Pandai lelaki ni ambil hati sampai dah nak kawin. Mengejutkan bila nak kawin tiba tiba lelaki ni bagi tahu sesuatu buat wanita ini terduduk.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Salam semua, just nak share cerita je nih. Jangan kritik tau. Umur aku dah 27 tahun nih, baru memasuki fasa andartu. Sebenarnya bab jodoh nih aku takde lah nak kisah sangat. Tapi yang membuatkan aku terpikir bila ada org sekeliling aku nih yg pergi bujang bila dah tua, takda org nak jaga […]

Continue Reading

Mengejutkan lepas bapak nikah dgn perempuan lain banyak kali dengar bunyi yang tak senonoh dari bilik. Abg tak boleh nak tahan. Tergamam bapak dan perempuan tu buat smpai macam tu sekali smpai boleh dengar dari luar.

Foto sekadar hiasan.┬áSekadar ingin luahkan rasa hati dan rasa rindu dengan ayah. Nama aku Halim, berumur 30 tahun ada 4 adik beradik (aku no. 2) atas abang, bawah aku perempuan. Ibu aku dah lama tak ada masa aku kecil. Di pendekkan cerita ayah kahwin lagi selepas beberapa tahun. Selepas ayah kahwin, Kami agak kekok dengan […]

Continue Reading

Baru kahwin dua bulan dah disahkan mengandung dua bulan. Lepas isteri bersalin terkejut tengok ank rambut kerinting dan berkulit gelap. Tak sama macam ayah dan mak dia. Akhirnya terbongkar segala perbuatan isteri selama ni.

Foto sekadar hiasan. Asalamualaikum dan selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia, mohon admin hidekan profil aku, aku bernikah tahun lepas, isteri aku seorang perempuan yang cantik, lemah lembut, reti masak, pandai jaga makan minum aku, hormat mak ayah aku, pandai mengaji, pandai solat, serba serbi pandai. Selepas 2 bulan nikah, isteri aku disahkan hamil 2 bulan […]

Continue Reading

Wanita ini dengan selamba bagi suaminya kahwin lain. Tapi bersyarat. Mengejutkan tak sampai dua bulan suami merayu suruh balik. Rupa rupanya ini yang berlaku.

Foto sekadar hiasan. Nak share cerita, ni fb kawan saya. Laki saya mintak izin nak kawin lain. alasan? Sebab saya dah hodoh! Tak style macam dulu. Anak 4 org. All boys. Dulu saya secretary. So selalu siap cantik. Tapi husb suruh behenti kerja, jaga anak. Husb saya lebih dari mampu nak kawin 2 dari segi […]

Continue Reading

Menyesal nanti kalau kahwin dengan orang Negeri Sembilan. Terkedu sampai macam ni sekali layanan dari mak lelaki ni bila dapat tahu bakal dapat menantu orang negeri sembilan.

Assalamualaikum. Kisah yang aku nak sampaikan ni ialah tentang kawan aku. Cerita cinta yang agung namun ditentang keluarga. Cerita ni bukan cerpen, bukan novel, bukan rekaan, bukan khayalan. Ini cerita benar yang aku tukarkan nama watak sebenar. Nama dia Iza. Kami panggil Iza ataupun span. Budak negeri sembilan. Orangnya pendiam tapi observant. Bagi aku dalam […]

Continue Reading

Suami tk pernah pegang isteri sejak kahwin. Isteri nk bersama. Tak sangka suami sanggup tolak dan tak layan isteri. Malam tu isteri pergi kt katil suami dan buat sesuatu yg tak dijangka.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. 3 tahun lepas. Aku mengenalinya di salah sebuah IPT. Suatu hari dia mula meluahkan rasa cintanya terhadap aku, kerana dia sangat sibuk dengan kerjayanya dan dia juga sering meminta aku untuk menjaga batas pergaulan kerana ingin merasakan kemanisan dalam ikatan perkahwinan nanti. Kami bercadang mengikat tali pertunangan. Keluarga dan rakan-rakannya datang […]

Continue Reading