Penat jaga badan tapi bila ada yang tawarkan RM20 juta pada A Aida dia sanggup tolak. Tergamam ini alasan padu yang dia bagi.

Enggan berkongsi kasih dan dimaduk4n, A Aida mendakwa dia sanggup menolak “lamaran” bernilai RM20 juta daripada seorang lelaki yang ingin menjadikannya isteri nombor dua. Kata penerbit drama popular itu, sememangnya dia akan menolak lamaran sedemikian kerana enggan mengambil risiko untuk jatuh hati pada seseorang yang berstatuskan suami orang. “Sejujurnya, memang betul ada beberapa lelaki nak […]

Continue Reading

Laki minta sesuatu tapi bini berkeras tetap tak nak bagi sebab dia letih. Pelik tiba tiba satu malam tu laki terbuat sesuatu kat dia sampai kena halau keluar dari bilik. Terkedu sampai macam ni sekali suami buat kat isteri sendiri.

Assalamualaikum.. Zaman kini memang dah biasa wanita bekerja. Malah ada yang wanita mempunyai gaji lebih besar dari suaminya. Sekiranya ego berjaya dikawal dan mengetepikan status kerja dalam keluarga, selalunya boleh hidup bahagia seperti biasa, namun jika ego menguasai diri, boleh mvsnah rumah tangga. Ini merupakan kisah benar seorang isteri yang amat menyesaIi perbuatannya terhadap suami […]

Continue Reading

Sanggup buat macam ni demi ank. Lepas tular isu Ali Puteh nak saman balu Abam mengejutkan ini respon dari Noor Hidayah. Rupanya sampai macam ni sekali jadi pada Noor Hidayah.

Balu Abam, Nor Hidayah Mohd Ali, 28, memilih untuk tidak mengulas lebih lanjut mengenai isu samn yang dikeluarkan adik iparnya, Ali Puteh. Menurut Hidayah, dia percaya kebenaran pasti akan terbongkar suatu hari nanti. “Buat masa sekarang ini, saya nak diamkan diri dulu. Nanti akan tahu juga perkara yang sebenar,” katanya ketika dihubungi Gempak. Tambah Hidayah, […]

Continue Reading

Setelah sekian lama menyepi lepas tular isu ada perempuan lain kali ni Shuk Sahar tampil bongkarkan sesuatu tentang perkahwinannya. Rupa rupanya ini yang terjadi antara dia dan isteri.

SELEPAS lama mendiamkan diri, penyampai radio Hot FM iaitu Shuk Sahar akhirnya tampil menjelaskan dakwaan berlaku tidak setia terhadap isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah. Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Sahar, 34, mengakui pernah mengenali wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh dan isterinya mengetahui tentang perkara itu. Menurut Shuk, dia dan isterinya sudah berbincang untuk tidak […]

Continue Reading

Tergamam isteri bila tiba tiba laki bangun ludah isteri kat kedai makan. Gara gara isteri buat benda ni depan suami. Rupa rupanya malam tu baru isteri tahu sbb bnda ni suami berpisah dgan isteri lama. Akhirnya ini yang berlaku.

Foto sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Bismillah asalamualaikum. Terima kasih jika cerita ni dapat disiarkan untuk bacaan umum kerana aku sendiri tidak tahu kemana lagi untuk aku […]

Continue Reading

Dapat isteri mata cantik. Mengejutkan bila 3 pg orang rumah tiba tiiba merengek dan menerann. Terkedu laki pagi tu bila dapat tahu ini yang jadi pada isteri.

Salam, saya umur 20, isteri pun 20, kiranya kami berkahwin awal umur 18, sebab saya sudah jatuh cinta. Kami kenal since dari zaman sekolah tetapi sekolah berbeza. Saya sekolah lelaki, dia campur perempuan lelaki. Saya pernah berjanji, umur kami 18 saya hendak kahwin dengan dia. Alhamdulillah saya tunaikan janji saya. Hantaran isteri rm5k tapi sebenarnya […]

Continue Reading

Terkedu lepas apa yang yang isteri tiba tiba letakkan syarat kalau suami masih nk bersama. Tapi perangai isteri layan suami sama je. Rupa rupanya sampai mcam ni sekali isteri lyan suami.

Salam kepada semua pembaca. Saya seorang suami dan ayah kepada 3 orang anak, berkerja sebagai seorang pengurus kanan di sebuah institute kewangan yang terkenal di Malaysia dengan gaji bulanan 5 angka. Saya ingin berkongsi kisah rumahtangga dan masalah yang sedang saya hadapi. Harap pembaca2 terutamanya isteri2 di dalam dapat memberi petua2 dan nasihat yang berguna […]

Continue Reading

Suami dah kurang layan isteri sebab dia dah lembik dan tak cantik macam dulu. Bila dapat tahu isteri sakit suami lagi suka siap suruh isteri pergi buat selamanya lagi. Terkedu akhirnya ini yang jadi kat isteri buat suami menyesal.

Pada awal Febuari 2018, salah seorang teman baik saya telah dijemput Ilahi kerana sakit raahim tahap empat. Alhamdulillah dia sakit tidak lama. Tiga bulan terlantar skit sebelum subuh dia menghembuskan nafasnya yang terakhir dan tinggalkan seorang putera yang masih kecil bersama dua orang puteri yang masih bersekolah dengan si suami. Sebulan selepas pemergiannya, si suami […]

Continue Reading

Bangga dapat bini cantik macam model. Tapi malam tu suami terkejut bila dengar satu bunyi dari isteri. Tergamam suami bila dapat tahu ini perangai sebenar isteri.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Bila baca tajuk story aku ni, korang jangan lah jump to the conclusion terus ok. Sebelum kau orang nak komen negatif ke positif ke, meh dengar aku citer dulu. Macam ni. Aku ni kahwin dengan seorang perempuan yang sangat cantik. Lawa sangat bini aku. Sebagai suami, mesti la aku bangga ada bini […]

Continue Reading

Baru je kahwin tujuh bulan tapi pelik bini akan bersalin dalam masa terdekat. Suami terkejut dan terkedu. Akhirnya terbongkar sebenarnya ini yang bini dia buat belakang dia.

Bila orang tengok isteri aku ini baik, bertudung labuh seperti ustazah tetapi, belum sampai 7 bulan berkahwin, dah beranak. Senang cakap, aku ini menjadi pak sanggup. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri ruang diri aku berfikir. Tudung besar dia hanya untuk berlakon sahaja. Demi ibunya, aku terima dia seadanya. Aku tak nak tahu […]

Continue Reading