Bini dia duulu jual gorngggg piisanggggg jer tepi jln. Dpn dpn suami gades nih laki nih direct ckp yg dia penah sentoh dan tido dgn gades nih duulu duulu. Terperanjat suami dan tak sangka ini tindakan suami bila dpt tahu hal itu.

First of all, assalamualaikum. Aku tahu cerita aku pasti akan ada yang kritik. Tapi rasanya penjahat macam aku ni tak ada yang confess . Mostly sasaran je banyak. Aku tak tahu nak mula dari mana. Masa aku umur 16, pengaruh rakan sebaya ni memang kuat. Masa tu, rebut-rebut perempuan ni normal. Bertumbuk depan sekolah. Perempuan […]

Continue Reading