Suami dah kurang layan isteri sebab dia dah lembik dan tak cantik macam dulu. Bila dapat tahu isteri sakit suami lagi suka siap suruh isteri pergi buat selamanya lagi. Terkedu akhirnya ini yang jadi kat isteri buat suami menyesal.

Pada awal Febuari 2018, salah seorang teman baik saya telah dijemput Ilahi kerana sakit raahim tahap empat. Alhamdulillah dia sakit tidak lama. Tiga bulan terlantar skit sebelum subuh dia menghembuskan nafasnya yang terakhir dan tinggalkan seorang putera yang masih kecil bersama dua orang puteri yang masih bersekolah dengan si suami. Sebulan selepas pemergiannya, si suami […]

Continue Reading

Bangga dapat bini cantik macam model. Tapi malam tu suami terkejut bila dengar satu bunyi dari isteri. Tergamam suami bila dapat tahu ini perangai sebenar isteri.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Bila baca tajuk story aku ni, korang jangan lah jump to the conclusion terus ok. Sebelum kau orang nak komen negatif ke positif ke, meh dengar aku citer dulu. Macam ni. Aku ni kahwin dengan seorang perempuan yang sangat cantik. Lawa sangat bini aku. Sebagai suami, mesti la aku bangga ada bini […]

Continue Reading

Baru je kahwin tujuh bulan tapi pelik bini akan bersalin dalam masa terdekat. Suami terkejut dan terkedu. Akhirnya terbongkar sebenarnya ini yang bini dia buat belakang dia.

Bila orang tengok isteri aku ini baik, bertudung labuh seperti ustazah tetapi, belum sampai 7 bulan berkahwin, dah beranak. Senang cakap, aku ini menjadi pak sanggup. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri ruang diri aku berfikir. Tudung besar dia hanya untuk berlakon sahaja. Demi ibunya, aku terima dia seadanya. Aku tak nak tahu […]

Continue Reading

Suami nekad cakap kat isteri untuk pergi buat selamanya. Tapi bila isteri sudah tiada terbongkar semua rahsia yang isteri dia pendam selama ini

Pada awal Febuari 2018, salah seorang teman baik saya telah dijemput Ilahi kerana sakit teruk rahim tahap empat. Alhamdulillah beliau sakit tidak lama. Tiga bulan terlantar sakit sebelum subuh beliau menghembuskan nafasnya yang terakhir dan tinggalkan seorang putera yang masih kecil bersama dua orang puteri yang masih bersekolah dengan si suami. Sebulan selepas pemergiannya, si […]

Continue Reading

Kesucian isteri terbongkar saat malam pertama. Suami terus nekad batalkan bulan madu dan tak balik rumah 3 hari 3 malam. Mengejutkan bila balik rumah isteri dah jadi macam ni.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum WBT. Begini, aku telah menjadi suami hampir 2 tahun. Aku kenal isteri aku sekarang ni sudah hampir 5 tahun. Sepanjang perkenalan aku memang menjaga iktilat dan tidak mahu ada istilah perkara terkutuk didalam hubungan kami mahupun mata dan hati. Oleh itu, aku ingin cepat masuk meminang dan menjadikan dia isteri aku […]

Continue Reading

Pelik laki selalu balik lewat malam. Balik rumah terus cuci pakaian yang dia pakai sampai isteri syak ada bau perempuan kat dia. Terkedu akhirnya satu hari isteri kantoikan semua perbuatan laki selama ini.

Setelah curiga dengan kelakuan suaminya yang selalu pulang waktu subuh, terus mandi dan membasuh baju, Seorang isteri akhirnya mengetahui sesuatu yang mengejutkan. Selama mengharungi bahtera rumah tangga, dia tidak merasa aneh dengan sikap suaminya. Namun sejak kebelakangan ini suaminya selalu balik ke rumah pada waktu subuh, terus mandi, dan mencuci baju.Balik dari kerja, dia terus […]

Continue Reading

Inai pun masih ada lagi suami dah buat masalah. Isteri tergerak hati nak tengok hp suami sebab suami kerap balik lambat. ini yang isteri jumpa buat dia terkedu.

Assalamualaikum. Sebelum ini saya pernah menghantar tetapi mungkin admin belum approve. Tapi apa pun terima kasih sudi menyiarkan cerita saya ini. Apa yang saya ceritakan sekarang ini, Sebenarnya saya masih dalam kekeliruan. In shaa Allah, saya sentiasa berdoa pada Allah & istikrah untuk mendapat pertunjuk yang sebenarnya. Saya mengenali suami 1 setahun sebelum mengahwininya. Dan […]

Continue Reading

Mula mula kahwin isteri sopan je tapi bila dah 15 tahun kahwin isteri terus berubah. Terkedu isteri tiba tiba bongkarkan suami boleh tahan 3 minit je bila dengan isteri.

Aku rasa terpanggil utk menulis slps terbaca kajian sebuah universiti yg menunjukkan semakin ramai isteri di Malaysia yg mengasari suaminya.. Aku sendiri ada pengalaman melihat seorang rakan yg asalnya sgt lemah-lembut & sentiasa tersenyum manis tetapi slps 15 tahun berkahwin .. aku mendengar sendiri dia marah suaminya di dlm kereta. Pernah juga dia membaling nasi […]

Continue Reading

Mengejutkan isteri tiba tiba luahkan dia dah lama tak tahan gara gara suami bagi servis tak best. Akhirnya malam tu suami nekad untuk bagi yang terbaik sampai isteri terdiam.

Aku ingin cerita kisah hidup ini biar jadi pedoman buat semua dari aku tak tahu apa time bujang sehingga lah ke alam perkahwinan.Korang baca lah sampai semoga ini menjadi pedoman buat semua. Memang dulu aku jahil tentang solat. Sebab dari kecil mak bapak aku tak tekankan tentang solat. Aku belajar tentang solat sewaktu di sekolah. […]

Continue Reading