentuh saya dah. Masa […]

Continue Reading

Waktu mlm pertama terbongkar bini dh tak suci. Suami terkejut terus batalkan honeymoon lepastu tk balek rumah tiga hari tiga malam. Tergamam bila balekkkkkkk rumah tgk bini dah jadi mcm ni.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum WBT. Begini, aku telah menjadi suami hampir 2 tahun. Aku kenal isteri aku sekarang ni sudah hampir 5 tahun. Sepanjang perkenalan aku memang menjaga iktilat dan tidak mahu ada istilah perkara terkutuk didalam hubungan kami mahupun mata dan hati. Oleh itu, aku ingin cepat masuk meminang dan menjadikan dia isteri aku […]

Continue Reading

Dah sentuh bini masa mlm pertama lepastu suami dh taknak dah. Waktu honeymoon pon suami buat endah tk endah. Bila bini tnya baru bini tahu apa sebabnya suami dh tknk pegang dia.

Assalam Admin. Saya ada benda nak berkongsi. Tapi macam malu sangat nak cerita kat orang. Harap kalau bagitau kat sini ada lah yang sudi dengar dan beri pendapat tanpa judge saya. Saya baru berkahwin 6 bulan lepas. Isunya di sini, suami tak nak sentuh saya. Selepas malam pertama kami, dia tak sentuh saya dah. Masa […]

Continue Reading