Dah 11 tahun kahwin tapi tak ada anak. Lelaki ini tampil cerita tentang kisah wanita ini dan suami

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca. Hari ini kita akan ikuti cerita tentang seorang pekerja wanita yang dikatakan mndul gara gara tidak mempunyai zuriat selepas 11 tahun berkahwin. Kelihatan riak  wajah seseorang boleh berubah sekelip mata sekiranya perihal sensitif dibangkitkan sehingga mengundang rasa sebak.Biarpun sering berperwatakan ceria, namun hanya Tuhan saja yang tahu apa kesedihan […]

Continue Reading

Tak senang duduk bila tengok bini kawan sendiri duduk rumah pun cantik tapi isteri sendiri pakai kain batiiik je. Tergamam rupanya nafkah bulanan dia bagi nafkah dekat isteri banyak ni je.

Gambar sekadar hiasan.  Salam min. Macam mane nak buat kalau bini serabai x pandai bergaya. Isteri aku ni min.. tak macam isteri kawan2 aku. Isteri kawan aku dok umah pun pakai baju lawa. Make up segala bagai. Isteri aku pula pakai kain batik je kat rumah.. kadang2 x pakai bra. Kalau pakai pun bra koyak […]

Continue Reading

Perkhidmatan sebagai penyampai radio ditamatkan. Sekali tiba tiba isteri Shuk Sahar tampil bersuara bagi respon deep buat warganet terkedu.

SUSULAN berita perkhidmatan Shuk Sahar sebagai penyampai radio Hot FM ditamatkan berkuat kuasa pada Khamis, Intagram pelawak itu menerima pelbagai komen warganet. Malah, akaun Instagram milik isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera turut menjadi tempat warganet meminta penjelasan dan komen berkaitan isu itu. Tidak berdiam diri, Rossalennah, 35, berkata, penamatan kontrak suaminya sebagai penyampai radio […]

Continue Reading

Semalam tular video Shuk Sahar hadiah kan hantaran mahal pada isteri untuk ambik hati. Tapi warganet perasan ini reaksi isteri Shuk jadi buah mulut ramai.

Selepas tular tentang pergolakan rumahtangga di antara pelawak Shuk Sahar dan isterinya Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera di media sosial, baru-baru ini pasangan ini sekali lagi menjadi tumpuan bila Shuk tiba-tiba join IG Live Sera dengan lengkap berpakaian pengantin. Dalam video tersebut, Shuk yang telah meminta izin untuk join live dan membuat prnk kononnya ingin berkahwin lain sebelum muncul depan rumah Sera dengan […]

Continue Reading

Apa yang isteri minta semua suami tunaikan walaupun gaji suami tak cukup. Pelik dari mana suami dapat duit. Tergamam satu hari tu isteri ternampak benda ni dalam kereta.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Lepas setahun kahwin, aku disahkan mengandung dan mengalami alahan teruk. Terpaksa berhenti kerja. Gaji suami selau tak cukup, tapi pelik , dia tak pernah menghampakan aku bila mengidam. Satu hari terjumpa tin-tin kosong kat belakang kereta. Bila di tanya, jawapan dia buat aku sebak. Saya dan suami berkenalan dari zaman sekolah lagi […]

Continue Reading

Penat jaga badan tapi bila ada yang tawarkan RM20 juta pada A Aida dia sanggup tolak. Tergamam ini alasan padu yang dia bagi.

Enggan berkongsi kasih dan dimaduk4n, A Aida mendakwa dia sanggup menolak “lamaran” bernilai RM20 juta daripada seorang lelaki yang ingin menjadikannya isteri nombor dua. Kata penerbit drama popular itu, sememangnya dia akan menolak lamaran sedemikian kerana enggan mengambil risiko untuk jatuh hati pada seseorang yang berstatuskan suami orang. “Sejujurnya, memang betul ada beberapa lelaki nak […]

Continue Reading

Laki minta sesuatu tapi bini berkeras tetap tak nak bagi sebab dia letih. Pelik tiba tiba satu malam tu laki terbuat sesuatu kat dia sampai kena halau keluar dari bilik. Terkedu sampai macam ni sekali suami buat kat isteri sendiri.

Assalamualaikum.. Zaman kini memang dah biasa wanita bekerja. Malah ada yang wanita mempunyai gaji lebih besar dari suaminya. Sekiranya ego berjaya dikawal dan mengetepikan status kerja dalam keluarga, selalunya boleh hidup bahagia seperti biasa, namun jika ego menguasai diri, boleh mvsnah rumah tangga. Ini merupakan kisah benar seorang isteri yang amat menyesaIi perbuatannya terhadap suami […]

Continue Reading

Sanggup buat macam ni demi ank. Lepas tular isu Ali Puteh nak saman balu Abam mengejutkan ini respon dari Noor Hidayah. Rupanya sampai macam ni sekali jadi pada Noor Hidayah.

Balu Abam, Nor Hidayah Mohd Ali, 28, memilih untuk tidak mengulas lebih lanjut mengenai isu samn yang dikeluarkan adik iparnya, Ali Puteh. Menurut Hidayah, dia percaya kebenaran pasti akan terbongkar suatu hari nanti. “Buat masa sekarang ini, saya nak diamkan diri dulu. Nanti akan tahu juga perkara yang sebenar,” katanya ketika dihubungi Gempak. Tambah Hidayah, […]

Continue Reading

Setelah sekian lama menyepi lepas tular isu ada perempuan lain kali ni Shuk Sahar tampil bongkarkan sesuatu tentang perkahwinannya. Rupa rupanya ini yang terjadi antara dia dan isteri.

SELEPAS lama mendiamkan diri, penyampai radio Hot FM iaitu Shuk Sahar akhirnya tampil menjelaskan dakwaan berlaku tidak setia terhadap isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah. Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Sahar, 34, mengakui pernah mengenali wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh dan isterinya mengetahui tentang perkara itu. Menurut Shuk, dia dan isterinya sudah berbincang untuk tidak […]

Continue Reading