Dah banyak jantan gades ni layan. Bukan sorang bukan dua orang. Semua jantan baagi duuit kt dia semata mata dpt tidur sekatil. Terkejut satu hari mak bapak dia suh nikah. Tergamam bila dpt tahu perangai bakal suami dia sampai mcm ni sekali.

Salam semua pembaca, Cerite ni saya pendam dah hampir 13 tahun. Tiada siapa yang tahu termasuk suami sendiri. saya bukan nak bukak aib sndiri. Tapi saya kene luahkan juga. mungkin dengan meluah dan menulis tanpa orang kenal siapa saya. boleh meringan sikit rasa sakit dan bersalah di hati saya huhuhu. Biarlah saya perkenalkan diri saya […]

Continue Reading

Tunang gadis ni tanya bawak jantan mana masok rumah tu. Lepastu gelak gelak pulak tu. Terkejut gadis ni bila kena soal dengan tunang dia sampai macam tu sekali. Rupanya ini punca tunang dia tanya macam tu.

Assalamualaikum. Hye semua.Nama aku naz.wanita berumur 22. Baru bertunang 3 bulan. Majlis inshaaAllah hujung tahun ni. Aku cuma nak minta pendapat para pembaca semua. Maaf penulisan agak serabut. Buntu dan stress. “Bawak jantan mana masuk rumah tu ?” – Sedangkan tengah tidur baru lepas shift malam. “Gelak kenapa ? Sape jantan kat belakang tu ? […]

Continue Reading