Lama menghilangkan diri rupanya Janna Nick ada sakit ni. Sampaikan dua kali cuba membahayakan diri. Terkejut ini keadaan terkini Janna Nick.

SELEPAS beberapa minggu berehat daripada media sosial, pelakon Janna Nick tampil mendedahkan dia rupa-rupanya menghidap sakit bip0lar. Menerusi perkongsian di Instagram, Janna atau nama sebenarnya, Nurul Jannah Muner, 26, berkata dia kini sedang menjalani rawatan dengan mengambil ubat atas nasihat doktor. “Saya telah didiagnos secara klinikal menghdap sakit bip0lar. (Sekarang) saya berehat daripada menggunakan media sosial untuk […]

Continue Reading

Janna Nick kongsi luahan hati di Instagram. Janna dedahkan sesuatu yang ramai yang tak tahu

Baru baru ini, Janna Nick difahamkan tak dapat kawal perasaan atas tknn kerja. Dia yang berasa trtrekan dengan urusan kerja akhirnya meletakkan Janna Nick dalam teknn sehingga menganggu emosinya sejak kebelakangan ini. Janna yang berkongsi luahan hatinya di Istagram, tak mampu menahan sebak sehingga menitiskan air mata. Jelasnya “Saya suka bekerja, saya tak boleh tak […]

Continue Reading

Selamba je Janna Nick muat naik foto mesra dengan Dini di laman ig. Sekali ini respon warganet.

Nampaknya, pelakon pelakon dan pengacara, Janna Nick tidak pernah lekang daripada kontroversi apabila berkongsikan gambar kekasihnya Dini Azan Schatzmann duduk di pangkuan rba. Foto itu dikongsikan Janna di Instagram bersempena berakhirnya tayangan drama Marry Me Senorita di kaca televisyen beberapa hari lalu. Umum mengetahui, pelakon kacukan, Dini Azan Schatzmann menjalin hubungan cinta dengan pelakon dan pengacara Janna Nick. Malah, pasangan itu tidak lokek […]

Continue Reading

Lepas teruk dikritik oleh warganet sekali tiba tiba Janna Nick tampil bersuara dedahkan tips untuk hadapi kritikan. Rupanya ini yang dia selalu buat.

Tidak dapat dinafikan bahawa Janna Nick sering terpalit dengan pelbagai kontroversi sejak memulakan karier sebagai selebriti. Menghadapi tomahan ternyata merupakan sesuatu yang sukar namun rata-rata peminat berasa kagum dengan pelakon wanita itu yang sentiasa tabah dan cekal melalui dugaan tersebut. Terbaru, Janna dilihat menjawab dengan jujur persoalan peminat mengenai perasaannya apabila berdepan tekanan dan kritikan […]

Continue Reading

Lama menyepi Janna Nick muncul kembali dengan kongsikan rahsia kebahgian. Akui hidup macam kena kongkong dengan kekasih. Rupa rupanya ini yang terjadi.

Romantis betul tengok pasangan pelakon Janna Nick dan Dini Schatzmann. Keserasian pasangan ini dapat dilihat menerusi beberapa buah drama yang dibintangi oleh mereka berdua. Antaranya, ‘Marry Me Senorita’, ‘Delen” dan banyak lagi. Rata-rata peminat sudah mengetahui mereka berdua sedang menjalinkan hubungan cinta. Namun sehingga hari ini belum dengar lagi mereka berdua merancang untuk melangkah ke fasa perkahwinan. Walaubagaimanapun, […]

Continue Reading

Dikritik teruk oleh warganet gara gara isu yang viral baru baru ni. Kali ni giliran Hani Fadzil pula tampil bersuara sound Janna Nick. Tak sangka sampai macam ni sekali dia cakap.

” Dah lama perhati dia ni. First masuk allkpop for thinking she’s so funny for mcking a person’s dth. Itu status ditulis penyampai radio Hani Fadzil yang tampil membdas tindakan melampau seorang pelakon wanita yang keterlaluan mengjek pemergian bintang Korea seperti yang viral baru-baru ini. Hani dalam pada itu menylar tindakan pelakon terbabit yang turut […]

Continue Reading

Warganet mula kritik baju kurang sopan yang dipakai Janna Nick. Ternyata ini antara komen padu yang peminat dia tinggalkan

Pada awal Februari yang lalu, Janna Nick telah membuat permohonan maaf secara terbuka menerusi akaun IGnya. Antara isu yang membuatkan dia tidak sebegitu disebabkan perbalahannya dengan warganet di Twitter pada bulan Januari. Sudah lumrah bila menjadi anak seni segala gerak geri diperhatikan ramai dan pastinya ramai yang akan kritik segala tindakan Terbaru,gambar yang dikongsi oleh […]

Continue Reading

Rupanya langsung tak larat nak angkat Janna Nick. Akhirnya terbongkar cara menarik sampai Andi Bernadee boleh angkat Janna

Siapa kata orang kurus tak mampu nak angkat sesuatu yang melebihi daripada berat badan dia? Baru baru ini pelakon dan penyanyi ANdi Bernadee dikatakan sanggup mengangkat Janna Nick ketika menjayakan satu babak di dalam drama Melastik ke Hatimu walaupun pada hakikatnya ada yang membantu dari tepi. Menerusi video behind the scene drama tersebut yang dikongsikan […]

Continue Reading

Janna Nick muat naik permohonan maaf kepada warganet. Mengejutkan rupa rupanya ini punca dia buat permohonan maaf tu.

Pelakon dan pengacara Janna Nick telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada semua warganet terutamanya mereka yang menonton video tersebut yang dimuatnaik menerusi IGTV nya malam tadi. Akui akan kekhilafannya sebelum ini, menurut Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah binti Muner dia berasakan tahun 2021 ini telah dimulakan dengan pelbagai unsur negatif. Malah dia turut berasakan tidak […]

Continue Reading

Isu pergolakan rumah tangga Shuk Sahar tengah hangat diperkatakan. Sekali Janna Nick tampil sound warganet suapaya tak campur urusan peribadi Shuk Sahar.

ISU pergolakan rumah tangga yang sedang dihadapi pelawak Shuk Sahar masih terus hangat diperkatakan dalam kalangan warganet. Perkara itu turut menarik perhatian pelakon Janna Nick yang mempunyai pendapat tersendiri berhubung kisah yang melibatkan kehidupan peribadi rakan selebriti itu. Janna yang meluahkan pandangannya di laman Instagram meminta agar masyarakat tidak perlu mencampuri urusan peribadi seseorang artis […]

Continue Reading