Hanya bertahan 2 minggu dan sijil nikah pun belum daftar. Perkongsian wanita ini raih perhatian ramai

Lumrah lah bagi setiap pasangan di dunia ini impikan kebahagiaan yag hakiki sebaik sahaja masuk ke alam perkahwinan kerana itulah salah satu tuhuan sebuah perkahwinan. Namun begitu, tak semua orang berpeluang untuk merasai kebahagiaan itu. Baru baru ini, seorang wanita ini berkongsikan tentang hubungan perkahwinannya hanya bertahan selama dua minggu sahaja sebelum wanita ini berpisah […]

Continue Reading

Beza umur dengan suami 12 tahun. Niat nak kongsi gambar dan video bersama suami tapi lain pula yang jadi

Bak kata orang, jodoh tak kenal usia. Terkadang ada wanita yang ditakdirkan bertemu jodoh dengan lelaki yang lebih berusia dan ada juga pasangan mereka lebih muda dari mereka. Namun begitu, ia bukanlah satu penghalang untuk mereka mengecapi kebahagiaan. Tetapi lain pula kisah yang terjadi terhadap seorang wanita ini bila niatnya yang sekadar mahu kongsi video […]

Continue Reading

Tak lama lagi bakal melangsungkan perkahwinan. Satu hari tak sangka bakal suami minta putus dan gadis ini terkejut bila dapat tahu punca

Macam yang kita semua tahu hari perkahwinanan adalah hari paling bahagia yang dinanti natikan oleh bakal [asangan mempelai. Tak dapat dinafikan, jika makin dekat niat seseorang untuk halalkan sebuah hubungan itu, makin banyak ujian dan dugaan yang perlu dilalui. Oleh hal demikian, setiap pasangan perlu memainkan peranan masing masing agar hubungan yang dibina kekal hingga […]

Continue Reading

Lain daripada lain lamar isteri dengan sesuatu ini yang bernilai lebih RM450 ribu. Perkongsian yang dibuat ini raih perhatian ramai

Sekiranya melamar pujaan hati dengan sejambak bunga atau mas kahwin, ini perkara biasa yang kita selalu dengar. JIka melihat secara umum, itulah simbolik dan tanda cinta seseorang itu kepada pasangannya. Namun apa yang berlaku di Indonesia betul betul tak terfikir dek akal bila lelkai yang berasal dari Riau iaitu Raja Muhammad Hasbi, 47, tekad melamar […]

Continue Reading

Chef Wan luah rasa kecewa bila anknya dikatakan kahwin di Siam tanpa pengetahuan dia. Sekali tak boleh berdiam ini penjelasan dari Serina.

Agak kecoh juga semalam apabila Serina Redzuawan mengumumkan bahawa dirinya sudah pun bernikah bersama jejaka pilihan bernama Aidid.  Lebih mengejutkan apabila bapanya, yang merupakan Chef selebriti terkenal, Datuk Redzuawan Ismail atau dikenali sebagai Chef Wan hanya mendapat tahu mengenai pengumuman pernikahan anaknya, daripada kakaknya semalam. Menerusi satu hantaran satu hantaran di Instagram berkata, Serina memang […]

Continue Reading

Ayah hembuskan nafas beberapa hari sebelum anak menikah. Sekali ini permintaan abang kepada pengantin tersebut

Di hari bahagia setiap pengantin, sudah pasti antara impian mereka ialah dapat menyambut hari yang paling bahagia bersama ibu bapa serta ahli keluarga yang lain. Tetapi siapalah kita nak melawn takdir dan ketentuan Ilahi bila ibu atau bapa yang disayangi tiada di sisi dan pergi dahulu tanpa sempat melihat anak anak mereka mendirikan rumah tangga. […]

Continue Reading

Hari bahagia terus bertukar jadi hari memalukan. Wanita ini dedahkan jurumekap yang menatarias mukanya dan ini reaksi warganet

Lazimlah di hari paling bahagia bagi setiap pengantin yang melangsungkan perkahwinan mahukan penampilan mereka kelihatan sempurna dan cantik ketika bersanding di atas pelamin. Justeru itu, peranan MUA atau mak andam amatlah penting dalam memastikan pengantin kelihatan menonjol. Tetapi ada juga yang kurang bernasib baik bila majlis istimewa jadi hari yang paling memalukan. Perkara ini telah […]

Continue Reading

Anak perempuan sulung kahwin hanya boleh intai dekat tingkap je. Doktor kecewa bila golongan kayangan selamba je ingkar sop.

” Tak dengki tapi nak luahkan perasaan.” Demikian perkongsian seorang wanita yang mengulas isu membabitkan pernikahan selebriti Neelofa dan PU Haris baru-baru ini yang dikatakan tidak mematuhi penjarakan sosial. Menerusi perkongsian di Facebook, Dr. Norwaliza Abdul Wahab menceritakan bagaimana beliau dan ahli keluarga sedaya upaya patuh kepada SOP yang ditetapkan pihak berkuasa. Menurutnya, impian untuk […]

Continue Reading

Dah jadi sahabat selamat 22 tahun . Gelagat pengantin lelaki ini menjadi perhatian dan tak sangka siap minta maaf lepas pegang tangan isteri

Alahai, comel betul gelagat lelaki yang bernama Fizi ini yang kelihatan malu malu menyarungkan cindin dan mengucup dahi isterinya dan secara tak langsung buat warganet terhibur. Bak kata orang kawan sampai kawin. Dan inilah kata kata yang sesuai bagi menggambarkan hubungan pasangan ini yang akhirnya disatukan di jenjang pelamin selepas 22 tahu menjalin ikatan persahabatan. […]

Continue Reading

Muat naik foto dengan kapsyen buat warganet tertanya tanya. Ramai yang sangka majlis Kamal Adli dan Uqasha Senrose dah nak dekat lepas muat naik foto dengan kapsyen macam ni.

Kata orang setiap gambar pasti ada maksudnya, tapi adakah benar juga setiap caption turut ada maksud yang tersendiri? Pelakon Kamal Adli nampaknya seperti memberi bayangan kepada para pengikutnya tetapi bayangan apakah yang dimaksudkan itu masih lagi menjadi tanda tanya. Kamal ada memuat naik foto baharu di laman Instagram miliknya berserta caption yang sangat simple tapi penuh makna dan tanda tanya. Tanda […]

Continue Reading