Hampir lima tahun jadi ibu tunggal tiba tiba nikah pulak dengan laki orang. Ingatkan hidup senang sikit rupa rupanya ada permainan yang disorokkan sebelaik hubungan ni.

Assalamualaikum… trkasih jika sudi post kisah ini… sekadar ingin meluahkan…betapa skitnyaa untuk bertahan dalam sebuah perhubungan. selepas 5 tahun menjanda akhirnya saya di lamar suami orang kami nikah tanpa pengetahuan isteri dia tapii benda macam ni tak bole simpan lama2 akhirnya di tahu jugaa.. waktu saya jadi isteri simpanan tu memang dah skit sangat.. hanya […]

Continue Reading

Malam prtama nikah terus jadi jandaa gara gara tak dapat hadiah mewah masa kahwin. Malam tu isteri nekad lari pergi rumah kawan. Tergamam bila dah kahwin baru tahu rupanya ini perangai laki sendiri.

FOTO SEKADAR HIASAN Fot0 sekadar hiasan. Nama aku Nelisa. Ini bukan nama sebenar. Catatan aku kali ini hanya ingin berkongsi kehidupan aku sebagai seorang wanita. Kalau sesiapa triggered, aku mohon maaf dahulu kepada kalian. Aku dilahirkan di Kedah, dibesarkan di Kuala Lumpur. Sejak dahulu memang aku tidak rapat dengan keluarga aku. Aku pelajari kesilapan dari […]

Continue Reading

Suami jatuhkan talak 3 kt bini lepas tujuh tahun kahwin. Pelik bini rasa seronok bila ditalakkan. Rupanya sebelom suami jatuhkan talak ini yg suami buat kt dia smpai dia rasa tk boleh nk tahan dan bahagia dpt tittle janda.

Dilepaskan Suami Talak 3 Selepas 7 Tahun Berkahwin, Namun Ia Hari Paling Bahagia Buat Wanita Ini. Tiada wanita yang inginkan perpisahan berlaku dalam rumahtangga yang dibina. Namun tatkala, rasa cinta semakin hambar, maruah diri dan kehormatan bagai dipijak-pijak serta hilang segala kepercayaan buat insan yang bergelar suami, inilah nokhtah keputusan yang dirasakan paling bahagia. Ikuti […]

Continue Reading

Bini terkedu suami dok melayan janda sampai tak tido mlm. Chat sampai tgh mlm. Bila bini tnya suami pulak boleh jawab mcm nih. Sampai lah satu mlm bini tergamam sampai mcm ni sekali yg berlaku.

Sepatutnya seorang wanita akan lebih memahami perasaan kaumnya sendiri, namun lain pula yang terjadi kepada seorang wanita malang ini.Cubalah memahami perasaan sesama kaum sendiri, hukum karma itu pasti akan berpatah balik kepada kita andai kata kita menyakiti insan lain satu hari nanti pasti ianya terjadi semula pada kita dan kalau tak kena pada kita balik […]

Continue Reading