Tergamam wanita ni baru je nikah tapi suami lyan akk ipar mcm bini sendirii. Sampai rasa mcm khwiiin dgan laki kkak ipar. Akhirnya isteri buat benda ni sampai suami terkedu.

Gambar Sekadar Hiasan. Assalamualaikum, Aku L bukan nama sebenar. Berusia awal 30an dan baru sahaja berumah tangga serta belum memiliki anak. Apa yang akan aku ceritakan ini mungkin juga berlaku pada pasangan lain di luar sana. Untuk pengetahuan, aku bekerja di sektor swasta begitu juga dengan suami aku. Setelah berkahwin aku diajak tinggal di rumah […]

Continue Reading

Nekad untuk tinggal dengan mertua gara gara suami tak mampu untuk menyewa. Terkedu bila dah tinggal dengan mertua kakak ipar pula sanggup ambil kesempatan.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Assalamualaikum semua, saya tinggal rumah Mak mertua, dalam rumah ada adik suami, memang nak keluar bilik kena pakai tudunglah hari-hari, hari-hari saya rasa macam duduk Kat rumah orang, ada yang sama macam saya tak? Heheeā€¦ tak apalah jalani je hidup ni, nak menyewa gaji suami Tak cukup, terima aje lah.. ok sambung. […]

Continue Reading