Nekad untuk tinggal dengan mertua gara gara suami tak mampu untuk menyewa. Terkedu bila dah tinggal dengan mertua kakak ipar pula sanggup ambil kesempatan.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Assalamualaikum semua, saya tinggal rumah Mak mertua, dalam rumah ada adik suami, memang nak keluar bilik kena pakai tudunglah hari-hari, hari-hari saya rasa macam duduk Kat rumah orang, ada yang sama macam saya tak? Heheeā€¦ tak apalah jalani je hidup ni, nak menyewa gaji suami Tak cukup, terima aje lah.. ok sambung. […]

Continue Reading